@Lappie: oh nee! Wat een verschrikkelijk nieuws! Hier was je niet op voorbereid of hier had je geen rekening mee gehouden denk ik? Ik wens je heel erg veel sterkte toe. Hebben ze enig idee hoe het komt?
Zo, wij komen net terug van de vk. Alles is gelukkig goed, onze baby ligt goed op schema, hartje klopt etc. Ben zó opgelucht! Tegelijkertijd wordt het nu ook echt spannend, want nu is het 'echt'.
Lappie.. jeetje meid dit had ik niet verwacht te lezen! Ik dacht even mooie echo's te komen bekijken.. Veel sterkte, vind het echt erg voor jullie Dit is precies waar je zo bang voor bent als je voor een echo gaat.. Ik zal voor je hopen dat het vanzelf loskomt zodat de curretage je in ieder geval bespaard mag blijven. En een kaarsje branden voor je vlindertje.. Een dikke knuffel en kus!
Veetje en A1988 natuurlijk gefeliciteerd met jullie goede echo's. Hoop dat verder slecht nieuws nu weg mag blijven.
Lappie wat een vreselijk bericht.... Dat is inderdaad waar iedereen zo bang voor is bij de eerste controle, wat oneerlijk dat het jou moet overkomen! ik hoop voor je dat het in ieder geval vanzelf komt, dat je die curettage niet nodig bent... Heel veel sterkte meid!!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV? 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Catharina1985-27 jaar- 2e kindje- ZH -BV/FV? 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Linn34 - 34 jaar - 3e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? 4. Tientje34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? WendySunny - 30 jaar - 3 kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Raket78 - 34 jaar - thuis - BV 7. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV sweetangell - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? 8. Giegeltje1989 - 23 jaar - 1e kindje - ??? - BV Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - thuis - BV 9. Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV 13. Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? LianneB - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV 14. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Illegaal. 27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 16 juni - Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Caat33 - 8 wk Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden) Afspraken catharina- 5 november intake vk Rikki - 6 november 3e echo Eleandra - 7 november eerste afspraak vk en echo LianneB - 8 november eerste afspraak vk Shay01 - 8 november tweede afspraak gyn Bloem89 - 8 november 3e echo Linn34 - 8 november termijnecho Zally - 10 november 2e echo Hopefultimes - 12 november 1e termijnechto Nath88 - 12 november intake vk Bolliewollie - 13 november intake en echo Nummertje4 - 13 november termijnecho Luca2504 - 13 november termijnecho Larissa259 - 14 november tweede echo Catharina- 14 november tweede echo Btje - 16 november controle verloskundige ziekenhuis Tientje34 - 19 november - 2e (12-weken) echo Raket78 - 19 november 2e afspraak VK Nath88 - 19 november 1e echo Veetje83 - 20 november 1e controleafspraak Giegel1989 - 22 november 2e echo Catharina - 22 november 3e echo Raket78 - 23 november - 1e echo en combinatietest A1988 - 29 november tweede afspraak vk Bloem89 - 30 november combinatietest Zally - 3 december controle vk Luca2504 - 3 december controle gyn Giegel1989 - 4 december controle VK Tientje34 - 6 december controle VK
Ah, nee Lappie! Wat een rot nieuws voor jullie zeg! Sterkte! Veetje en A1988: gefeliciteerd met jullie goede echo! En het word inderdaad allemaal echter na een eerste echo, er zit echt een baby in je buik Dat vond ik vooral de bij de eerste een heel gek idee.
Lappie heel veel sterkte met het verwerken hiervan. Wat vreselijk zo voor je ik hoop dat het vanzelf komt en dat je de curettage niet nodig hebt. Veel liefs
Voor degenen die nu ook hun 2e/3e/4e kindje krijgen: Ervaren jullie deze zwangerschap ook zo anders als de vorige?? Ik was bij mijn dochtertjes niet moe aan het begin, vrijwel niet misselijk en m'n buikje begon pas met 16 weken zichtbaar te worden. Nu hartstikke moe al een paar weken, af en toe een kotsmisselijke dag (en dus een innige relatie met de wcpot) en ik heb vooral later op de dag al echt er n bolletje buik. Oh, en voor mijn doen gigantische en uiterst pijnlijke tepels... Compleet verschillend dus! Iedereen roept al van dan wordt het nu een jongen!
@lappie, jeetje!! Wat een schok!! Ik had echt gehoopt dat er geen vlindertjes meer bij zouden komen... pfff! Dat verwacht je ook niet... Hoe ben je er nu onder?? En je partner?? Een hele dikke digitale knuffel voor jou!!
