Hier voorspelt ie een meisje! Maar mijn twee dochtertjes zouden een jongetje moeten zijn..haha niet echt! We zullen zien. Het lijkt me allebei ontzettend leuk, een jochie is wat anders.. Maar drie meiden lijkt me ook geweldig. In januari zijn we allemaal rond de 20 weken dus dan zullen de meesten van ons het weten!
Sjee schrik hier net wakker , was om half 3 even gaan liggen Zo nog even uurtje werken en dan weekend gelukkig @sweetangel, maandag dan ben je toch 7 weken ipv 8? aan je banner te zien @Catherina hoop dat ze gaan helpen en anders miss net als bloem door de vk En miss omdat je dochtertje het gewoon lekker vind @Bloem wat fijn dat je nu medicatie op kan halen hopenijk helpt het. Nou ik ga straks ff werken en dan lekker TVOH kijken ... zo lekker die vrijdag avond Fijne avond
Hier ook lekker TVOH hoor. Met de kids gezellig op de bank is altijd fijn. Hier thuis lopen we in een sneltreinvaart zag afgelopen zondag een hele mooie meisjes en jongens naam en zeg dat tegen mijn vriend, nou die was er helemaal verliefd op... Dus hier de namen al klaar hihi. Kan het maar gehad hebben toch? We willen wel weten wat frummel is hoor dus dan kan 1 van de 2 namen weer de kast in hihi.
Caat33 wat bekend haha dat had ik woensdag !! Ging eventjes liggen toen het licht was en ik schrok wakker toen het pikkedonker was. Was de volgende dag wel heerlijk uitgerust. Hier nog een TVOH kijker, fijn avondje hè die vrijdag! @Zally wij ook, soort van wij hebben voor een meid al 3 mogelijke namen... Alleen de jongensnaam.. Phoe wat lastg! En wat gaaf dat jullie het eens zijn, hier vindt vriendlief vaak de door mij gekozen namen 'mwah' en andersom ook. Ik hou van kort en stoer, hij van lang en meisjesachtig... Misschien klopt het ook wel dat we ons concentreren op meidennamen, een vriendin van me had voor ons gependeld, hier kwam bij zowel mijn vriend als bij mij duidelijk een meid uit! Alleen... Wel vier kindjes in totaal haha meisje-meisje(tot zover klopt ie)- meisje(??)-jongen(!!???) dus toch een tweeling? Of later nog eentje? Nou nog 11 dagen tot de eerste echo... De datum komt dichterbij...,
Herkenbaar! Maar dan tijdens een middagdutje op de bank en een lompe hond :s Jaa hier ook de dagen aan het aftellen voor de eerste echo. Nog 10 dagen. En kan de lijst niet bijwerken met mijn telefoon, maas vrijdag over een week afspraak met iemand van moeders voor moeders. Ze hadden mijn laatste ongesteldheid op 1 oktober staan. Ze vond mijn aanmelding al zo vroeg. Haha ja dan wel, maar laatste keer was toch echt 29 augustus. Hier ook een tvoh kijker en in de reclame zappen naar de televisiering op NLD 1.
Jeej zie net dat er aankomende week minimaal 6 echos gemaakt gaan worden! Spannend, spannend en errug leuk! Lig nu helemaal alleen in bed. Weekendje bij mijn moeder, dus morgen lekker baby dingetjes kijken
Zoooo dat was even een spannend nachtje!!! Het begon 's avonds al, pijn in mijn buik... kon niet goed duiden of het nu mijn baarmoeder was of dat het mijn darmen waren. Ik heb wel eens vaker last van mijn darmen. Ook hadden we (erg kruidige) bami gegeten. Maar ja... ik had het niet meer. Kreeg het er helemaal heet van! Het ligt allemaal zo dicht tegen elkaar aan daarbinnen dat ik soms dacht dat het mijn baarmoeder was en dan dacht ik weer: nee, het zit te hoog dit moeten mijn darmen zijn. 's Avonds al naar de wc geweest, daarna was het nog niet over... (oh jee) Toen maar vroeg naar bed gegaan, na een uurtje werd ik wakker, weer pijn... steeds naar de wc om te proberen. En kijken of ik geen bloed zag bij het afvegen.... nee dus (gelukkig). Uiteindelijk toch maar een Paracetamol genomen en gaan slapen. 6.00u wakker, weer kramp..... meteen naar de wc... en daarna is het weggebleven gelukkig.... Ik houd het er voor nu op dat het echt mijn darmen waren... ik heb gevoelige darmen en heb dit wel eens vaker... en dan die veel te kruidige bami.... dat móet het gewoon zijn. Tjee.... wat voelde ik mij klote (sorry voor het gevloek!) zeg!! Nu is het echt weg gewoon!!!! Pfffff dat was dus mijn nacht..... Hoe is het met jullie??
