1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Tjonge wat was het druk bij het prikken. Maar goed zit erop en ondertussen wat gegeten dus nu maar afwachten. Vanmiddag wordt ik gebeld voor de uitslag dus ben heel benieuwd.

Iedereen die vandaag een echo heeft heel veel plezier en kom maar op met die foto's

2. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Voor iedereen met een iPhone of ipad, raad ik de Pampers Hallo Baby app aan! Superleuk! Kan je per week zien hoe je baby eruit ziet, ook in echt formaat zeg maar, je kan wat inspreken en dan luisteren hoe de baby je dan hoort vanuit de baarmoeder etc. Superleuk!

3. Nath tnx voor de tip ga m gelijk downloaden :) Ik heb er al een stuk of 20 over de zwangerschap haha maar altijd leuk die apps :D

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hebben jullie al wat gekocht voor de baby? En dan bedoel ik een rompertje of sokjes of ....
    Ik heb donderdag mijn echo en als alles goed is wil ik daarna wat leuks gaan kopen, een leuke (unisex) romper ofzo.
    Kan echt niet meer wachten tot donderdag....

5. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik heb al teveel .. Wil je t echt weten?
    De babykamer, box. Kinderwagen , doos van de babydump, hele doos sokjes en rompertjes via dir forum, 2 spenen , 2 pakjes , mamaband voor later.
    Schaaaaaam haha. Maar de box en kinderwagen had ik al voordat ik zwanger was..... Beetje inslaan alvast hahaha

6. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Wil je het echt weten? Baby kamer, maxi Cosi mura, badset met Tummy tub, kleertjes, flessen, spenen enzovoort. Moet nog een box en meer kleertjes dan ben ik denk ik klaar zo ongeveer

7. Haha jeetje zoveel!

Ik heb nog niks gekocht maarja het meeste heb ik nog natuurlijk. En met kleding wacht ik tot ik het geslacht weet :) Heb ook niet de drang ofzo, heb nog genoeg kleertjes van mijn dochter haha

8. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik heb qua pakjes rompertjes sokjes etc allemaal neutrale kleuren .. Ik ben ook totaal niet van het roze en blauw ... Tuurlijk zal dat er tegen die tijd ook wel komen maar ik laat het absoluut niet overheersen. Ik wil graag dingetjes van Winnie THE pooh. Zo lief!

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jeetje wat veel spullen al! :$
    Het enige wat ik heb gekocht is een decoratieve boom voor op de muur van de babykamer.
    Alle spullen ben ik wel al aan het uitzoeken. Ik weet precies wat ik allemaal hebben wil hihi. Maar nog niets gekocht.
    De babykamer en de kinderwagen heb ik al uitgezocht.
    Ik wil ook graag het geslacht weten en dan ga ik beginnen met de babykamer en kleertjes kopen. De kinderwagen wordt gewoon neutraal van kleur. Makkelijker om dan weer door te verkopen.
    Op dit moment wel de zolder aan het ruimen en opruimen, daar komt de babykamer namelijk.
    Maar, na donderdag koop ik een leuk rompertje, dat wel.

10. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    net bij de echo geweest weederom meer als en half uur gewacht voordat we aan de beurt waren !! Voor het eerst een inwendige echo gehad omdat mijn darmen een beetje ervoor zitten ( vandaar dat darmenbuikje ) Het was nog te klein om een goede termijn te kunnen bepalen, zij gaan van menstruatie datum uit en dan zou ik vandaag 9 weken zijn, maar ze kwam nu op 8 weken 3 dagen uit wat precies klopt nav mijn ovuluatie. Kindje was 1,9 cm en moet minimaal 2 cm zijn om de termijn te mogen bepalen dus 13 november weer een echo, vind ik helemaal niet erg !!

Bijgevoegde bestanden:

11. jee nummertje4! Eerste goede nieuws is binnen, hoera! Gefeliciteerd met de goede echo en lekker over 2 weekjes weer kindje kijken :)

12. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    nummertje4: gefeliciteerd! Wat een mooie echo!

13. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Gefeliciteerd nummertje4 ! Mooie echo ook !
    Ik mag pas 19 nov weer :( bleugh.

14. DaantjeM

DaantjeM Lid

22 aug 2012
    43
    0
    6
    Vrouw
    Jeeeej, mooie echo, Nummertje4!

Lieve Caat33...fuck, wat kut, zeg.. Sterkte, meissie.. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken. Heel veel succes! Dikke zoen..

Wij hebben gister de echo en intake bij de vk gehad en het was fantastisch! Check it out!

Bijgevoegde bestanden:

15. DaantjeM

DaantjeM Lid

22 aug 2012
    43
    0
    6
    Vrouw
    En hij/zij bewoog geregeld met de armpjes en beentjes. Ben wel iets teruggezet. Naar 03-06-2013. Maar ik laat het nog even zo tot de 12-wekenecho.

16. Yes daantje super! Blij voor jou :)

Meiden hebben jullie ook dat je nu opeens weer meer symptomen uit het begin krijgt? Mijn lijf is echt raar bezig.. Heb dus al een paar dagen geen last meer van misselijkheid, kon vanochtend zelfs opstaan zonder cracker. Maar nu heb ik wel opeens weer de vermoeidheid vn de eerste weken terug 's avonds, dat ik echt op slaap val in de bank en ik kan nu ook opeens weer niet naar de wc terwijl dit sinds week 7 eigenlijk gewoon goed ging weer. Raar toch?

17. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Daantje en @Nummertje4: gefeliciteerd met jullie mooie echo! Voelt goed he? Ik mag weer over een kleine 3 weken en kan nu al niet wachten. Wij doen de combinatietest dus misschien wordt die echo iets eerder gepland. Ik hoop het bijna, want 3 weken is zo lang!

@Luca: nee hoor, helemaal niet raar. Tenminste, ik heb hetzelfde. De ene dag hartstikke misselijk overdag, de andere dag helemaal niks en weer een andere dag alleen 's ochtends. Afgelopen 3 dagen helemaal niks en vandaag begon het weer. Ook wat betreft moeheid wisselt het: in het begin erg moe, daarna niet en nu weer wel. De enige blijvende en zeer constante 'kwaal' bij mij is gespannen en zeer pijnlijke borsten. Die lijken werkelijk elke dag groter te worden!

18. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Daantje: mooie echo, gefeliciteerd!!

...was het maar donderdag.... was het maar donderdag... was het maar donderdag.... hihi :p
    (ik wil ook!)

19. DaantjeM

DaantjeM Lid

22 aug 2012
    43
    0
    6
    Vrouw
    Hahaha, Lappie.. Het is donderdag voordat je er erg in hebt!

Luca, nee, hoor. Helemaal niet raar. Ik heb exact hetzelfde. Maar ik zeg nog niets tegen m'n man, anders brengt hij misschien geen ontbijt meer op bed. ;-P

Maar gister was het weer erger dan vandaag. De andere dag ben ik er zo vanaf na het eten van iets. Moe ben ik in elk geval volop!
    Elke dag voor 21.30 u kun je mij vinden in Dromenland. Heeeeerlijk!

Don't worry, hunny!

20. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Jaa eindelijk waren de 21 dagen wachten voorbij! Resultaat: Buikpijn, misselijk en vermoeid van de zenuwen naar de afspraak en resultaat.....

2012-10-30 - echo 8 weken - 1.jpg

2012-10-30 - echo 8 weken - 2.jpg

De uitgerekende datum is wat vervroegt. Staat nu op 8 juni ipv 13e.
    over twee weken mogen we weer. Dan hebben we een intake en een echo. Hoeven we niet weer 21 dagen af te tellen, maar gelukkig maar 14 dagen.

Gelukkig vandaag meer mooie echo's. Je kan nu ook wel goed zien wat een weekje verschil al uitmaakt.

Dit was trouwens een inwendige echo. Oooh dit moment gun je toch iedereen!!

Zal eens kijken of ik de lijst nog even tevoorschijn kan toveren....

Deel Deze Pagina