Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV? 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Tientje34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? WendySunny - 30 jaar - 3 kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Raket78 - 34 jaar - thuis - BV Caat33 - 33 jaar - 4de kindje - thuis - BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - BV Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV sweetangell - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? 8. Giegeltje1989 - 23 jaar - 1e kindje - ZH - BV 9. Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV 13. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - thuis - BV Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? LianneB - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV 14. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Illegaal. 27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 16 juni - Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Afspraken Zally- 29 oktober eerste afspraak vk nummertje4 - 29 oktober eerste afspraak vk , 30 okt echo DaantjeM - 30 oktober 2e echo + intake @ verloskundige Larissa259 - 30 oktober intake vk en eerste echo Bolliewollie - 30 oktober eerste echo Luca2504 - 31 oktober tweede afpraak gyn en echo Veetje83 - 1 november eerste afspraak vk en echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo A1988 - 1 november eerste afspraak vk en echo Eleandra - 7 november eerste afspraak vk en echo LianneB - 8 november eerste afspraak vk Shay01 - 8 november tweede afspraak gyn Bloem89 - 8 november 3e echo Hopefultimes - 12 november 1e termijnechto Nath88 - 12 november intake vk Btje - 16 november controle verloskundige ziekenhuis Tientje34 - 19 november - 2e (12-weken) echo Raket78 - 19 november 2e afspraak VK Nath88 - 19 november 1e echo Veetje83 - 20 november 1e controleafspraak Giegel1989 - 20 november 2e echo A1988 - 29 november tweede afspraak vk Bloem89 - 30 november combinatietest Giegel1989 - 4 december controle VK Tientje34 - 6 december controle VK
Nath je staat op de lijst maar kun je nog even je leeftijd/hoeveelste kindje aangeven en of je thuis/zh wilt bevallen en bv/fv gaat geven? En de datum van je afspraak Neehoor we vragen niet veel haha. Meiden met echo vandaag, succes!
Hahaha dankje! 1e kindje, 24 jaar, hopelijk bv en ik wil graag in het ziekenhuis bevallen! 12 nov intake vk 19 nov echo !
oke tnx, heb het aangepast! Lekker he dat misselijk zijn. Hier gaat het vandaag weer goed (hoera!) Ik hoop echt dat het op zijn eind loopt want ik ben er wel klaar mee
Zo de eerste afspraak gehad liep al drie kwartier uit dus na anderhalf uur kwam ik weer naar buiten. Krijg waarschijnlijk extra echo's om de groeien de gaten te houden aangezien mijn laatste 2 kids nogal zwaar waren ! Ook weet ik nu al dat ze me niet te lang over de uitgerekende datum laten lopen ivm dit gewicht en bekkeninstabiliteit. Gelukkig mogen tegenwoordig de vk meer als bij de vorige zwangerschap zodat je niet meteen naar het zk hoeft om ingeleid te worden, ze mogen een katheter plaatsen om de boel op te wekken en ook de vliezen mogen ze al breken ! Hier ben ik erg blij mee dat ze dit nu al serieus oppakken. We hebben het de afgelopen week aan de kids verteld; ze waren superblij hebben al namen lijstjes gemaakt en gingen al een aftelkalender maken ! ( deze heb ik ook al gekocht maar wil tot morgen na de echo wachten voor de juiste datum) Daarna hebben we het ook aan de opa's en oma's verteld , ze hadden het allemaal niet meer verwacht maar waren erg blij ! Nu morgenochtend de echo, spannend !
Ja ik zie het! Even ver ! Leuk nu hopen dat we beide niet teruggezet worden ofzo haha! Ik heb de volgende echo met 10w3dgn. En jij? Heb zelf anderhalve week geleden een echo laten maken omdat ik geen idee had hoe ver ik was ivm ontpillen, rare cyclussen etc. Toen was ik 6 wk zei ze. Een bolletje op de echo haha zo onwerkelijk.
Hoi en heb je wel het hartje gehoord? Of is dat ook morgenochtend? Toen ik 9 jaar geleden (thuis)beviel van onze zoon, heeft de vk ook mijn vliezen gebroken hoor. Leuk dat je kinderen zo enthousiast zijn! Hoe oud zijn ze? Heel veel succes, maar vooral plezier, morgen bij de echo!
Hoi lappie, nee hartje pas morgen ! was je bevalling al begonnen toen ze je vliezen brak ? nu is het bedoeld om de bevalling evt op te wekken ! mijn kids zijn 9, bijna 7 en de jongste word in feb 4 ! dus ze maken het nu heel bewust mee.
Hier heb ik al een bonusdchtertje van 4 van m'n vriend en z'n ex. Ze woont sinds een paar weken bij ons die weet uiteraard nog van niks
@Nath: Welkom! @nummertje 4: fijn dat ze de groei goed in de gaten houden, hopelijk bedenkt de kleine zelf dat ie niet te lang moet wachten Succes morgen met de echo! En leuk dat de kinderen zo enthousiast zijn
Pfff..ik heb de hele dag al buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, maar dan erger. En net dacht ik dat er bloed was, maar toen ik naar de wc ging bleek het gewoon slijm te zijn. Zit me een beetje op te vreten nu.
He dames! Er wordt weer gezellig gekletst! Ik zal straks even de lijst aanpassen, want mijn nieuwe afspraak staat er nog niet op. Ik ben zooo vergeetachtig en heb gewoon helemaal nergens zin in! In de ochtend ontzettend misselijk en in de avond soms ook Ik heb mezelf nu verplicht om elke dag minstens 1 ding te gaan ondernemen als ik niet moet werken, omdat ik anders echt de hele dag in mijn pyjama blijf zitten.. Hoe zit het met jullie en bandenpijn? Ik kon gisteravond even niet meer op of neer.. Als ik muisstil zat nergens last van, maar zo gauw ik overeind wilde komen of moest hoesten o.i.d. AUWW!!! Na een tijdje trok het weg en even later kwam het weer terug.. @broekluren, is bij mij een heel stuk minder sinds de goede echo van vorige week.. Wel kijk ik nog bij het afvegen hihi!
