1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha caat, wat grappig dat heb ik dus ook alleen dan andersom ! Na 2 meiden achter elkaar vind ik het nu wel erg leuk om weer een jongen te krijgen ! Mijn gevoel zegt ook dat het een jongen is, maar ja toch 50% kans op een meisje ... Alhoewel wij geklust hebben tijdens/na de eisprong en dan is de kans op een jongen toch weer groter !
    We willen het wel graag weten ( bij de oudste 2 wisten we het niet was wel erg leuk die verrassing ) bij de vorige wisten we het wel en heb dus nu een roze kinderwagen ... Voor de rest heb ik niet veel meer had al heel veel weggedaan want ik dacht dat ik het dan wel af kon sluiten die gevoelens voor nog eentje .... Maar ja dat werkt dus niet !

2. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor mij een meisje :D Zou leuk zijn. Maar de vorige keer voorspelde hij ook al een meisje en het was toch echt een jongen. We zullen het zien volgend jaar!

3. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    voor mij een meisje vorige was ook een meisje en dat klopte dus ook

4. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    hey meiden, gisteren even geen tijd gehad om online te komen

@pco, heel veel sterkte voor jullie en ik hoop oprecht dat er nog een keer een wondertje gebeurt!

@raket, helemaal eens met jou. De kans dat het wel goed gaat is vele malen groter, en bovendien heb je er niets aan om je druk te maken, dat verandert toch niets!

@luca, hahaha, ik vond je anders wel gezellig hoor, ons vermaken is toch ook een taak?! ik hoop dat je niet te lang wegblijft.

@chinese kalender, hier voorspelt ie een jongetje, bij mn dochter klopte hij wel, maar mn man is ervan overtuigd dat dit ook een meisje wordt.

hier nog steeds bijna de hele dag misselijk. pfffff, zo vermoeiend, de werkdag duurt echt enorm lang zo. Ik hoop echt dat het snel minder gaat worden, want dit zijn wel loodzware dagen zo.

5. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    @ nummertje4 ... haha grappig bij jou andersom, ik weet niet of het voor of na mijn eisprong geweest is, is dwars door de pil heen die ik al 25 dgn slikken en 3 dagen stoppen deed, in plaats van de 21 dagen en 7 dagen...:) Maar mijn gevoel zegt wel een meisje , en kalender klopt in mijn geval bij alle kids dus vinger cross haha, al is het belangrijkste natuurlijk dat het gezond is.

@Catherina, hoop dat t gauw over is, er schijnen wel goede druppeltjes van weleda te zijn die helpen tegen miselijkheid in de zwangerschap wellicht een optie?

Hier nog steeds moeeeee, dus duik maar lekker mijn bedje in:)

slaap lekker allemaal

6. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    He dames! Ik ga zo ook lekker naar bed! morgen weer vroeg op!

@misselijkheid: hier vooral in de ochtend. Als ik dan een of twee keer heb overgegeven is het over. Ik weet nu dus gewoon dat mijn eerste ontbijt eruit komt en mijn tweede wel blijft zitten :D

7. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Hier is de misselijkheid ook duidelijk aanwezig. Niet alleen in de ochtend maar de hele dag! Voel me hondsberoerd!

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Goedemorgen iedereen.

Wat vervelend voor jullie, die misselijkheid! :(
    Ik heb nergens last van gelukkig. Ook tijdens mijn eerste zwangerschap niet misselijk geweest. Misschien komt het nog maar ik verwacht eigenlijk van niet.

Vandaag 7 weken, 1 dag. Heel langzaam gaan die eerste weken dan toch voorbij...... nog 13 dagen tot mijn eerste echo.

Hoe is het met de anderen?

9. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Hier nu weer misselijk.. Zo even eten en dan weet even overgeven en dan zal het weer over zijn voor vandaag denk ik.. :)

Verder weet ik nu niet precies hoe ver ik ben, aangezien de VK mij afgelopen maandag 1,5 week had terug gezet.. (wat volgens mij helemaal niet kan)
    Donderdag heb ik weer een echo ter controle.. Ben benieuwd hoe ver ik dan toch blijk te zijn :D

10. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Bij mij voorspelt hij een meisje:) Als ik van mijn leeftijd nu uit ga... Wordt over 2 weken 23 en als ik daar vanuit ga is het een jongen... Maakt me niet uit! Alles is welkom:p

Hier voel ik me de hele dag hondsberoerd! Echt waardeloos... Dinsdag ga ik naar de VK en dan ga ik dat even noemen... Ik hou al vanaf maandag eigenlijk niets binnen... Zal morgen weer zien of ik ook deze weer afgevallen ben:( Heb altijd al ondergewicht dus als het zo doorgaat blijft er van mij helemaal niets over ben ik bang...

