@kwebbel: J zijn nichtje gaat sinds kort naar de peuterspeelzaal, via haar heeft hij ook al het nodige opgelopen Ach ja, dat hoort erbij met kleine kinderen in huis. Weet je wel hoe en waar je een banner kunt maken? Als je op mijn of een andere banner klikt kom je wel op een site waar dat kan. Op deze pagina bovenaan zie je ook een kopje banners. Bij je gebruikersinstellingen klik je dat op handtekening wijzigen, daar vul je dat een code in die je krijgt bij het maken bij de banner. Kijk maar even of het lukt @luca: die neusspray die ik heb mag wel hoor tijdens de zwangerschap, ik ben er alleen wel veel zuiniger mee dan anders. Gebruik 'm alleen voor 's nachts zodat ik wel even kan slapen, overdag overleef ik het wel En toch nog een echo tussendoor, vervelend zeg @rikki: vervelend dat de misselijkheid toch weer terug komt. Hopelijk ben je er straks snel vanaf!
hallo allemaal, Hier geen goed nieuws het hartje is er waarschijnlijk een week geleden mee gestopt. Het lag iig een week achter en ze kon het hartje niet horen bij de inwendige echo. Dus ik zal me helaas bij de vlindertjes moeten toevoegen. Als het deze week niet vanzelf afkomt moet ik woensdag terug voor de optie medicijnen of curettage. Ben helemaal de weg kwijt maar me voorgevoel wat ik de laatste week had is vandaag bevestigd heel raar allemaal. xx
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV? 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV? 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Linn34 - 34 jaar - 3e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? 4. Tientje34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? WendySunny - 30 jaar - 3e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV 6. Raket78 - 34 jaar - thuis - BV Webje - 24 jaar - 1ste kindje - ZH - BV Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV 7. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV 8. Giegeltje1989 - 23 jaar - 1e kindje - ??? - BV Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - thuis - BV 9. 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV 13. Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? LianneB - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV 14. Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV Illegaal. 27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Caat33 - 8 wk Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden) Sweetangell 10wk 5dgn Afspraken Larissa259 - 14 november tweede echo Catharina- 14 november tweede echo Webje - 14 november 1e echo Bloem89 - 15 november intake verloskundige ziekenhuis Btje - 16 november controle verloskundige ziekenhuis Tientje34 - 19 november - 2e (12-weken) echo Raket78 - 19 november 2e afspraak VK Nath88 - 19 november 1e echo Veetje83 - 20 november 1e controleafspraak Mamakwebbel - 20 november termijnecho Rikki - 21 november 4e echo Giegel1989 - 22 november 2e echo Catharina - 22 november 3e echo Raket78 - 23 november - 1e echo en combinatietest Tientje34 - 23 november - combinatietest Nummertje4 - 26 november controle vk A1988 - 29 november tweede afspraak vk Bloem89 - 30 november combinatietest Zally - 3 december controle vk Luca2504 - 3 december controle gyn Giegel1989 - 4 december controle VK Tientje34 - 6 december controle VK Luca2504 - 11 december (geslachts?)echo Nummertje4 - 3 januari pretecho/geslachtsbepaling Nummertje4 - 17 januari 20 weken echo
jeetje sweetangel gadver. Hartje kon ze niet horen, maar dus ook niet zien? Wij hebben het hartje ook nog niet gehoord, maar wel zien kloppen. Komt er nog een controle echo dan? Want het klinkt nog niet helemaal zeker allemaal. Gister hebben wij hier de echo gehad. Samen met de beide oma's, die nog nooit bij een echo aanwezig waren geweest. Bij de uitwendige echo was niets te zien, dus hebben we weer een uitwendige echo gehad. Helaas moeten we nu echt 10 weken wachten voor de volgende echo!!? Natuurlijk niet zo mooi als van Luca, maar net zo wonderlijk
