1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luja

Luja Niet meer actief

http://i.imgur.com/FMiek.jpg

Als het goed is kunnen jullie mijn echo zo zien!
    Volgende keer maar bij een vriendin uploaden, veel makkelijker;)

2. sweetangell

sweetangell Actief lid

28 aug 2012
    122
    0
    0
    Ik heb een inwendige echo gehad en het lag erg stil vond ik zelf en zag niks kloppen. Ik moet nu wachten tot woensdag of het vanzelf op gang komt. Heb woensdag weer een afspraak bij de gyn en dan zal ik wel een controle echo krijgen. Als het woensdag nog niet af is gekomen gaan ze medicijnen of curettage doen, maar ik denk zelf dat ik toch echt meteen die curettage doe dan ben ik er ook in een keer vanaf heb nu niet echt zin om nog langer te moeten wachten. Tis echt onwerkelijk allemaal, terwijl ik van de week wel een voorgevoel had, heel raar ging echt met een onderbuik gevoel naar het ziekenhuis vanochtend. En daar werd mijn onderbuik gevoel bevestigd zo onwerkelijk dat je dat aanvoeld van te voren. Allemaal bedankt voor het medeleven en hoop dat het bij jullie wel allemaal goed gaat, ik zal zo af en toe hier nog wel spieken. Nieuwe ronden nieuwe kansen.

3. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Ik ben een trotse huismoeder!!
    Zoetermeer
    Ach sweetangell, wat een verschrikkelijks nieuws... Heel veel sterkte met de komende dagen... Een digitale knuffel van deze kant!!!

X

4. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    @sweetangel Bah, wat een naar bericht! Dat verwacht je inderdaad niet meer rond deze tijd. Heel veel sterkte!

Halfbloedjes, ja! Hier nog eentje!!! Haha, mijn vriend is geboren in Indonesië en als drie maanden oud babytje door zijn adoptie ouders van schiphol gehaald... Zelf ben ik Nederlands.

Echo's, mooie plaatjes weer!!! Wij mogen volgende week donderdag weer kijken:D Mijn schoonmoeder gaat mee, zij heeft dit zelf nooit meegemaakt dus dat lijkt me wel bijzonder. Ze was ook helemaal blij verrast toen ik haar vroeg om mee te gaan.

Kwaaltjes: Tjah, met de pilletjes gaat het redelijk goed. Vaak geef ik 's ochtends nog een keer over maar dat is het dan ook. Overdag heb ik geen last meer van de misselijkheid. Ik slik er nu om de dag eentje, en dat gaat dus goed.
    Verder sinds gisteren wat steken in mijn buik als ik opsta of me omdraai in bed. Verder bij snelle bewegingen voel ik dat ook. Zal mijn groeiende baarmoeder wel zijn! Ga ik me niet druk om maken ;)

5. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    Hi!

Btje: dank je wel voor je hulp!

Giegel: wat een mooie combinatie! Letterlijk een kleine pindaatje ;)
    En wat lief dat je je schoonmoeder erbij betrekt!!

Ik kan me er niet zo veel voorstellen, ik heb niet zo'n goede relatieve de mijne... Niet dat ze niet lief is... Ik begrijp haar gewoonweg niet!

Echo's : wat leuk om te zien! Ik kan niet wachten ik heb à.s donderdag mijn eerste echo, eerst was de afspraak om 3 uur, maar ik heb een slap excuus verzonnen ( anders moet ik oppas regelen voor de oudste) of het niet eerder kon?
    Ik kan nu om 10.10 terecht!!!! Woepieeeeee!!!

Zwangerschapkwaltjes zijn weer aanwezig, ik heb zo'n rare maag gevoel, alsof je verschrikkelijke trek hebt, of eigenlijk weer teveel hebt gegeten... Lekker raar... En uiteraard flink last van mijn bekken pfff
    Precies naast mijn stuitje rechts ...
    Oh ja en vandaag de kraamzorg geregeld!
    Niemand vergeten hè!

Fijne dag nog!
    X

6. Ohhh meidne gatverdegatver!!! Ik ging net een broodje met vlokken eten, kijk ik op mijn bord zie ik opeens een worm erop kruipen! (wij hebben voedselmijten) Dus uit voorzorg kijk ik op de andere helft (ene helft had ik al helemaal op :() zitten er nog 3! op!!!! IEEEEEEUWWWWWW!!! En ik eet al een paar weken uit dat pak vlokken, wie weet hoeveel wormen ik al heb gegeten :( gatverdegatver ik eet gelijk nooit meer vlokken :(

7. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    Iiiiieuw!!! Luca!
    Is dat niet gevaarlijk? Groeien ze nu niet verder??? Ieuw Ieuw dat je nie over je nek bent gegaan!
    Ik ga direct mijn vlokken controleren Hihi

8. haha nee ze gaan wel dood denk ik in mijn maag. Het zijn maden van de vliegjes. Ja ik had wel zin om te kotsen maar dan moesten ze er nog een keer doorheen dus kunnen ze beter in mijn maag blijven :p

En het zit hier echt in 1 kast. Daar bewaar ik dus al het eten in en daar zitten ze. Heb alles al geprobeerd maar ze zitten zelfs in dichte verpakkingen. Dus ik ga alles nu maar in de prullenbak gooien :( Zo smerig die dingen! En onuitroeibaar :(

9. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    Uhm, vervelend idd... Ik zou een hongerig vogeltje in een doos stoppen;) een soort verrassing aanval hahaha

Ik had vorige zomer ook ineens uit het niets serieus geen grapje iets van 50 vliegen in mijn keuken! Ik kon niets vinden! Behalve op een ochtend achter de lege flessen een verrimpeld stukje aardappelschillen 300 maden brrrrr.... Perfect karweitje geweest voor mijn vriend... Ik ben allergisch voor diertjes zonder pootjes of met meer dan 4 pootjes hAha.
    Misschien een idee, alles wat open is in van die plastic bakken? Laat ze daar maar doorheen bijten! ;)

10. Mamakwebbel ja dat heb ik al eens geprobeerd maar dat hielp dus ook niets. Ja misschien nu dan, als ik echt alles weggooi wat er in die kast staat zodat het 100% zeker is dat er nergens eentje in verstopt zit. En dan alles in luchtdichte dozen stoppen. En dan hopen dat er niet stiekem eentje in vliegt als er iets open op tafel staat :)

11. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    @sweetangell: sterkte!

