1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Spannend allemaal!!! Hier dacht ik ook dat ik me sinds zaterdag weer wat minder misselijk voelde... Het gevoel was wel minder maar elke keer als ik iets gegeten had hing ik weer boven het toilet :( Heb gewoon spierpijn in mijn buik van het kotsen... Echt waardeloos... Gelukkig morgen naar de VK en dan meteen een echo :D Spannend!!! Heb zo'n zin om te kijken of alles goed is!!! Hoop ook dat ze daar wat weten tegen de misselijkheid...

2. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    #802 Tientje34, 22 okt 2012
    Laatst bewerkt: 22 okt 2012
    @Shay: Hier nog iemand waarbij de kwaaltjes een stuk minder erg zijn. Vorige week ziek moeten melden omdat ik niks binnen hield, dit weekend nauwelijks ergens last van. En ik denk inderdaad dat de vermoeidheid op een of andere manier went. Niet druk om maken, maar blij zijn dat je je wat beter voelt! Druk maken om de echo, dat snap ik dan weer wel. Ik heb hem vanavond om 9 uur en ik ben echt zoooo zenuwachtig! Ik weet niet hoe ik de dag door moet komen. Gelukkig heb ik het heel druk op het werk dus ik probeer er vandaag maar zo min mogelijk aan te denken. Des te sneller is het vanavond 9 uur.... Ik zal morgen laten weten hoe het is gegaan (of vanavond als ik nog puf heb).

Voor alle anderen die vandaag/deze week een echo hebben: succes en veel plezier!

3. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Juni 2013 Mama's Bevallingslijst

1.
    DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH

2.
    Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV

3.
    Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV

4.

5.
    shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    Tientje34-34 jaar - 1e kindje - nog geen idee

6.
    Baibey - .. - .. - ..
    Raket78 - ik word deze maand 34 jaar - Hopelijk thuis - Hopelijk BV
    Caat33 - 33 jaar - 4de kindje - thuis-BV

7.
    Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ?
    Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - zh - bv
    sweetangell - 28 jaar- 1e kindje- zh - ?

8.
    Giegeltje1989 - 23 - 1e kindje- denkk ZH - Hoop BV

9.
    Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV

10.
    Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV
    A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV

11.
    Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV

12.
    Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV?
    Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV

13.
    Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - hopelijk thuis - BV
    Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje -geen flauw idee nog
    LianneB -28 jaar - 2e kindje - ZH -BV

14.
    Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV

15.

Illegaal.
    27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV
    16 juni - Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV

(?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Nana86 - 5 wk
    PCOmama - 5,5/6 wk

Afspraken
    Veetje83 - 18 oktober afspraak MvM
    DaantjeM - 22 oktober 1e echo @ fertiliteitsarts
    Tientje34 - 22 oktober 1e echo VK
    Sweetangell - 22 oktober 1e echo Gyn
    Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn
    bloem89 - 23 oktober tweede echo
    Raket78 - 23 oktober intake VK, bloedtest + plannen eerste echo
    Hopefultimes - 23 oktober intake VK
    Giegel1989 - 23 oktober intake VK + echo
    Btje - 24 oktober eerste afspraak gyn
    Tientje34 - 24 oktober intake VK incl bloedafname
    Rikki - 25 oktober 2e echo VK
    Zally- 29 oktober eerste afspraak vk
    nummertje4 - 29 oktober eerste afspraak vk , 30 okt echo
    DaantjeM - 2e echo + intake @ verloskundige
    Larissa259 - 30 oktober intake vk en eerste echo
    Bolliewollie - 30 oktober eerste echo
    Luca2504 - 31 oktober tweede afpraak gyn en echo
    Veetje83 - 1 november eerste afspraak vk en echo
    Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo
    Eleandra - 7 november eerste afspraak vk en echo
    LianneB - 8 november eerste afspraak vk
    Hopefultimes - 12 november 1e termijnechto
    Veetje83 - 20 november 1e controleafspraak

4. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even de lijst omhoog gehaald! Veel afspraken de komende dagen.

Voor wie vandaag de eerste echo heeft: succes! Hopelijk mooie echo's te zien vandaag :D

@bolliewollie: gadver levende maden :$ Je kunt raar dromen idd. Zo droomde ik de eerste zwangerschap dat de kleine er via mijn buik uit wilde. Zijn handjes waren al buiten. Ik heb 'm maar even terug gestuurd want het was nog wat te vroeg. :D

5. Luja

Luja Niet meer actief

Succes en veel plezier voor alle dames die vandaag een afspraak/echo hebben!! Hopelijk ziet alles er goed uit met jullie beebjes!

Ik ga weer m'n avonddiensten (1630-0100) in, heb dr echt geen zin in,hopelijk stopt die vermoeidheid snel. Even vier daagjes doorbikkelen maar.

Wij hebben afgelopen weekend mijn schoonouders ons nieuws verteld, de meiden hadden shirtjes aan met voorop "nog een paar maandjes wachten...." en achterop "dan word ik GROTE ZUS!" . Na een paar minuten vielen de shirts op, al kwam de boodschap niet gelijk aan haha "ja jullie zijn al grote zus dan zijn jullie nog grotere zus!" zucht...neeeeeeee... Letterlijk! En toen snapte m'n schoonmoeder hem, vond het helemaal geweldig! Was hartstikke blij voor ons. Elk gezin in hun familie heeft 3 kinderen dus we passen er zometeen perfect tussen.