Lappie: ik kom even checken want ik dacht lappie moest voor een echo maar dit had ik niet verwacht... Wat ongelooflijk klote allemaal ik heb er geen andere woorden voor... Maar je had wel allerlei symptomen toch ook dus je had het zelf ook niet kunnen voorspellen en wat moet je nu allemaal ineens voelen... Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies en geef je zoon nog maar een extra dikke knuffel want ik hoop dat je daar een beetje troost in kan vinden... Ik hoop dat je zo snel mogelijk gewoon weer zwanger bent en ik hoop dat je dat hier dan ook wel komt melden...
Lappie, meis....wat kut! Dan stort je wereld in elkaar. Ik vind het zo erg voor je.. Ik hoop voor je dat het allemaal snel achter de rug is, zodat je verder kan met gewoon leven. Het is een klotetijd. Veel sterkte met dit verlies. Dikke knuffel
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden! Dat doet mij echt goed. Mijn man is meestal iemand die problemen voor zichzelf houdt. Maar gelukkig beleven we dit voor mijn gevoel echt 'samen'. Dat is wel fijn dus. Nee, ik had dit niet verwacht... voelde mij prima. Was niet misselijk, maar dat was ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook niet. Ik vind het op zich wel bijzonder dat ons kindje dus al bijna drie weken niet meer leeft en dat mijn lichaam dat 'nog niet doorheeft'. Het heeft het tot nu toe niet afgestoten ofzo. De verloskundige zei dat nu mijn hoofd weet dat het niet goed zit, dat mijn lichaam daarop misschien toch nog het signaal krijgt en het alsnog zelf gaat afstoten. Nu heb ik dus voor vrijdag 9 november een curettage gepland staan en morgen moet ik daarvoor naar het ziekenhuis voor een gesprek met de anesthesist. Eerlijk gezegd heb ik hier zo geen zin in.. het is niet om de hoek ofzo. Alleen voor een gesprek... zit er even niet op te wachten eigenlijk. Wil me het liefst even thuis in mijn holletje opsluiten en even helemaal niets. Ik hoop eigenlijk dat mijn lichaam het voor die tijd nog zelf 'oplost'. Dus ik zit er ook aan te denken om de boel af te zeggen en het gewoon even af te wachten... twijfel twijfel... Ik vond het werkelijk heel gezellig hier en heb het echt als heel positief ervaren. Ik zal het zeker missen! Nogmaals, ik wens jullie heel veel succes en geluk met jullie verdere zwangerschap en uiteindelijk bevalling. Mijn tijd komt hopelijk nog wel. Tegen die tijd zal ik het zeker hier melden. Ook zal ik af en toe even kijken hier hoe het met iedereen gaat. Ik had liever bij jullie hier gebleven maar ik moet toch echt gaan. Hopelijk kan ik mij binnenkort aansluiten bij een ander clubje en gaat het allemaal goed. Ik ben beide zwangerschappen in de eerste ronde zwanger geraakt dus ik hoop dat dat gewoon 'ons geluk' is. Dag lieverds!
Lappie Naast sterkte wens ik jullie ook heel veel succes en een vruchtbare volgende ronde toe! Hoop echt dat het snel weer raak mag zijn! Knuff!
Even weer een berichtje, heb nog weinig last van kwaaltjes, hormonen zijn wel lekker zijn werk aan het doen, ben af en toe best onzeker of alles nog wel goed zit . Maar we hebben over 2 weken weer de echo op 14 november, leef er ontzettend naartoe, las hier op het forum over een apparaat dat je zelf thuis het hartje kunt horen, maar denk niet dat ik dat ga aanschaffen maak me nu al af en toe gek dat er wat is met die kleine frummel, omdat ik zo weinig last heb van de kwalen. En als ik dan met dat apparaat het hartje niet kan vinden word het denk alleen maar erger, Ben van de andere kant wel super blij dat ik er niet veel last van heb. Moet wel zeggen afgelopen week beetje trekkende zeurende buikpijn, maar geen bloedverlies dus ga ervan uit dat het maar aan het groeien is daarbinnen. Durf al bijna niet meer te niezen haha . Heb nog niet veel gekocht als alleen 2 buikbanden, maar van me moeder (voor haar 1e kleinkind) word ik bedolven onder de kado's . En heb ook al een aantal leuke kaartjes gehad. Nu 8 weken 4 dagen. Sommige vriendinnen en me moeder zeggen dat ik al een beetje een buikje krijg. Heb ook ff de lijst aangevult met nieuwe afspraak en volgens Gyn zou ik de 10-6 uitgerekend zijn en niet de 7e. @ Lappie vreselijk bericht strekte! @ Caat ook veel sterkte. Voor de rest al leuke echo's voorbij zien komen leuk hoor!!! En spannend allemaal. Ik ga me bedje opzoeken welterusten.