@Larissa: volgens mij hoef je alleen in het begin een keer te bloedprikken. De vorige keer bij de gyn hoefde ik ook alleen rond de 12 weken. Leuk dat de kermis een succes was! @Nath88: ben je de dag goed doorgekomen Dat is ook niet een beetje uitslapen, haha. @strijkertje: welkom! @kwebbel: hier ook een drukke 2 jarige. Klimmen doet ie niet zoveel gelukkig, behalve als zijn nichtje van 2 langs is geweest en het voor heeft gedaan, dan staat hij ineens wel op de tafel Hij praat vooral de hele dag, ik hoor de hele dag: mama, mama, mama.....en dan een heel verhaal, met een beetje geluk versta ik het anders gaat ie wel door totdat ik het snap En het woordje "nee" weet hij ook goed te gebruiken @Zally: gefeliciteerd met de goede echo! @bloem: ik zou me er niet te druk over maken als ik jou was! We waren vanmiddag op verjaardag bij ons nichtje die maandag 9 word. Kregen we van een ander nichtje van 7 een kaartje: "gefeliciteerd met de dikke buik", stond erop. Zo lief
Hoi meiden, Ik kom af en toe even bij jullie kijken hoor. En steeds hoop ik dan dat er geen vlindertjes bijgekomen zijn. Maar gelukkig gaat het allemaal goed met jullie, fijn om te lezen. Met mij gaat het goed. Mijn miskraam is achter de rug. Alleen nog even de controle-echo afwachten. Mijn man en ik willen er meteen weer voor gaan. Daar ben ik zo blij mee. Was een beetje bang dat hij een beetje 'afgeknapt' zou zijn ofzo. Of angstig geworden. Maar, nee.... Ik heb al weer grote hoeveelheden ovulatietesten en zwangerschapstesten in huis en voel het alweer kriebelen. Ik voel die leuke spanning alweer van het (proberen) zwanger te worden. Ik heb een prachtig bedeltje van een vlindertje besteld en moet hier alleen nog even een mooi armbandje bij zoeken. Zo is het kindje altijd bij me en in mijn hart. Vergeten zal ik het nooit. Maar ik heb er wel vrede mee al. Ik ben al weer lid van een nieuwe NOD-lijst en dat voelt erg goed. Nou meiden, Heel veel succes verder met jullie zwangerschap en hopelijk heb ik binnenkort goed nieuws te vertellen.
Lieve lappie, mooi gebaar zo'n bedeltje! Ik hoop dat het snel weer raak zal zijn en dat dat wondertje blijft plakke . Rikki en ik zijn na onze miskraam gelijk weer begonnen en zwanger geraakt! Je schijnt extra vruchtbaar te zijn dan. Dus ik zou zeggen eisprong zoeken en klussen maar! Succes!
Hehe ik heb mijn eigen club weer gevonden, Iemand een tip hoe ik makkelijk bij deze lijst kan komen? Ik zoek me elke keer een ongeluk. Afgelopen donderdag was de termijnecho. Alles goed, geen bijzonderheden. Wel ga ik voor de zekerheid een combinatietest doen, gewoon voor mijn eigen gemoedsrust. Alle (schoon) familie weet het inmiddels en er werd redelijk goed gereageerd (hierna stoppen jullie er toch wel mee ?) Ik ben nog steeds erg missdelijk, moe en heb veel buikpijn maar de VK kon niets raars ontdekken. Vandaag 11 weken, gaat snel voor mijn gevoel. Fijne zondag allemaal!
Lappie fijn dat het zo goed gaat en wat mooi zo'n herdenking. Zelf zou ik dat ook doen. Het hoort er dan toch bij al. Ik heb inderdaad gehoort dat je na een mk vruchtbaarder bent, maar denk wel dat je er zelf wel klaar voor moet zijn. Maar als ik jou zo lees ben je dat en je staat er gelukkig ook niet alleen voor. Haha linn was je ons kwijt dan? Wij lopen niet zo hard hoor! Hier nog 2 dg wachten en dan weer een echoooo en de beide omas gaan mee
Ik heb morgenochtend het intake gesprek bij de vk. Helaas dan nog een hele week wachten tot de echo maar het schiet al op Fijne avond lieve dames!
