1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Yeah 7 weekjes vandaag!!

2. PCO ik heb echt respect voor je instelling! Top! Ik wens jou al het allerbeste toe en hoop echt dat een wondertje jullie gezinnetje binnenkort mag komen aanvullen!

Bloem jee weer een weekje verder. Voelt dan echt als een mijlpaal he? Nog 5 weekjes dan zit je aan de 12 :D

Catharina hoe was de echo gisteren? Hoop dat alles goed was!

Hier; werd voor de verandering weer eens misselijk wakker, zit nu aan mijn monsterontbijt zoals elke dag haha (2 rijstewafels, 2 boterhammen met pindakaas, kop thee en groot glas water, appel en zwangerschapsvitaminen) en dan te bedenken dat ik over 2 uur weer honger heb waarschijnlijk.. Volgens mij kom ik zo echt 30 kilo aan haha :D

3. Ohja ik heb trouwens gisteravond voor het eerst het hartje gehoord met de angelsound! Was heel fijn om te horen, ben al een week op zoek maar het was nog te vroeg natuurlijk. Bij mijn dochter hoorde ik hem met precies 9 weken dus ik dacht gisteravond laat ik weer eens een poging wagen misschien heb ik geluk. Zette de angelsound erop en meteen het treintje gevonden! 1 sec later was ie weer verdwenen haha en na nog even zoeken nog een paar keer gehoord, heeeel in de verte en echt maar 2 seconden en dan was het weer weg maar ik herkende het geluid, toch heel bijzonder :). Ook wel grappig om dat ding eens op je darmen te houden, jeetje wat maakt dat een herrie zeg!

4. Luja

Luja Niet meer actief

PCOmama, het is al gezegd, maar inderdaad echt respect voor je instelling! Ik hoop ook echt van harte dat je gauw een nieuw wondertje zult verwachten, die zich wel tot het einde goed vasthoudt:)

Bloem, jaa het schiet al op hè, hier vandaag 8! Langzaam maar zeker komt de 12 weken grens in zicht.

Luca ooh wat bekend, ik ontbijt ook echt nooit, en sinds een maand MOET ik eten, anders kom ik m'n dag niet door. Vanochtend al scrambled eggs, spekjes, broodje pindakaas weggewerkt... En zo om 12 uur nog ff muesli, en dan kom ik de middag wel door tot het avondeten;)

Ik heb me hier vanochtend al verslapen, zou om 09:00 uur bij een vriendin zijn, maar ik schrok dus om 10:00 wakker.. Hadden de meiden zichzelf aangekleed en waren ze sneaky naar beneden gegaan, waar ze met hun engelachtige hoofdjes op de bank zaten chips te eten, haha! Die zullen wel hebben gedacht laat mama maar liggen we redden onszelf wel;)

5. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

de echo was goed, ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger, heb gelijk maar banner aangemaakt. Er was een mooi kloppend hartje te zien.
    Ze zag ook nog een 2e holte. Dat kon twee dingen betekenen; of dat het oorspronkelijk 2 baby's waren of dat er een bloeding geweest is in de baarmoeder. Dit kon verder geen kwaad maar ik kan dan wel wat bloedverlies hebben in de komende weken.

6. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Hallo dames, stiekem kan ik toch geen afstand nemen en lees ik nog steeds mee ;)
    Ik ben blij voor alle dames die een mooie echo hebben gehad!

Voor mij is het nog 6 dagen wachten tot de eerste echo, ik ben de dagen (uren.. :p) aan het aftellen hier :)

7. Gatverdamme net een paar boterhammen met kip en mayo op maar dat viel echt niet goed :( Ik haat dit!!!

A1988 spannend zeg nog maar 6 dagen :)

Catharina jee fijn dat alles goed was!

Larissa haha nou je zal je slaap wel nodig gehad hebben ;)
    En die meiden van jou die redden zichzelf toch priiiima!? :D Lekker chips als ontbijt haha

8. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    @larissa geweldig zulke kids. Brood smeren is ook een gedoe en chippies zijn veul lekkerderder ;)

@catherina fijn om te horen dat de echo goed was. Weer even rustig ademen haha voor zover. Was je verder dat je dacht dan? Banner is aangepast dus kan het niet zien.

@a1988 hihi groot hè die verleiding toch even mee te lezen. Ik moet ook minderen van ml.

@luca dat heb ik ook na veel maaltijden, dan ben je daarna gewoon weer een aantal uren beroerd. Ik heb het ook als ik teveel eet. Ik ben een vreetzakje maar moet echt leren minder te eten. In tegenstelling van jullie monsterontbijtjes, kan ik niet meer als 2 beschuitjes met suiker verdragen, terwijl ik normaal moet eten en ook wel 2 a 3 sneetjes brood eet en ik best nog wel 1 lust haha. Maar afvallen gebeurt dan weer niet nu in minder eet haha.

@pco ik vind je een topwijf! Vind het echt jammer dat het zo gelopen is. Wel goed dat je het nu realistisch kan bekijken.

@hier net mvm geweest en ja ik ben nog steeds zwanger! Maar was net naar de wc geweest voor ze kwam, dus moest echt persen voor wat drupjes urine.
    Nu moest ik net nodig plassen maar dat moet nu staande!? Uhm mag ik vragen hoe jullie dat doen?

9. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    @bolliewollie, ik stop het kannetje tussen mijn benen in de wcpot, past net... en dan met het handvat bij de bril net uit de pot ;).
    Ik moest ook wel even uitzoeken hoe het kon ;).

10. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    He dames!!
    Ik zit hier nog steeds bovenop de roze wolk!! :D Wat een mooi moment is het om het hartje te zien kloppen!! :)

@eten.. wow!! Wat eten sommige van jullie veel!! Ik heb echt helemaal geen eetlust en ben blij als ik over de hele dag genomen 4 crackers binnen hou!! :$

11. Rikki; ik eet alleen maar zoveel omdat ik anders weer misselijk word haha. En ik heb een hekel aan eten dus vind het echt moeilijk. Maarja het moet maar he, nog even en het is voorbij hoop ik.

12. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Thanks ladies :)

Ik ben nu echt weg ;) en mocht het zover zijn....dan snor ik jullie gewoon weer op om die knaltest incl. echo te laten zien!!!

Ik ben weer weg van jullie roze wolkjes!! of ja een paar blauwe zitten er ook vast tussen ;)

Toedels!

13. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @pco mama, ik hoop dat we snel goed nieuws van je horen!

@bolliewollie, ik ben ongepland zwanger dus wist niet zeker hoever ik was, vandaar. Had hiervoor ook nog geen banner.

Hier drukke werkdag gehad, morgen ook nog werken. Ik merk wel dat ik echt veel sneller moe ben, ben nu helemaal kapot na het werken

14. Luja

Luja Niet meer actief

@catharina vervelend hè die vermoeidheid... Ik ken het goed, ik moet morgen en overmorgen weer van 16:30 tot 01:00 werken, zie dr al een beetje tegenop..

Voor de dames die al weekend hebben : geniet ervan!!!

15. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Ja ik snoep dit weekend ook nog even vrij. Moest zondag werken, maar ben ook nog herstellende van de griep. Ik weet alleen niet meer zo goed wat nu vermoeidheid van de ziekte of de zwangerschap is.

Vanavond boer ik steeds mijn eten op. We zijn nu 5 uur verder en ik proef mijn eten nog bleeeh

16. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    @PCOMama: Niets dan bewondering voor jou! En wat lief dat je nog even komt kijken!

@Mooie echo's: Wat geweldig dames, gefeliciteerd!

@Eten: Ik word chagrijnig en misselijk als ik niet op tijd eet. Ik merk dat ik minder per keer eet, maar wel vaker op een dag.

Ik ben momenteel wat minder aanwezig hier omdat ik doodmoe ben!

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Heel erg herkenbaar Raket. Sterkte met je vermoeidheid en hopelijk gaat het snel beter.
    Ik weet dat ik tijdens mijn vorige zwangerschap mij veeel beter voelde toen ik ongeveer 4 maanden zwanger was. Het tweede trimester schijn je je toch het beste te voelen.

Gisteren mijn laatste werkdag gehad, heerlijk!! Nu even bijkomen van het vele werken. Ben helemaal kapot nu.

Ik moet nog 5 dagen wachten op mijn eerste echo...... pfffff..... wat duurt dat lang zeg! Sommigen van jullie krijgen dan gewoon alweer hun tweede echo.
    Nou ja, het maakt niet uit zolang het er maar goed uitziet allemaal en er een goed kloppend hartje hoorbaar is.
    Nog 5 dagen.......

Prettig weekend iedereen! :)

18. Catharina niet echt herkenbaar maar ik heb dan ook teveel tijd om te slapen ;) Hoewel ik nu best wel een dutje zou kunnen doen.. Maar er komt zo een ex collega langs even wat afgeven dus kan nog niet slapen..

Larissa werkse nog even!

Bolliewollie oh ziek zijn is ook zo erg en helemaal als je al zw. kwaaltjes hebt :( Hopelijk gaat het beter nu :)

Raket lekker rustig aan doen :)

Lappie lekker hoor dat je nu echt klaar bent. Was dat niet raar op je werk om afscheid te moeten nemen zo?

Hier heb ik sinds een paar dagen veel last van hoofdpijn :( Echt irritant, zal zo wel een paracetamol nemen want het is niet prettig, pfff

Verder is het erg slecht weer helaas dus lekker naar buiten zit er dit weekend niet in :( Net maar een chocoladetaart gebakken alleen ik ging boodschappen bestellen en nu ben ik supermisselijk door naar al dat eten te kijken :p Dus de taart eet ik later wel.

Geniet allemaal van het weekend!

19. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, hier drukke dag gehad, nu lekker weekend, pfff

ik plof zo lekker op de bank als mn dochtertje in bed ligt!

fijn weekend verder!

20. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    @catharina: gefeliciteerd met je goede echo! We zijn allebei op 2 juni uitgerekend :D

Veel eten doe ik op het moment absoluut niet. Ik ben niet misselijk maar heb gewoon niet zo'n zin in eten. Of ik neem een beetje ;)

Vandaag hebben we het nieuws verteld aan mijn moeder en schoonouders! Allemaal blij :D Mijn schoonmoeder had al iets door, wat wil je ook met al die leugentjes, haha! Morgen vieren we de verjaardag van mijn vriend en dan vertellen we het aan onze broers en schoonzussen :)

Deel Deze Pagina