Woensdag gaan we naar mijn ouders, ben benieuwd wat die zeggen...:)

6. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Lady's, hoe is het met jullie?

Hier nog steeds misselijk misselijk misselijk. Zit nu kokkend en hondsberoerd op me werk. Pff..
    Had wel pilletjes gehad tegen de misselijkheid van de huisarts maar deze werken de ene keer wel de andere keer niet.

Morgen weer een echo!!! Heb er zo'n zin in, spannend!!!

7. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bloem89: Zooo zwaar: je beroerd voelen op je werk! Heb je Emesafene van de huisarts gekregen? Ik heb vorige week de zetpilvariant gekregen van de huisarts en die hielpen enorm goed bij mij. Misschien ook een idee voor jou? Ik heb ze momenteel niet nodig, want mijn misselijkheid is op dit moment houdbaar. Vorige week niet en toen was ik erg blij met die zetpillen!

8. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    Hey meiden....

Helaas vanaf gisteren avond aan het bloeden:(, doet niet veel pijn wel lichte krampen... hoop zoooo van niet :(
    Vanmorgen gyn meteen gebelt en mag vanmiddag 4 uur komen.

keep my fingers crossed :(:(:(:(:(

Laat jullie weten als ik meer weet .

9. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @caat, succes vanmiddag, ik hoop met je mee!!

@ iedereen die vandaag een echo heeft succes!

hier weer een stuk misselijker vandaag, pfff, gelukkig een vrije dag, maar er komt echt niets uit mn handen

10. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Caat: oh jee! Hopelijk valt het mee. Ik duim ook. Heb je dit bij je eerdere zwangerschappen ook gehad? En is het grote bloeding of niet? Hoop vragen, maar ik probeer je moed te geven!

11. Caat33

Caat33 Lid

4 okt 2012
    65
    0
    0
    Flevoland
    @ tientje, Ik heb 6 maanden terug een mk gehad met 14 weken, daarvoor nog nooit , nu voelt dit niet pijnlijk, meer zeurend, maar hoop zoooo dat er niks met de kleine is, heb wel nog steeds pijnlijke borsten en was vanmorgen ook misselijk even ... Ben wel blij dat ik vanmiddag meteen terecht kan.

12. Hoi dames ik laat weer even wat van me horen. Nu al 5 dagen zonder computer gedaan vond het goed gaan. Heb m lekker ver weg gestopt zodati k niet steeds de neiging had hem te pakken. Nu moest hij even aan want ik moet wat administratie regelen dus besloten mezelf even te belonen met wat computertijd ;)

Wil iedereen die deze week een echo heeft succes wensen, ik hoop op veel goed nieuws!

Caat hopelijk is het niks, ik zal voor je duimen.. Succes met de echo vanmiddag!

@ misselijk; ja hier ook erg misselijk. Ik had eind vorige week dat ik me prima voelde en vond dat toen ook best spannend maar daarna ben ik weer zo erg misselijk geworden dat het van mij nu wel weer minder mag zijn hoor. Gister ook voor het eerst overgegeven en dat is heel wat voor mij, ik moet eigenlijk nooit overgeven kennelijk kan mijn lichaam veel verdragen voor het eruit komt.. Maar wat een ramp met eten, ik ben niet zo'n grote eter en moet nu echt opletten elke keer iets te eten anders is mijn maag leeg en dan krijg ik het niet zomaar weer weg. Vanochtend een stevig ontbijt op en dat lijkt wel te helpen nu. Wel opletten dat ik dan straks weer iets eet. Banaan helpt hier best goed. Het is niet echt lekker ofzo maar het is te verdragen en het geeft een vol gevoel :) En crackers met kaas 's ochtends. Voor 's avonds is het wel echt een ramp ik krijg niks door mijn keel. Alles is te heftig of ruikt te sterk :( Dus mijn mannetje maakt de afgelopen tijd voor zichzelf eten klaar haha. Koolzuurhoudende dranken helpen hier ook goed, af en toe een slokje. Ik drink dan cola of ginger ale en dat gaat goed. Water wat minder goed want dan heb ik de neiging om snel te drinken en dat valt te koud op mijn maag..

Over dromen; heb hier vannacht gedroomd dat mijn zusje ook een kind kreeg (ze is 19) maar niet van haar vriendje hahaha het was een hele vage droom. Ze had een enorme buik en toen ze moest bevallen lag ze heel relaxt, had helemaal geen pijn en ze had al persdrang maar wilde nog even afwachten omdat ze anders zo lang in het ziekenhuis lag :p En toen zonder het te merken was het kind er al uit hahaha.

Nou ik ga weer even verder met mijn dingen maar ik lees nog steeds mee hoor :)

13. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Ja die heb ik gekregen, de tabletvorm. Helpen redelijk alleen duurt heel lang voordat ze gaan werken.

