Vandaag ben ik 9 weken... Ik heb 2 foto's in m'n album neergezet maar krijg de link niet gekopieerd via de iPad ... Ik heb flinke billen en bovenbenen maar altijd een strakke buik gehad ... Maar zelfs s'ochtends is die buik niet strak meer. Kan geen strakke truitjes meer aan zonder dat er een bolling te zien is, vriendlief zei net nog , misschien zijn het er echt we, 2 ... Dat zegt hij al 2 weken. Hahahaha.
Ik heb echt precies hetzelfde!! Sterkte vandaag! Oh ja! En fijn dat je echo weer goed was!! Leuk om te zien he!?
Nath mooi buikje al Rikki jij ook sterkte vandaag. Ik moet die taartjes gaan maken straks want we gaan vanavond al op visite maar heb er geen zin in haha Moet ook nog douchen Dochter net op bed gelegd dus heb ff tijd voor mezelf
Hallo iedereen!! Ik zal mezelf netjes voorstellen, ik ben mama (27jr) van 2 lieve meiden en zwanger van ons derde "propje" ( kan het maar niet genoeg zeggen ) Mijn meiden zijn 7 jaar (23-06-2005) en 2 jaar ( 10-09-2010)... Mijn geluksamuletjes Ik ben sinds 2 jaar fulltime mama en het bevalt me prima. Als jullie het goed vinden zou ik het erg leuk vinden om zo nu en dan gezellig mee te kletsen. Mijn zwangerschap is zoals de andere twee zonder vervelende "bijwerkingen" alleen sterf ik soms van de koud, dat is nieuw voor me. Ik ben trouwens op 5 juni uitgerekend en de 20ste nov. Mogen we voor het eerst naar ons pindaatje zwaaien!!! Liefs, Kwebbel ( zo noemen mijn vriend en kind, dus tja )
Hier ook! Bij mij was het gister half 9 toen ik naar bed ging, en toen om half 7 de wekker ging was ik nog steeds zo moe! @Mamakwebbel: Welkom!
Welkom mamakwebbel Hier gaat het vandaag redelijk. Voel me wel oké in ieder geval een stuk beter als de rest van de week. Ben begonnen met haken ga maar een wikkelden haken voor de beeb nu maar eens kijken of ik dat kan hihi
@ Zally knap als je dat kunt, lijkt me mooi zo'n zelfgemaakte wikkeldeken! Of van die mutsjes of vestjes... Te schattig allemaal. Ik kan alleen pas breien maar daarmee kun je ook al best wat leuks maken hopelijk binnenkort alles maar weer van zolder halen en gaan oefenen
Pff ik kan niet meer! Ben er 4 uur mee bezig geweest maar ze zijn af! Helaas geen tijd meer voor de grote mensen taart maar jammer dan hoor. Ben ook al drie kwartier bezig met opruimen dus ben er nu klaar mee! Even mezelf omkleden en m'n dochter en dan over een uurtje weg denk ik fijn weekend alvast aan iedereen!
Hallo Ik had een vraag, hebben jullie al je bloedonderzoek gehad? Ik moet, met nadruk op MOET volgende week bloed laten prikken ... :-s Ojee, ik vind bloed prikken echt erger dan bevallen Hihi Ik ben er als de dood voor... Brr dus ik ben mezelf mentaal aan het voorbereiden( dat wil zeggen, ik heb mijn moeder gevraagd mee te gaan) anders komt er niets van Deelt no iemand mijn fobie voor naalden? Liefs,
Ik heb mijn bloedonderzoek woensdagochtend gehad, en ook ik ben bang voor naalden. De vorige keer met bloedprikken was ik helemaal flauw geworden en deed het ook echt pijn (het voelde alsof ze me leegtrokken?). deze keer nergens last van, misschien ook omdat we nu meer bloed aanmaken?
Ik heb het bloedonderzoek donderdag gehad... Het waren maar 6 buisjes dus valt mee... Maar goed ik zie naalden ook niet als fobie bij mij is bloedprikken hetzelfde boodschappen doen allebei zo zonde van je tijd...
@bloedonderzoek, nee geen last van een fobie, ik wordt juist altijd super chagrijnig van mensen die zich daar soms zo "aan zitten te stellen" haha waardoor ik een uur langer moet wachten. @luca, wat een kunstwerken, echt super mooi!
Haha geen idee heb tot nu toe alleen controles bij de gynecoloog gehad, volgende week naar de verloskundige dus misschien dan. Maaar ben niet zo bang voor bloedprikken haha!!
Iedereen krijgt dat onderzoek toch is de prenatale screening. Ik heb hem bijna2weken geleden al laten prikken de uitslag heb ik ook al
Ik mocht pas na mijn 10nde week gaan prikken. Gek hè? Dat elke verloskunde met een ander maatstaf meet. Ach ja, ik ga lekker een mega lange douche nemen, ik heb sinds vanmiddag zo'n last van mijn onderrug pfff Welterusten iedereen Liefs,