Goedemorgen, @Lappie, erg bekent hier ook spastische darmen en vaak na te veel kruiden etc last van de darmen wat toch behoorlijk zeer kan doen...Snap dat je dan toch twijfelt.. wat bij mij goed helpt is lijnzaad, je hegbt het in pilvorm en los wat je door een beetje vla kunt mengen werkt erg goed En wat het vloeken betreft, ach daar heb je het forum toch voor om even lekker alles kwijt te kunnen Ik lag na tvoh al in bed was zo moe, maar helaas al om 8 uur wakker dacht ff lekker uit te slapen nu ik weekend alleen ben maar helaas ;( Vanmiddag de baby kamer ophalen, had er al 1 gezien maar vond deze toch mooier met glas in lood.... beetje snel al, maar aangezien ik het alleen moet doen met al 3 kids heb ik het duurste maar alvast gehad, kinderwagen heb ik gelukkig nog en kan veel spulletjes van mijn ex schoonzus krijgen erg fijn ... nu nog wachten tot 20 weken en dan kleertjes kopen. @Larissa dit is ook jou 4de kindje???? Leuk dat je vriendin kan pendelen, ik ken niemand die dat kan helaas lijkt me best leuk om eens te laten doen.
Caat33, bedankt voor de tip. Ik ga eens op zoek naar lijnzaad. Heb dat vroeger ook al eens gehad. Zo'n 10 jaar geleden belandde ik midden in de nacht bij de huisarts en bleek ik een spastische darm te hebben. Maar eigenlijk heb ik daarna niet zoveel last meer gehad. Gewoon gevoelige en 'goed werkende' darmen zeg maar. Kan een zwangerschap dit ook versterken bijvoorbeeld? Heb jij er nu ook extra last van? Het stelt me wel gerust in ieder geval. Ik was het namelijk helemaal vergeten dat van die spastische darm. Nu je het zegt denk ik ineens: Oh ja... dat is ook zo!
@Lappie, ja nu ik zwanger ben heb ik er ook meer last van dan normaal idd normaal met veel kruiden , maar nu heb ik het ook al met weinig kruiden erin, had ik bij al mijn andere zwangerschappen ook dus niks nieuws hier ik zelf doe lijnzaad door de vla heen werkt bij mij beter dan de pilletjes .
En nog een Juni mama! Ik heb 31 augustus me laatste menstruatie gehad... als mijn cyclus netjes 28 dagen was geweest, was ik op 06-06-2013 uitgerekend, en laat dat nou net mijn verjaardag zijn! maar aangezien mijn cyclus 37 dagen is, zou het 15-06-2013 moeten zijn!
@Von86, gefeliciteerd! Mijn laatste menstruatie begon ook op 31 augustus. Ik ben 6 of 7 juni uitgerekend, houd het nog maar even op 7. Op 1 november heb ik mijn eerste afspraak bij de vk en mijn eerste echo. En jij?
Ik meld me hier ook even, al zit ik wel op de grens uitgaande van laatste menstruatie wordt overal op het net 15 juni als uitgerekende datum gemeld maar mijn cyclus was 40 dagen dus denk dat ik word teruggezet en dan kan het zijn dat ik alsnog naar een ander forum verhuis tot die tijd klets ik hier gezellig mee!
He dames! Wat gezellig een paar nieuwe mama's! @bloem, hoe is het met de misselijkheid nu na de medicatie?? @hier, vandaag nog niks binnen kunnen houden.. Nu maar weer wat proberen te eten.. Dan maar vloeibaar... Verse soepjes en groentensap..
Ik snap ff iets niet als ik via de kalender reken en mijn laatste menstruatie was dus 28 augustus en je gaat tellen kom je op 8 weken en een aantal dagen maar als je het bij je banner intikt zegt ie 7 weken en een aantal dagen... Misschien ben ik heel dom maar ik snap het niet..
Haha nou dom denk ik niet hoor. Mijn laatste menstruatie was 29 augustus. Volgens alle schemas moet ik dan nu 7 weken en 3 dg zijn. Ik weet dat ik een onregelmatige cyclus heb en door de ovulatietesten weet ik dat ik 1 week later ben. Dus met andere woorden je bent 1 week en 1 dag langer als mij zwanger als je een regelmatige cyclus hebt. Dus ben je nu 7 weken en 4 dagen. @mijn banner die springt niet om 12uur in de nacht naar een volgende dag, maar ben er nog niet achter wanneer hij dat wel doet. @ nieuwe mamas WELKOM! Er hangt ergens een lijst in dit forum daar kun jezelf en je afspraken bij op zetten
@shay, mijn laatste bloeding was 26 augustus en ben 7 weken en 2 dagen, dus klopt wel dan toch?? vind t zo en zo apart dat het verschillend berekend wordt
Mijn laatste menstruatie was ook 28 augustus maar ik heb mijn eisprong gevoeld op 16 september dus heb ik mijn banner daar op aangepast ! Maar de vk gaat tot aan de echo ook uit van 28 augustus en dan ben ik volgens de vk nu dus 7 weken en 4 dagen dus die 8 weken klopt niet ! Dus ben zelf ook benieuwd waar ik op uit kom over 10 dagen mijn echo dan weten we meer!
zo weekend! hier geen idee wanneer ik mn eisprong gehad heb, dus ik hoor donderdag met de echo hopelijk hoever ik ben. gisteren en vandaag wat minder misselijk gelukkig. Kan nu tenminste normaal opstaan, scheelt al een stuk.