1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shay haha wat grappig! Tegelijk met je schoonzusje bevallen! Nu weten je souders het dus onverwachts van jullie ook al? Haha krijgen ze ineens 2 kleinkinderen erbij :D

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ja ik vond het zo gek we stonden daar met ze alle en ik kreeg natuurlijk een rood hoofd en ik zei misschien dat wij dan ook nog maar wat moeten vertellen en iedereen riep neeee..

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    We hebben hard gelachen en schoonvader brullen.. Dus het shirtje is daar niet meer nodig jammer hoor maar vond het nu ook wel leuk om samen te vieren

4. giraf

giraf Niet meer actief

Shay wow, das bizar! Kan me voorstellen dat het even een HELE enthousiaste boel was bij je souders! :D

Luca
    Goede reis morgen!

We hebben het vanmiddag verteld! De meeste waren hartstikke blij, maar er waren ook een paar gematigde reacties bij (souders) :( misschien omdat het nummer 3 is ofzo? Al was het ons 100e kindje, wij zijn in ieder geval net zo blij met deze baby als met onze 1e en 2e!
    Vond sowieso dat het bij de 2e al minder was... Minder felicitatie kaartjes, sms'jes en veel minder kraamvisite.

Komende dagen ben ik er niet, want wij gaan lekker op vakantie! Dinsdag pas, maar ik moet morgen nog alles inpakken, dus ik zal niet veel tijd hebben...

5. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo! Nou, wij zijn verhuisd. Wat een troep heeft een mens zeg :D
    Maar we hebben het al weer aardig ons thuis gemaakt, dus we zitten eerst prima hier.
    Ik zal even proberen op het meeste te reageren.

Echt bang dat het mis gaat ben ik niet maar ik vind het ook een vreemd idee dat ik echt zwanger ben, heb ook bijna geen symptomen. Maar ik denk dat het nog wel komt als de eerste echo dichterbij komt.

Leuk dat sommigen het al aan hun ouders verteld hebben! Wij doen dat denk ik na de eerste echo. Heb er nu al zin in :D

Baibey, welkom!

Luca, hopelijk valt de uitslag mee dinsdag, snap dat je geschrokken bent!

Shay, dat lijkt me echt raar, maar wat leuk!

Giraf, wat jammer dat de reacties niet zo enthousiast waren. Ben benieuwd hoe dat hier straks gaat met de tweede. Fijne vakantie!

Ik ga lekker slapen. Morgen overdracht van ons oude huis, eerst nog even een keertje kijken in het lege huis, zal wel raar zijn ;)
    En dan morgen of dinsdag maar eens bellen voor een afspraak bij de gyn!

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    @btjes: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat jammer dat de reactie niet is zoals je die had gehoopt. :(
    Fijne vakantie (als je dit nog leest)

Oh en Luca... jij ook een fijne tijd in Nederland he! (maar jij zal vast wel hier op het forum te vinden zijn ;))
    Jij kunt niet zonder haha

8. Nana86

Nana86 Niet meer actief

@Shay; Wat bizar! Wel heel erg gezellig, jullie gaan mooi gelijk op!

@Giraf; Wat jammer dat je schoonouders zou reageerden.. Ik kan me voorstellen dat je daar een beetje teleurgesteld over bent, maar het belangrijkste is dat jullie er zelf gelukkig mee zijn!
    En een hele fijne vakantie gewenst!

Hier gaat het verder goed, intussen zijn er een aantal mensen uit mijn omgeving die het weten en dat vind ik toch wel fijn :)
    Mijn moeder krijgt haar eerste kleinkind en die vind het geweldig, ze belt regelmatig om te vragen hoe het gaat en dat vind ik toch wel heel fijn!
    De kwaaltjes beginnen al aardig op te spelen, gisteravond was ik heel misselijk, had het steenkoud, was heel moe en kon onmogelijk in slaap komen..
    Ik slaap 's nachts heel slecht! Ik droom veel, word makkelijk wakker en kom moeilijk in slaap..
    Maar het is voor een goed doel! :D

9. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

ik wil graag met jullie meekletsen

Ik ben nu ruim 5 weken zwanger (denk ik) van ons 2e kindje.
    De zwangerschap is niet gepland dus ik verkeer nog een beetje in shock.;)

Ik heb geen idee wanneer mn laatste menstruatie was (hield ik niet bij) dus ik heb maar een schatting gemaakt en kom dan op uitgerekende datum van 2 juni.

We wilden ooit nog wel een 2e kindje, maar ik vind het wel snel nu al en zie een hoop obstakels op de weg. Ik ben ergens wel heel blij dat er een nieuw mensje in me groeit, maar ergens kan ik maar niet aan het idee wennen dat er weer een baby komt.

We wonen nu klein en ons nieuwe huis zal ongeveer in mei bewoonbaar zijn (dat wordt dus erg krap) en zo zijn er nog een aantal dingen.

Jullie allemaal van harte gefeliciteerd!!

10. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    Juni 2013 Mama's Bevallingslijst

1.
    DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH
    2.
    Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV

3.
    Luca 2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    Nana86 - 26 jaar - 1e kindje
    4.

5.
    shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV

6.
    Baibey - .. - .. - ..

7.
    Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ?
    Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH - ?
    8.

9.
    Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV
    10.

11.

12.
    Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV?

13.

14.

15.

(?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing

Afspraken
    Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn
    Giraf - 18 oktober intake vk en echo

Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.

11. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    aller eerst wil ik iedereen feliciteren die hier zwanger zijn!!!

