Luca!! Veel plezier!!!! Eh, ik ben 27 jaar en we willen heel graag weten wat het wordt, alles is welkom als het maar gezond is Alvast bedankt voor het invullen Liefs!
Luca veel plezier!! En we willen wel een foto zien hè! Spannend, ik mag morgen weer naar de VK.... Heb weinig te melden, ben hartstikke moe, zodra de meiden op bed liggen over een kwartier dan ga ik lekker op de bank liggen. Verwarming staat lekker warm aan. Mmm....
Wauw wat mooi! Is dese vaginaal of via de buik gemaakt? Deze is vaginaal gemaakt was veel scherper als via de buik ! 💗
Hoi meiden, alles was hier weer goed! Heb lekker mogen gluren en we hebben echt een hele rits foto's meegekregen! Zal er een paar laten zien ze heeft ook een 3D gemaakt
Waauuw wat een mooie fotoos!!! Wat veel!! Super mooi, wat zijn de kindjes met deze termijn al duidelijk vergeleken met 2 weken geleden zeg... Heb echt zin om morgen ook weer te mogen kijken!
Dat is leuk wij zijn ook 06-06-2013 uitgerekend hebbben morgen de echo hoop ook echt zo'n mooie echo te krijgen
Wow, wat een mooie echo's weer dames! En inderdaad, ze zijn nu al echte mensjes ♥ Twee weken geleden waren het nog hele lieve kleine tuinboontjes. Echt een verschil! Ik mag over 2 weken pas weer, wachten duurt lang!
Wauw!!! Wat een mooi mini mensje, luca! Gelijk scannen hoor, ik had mijn echo's van mijn oudste heel netjes bewaard, het is bijna niet meer te zien Het lijkt me zo fijn om kennis te maken met mijn propje (zucht) En wat een geluk dat je zoveel foto's krijgt! Wij krijgen er hooguit 5, veeeeel te weinig Hihi Gisteren heb ik een super nare dag gehad, ik sprak een kennis die gisteren een abortus heeft laten doen ze was 13 weken( !!!) Ik weet natuurlijk dat het iedereen keuze is, maar het kwam zo hard binnen, verschrikkelijk... Ook haar reden voor ik verschrikkelijk, ze had al 2 kinderen, 3 vond ze niet bij hun passen! Ik was zo van mijn stuk dat ik haar gelijk heb verwijdert van mijn social media, zo! Lekker hormonaal gedrag Hihi Ik ben zo gelukkig met mijn plakkertje, ik kan het me simpelweg niet voorstellen brr... Mijn vriend zei dat ik me niet moet aanstellen, maar ja, hij draagt het niet! Daarom ben ik zo blij dat het jullie wel kan vertellen Nou dat was het weer hoor! Fijne dag iedereen!
@kwebbel: ik kan me dat ook niet voorstellen hoor! @luca: wauw wat een mooie foto's! Nu vind ik het extra jammer dat ik vrijdag geen echo krijg Hier een halve nacht gehad. Ik ben verkouden, blegh! En ik kon dus de halve nacht niet door mijn neus ademen en dan slaap ik niet Straks toch maar even een neusspray halen. Die mag je niet veel gebruiken als je zwanger bent maar voor de nacht wil ik 'm toch hebben. En dan gelijk ook maar zakdoeken inslaan want de kleine man is ook verkouden
Beterschap! het is meestal zo,als de een ziek is volgen de anderen in het gezin ook!! een voordeel: je hebt het maar weer gehad als het goed is heb je ook neusprays voor zwangere vrouwen trouwens hoe krijg ik mijn banner onder mijn naam? weet je dat? fijne dag nog!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV? 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV? 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Linn34 - 34 jaar - 3e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? 4. Tientje34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? WendySunny - 30 jaar - 3e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV 6. Raket78 - 34 jaar - thuis - BV Webje - 24 jaar - 1ste kindje - ZH - BV Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV 7. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV 8. Giegeltje1989 - 23 jaar - 1e kindje - ??? - BV Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - thuis - BV 9. 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV sweetangell - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV? 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV 13. Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? LianneB - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV 14. Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV Illegaal. 27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Caat33 - 8 wk Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden) Afspraken Larissa259 - 14 november tweede echo Sweetangell - 14 nov 2e echo gyn Catharina- 14 november tweede echo Webje - 14 november 1e echo Bloem89 - 15 november intake verloskundige ziekenhuis Btje - 16 november controle verloskundige ziekenhuis Tientje34 - 19 november - 2e (12-weken) echo Raket78 - 19 november 2e afspraak VK Nath88 - 19 november 1e echo Veetje83 - 20 november 1e controleafspraak Mamakwebbel - 20 november termijnecho Rikki - 21 november 4e echo Giegel1989 - 22 november 2e echo Catharina - 22 november 3e echo Raket78 - 23 november - 1e echo en combinatietest Tientje34 - 23 november - combinatietest Nummertje4 - 26 november controle vk A1988 - 29 november tweede afspraak vk Bloem89 - 30 november combinatietest Zally - 3 december controle vk Luca2504 - 3 december controle gyn Giegel1989 - 4 december controle VK Tientje34 - 6 december controle VK Luca2504 - 11 december (geslachts?)echo Nummertje4 - 3 januari pretecho/geslachtsbepaling Nummertje4 - 17 januari 20 weken echo Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Meiden met een echo vandaag veel plezierr!! Van een aantal meiden die vorige week hun eerste echo hadden nog niks teruggehoord, wel jammer Bolliewollie hoe is het gister gegaan bij jou?? Hoop dat je ook een paar mooie echo's kunt komen showen?
Ohh verdorie ik ben echt een zeef! Zat ik een heel verhaal te typen vergeet ik op verzenden te drukken en ga ik zo van de pagina af! Weg verhaal! Even opnieuw dan maar Bedankt allemaal! Het is hard gegaan opeens he? Op de echo lag beebje al druk te zwaaien en draaien, echt leuk om te zien hihi het wordt dan echt he. 4 cm was ie nog maar haha en dan toch al zulke mooie beelden en zoveel detail! Kwebbel bedankt voro de tip ga ze gelijk inscannen vandaag! En ach wat een naar nieuws Tja helaas gebeuren dit soort dingen. Ik had het ook toen ik net een paar dagen wist dat ik zwanger was dat een collega kwam vertellen dat zijn vrouw zwanger was van de derde maar ze wilden het niet houden omdat hun jongste net 5 maanden was. Ze wilden heel graag een derde maar niet zo snel op elkaar Vond ik ook best erg, maarja als dat hun keus is dan respecteer ik dat ook, daar bestaat die mogelijkheid voor natuurlijk. Wel jammer dat je vriendin er zo laat mee was Btje beterschap meid, ik snap je helemaal Had het vorige week! Maar heb echt een wondermiddel! Het is iets homeopathisch want alle goede spul mogen wij weer niet natuurlijk Maar het werkt echt goed! Zijn zakjes poeder met kruiden- en plantenextracten. Moet je in water oplossen en opdrinken. Na 1 dag was het al enorm gezakt en de dag erna was het over. Dus ik zweer erbij
Ohja dat had ik nog vergeten! Ik dacht dat ik pas bij de 20 weken weer een ziekenhuis echo kreeg, maar ze gaf me opeens een afspraak voor 11 december (ben dan 15 wk)! Ze zei ook niet echt waarom, dus ik denk dat ze gaat kijken naar het geslacht Nu was het natuurlijk nog net te vroeg om te zien, en aangezien ik een week eerder nog controle heb in haar praktijk lijkt het me niet omdat ze me dan zo lang niet gezien heeft En het hoort ook niet bij de drie standaard echo's die je hier krijgt. Dus het zal wel maar als ik dan weer een tijdje naar mijn beeb mag gluren en ik krijg weer van die mooie foto's dan vind ik het best haha
Wow Luca wat een mooie foto's!! Ik kijk nu ook erg uit naar mijn echo weer volgende week! Vandaag 4 meiden met een echo zie ik.. Ik ben heel benieuwd naar de foto's! Veel plezier allemaal!!
@hier gaat het trouwens iets minder.. Sinds een dag of 3 ben ik toch weer met vlagen misselijk ondanks het gebruik van de pilletjes van de huisarts.. Gisteren en vandaag ook weer over gegeven.. Ik ga er maar vanuit dat ik op mijn hormonale piek zit deze week