@bolliewollie en Larissa: gefeliciteerd met jullie goede echo!

@Luca: :$ IIIEEEUUUUWWWWWW :$

12. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Intake verloskundige gehad, hartje heel goed kunnen horen!
    Volgende week donderdag termijn echo, kan niet wachten tot we ons kleine wonder weer kunnen zien!

13. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Juni 2013 Mama's Bevallingslijst

1.
    DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV?

2.
    Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV
    Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV?

3.
    Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    Linn34 - 34 jaar - 3e kindje - ZH/thuis? - BV/FV?

4.
    Tientje34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV?
    WendySunny - 30 jaar - 3e kindje - ZH - BV

5.
    shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV

6.
    Raket78 - 34 jaar - thuis - BV
    Webje - 24 jaar - 1ste kindje - ZH - BV
    Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV

7.

8.
    Giegeltje1989 - 23 jaar - 1e kindje - ??? - BV
    Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - verplicht int ziekenhuis - BV

9.
    Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV

10.
    Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV
    A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV

11.
    Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV

12.
    Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV?
    Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV
    Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV

13.
    Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV?
    LianneB - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV

14.
    Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV

15.
    Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV

Illegaal.
    27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV

(?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Nana86 - 5 wk
    PCOmama - 5,5/6 wk
    Caat33 - 8 wk
    Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden)
    Sweetangell - 10,5 wk

Afspraken
    Larissa259 - 14 november tweede echo
    Catharina- 14 november tweede echo
    Webje - 14 november 1e echo
    Btje - 16 november controle verloskundige ziekenhuis
    Tientje34 - 19 november - 2e (12-weken) echo
    Raket78 - 19 november 2e afspraak VK
    Nath88 - 19 november 1e echo
    Veetje83 - 20 november 1e controleafspraak
    Mamakwebbel - 20 november termijnecho
    Rikki - 21 november 4e echo
    Giegel1989 - 22 november 2e echo
    Catharina - 22 november 3e echo
    Bloem89 - 22 november 4e (termijn) echo
    Raket78 - 23 november - 1e echo en combinatietest
    Tientje34 - 23 november - combinatietest
    Nummertje4 - 26 november controle vk
    A1988 - 29 november tweede afspraak vk
    Bloem89 - 30 november combinatietest
    Zally - 3 december controle vk
    Luca2504 - 3 december controle gyn
    Giegel1989 - 4 december controle VK
    Tientje34 - 6 december controle VK
    Bolliewollie - 10 december controle VK
    Larissa259 - 10 december controle VK
    Luca2504 - 11 december (geslachts?)echo
    Nummertje4 - 3 januari pretecho/geslachtsbepaling
    Nummertje4 - 17 januari 20 weken echo

14. meiden, hebben jullie eigenlijk al een buikje? Ik heb het idee dat het de laatste week minder is geworden. Als het goed is zit ik nu in de overgangsperiode van darmenbuik naar echte zwangerbuik toch? Ik heb zin om wat te zien haha :D maar zal wel even duren, bij mijn dochter zag de buitenwereld het pas na de 20 weken..

15. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    Ijzertje, en/of hier een buikje aanwezig is! Ik voel me letterlijk opgeblazen!
    Ik ben ook wat aan de redelijke zware kant (1.75- 82 kg) dus bij mij is het "nep" ;)

16. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    @Buikje: Begint hier wel te komen, maar ook ik ben dikker, dus het is ook bij mij een beetje vals spelen ;)

17. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog geen buikje hoor. Vorige keer ook pas rond de 20 weken. Darmenbuikje heb ik ook geen last van, wel logisch zonder dikke darm ;)
    Kijk er wel naar uit hoor en ik kijk vooral uit naar de eerste schopjes :)

Morgen controle bij de verloskundige in het ziekenhuis. Dat noemen ze daar tegenwoordig de intake.... ben benieuwd. Zal iig moeten bloedprikken.
    Hebben jullie iedereen al verteld over je zwangerschap? Wij gaan het zondag aan al onze vrienden vertellen en dan mag het de wereld in, ben erg benieuwd naar de reacties. Mijn beste vriendin gaat 10 mei trouwen, ze had al eens gezegd: "je niet zwanger he? want je moet er wel bij zijn", haha. Nou dat gaat nog wel lukken. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik nog op een bruiloft geweest toen ik een week over tijd was :p

18. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik wel al een flink buikje :$ ! Al zijn het darmen etc, maar vriendlief beweert al een paar wekendat het er 2 zijn .. À hoop ik dat stiekem van niet .. Ik zal even een foto uploaden....

19. Btje hier nog niet vertellen. Ik kan echt niet wachten het officieel bekend te maken maar ik moet toch nog even geduld hebben. Heb morgen mijn sollicitatiegesprek en als ik aangenomen wordt vertel ik het pas half december op facebook. En vrienden heb ik toch niet haha dus dat scheelt :D

20. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Nou , deze is van een paar dagen terug, sochtends .. En ik had altijd een hele strakke buik ..

Deel Deze Pagina