Dat is heel normaal heb ik begrepen.. Normaalgesproken zou je rond deze tijd ook weer ongesteld moeten worden als je niet zwanger zou zijn... Ik heb ergens gelezen dat deze buikpijn veel voorkomend is in de eerste 12 weken...
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV? 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. Tientje34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? WendySunny - 30 jaar - 3 kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Raket78 - 34 jaar - thuis - BV Caat33 - 33 jaar - 4de kindje - thuis - BV 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - BV Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV sweetangell - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? 8. Giegeltje1989 - 23 jaar - 1e kindje - ZH - BV 9. Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV 13. Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - thuis - BV Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? LianneB - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV 14. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Illegaal. 27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 16 juni - Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Afspraken Zally- 29 oktober eerste afspraak vk nummertje4 - 29 oktober eerste afspraak vk , 30 okt echo DaantjeM - 30 oktober 2e echo + intake @ verloskundige Larissa259 - 30 oktober intake vk en eerste echo Bolliewollie - 30 oktober eerste echo Luca2504 - 31 oktober tweede afpraak gyn en echo Veetje83 - 1 november eerste afspraak vk en echo Lappie - 1 november eerste afspraak vk en echo A1988 - 1 november eerste afspraak vk en echo Rikki - 6 november 3e echo Eleandra - 7 november eerste afspraak vk en echo LianneB - 8 november eerste afspraak vk Shay01 - 8 november tweede afspraak gyn Bloem89 - 8 november 3e echo Hopefultimes - 12 november 1e termijnechto Nath88 - 12 november intake vk Btje - 16 november controle verloskundige ziekenhuis Tientje34 - 19 november - 2e (12-weken) echo Raket78 - 19 november 2e afspraak VK Nath88 - 19 november 1e echo Veetje83 - 20 november 1e controleafspraak Giegel1989 - 20 november 2e echo A1988 - 29 november tweede afspraak vk Bloem89 - 30 november combinatietest Giegel1989 - 4 december controle VK Tientje34 - 6 december controle VK
Nummertje4 fijn dat alles beter geregeld is nu Is toch een geruststellender gevoel natuurlij!k! En leuk zeg dat je kids zo enthousiast zijn Succes met de echo morgen! Nath spannend hoor de volgende echo over een paar weken. Nog even geduld maar dan heb je waarschijnlijk wel een mooi beebje in beeld! A tja ongerust ik herken het gevoel. Maar de buikpijn hoort erbij, ik heb ook soms aanvallen van ongikrampen en dat trekt dan later weer weg. Gewoon in en uitademen en dan is het zo donderdag Misschien ook omdat de echo nu dichterbij komt dat je er weer meer op gaat letten? Ik heb heb het ook hoor, eignelijk niet aan de echo gedacht sinds vorige week en vandaag realiseerde ik opeens dat het al maandag was en dat woensdag de echo is, vind het toch weer spannend. Kreeg net opeens een heel onheilspellend gevoel, dat er iets niet goed zat. Maarja als het zo is kan ik er weinig aan doen natuurlijk dus probeer het hoofd koel te houden en rustig de echo af te wachten. Als het niet goed is heb ik daar ook vrede mee, gek genoeg. Ik heb nog helemaal geen voorgevoel qua geslacht enzo, terwijl ik dat bij mijn dochter wel heel erg had. Daarbij voel ik me opeens stukken beter en dat vond ik ook al zo raar. Maarja niks wil echt iets zeggen natuurlijk. We zullen het woensdag zien..
Rikki haha ik heb ook nergens zin in hoor, gister heel de dag pyjamadag gehad en vandaag wel voor elkaar gekregen om aan te kleden maar we blijven denk ik lekker thuis. Het is ook nog eens vrij koud buiten en ik zou niet weten waar we heen moesten dus dat scheelt Boodschappen bestel ik gewoon op internet en vriendlief gaat ze vanavond ophalen dus hoef ook niet naar de supermarkt haha. @Bandenpijn; hier is het een stuk minder de afgelopen 2 weken. Eerste weken was het echt heel pijnlijk en de hele dag door, nu heb ik het alleen af en toe nog. En soms als ik niets oid dat het ineens erin schiet maar verder eigenlijk niet. Wel heel erg last van vreemde dromen, maar ik heb eigenlijk altijd wel vreemde dromen haha. Zally had je vandaag ook een echo of alleen intake? Ik zie Caat online, hoe gaat het met je? Al eventjes niks meer gehoord!
Hoi meiden.. Hier even een berichtje van mij... Helaas ga ik jullie verlaten Het is toch nog een miskraam geworden.. Het bloeden begon weer en dit keer nog erger, vanmorgen verloor ik het vruchtzakje wat al behoorlijk goed zichtbaar was Ik wens jullie nog een hele goede zwangerschap toe.. liefs Caat
Lieve Caat, jeetje meis wat een rotnieuws Was er al bang voor toen er geen nieuws meer van je was.. Veel sterkte met dit verlies meis, verdorie weer iemand aan wie het zo gegund was! Weet niet wat ik moet zeggen, vind het zo triest.. Een hele dikke knuffel!
Sterkte Caat vreselijk! Hier ook al een paar dagen vreemde buikpijn.. Soms ongi gevoel, steken rechts bij m'n lies zeg maar ... Maak me ook wel wat zorgen maargoed, kan toch niks doen .... Ik ga de kleine meid van school halen , boodschapjes doen en even naar de bieb.