1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat moet dan 7 weken en 6 dagen zijn ! Kijk maar je laatste menstruatie was op een zondag dan ben je morgen dus precies 8 weken op zondag !

2. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe dames welkom hier gezellig ! Ik ben zo moe ... Ben gister al begonnen met behangen op de zolder ! Deze baby brengt een aardige interne verhuizing op gang ! Nu slapen wij op de zolder , wij gaan terug naar de ouderslaapkamer op de 1e verdieping en de meiden gaan samen op zolder slapen , daar moet nog een wand geplaats worden ( wij hadden hem helemaal open met een kastenwand als afscheiding ) dan moet de ouderslaapkamer ook opnieuw behangen worden aangezien deze nu roze is ! Vanwege mijn bekkeninstabiliteit doe ik het liever nu alvast straks gaat het niet meer ! Maar ondertussen moeten we ook gewoon slapen in de kamers ... Dus heel veel heen en weer schuiven en wandje voor wandje behangen worden . Maar wel erg leuk om te doen je ziet altijd zo snel resultaat met behang. Fijn weekend iedereen

3. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    @ Nummertje4 haha al die berekeningen ook, ik ga maar van de echo uit dan ben ik nu 7 weken en 2 dagen , heb de 29ste nog een echo dus dan weet ik t zeker.. ;)

Wel pas ik bijna mijn broeken nu ook niet meer pfff groei hard, niet alleen mijn buik helaas ;(

4. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Maar moeten jullie nu is op de kalender rekenen dus vanaf je laatste ongi tot nu dan kom je als het goed is op een week meer uit dus hoe verklaar je dat

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Je moet wel je eerste dag van je laatste menstruatie rekenen he.
    Bij mij klopt het precies hoor.
    31-08 eerste dag laatste menstruatie
    06-09 1 week
    13-09 2 weken
    20-09 3 weken
    27-09 4 weken
    04-10 5 weken
    11-10 6 weken
    18-10 7 weken
    21-10 7 weken, 3 dagen

6. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik snap het al maar ga me app maar verwijderen want die geeft toch echt een week meer aan...

7. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb vanaf de echo gerekend, omdat ik 2 bloedingen had door de pil heen dus weet niet precies wanneer mijn ongi was.
    bij de echo was ik toen 5 wkn en 4 dagen, dus nu 7 wkn en 3 dgn maar volgende week weer echo

Ennn vanacht is een vriendin van mij bevallen van een meisje :D
    Zo lief om te zien :)

8. Luja

Luja Niet meer actief

@caat dit is ons derde kindje, de eerste twee zijn een tweeling, dus er bestaat een kans dat dit ons derde EN vierde kindje wordt... Nog 9 daagjes wachten tot we het weten...:)
    En leuk, je vriendin bevallen, gefeliciteerd!

@shay je hebt vast de pampers app? Die heb ik ook!
    Hij klopt wel hoor, hij geeft aan in de hoeveelste week je zit. Als je 7 weken zwanger bent dan zit je in de 8e week. Ik vind het een leuke app, ongeveervweten hoe je kleintje er uitziet en wat er elke week wordt ontwikkeld...

@nieuwe dames, welkom!!

Ik heb vandaag weinig te melden,veel geslapen maar ik voel me erg moe en futloos. Lang leve ons lekkere hangbank...
    Ik had al helemaal gepland dat ik morgen, als de meiden naar de peuterspeel zouden zijn, zou gaan klussen in het babykamertje. Maar ik kom er net achter dat ze een week vakantie hebben.dus dat wordt m nog niet, dus weer twee weken geduld tot ik weer late diensten heb:p

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Gefeliciteerd! Hoe heet ze?

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Gefeliciteerd! Hoe heet ze?

11. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    @lappie...

Ze heet Shanta Lizzy....

12. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo! Was ik ook weer :)

Nieuwe juni mama's, welkom!

Ik ben woensdag wel benieuwd wat de echo zegt wat betreft uitgerekende datum. Ik ga uit van een cyclus van 31 dagen maar weet het niet helemaal zeker. Zal hooguit 1 of 2 dagen verschil in zitten.

@Caat; wat leuk dat je vriendin is bevallen! Altijd mooi zo'n nieuw mensje op de wereld :)

Wij zijn net naar de doop van ons neefje geweest. Nog een leuk feestje erachteraan. Ben wel eerder naar huis gegaan want de kleine man moet toch echt 's middags even slapen. De oma van mijn vriend vroeg zich af of wij ook nog een tweede wilden..... en toen ik weg ging zei ze nog dat we wel op moesten schieten anders was ze er misschien niet meer, haha. Hoezo brutaal ;) Maar goed, zal sneller zijn dan ze denkt :D

13. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh, trouwens! Alweer 8 weken vandaag! Woensdag toch echt de eerste echo, spannend!

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Mooie naam

@Btje, wat leuk, 8 weken alweer! :)
    Heel langzaam schiet het toch een klein Btje op he??
    Heel veel plezier a.s. woensdag met je echo.

15. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik begin steeds meer op te zien tegen dinsdag... Normaal moet je er toch naar toe leven maar ik ben ineens zo bang dat het niet goed is dat ik mezelf gewoon helemaal gek maak... Sinds afgelopen week zijn mijn symptonen ineens veel minder... Ik voel me niet vermoeid, niet meer zo misselijk en gewoon niet echt dat ik merk ik ben zwanger terwijl ik dat vorige week wel had.. Dat is toch vreemd

16. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    @Shay01, misschien dat je inmiddels aan de vermoeidheid gewend bent? Dat je het daarom niet meer zoveel merkt??
    Probeer positief te blijven, dinsdag wordt alles zekerder en zal het vast goed zijn!!

17. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha! Ja het schiet zeker op, nog even en dan kunnen we het aan iedereen vertellen :D

@Shay: ik heb dat ook hoor, dat ik me veel beter voel dan vorige week. Probeer me er niet druk om te maken maar ik zal wel blij zijn als de echo van woensdag goed is. Misschien dat je lichaam ook wat gaat wennen aan de hormonen?

18. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @shay, hier ook minder last hoor ,misselijkheid is sinds 3 dagen een stuk minder!

19. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Nou gelukkig hebben jullie dat ook maar toch ben ik blij als ik echo heb gehad maar dat hebben jullie ook allemaal dus ja zo leven we er met zijn alle naar toe...

20. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Nou ik kijk nu wel ff uit naar iets minder symptomen. Ik ben zo moe, kan alleen smorgens iets doen. Ben de hele dag door misselijk en heb nergens zin in. Ik snap wel dat als je ze niet hebt je gaat twijfelen, maar ik wordt er zo moe van.

Vanacht gedroomd dat ik bloede, heel erg. Dus een miskraam. Mijn man wilde dan ook wel ff de vrucht zien als dat zo was. Dus ik opzoek. Zie ik eerst wat maden, nog levend. En daarna de vrucht. Jawel een klein dood vogeltje, een mini pinguïn! Tjee wat kan eens mens rare dromen hebben.
    Toen ik walker werd gelijk ff borsten gevoeld en die waren zeker nog gevoelig....

Deel Deze Pagina