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV? 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV? 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Linn34 - 34 jaar - 3e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? 4. Tientje34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? WendySunny - 30 jaar - 3e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV 6. Raket78 - 34 jaar - thuis - BV Webje - 24 jaar - 1ste kindje - ZH - BV Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV 7. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV 8. Giegeltje1989 - 23 jaar - 1e kindje - ??? - BV Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - verplicht int ziekenhuis - BV 9. 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV 13. Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? LianneB - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV 14. Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV Illegaal. 27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Caat33 - 8 wk Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden) Sweetangell 10wk 5dgn Afspraken Larissa259 - 14 november tweede echo Catharina- 14 november tweede echo Webje - 14 november 1e echo Bloem89 - 15 november intake verloskundige ziekenhuis Btje - 16 november controle verloskundige ziekenhuis Tientje34 - 19 november - 2e (12-weken) echo Raket78 - 19 november 2e afspraak VK Nath88 - 19 november 1e echo Veetje83 - 20 november 1e controleafspraak Mamakwebbel - 20 november termijnecho Rikki - 21 november 4e echo Giegel1989 - 22 november 2e echo Catharina - 22 november 3e echo Raket78 - 23 november - 1e echo en combinatietest Tientje34 - 23 november - combinatietest Nummertje4 - 26 november controle vk A1988 - 29 november tweede afspraak vk Bloem89 - 30 november combinatietest Zally - 3 december controle vk Luca2504 - 3 december controle gyn Giegel1989 - 4 december controle VK Tientje34 - 6 december controle VK Bolliewollie - 10 december controle VK Luca2504 - 11 december (geslachts?)echo Nummertje4 - 3 januari pretecho/geslachtsbepaling Nummertje4 - 17 januari 20 weken echo
Nou hier ook last van de hormonen merk dat ik heel weinig kan hebben. Erg vervelend maar goed. Verder hier zijn gangetje ga morgen maar bellen voor de pretecho eens kijken wanneer we dat kunnen doen in ieder geval na 14 weken zodat ik weet wat het is gelukkig. Jeetje luca wat een hoop foto's ik was al blij met 4 hihi Verder wel gelezen maar natuurlijk alweer vergeten excuus daarvoor
He bah sweetangel heel veel sterkte. Bolliewollie gefeliciteerd met de echo hier mijn echo wel uitwendig gehad en ook het hartje gehoord en gezien. He bah een reactie met het ene uiterste zo naar het andere
Hebben jullie last van meer afscheiding en zo ja heeft dit een andere kleur? Ik had vanmiddag bij het afvegen wat donkerdere afscheiding en nu steken links van me navel. Pff word er gelijk weer zo onzeker van....
@Sweetangell: GVD, wat een nachtmerrie. Kan me voorstellen dat je het niet kan bevatten en de weg een beetje kwijt bent. Heel veel sterkte, al heb je weinig aan die woorden...
He bloem! Ik heb ook met vlagen last van meer afscheiding.. maar is bij mij "gewoon" wit, zalvig.. Om die steken zou ik me niet zo'n zorgen maken.. zeker niet als ze links van je navel zijn... Je baarmoeder zit nu nog een stuk lager.. Lastig he?! Je blijft toch onzeker.. ik heb precies hetzelfde..
Sweetangel dat is schrikken zeg Sterkte.. Maar het klinkt inderdaad alsof het allemaal nog niet helemaal zeker is? Een hartje niet kunnen horen kan best voorkomen, maar kon ze het ook niet zien dan? Krijg je nog een controle echo? Bolliewolle ben blij dat je een mooie echo hebt gehad meis!! Bloem hier geen andere kleur afscheiding, wel meer. Maar gewoon wit dus. Zo ik heb vandaag toch een potje niks uitgevreten zeg, voel me er schuldig om Het huis kan nodig een poetsbeurt gebruiken maar ik was lekker rustig aan aan het doen en opeens was het half 3 en moesti k mijn dochter ophalen. Toen zijn we naar de winkel geweest en nu net pas thuis. En nu is het dus een bende in huis Achja morgen weer een dag hoor! Heb in ieder geval boodschappen gedaan dat is al heel wat.
@ sweetangel heel veel sterkte!! Je verwacht het met deze termijn gewoon bijna niet meer dat het mis kan gaan..vreselijk veel sterkte!! @ Bolliewollie wauw jij hebt anders ook een super mooie echo gehad! Ik heb m'n echo ook gehad vanmiddag, zo geweldig om te zien, het kleintje zat maar te zwaaien met de armpjes en op en neer te hobbelen, prachtig! Heb 5 fotoos meegekregen, dit keer van een uitwendige echo dus niet super duidelijk, maar alsnog ontzettend mooi! Vanavond weer ff via omwegen proberen om er hier een paar op te krijgen! Mijn uitgerekende datum is nu officieel teruggezet naar 9 juni. En controleafspraak VK is gemaakt voor 10 december. Helaas volgende echo pas weer over 10 lange weken....