Hier sinds gister positief getest, heel onverwacht aangezien mijn jongste zoon nog maar dik 10 maand is, en het dus eigenlijk niet de bedoeling was.
    Het is heel welkom en als het aan mijn man ligt is het ook de aller laatste keer dat we dit gaan meemaken dus extra veel genieten van alles!!!!

Had de lijst al ingevuld, ziekenhuis bevallen omdat ik met mijn jongste een keizersnede heb gehad (Bertus had een hartprobleem en moest gelijk komen toen ze het ontdekten met 37.4 weken)
    gaat goed met hem hoor! hij krijgt zijn medicijnen.
    maar denk dat ik daardoor ook wat strenger in de gaten gehouden word, al was het niet erfelijk...
    Maar ja we zien wel, ben nog zo in het begin eerst maar wachten tot de eerste afspraak!

dit is mijn test!
    12.jpg

12. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Juni 2013 Mama's Bevallingslijst

1.
    DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH
    2.
    Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV

3.
    Luca 2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    Nana86 - 26 jaar - 1e kindje
    4.

5.
    shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV

6.
    Baibey - .. - .. - ..

7.
    Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ?
    Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH - ?
    8.

9.
    Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV
    10.

11.
    Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV
    12.
    Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV?

13.

14.

15.

(?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing

Afspraken
    Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn
    Giraf - 18 oktober intake vk en echo

Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.

13. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Jeeej!!
    ik heb mezelf maar eens op de lijst gezet!
    Na mijn VMK vorige maand is het nu alweer raak! Wij zijn dolgelukkig en kunnen het nog amper bevatten!

Klachten heb ik nog niet echt.. Behalve heeeel slecht slapen en met vlagen ietsiepietsie misselijk :S

Ik heb mijn vermoedelijke bevallingsdatum op 11 juni staan, maar omdat ik vorige maand een VMK heb gehad weet ik dus niet precies hoe ver ik echt ben.. Naar mijn idee heb ik ergens rond 17-9 mijn ei gehad omdat ik toen dat dikke vruchtbare slijm had (als eiwit).

Spannend! Hopelijk blijft hij/zij (denk persoonlijk een zij :)) nu wel plakken!

14. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nieuwe juni 2013 mama's, welkom!

Lappie, we hebben nog niet een ander huis gekocht hoor. We huren nu eerst een huis. Hebben nu alle tijd om een huis te vinden. Hopelijk het huis van de buren hier maar die willen eerst zelf een ander huis kopen. Over de prijs zijn we het al zo'n beetje eens dus geduld....

Ik ga morgen maar eens een afspraak met de gyn regelen! Ben benieuwd wanneer ik mag komen :D

15. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik ga ook morgen bellen naar de gyn ben benieuwd.

16. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    He dames! Hoe is het hier met iedereen?!
    Ik heb vanacht weer een slechte nacht gehad.. Als ik totaal 3 uur heb geslapen is het veel!! pfff! :(

Misselijkheid begint nu ook wat meer op te spelen, maar ben dan ook gewoon niet fit..

Straks maar eens de VK bellen :D

17. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Hallo allemaal,

Ik zal me voorstellen ben een vrouw van 32 jaar heb een dochter van 11 jaar en 2 pleegzonen 1 van 16 en 1 van 11. Nu heb ik sinds juni dit jaar een nieuwe relatie en wat bleek gisteren tot toch wel een beetje mijn schrik ik ben zwanger. Oh zo leuk maar moet wel ff wennen. Volgens mij ben ik 10 juni uitgerekend. Maar daar weet ik natuurlijk niet helemaal zeker.

Voor alle andere dames van harte gefeliciteerd

18. Hoi dames,

Welkom nieuwe zwangeren! Gezellig het wordt straks nog een echt clubje :)

Zo ik ben aangekomen op de plaats van bestemming. Gister al maar het was zo'n drukke dag! Wel leuk natuurlijk :)
    Ik heb gister verteld dat we zwanger zijn met het rompertje, kreeg leuke reacties hihi :) Mn zus had m als eerst door dus die riep heel hard; ben je zwanger!? Mijn ouders vonden het ook heel leuk. Mijn vader keek heel verbaasd en zei; Huh maar hoe weten jullie dat nou? Die had de romper nog niet gelezen haha, was best grappig.
    Nu voor de schoonouders wachten we nog twee weekjes.

Ik begin hier met vlagen ook een beetje misselijk te worden, al is het alleen als ik te lang niet gegeten heb. Maarja het is al iets :D En ik moet veel plassen maar dat kan ook komen doordat ik veel gedronken heb met de reis.

Thalina wat leuk zeg een spontane zwangerschap! En lekker hoor twee kindjes dicht op elkaar! Dat is voor jullie de derde dus? Gezellig druk! Ik wil er ook wel drie maar mijn vriend is nog niet om haha, eerst maar op de tweede wachten.

Rikki ook welkom! Dus toch een positieve test uiteindelijk! Gefeliciteerd!

Btje fijn dat de verhuizing gebeurd is! Zitten jullie in ieder geval voorlopig op je plekje :)

Met de andere dames ook alles goed?

Zo ik ga even snel eten want we verwachten straks alweer visite haha, ik voel me opeens belangrijk ;)

19. Zally gefeliciteerd! Hoe schrikken het ook is, het blijft natuurlijk een mooi wonder. Wat vond je partner ervan? Zal ik je op de lijst zetten?

20. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    He Dames! Ik heb volgende week maandag al mijn eerste echo!
    Omdat ik vorige maand een VMK heb gehad hopen ze dat dit helpt om ons meer vertrouwen te laten krijgen :)

Ze hopen dan al een hartje te kunnen zien.. :D

Ik ben zoooo benieuwd! Hoop echt dat ie nu lekker blijft plakken!

Deel Deze Pagina