Linn als je naar gebruikersinstellingrn gaat dan zie je daar bij abonnementen alle topics waar je op gereageerd hebt. Daar staat dit topic ook bij en als er nieuwe reacties zijn staat ie ergens bovenaan de lijst in dikgedrukt Lappie super meid dat jullie er weer klaar voor zijn! Heel veel succes!
Lappie wat lief dat je hier af en toe nog een kijkje komt nemen. Ik hoop voor je dat jullie binnenkort ook weer goed nieuws hebben, en dat dit een plakkertje wordt!! Nath dan komt het toch al dichterbij he als je je intake al hebt... nog 7 daagjes tot je echo, het is het wachten meer dan waard!! Linn welkom terug haha lang geleden!
Hmm ben nu al wakker en kan ook niet meer slapen. Heerlijk wakker worden met krampjes in mijn buik. Dan zo maar ontbijten en over 3 uurtjes maar weer slapen.
Mijn maag is voor het eerst een beetje van streek Zo maar lekker een bakje thee zetten. Eerst maar Maya klaar maken voor school, die is niet zo vlot s'ochtends... Net de moeder Hihi Vandaag een druk dagje, gisterenavond is mijn oom komen te overlijden, zijn aorta was gescheurd Mijn vader komt bij ons eten zodat die niet alleen hoeft te zijn... Nare dingen dit, vooral als je zwanger bent, het verdriet is 3 keer zo groot, gekke hormonen. Ik ga maar wat doen anders kom ik niet van de bank vandaag ... Het liefst ga ik weer naar bed, maar ja, met souraya erbij zie ik dat toch niet gebeuren Hihi Nou sorry voor mijn nogal zware mailtje in de ochtend, en toch is het fijn om het van je af te schrijven. Bedankt hiervoor Fijne dag iedereen!! Liefs!
@Lappie: wat fijn om te horen dat het goed met je gaat, ik ga voor jullie duimen! @kwebbel: wat erg van je oom! Sterkte en schrijf gerust van je af hier! Wij hebben de wieg weer in huis Komt bij mijn broer vandaan. Hij is dit jaar gebruikt door zijn zwager en schoonzusje en volgend jaar kunnen wij 'm weer gebruiken. Zo leuk al die baby's die in die wieg hebben gelegen
Even een test. Als het goed is moet dit topic nu ook bij mijn abonnementen staan, heb de instellingen gewijzigd...
Wat houdt dat in dan Btje ? Bij je abonnementen zetten? Spannend zo intake .... Mamakwebbel gecondoleerd en sterkte !
Btje wat leuk zeg een familiewieg! Nath je moet even bij je gebruikersinstellingen kijken, dan zie je daarop de onderwerpen staan met abonnementen (dwz topics waar je op gereageerd hebt, daar krijg je automatisch een abonnement op). Dat is makkelijker bijhouden want er staat precies wie er wanneer voor het laatst gereageerd heeft, dus je ziet het meteen als er nieuwe berichten zijn en hoef je niet steeds op de startpagina te beginnen met zoeken naar dit topic of andere topics die je bij wilt houden Haha grappig ik dacht eigenlijk dat iedereen dit zo deed maar kennelijk niet Is wel stukken simpeler bij topics als deze, die je steeds bijhoudt en succes bij je intake! Verder niks te vertellen eigenlijk.. Vandaag dochter weer naar de gastouder dus heb weer een dagje voor mezelf. Even een dweil door het huis halen vanmiddag en dat was het wel. Ohja nog even naar de winkel voor wat boodschapjes en de kledingwinkel om te kijken of ze nog leuke positiekleding hebben. Ik ben tweedehands gaan zoeken op internet maar nergens vind ik leuke pakketten met kleine maatjes En anders moet ik het nieuw kopen maar dat vind ik eigenlik zonde. En ik vind ook dat ze geen hippe positiekleding verkopen.. zucht
Aaah dankje Luca ! Ga ik eens proberen ! Net intake gehad bij de vk. Bloeddruk 117/74 en nog niks aangekomen! Dacht aan m'n buik te zien enzo al dik over de 70 te zitten maar weeg gelukkig nog steeds 64 ! Nog een week tot de echo!