14. sweetangell

sweetangell Actief lid

28 aug 2012
    122
    0
    0
    En hier is dan de foto van onze kleine frummel, geweldig zeg wat ben ik in de 7e hemel alles was goed en het hartje klopte ook goed.
    ben nu 7 weken en 1 dag. als het goed is de 10e juni uitgerekend zei de gyn.

553861_438952442830163_1216136729_n.jpg

:):):):)

15. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    @Shay: Ik denk dat klachten komen en gaan. Succes en veel plezier morgen!

@larissa: succes met je avonddiensten! Ik heb er zo twee per week, maar vreemd genoeg heb ik meer moeite met mijn 3 dagdiensten; dan houd ik mijn ogen soms amper open!

@Caat: Oh nee! Hopelijk is alles toch goed!

@Sweetangel: Super zo'n echo! Fijn om te weten dat het allemaal goed gaat!

@Creatief dromen... Ik heb het altijd al gehad. Soms ging dat dan ook over zwangerschap en geboorte. Toen ik begin 20 was, heb ik ooit eens gedroomd dat ik aan het bevallen was. "Het is een rood branweerautootje", zei de verloskundige, wikkelde het schattige kleine rode autootje met ladder en brandweerslang in een dekentje en legde het in mijn armen...

@Misselijkheid: Het lijkt me echt heel zwaar om te moeten werken met misselijkheid. Meiden die dat hebben: sterkte!

@Hier: De auto is kapot, waarschijnlijk onherstelbaar. Komt nooit echt uit, maar nu natuurlijk nog minder! :x
    Een paar dagen geleden zijn we naar een maternity outlet geweest. Ik voelde me eigenlijk best stom om daar naar binnen te stappen, omdat ik nog geen duidelijk uitpuilende buik heb. Maar ik was al snel gerust gesteld. Wist ik veel dat je dezelfde kledingmaat houdt als je zwanger bent?! Ik was al vrij snel overtuigd van de zwangerschapsbroek die ik gepast had: die zat zoooveel lekkerder dan mijn enige broek die nog dicht kan (met knellende knoop)! Er zit een nepgulp aan, en een buikband die ik voorlopig dubbelgevouwen draag. Lange trui erover en je ziet niet dat het een zwangerschapsbroek is: Lang leve de winter!
    Ze hadden daar een buik van schuim om alvast even te kijken hoe het er verderop in de zwangerschap zou uitzien en zou zitten. Ik bond 'm voor, broek eroverheen, topje eroverheen en opeens leek ik wel 7 maanden zwanger..! Het was hilarisch, mooi om te zien en ergens ook best wel confronterend! Ik had bijna een foto gemaakt en deze naar mijn ouders gestuurd om ze te laten schrikken, maar dit werd mij door zowel mijn man als door de winkeljufrouw ontraden. :D
    Met de broek, een kortingspasje en een catalogus van Babys"R"us stapten we even later weer naar buiten!

16. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Wauwie wat mooi!!!! Ik mag morgen weer, kan niet wachten..

17. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @sweetangel, mooie echo!

@luca, fijn weer wat van je te horen haha!

@raket, een rood brandweerautootje hahaha, wel weer eens wat anders, wel balen van de auto.
    Lijkt me grappig om jezelf met nep buik te zien (al weet ik nog wel hoe ik eruit zag met zo'n dikke bobbel....nog niet al te lang geleden.

Hier weer een misselijke dag, als ik stil zit of lig gaat het wel, maar zodra ik wat ga doen, wordt het super erg, banaan helpt hier ook goed en ik moet ook echt blijven eten, maar heb nergens trek in!

18. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    He dames!
    Even tussendoor vanaf mijn werk..

@Caat hoe is het geweest vanmiddag?? Hopelijk toch goed nieuws..

@luca, gezellig dat je weer even kwam kijken

@bloem, echt vervelend als je zo misselijk bent.. Ik heb het in de ochtend heel erg.. moet er niet aan denken dat ik dat de hele dag zou hebben.. :(

Ik heb donderdag week echo! Kijk er erg naar uit.. :D

19. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Caat hoe is het gegaan vanmiddag? Hoop toch goed nieuws.

Sweetangell wat een mooie echo. Fijn dat alles goed is en dat er een goed kloppend hartje te zien was. Als het goed is ik ook de 10de.

Pff ik wil ook een echo maar ik moet echt nog ff wachten mag volgende week pas voor de intake bij de vk. En dan hoop ik toch echt wel snel een echo.

Hier druk aan het plannen omdat ik en vriendlief nog niet zolang samen zijn wonen we nog niet eens samen dus in welke flat gaan we wonen? Nou in ieder geval een hoop geregel maar komt vast wel goed neem ik aan.

Kwaaltjes alleen maar vreselijk moe en slapen gaat bijna niet lig niet lekker meer dus maar een voedings kussen in bed. Dat gaat wel wat beter.

20. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    @caat: hoe is het?

@sweetangel: mooie echo, fijn dat alles goed is! Begin nu wel de kriebels te krijgen voor woensdag bij het zien van zo'n echo!

@luca: een echte droombevalling, die van je zusje haha.

Deel Deze Pagina