Je kunt ook nog even wachten met de aanschaf tot na de 12 weken. Dan is je bm wat hoger en zou je hem nauwelijks meer moeten missen. alleen heb je daarna wel weer dat je het kindje ook voelt en dan gebruik je hem automatisch minder omdat je steeds al leven voelt natuurlijk. Hoewel.. soms gebruikte ik hem later ook als ik een dag wat minder leven voelde gewoon om te kijken of alles nog goed ging daarbinnen.
Hier eet ik ook gewoon alles, maar met mate. Bloeddruk is hier ook altijd laag, dus dropjes kan ik gewoon lekker eten. vanmorgen weer gekotst, bah, ging net een beetje beter.
Gisteren bijna flauwgevallen!!! Jemig, wat schrok ik... Mijn schoonvader is maandag geopereerd en ik ging gisteren mee naar het ziekenhuis. Stonden we daar aan zijn bed naar het verhaaltje van de arts te luisteren en toen werd ik ineens duizelig en zag ik allemaal witte vlekken... Vriendlief aan zijn mouw getrokken en even ergens gaan zitten... Toen ff een paar slokken water gedronken en toen was ik er wel weer... Echt heel eng... Verder gaat alles zijn gangetje! Misselijkheid mooi onder controle met de pilletjes Morgen over twee weken weer een echo! Gisteren heb ik gevraagd of mijn schoonmoeder mee wil, die heeft dit zelf nooit meegemaakt. Mijn vriend is geadopteerd. Die reageerde echt helemaal blij!!! Haha, nu nog hopen dat alles dan goed is... We blijven optimistisch Fijne dag allemaal!!!
He dames! Excuus voor mijn late reactie! Gisteren om 20.00 uur echo gehad en daarna nog bij mijn ouders geweest. Eenmaal thuis mijn bed in gedoken en er pas een uur geleden uit gekomen!!! Heerlijk!! De echo was super!! Weer een mooi hartje gezien en het wordt al een echt mensje.. Met stompjes hihi! @bloem, ik gebruik inderdaad ook emasefene. Ze helpen echt goed! Zo weer werken, slaapdienst.. Dus waarschijnlijk ben ik de komende 24 uur even niet op het forum! Fijne dag allemaal! Oh ja! De 21e mogen we weer!! We hebben zo'n geluk! Onze VK vroeg... "willen jullie over 2 of over 3 weken weer?" uuhm.. let me think... 2 NATUURLIJK!! We nemen dan de moeders mee.
Rikki wat een mooie echo gefeliciteerd!!! @ doppler. Ik ben nu via marktplaats aan het kijken, genoeg keus voor 10-15 euro. Zolang ze het goed doen geen probleem als ie tweedehands is!
Rikki gefeliciteerd met de goede echo weer en leuk hoor dat jullie over een paar weekjes weer mogen, hihi Wendysunny jij ook gefeliciteerd met de goede echo Eleandra heeft vandaag een echo, al lang niet meer gezien hier! En morgen LianneB, die zou als het goed is terugkomen als de echo goed was dus ik hoop het voor beiden wij gaan lekker broccoli eten vanavond, hmm heb er nu al trek in. Vriendlief houdt niet van groenten dus we eten bijna nooit simpel hollandse prak. Maar vanavond heeft ie lekker pech :d Ga lekker gepaneerde kipfilet maken met broccoli en aardappels, wordt smullen!!! Vanmiddag even naar de winkel een nieuwe douchekop kopen, stond net onder de douche en het ding lekt nu echt aan alle kanten En dan meteen even kijken voor kerstdecoratie, dat ligt nu ook al in de winkels. Wil graag een kerstdorp kopen, lijkt me gezellig en kan ook op hoogte zodat mijn dochter niet alles sloopt Kerstboom ben ik nog niet over uit dit jaar want ze trekt waarschijnlijk alles kapot Gaan jullie een geslachtsbepaling laten doen? Ik wil het graag laten doen maar weet eigenlijk niet of ze hier op het eiland ook geslachtsbepalingen doen. Bij mijn dochter lieten we het in Marseille doen. Meestal krijg je het te horen bij de 20 wk echo maar wil niet zolang wachten
Dit is mijn buikfoto van afgelopen zaterdag geloof ik. Dit was voor het eten haha maar dit shirtje accentueert de buik wel geloof ik. Maar gaat wel harder dan bij mijn dochter al!
Dames gefeliciteerd met de goede echo's Luca ja die laat ik doen de geslachts bepaling denk dat ik met 15 weken een afspraak maak. Kan wel al vanaf 14 maar stel je voor dat ze het dan niet kunnen zien dat zou ik echt heel jammer vinden dus dan maar een weekje later. Giechel wat een rot gevoel hè hier dus ook gisteren alleen ging ik echt daardoor nu wel rustig opstaan en echt om de 3 uur eten wordt gek van dat vele eten maar dat terzijde Wow luca wat gaat die hard hier nog niks te zien voor mijn idee dan
Wat een mooie echo rikki, wat fijn ook weer. Dit was je derde echo? Of heb ik dan de verkeerde voor me? Woow Luca wat een mooi buikje al. Hier alleen nog maar mijn overtollige wet wat ik zie haha. Bij mijn schaamstreek voelde het al wel wat harder, maar daar blijft het bij. Maar schijnt vaker zo te zijn dat je een tweede eerder ziet, ook wel een beetje logisch. Wat rot dat flauwvallen ineens, maar fijn dat er weer ervaren mamas zijn die daar dan de waarschijnlijke oorzaak van weten, dan kun je daar weer rekening mee houden. Qua eten ben ik niet erg panisch of ik iets teveel of te weinig krijg. Maar wat mis ik nu al de filet American sweet onuin van de ah. Die is zoooo lekker....
Ik heb morgen ook weer echo dames, kan niet wachten!! @geslachtsbepaling: ik heb 17 december een afspraak bij dr papa in amsterdam, zo benieuwd wat het gaat worden!
Ja echobureau's maken tegen betaling een echo voor de geslachtsbepaling. Meeste bureaus doen het vanaf 16 weken, dr papa vanaf 14.
Jaa zeker vroeg!! Wist niet dat t dan al kon zeg! Wij weten nog niet wat we gaan doen, met 16/17 weken al geslachtsbepaling of gewoon wachten tot de 20 weken echo... T kost toch weer aardig wat en je hebt t nieuws maximaal een maandje eerder.. Maar ik zou het wel heeeeel graag willen weten.. Hmmm twijfel twijfel.... Zou wel graag rond de 30 weken een 3D/4d echo willen zodat je echt kunt zien hoe je kindje eruit ziet!
Hm..ik las hier op het forum inderdaad dat geslachtsbepaling al eerder mogelijk is dan bij 20 weken. Wij wachten op de 20 weken echo, is het ook voor mijn gevoel zekerder (heb meer verhalen gehoord over mensen die rond 16 weken te horen kregen dat het een meisje werd, en dat er bij 20 weken toch wel echt een piemeltje te zien was). En een 3D echo zijn we ook al niet van plan haha.
Hier willen we het ook erg graag weten. Maar bij ons zei de verloskundige de vorige keer dat het bij 16 weken een stuk onnauwkeuriger is dan bij 20 weken. Dus we gaan toch maar tot de 20 weken wachten!
http://i.imgur.com/UgVUa.jpg Ik heb nu DE uploadmanier... Via m'n vriend z'n Facebook inbox haha Dan gooi ik er perongeluk niet weer namen van vrienden en collega's op... Zie hier, mijn buik(je) met dus 9 wk en 5 dagen.