Larissa fijn dat alles bij jullie ook weer goed was! Voor het uploaden van je foto's, doe je dat via je iphone of ipad? Want je kunt ze tegenwoordig direct uploaden gewoon zoals je ook via je computer doet. Of anders kun je een app downloaden, picup. Die zet je foto om in een url en dan kun je hier kiezen voor foto uploaden via url Zo doe ik het altijd want heb niet altijd de pc bij de hand en soms geen zin om ze eerst op de pc te zetten. Zitten er nu dan echt 10 weken tussen de echo's? Pff dat zou ik niet volhouden hoor, zou dan lekker een pretecho laten maken haha Hoewel de periode tussen 10 en 20 weken wel snel voorbij vliegt meestal. Ik ben trouwens vanmiddag naar een andere kledingwinkel geweest en ik heb kleding gescoord! Dacht uiteindelijk waarom zou ik niet gewoon lange shirtjes en rokjes met elastiek kopen.. Dus nu heb ik een paar leuke dingen, en zelfs een positierokje zwart gevonden en een zwarte pantalon met een heerlijk zittende buikband (ik trok hem aan en wilde hem niet meer uit doen haha) en ook nog een lekker warm positie-wintervest! En verder van gewone kleding nog een leuk lang geknoopt hesje met een hoge knoop dus kan met grote buik ook gewoon aan en een leggingbroek dus die kan ook lekker lang mee Ben zo blij met mezelf haha. Verder heb ik zelf thuis ook enorm veel lange topjes en jurkjes nog dus ik kom de 9 maanden wel door Ohja en ik had toevallig ook net online nog een leuk shirtje en een chino besteld in mijn maat. En tweedehands had ik ook nog een rokje op de kop getikt Dus nu ben ik gelijk klaar met kopen haha.
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV? 2. Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV? 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Linn34 - 34 jaar - 3e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? 4. Tientje34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? WendySunny - 30 jaar - 3e kindje - ZH - BV 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV 6. Raket78 - 34 jaar - thuis - BV Webje - 24 jaar - 1ste kindje - ZH - BV Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV 7. 8. Giegeltje1989 - 23 jaar - 1e kindje - ??? - BV Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - verplicht int ziekenhuis - BV 9. Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV 13. Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV? LianneB - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV 14. Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV 15. Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV Illegaal. 27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Nana86 - 5 wk PCOmama - 5,5/6 wk Caat33 - 8 wk Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden) Sweetangell - 10,5 wk Afspraken Larissa259 - 14 november tweede echo Catharina- 14 november tweede echo Webje - 14 november 1e echo Bloem89 - 15 november intake verloskundige ziekenhuis Btje - 16 november controle verloskundige ziekenhuis Tientje34 - 19 november - 2e (12-weken) echo Raket78 - 19 november 2e afspraak VK Nath88 - 19 november 1e echo Veetje83 - 20 november 1e controleafspraak Mamakwebbel - 20 november termijnecho Rikki - 21 november 4e echo Giegel1989 - 22 november 2e echo Catharina - 22 november 3e echo Raket78 - 23 november - 1e echo en combinatietest Tientje34 - 23 november - combinatietest Nummertje4 - 26 november controle vk A1988 - 29 november tweede afspraak vk Bloem89 - 30 november combinatietest Zally - 3 december controle vk Luca2504 - 3 december controle gyn Giegel1989 - 4 december controle VK Tientje34 - 6 december controle VK Bolliewollie - 10 december controle VK Larissa259 - 10 december controle VK Luca2504 - 11 december (geslachts?)echo Nummertje4 - 3 januari pretecho/geslachtsbepaling Nummertje4 - 17 januari 20 weken echo
Zoo Luca goed geshopt dus!!! Fijn hè een beetje lekker zittende kleren.. Ja hier krijg je alleen een termijn echo, 10-12 weken echo en 18-22 weken echo. En misschien met 38 weken nog, als ze niet zeker weten hoe het kind ligt. Echt weinig vergeleken met toen ik zwanger van de meiden was... In de tussentijd voelen ze hier alleen aan je buik, verder niets. En hoe krijg je die foto dan direct op de iPad? Want dat lukt mij dus niet.. Heb ze of op de camera of op mobiel, maar dan.. Zo klote aan geen eigen pc hebben.. Via mobiel kan ik ook niet uploaden, de bladeren knop bij bijlagen kan je gewoon niet aanklikken.
Sweetangel, bah wat een naar nieuws heel veel sterkte !! Zulke dingen maken me zoooo zenuwachtig, wij hebben as maandagochtend de echo ....
@Sweetangell: Dit verwacht je inderdaad rond deze tijd niet meer. Ik hoop toch voor je dat ze nog een controle echo gaan doen, want dit klinkt niet 100% zeker. Succes en sterkte in ieder geval..!
@sweetangel, wat een vreselijk nieuws. Kan me heel goed voorstellen dat je helemaal van de kaart bent! Veel sterkte. @luca, lekker geshopt lees ik! @bolliewollie, fijn dat je echo goed was! Hier vandaag een echo gehad, beebje was goed gegroeit. Ook alvast de nekplooimeting gehad en bloed geprikt. Volgende week de uitslag hiervan.
We hebben mijn bonusdchtertje van 4 nog niet verteld dat ik zwanger ben, stond ik vanavond met haar onder de douche , zegt ze ineens Jij hebt een baby in je buik hè? Ik euhhhhh hoe kom je daar bij? Zegt ze Je buik is dik geworden. Ik : wat vind je van m'n navelpiercing? Gelukkig ging ze daarop door pfieuw haha! We willen met vertellen toch echt wachten tot maandag na de echo