hihi Nath gelukkig kom je niet zoveel aan in het begin anders heb je later een probleem Er moet sowieso ongeveer 10 kilo aankomen minstens haha dus genoeg tijd voor aankomen! Bij mijn dochter ben ik in totaal 10kg aangekomen en vanaf mijn startgewicht 7kg (was eerst 3kg afgevallen). Lijkt erop dat het nu weer hetzelfde is. Weeg steeds 47 bij de controles (2 kg onder start) dus ik zal wel weer op 57 eindigen. Vind het prima hoor, een weekje na de bevalling woog ik nog 53 en heb daar een hele tijd opgezeten tot ik weer ging werken en toen ben ik spontaan nog 4kg kwijtgeraakt Alhoewel ik dus wel een mager scharminkel ben en dat is ook niet echt mooi ofzo. Jeetje vandaag ben ik alweer 11 weken, het gaat echt zo hard dit keer! Deze week veel afspraken hier! Morgen de termijnecho (zin in), donderdag naar de kinderarts met mijn meisje, krijgt ze weer prikjes en vrijdag mijn sollicitatiegesprek! Heb besloten niet te vertellen dat ik zwanger ben, ga het pas vertellen als ik een paar weken werk. Dit omdat zij er eigenlijk niet mee te maken zullen krijgen. Tegen de tijd dat mijn verlof begint is mijn contract al afgelopen bij hun. En ik ben ook nog geen 3mnd dus ik vind het beter om nog even voor me te houden.
@ Nath klopt wel hoor ik ben ook pas 1 kilo aangekomen terwijl je hier ook al echt een buikje ziet. Vreemd werkt het lijf hè? Nou nog een weekje wachten en dan mag je kindje gluren! @ kwebbel gecondoleerd!! lijkt me inderdaad tijdens de zwangerschap nog zwaarder, door de hormonen reageer je al heftiger.. Helemaal als je zoiets ergs te horen krijgt. Veel sterkte meid! @ Luca kun je het niet gewoon in een Nederlandse webshop bestellen en dan door iemand in Nederland door laten sturen naar jou?? Ze hebben nu bij de site van de h&m hele leuke acties en op een andere site staat ook zoveel leuks. Ik heb van de h&m voor iets van 7/8 euro lange topjes besteld die later gewoon nog als jurkje kunnen. Lekker warm vest erover en klaar voor de winter. Poehaheb m'n werkweek met m'n late diensten er weer op zitten..en dat voel ik! Werd al belabberd wakker vanochtend terwijl ik nog wel had uitgeslapen. Snel even lekkers in huis gehaald omdat ik collega's op bezoek kreeg, maar gelijk toen ze weg waren weer geknuffeld met de wc pot... En daar ging m'n ontbijt. En t gekke is dat ik me nu weer kiplekker voel hahaha. Snap dr niets van. Zo maar weer eens een poging tot ontbijten doen als de meiden naar de psz zijn.
Larissa ja maar het probleem is overal hetzelfde; geen kleine maten En dan heb je ook nog het probleem dat je niet weet hoe het valt etc. en ik heb nogal een moeilijk lijf wat kleding betreft. Als een maatje xs groot valt staat het me al niet. Dus als het niet goed is moet je het weer terugsturen, kost ook weer harstikke veel geld. Er zijn wel een paar sites waar ik leuke dingen heb gevonden hoor maar dat durf ik weer niet te bestellen omdat ik bang ben dat het niet goed zit En h&m bestel ik niks want die hebben altijd weken vertraging. Ik ga straks eerst maar eens in de gewone winkel kijken hier vlakbij, er is iig al een die mijn maat heeft. Maargoed ik heb het nu ook nog niet echt nodig, ik vind die positiebroeken alleen wel lekker zitten al en ik zou graag nog een rokje, nette broek en wat shirtjes/vesten scoren, en misschien een goede winterjas. Ik zag van noppies ook fijn ondergoed maar die zijn 18 euro per stuk Anders ga ik inderdaad maar over op plan b en bestel ik het online. Kost alleen wel weer meer.