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Giegel: je moet kijken naar je leeftijd op het moment van bevruchting:

Hier: zegt ie een meisje vorige keer ook en dat klopte...
    Hier was ik heel de tijd misselijk maar de laatste 2 dagen is het het ineens een stuk beter... Zo wil je dat het overgaat en zo ga je twijfelen als het ineens minder is... Vorige zwangerschap heb ik tot 25 weken alleen maar gespogen dus kan me niet voorstellen dat dit het is en je je zo kan voelen dus ga ik steeds meer twijfelen of het wel goed zit... Ik heb geen bloedverlies of krampen alleen af en toe wat steken in mijn buik maar goed dinsdag weet ik meer pffff

12. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vervelend hoor die misselijkheid. Ik geloof niet dat het hier nog gaat komen.
    Nog 5 dagen tot de eerste echo!

13. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Volgens de chinese geslachtskalender krijg ik een jongen..
    Als ik naar mijn pendels kijk, waarvan ze alle 3 klopte voor het moment van bevruchten/posi test, dan geven die 2x meisje 1x jongen aan.. Dus we zullen zien ;).

Had aan het begin van de zwangerschap zelf het idee dat het een jongen zou worden.. maar nu weet ik het eigenlijk niet meer zo.. haha

@Giegel en @Shay, vervelend die misselijkheid bij jullie!! Hier gelukkig geen last van.. hoop dat het snel over is bij jullie en dat het met de beeb dan natuurlijk goed gaat :)!

14. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Hier ook helemaal niet misselijk ja als ik teveel heb gegeten of te gekruid hihi. Maar verder ben ik alleen maar moe wordt er niet goed van heb helemaal geen tijd om moe te zijn.

Oh heb gisteren toch zo een leuk boekje gekocht het 9 maanden dagboek van Paula Oud kan je week voor week invullen heel leuk.

Onzeker ben ik ook wel hoor eigenlijk heel erg maar ik moet nog ruim een week wachten voordat ik voor het eerst naar de vk mag dus nog maar even doorbijten. Maar ik ga me niet gek maken dat weiger ik ;)

Oh er was zoveel waar ik op wilde reageren maar ik weet het niet meer las wel nog ergens dat iemand 1,5 week is teruggezet dat is wel heel erg veel. Vraag me af of dat wel klopt misschien wel gewoon heel klein? Helaas heb ik niet zoveel verstand van zwangerschappen ondanks dat ik vpk( verpleegkundige) ben

15. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @caat, ik zal eens kijken naar die druppeltjes, die je zei, bedankt voor de tip!

hier iets minder misselijk vandaag, moest vandaag al om 7.00 beginnen met werken, dus ik dacht dat het een ramp zou worden, maar dat viel wel mee.

Net een portie kibbeling gehaald, had ik zoveel trek in, en ik had ook wat visfrietjes meegenomen. Die vond mn dochter ook wel erg lekker, ze at er zo 6 achter elkaar op!! en dat terwijl ze een uurtje daarvoor warme hap met yoghurt gehad heeft.
    Misschien krijgt ze wel te weinig eten???!!!

16. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Ik heb de verloskundige gebeld, kan zo een receptje ophalen voor de misselijkheid!

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat fijn Bloem, hopen dat het helpt!

18. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Vanochtend werd ik schreeuwend wakker omdat er een kat over één van mijn borsten heen liep...

Mijn man is gelukkig weer thuis, nu nog 4 dagen tot de afspraak met de verloskundige! :)

19. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Aaaaaargh moet er niet aan denken Raket!
    Spannend hoor, nog 4 dagen... (ik nog 13!!)

20. sweetangell

sweetangell Actief lid

28 aug 2012
    122
    0
    0
    hallo dames, hier nog steeds weinig last van kwalen buiten de gespannen borsten om, maandag eerste echo dan ben ik 8 weken als het goed is :) succes met de kwaaltjes meiden ik hoop dat ik ze over sla maar goed dat zullen we zien..

Deel Deze Pagina