Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca 2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Nana86 - 26 jaar - 1e kindje 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Baibey - .. - .. - .. 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH - ? 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV 10. 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca 2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Nana86 - 26 jaar - 1e kindje 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Baibey - .. - .. - .. 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH - ? 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV 10. 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Shay01- 23 oktober eerste afspraak gyn Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Ik mag pas 23 oktober dan zit ik op 8 weken precies maar ik zie dat jullie allemaal een week eerder mogen... Dus ik moet nog langer in spanning zitten haha
Ik mag al met 6 weken een echo laten maken omdat ik vorige maand een VMK heb gehad en we er nu dus minder gerust op zijn. Echt heel fijn! Ik krijg er dus gewoon een extra! Want waarschijnlijk krijg ik met 8 weken ook gewoon nog een echo!
Rikki: bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik hem ook al met 6 weken alleen nu vinden ze het niet nodig en doen ze het liever niet... Ach ja dan nog maar 2 weken langer wachten...
wat lekker dat jullie allemaal al vroege echo's krijgen, hier de vk nog niet gebeld, ik wacht nog eventjes, zal nu toch nog wel geen afspraak krijgen @thalina, hier beetje hetzelfde verhaal, dochter is 11 maanden en nu dus ongepland zwanger @zally, ook zeker een verrassing, is je partner er ook blij mee? nog geen kwaaltjes hier, bij mn 1e begon de misselijkheid exact bij 6 weken, ik hoop dat het deze keer minder is, want moest toen aan de medicijnen.
Hey, Ja mijn partner is helemaal in de wolken hahaha. En ach dat wennen ik heb nog even om eraan te wennen dus dat komt helemaal goed. Ik zal morgen ook maar eens gaan bellen voor een afspraak bij de vk. Wil iemand mij op jullie lijst zetten? Of me uitleggen hoe ik dat doe?
Dames, ook ik wil me voorzichtig aanmelden als juni mama na onze vmk vorige ronde. Volgens mijn berekening ben ik morgen 4 weken dus 13 juni uitgerekend. Dinsdag 23 oktober hebben we onze eerste echo met 6 weken en 5 dagen. Spannend!!! Duimen dat alles goed gaat!!!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Nana86 - 26 jaar - 1e kindje 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Baibey - .. - .. - .. 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH - ? 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis/zh? - BV/FV? 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bloem89 - ? jaar - ?e kindje - zh/thuis? - BV/FV? 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober eerste echo Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Zally ik heb je deels op de lijst gezet en bloem er maar gelijk bij Als je iets aan wilt passen kun je de lijst quoten en dan invullen wat erbij moet en de
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Nana86 - 26 jaar - 1e kindje 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Baibey - .. - .. - .. 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH - ? 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis/zh? - BV/FV? 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bloem89 - ? jaar - ?e kindje - zh/thuis? - BV/FV? 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober eerste echo Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Net een afspraak met de gyn gemaakt. Nog twee en een halve week geduld Vanavond maar even overleggen wanneer we het dan gaan vertellen
Wij vertellen het vanavond aan mijn schoonouders en dinsdag al aan mijn ouders.. Erg vroeg, maar tijdns mijn vorige zwangerschap waren ze ook op de hoogte en toen het mis ging zijn ze ons goed tot steun geweest. Wij willen het nu dus weer vroeg met hun delen.. Toen ik mijn VMK kreeg vorige maand, was ik met mijn schoonouders op vakantie.. Dus zij hebben mij goed gesteund die week.. Ben wel benieuwd naar hun reactie! Het is echt weer meteen raak na de miskraam
Rikki spannend hoor Veel plezier met vertellen! Btje ook een redelijk vroege echo, weer een datum om naar uit te kijken Ik heb ook zo'n zin in 15 oktober! Het gaat me niet snel genoeg haha
Ik kan me dingen in de lijst niet wijzigen. Zou iemand dit voor mij willen doe ? 23 jaar 1e kindje zkh bv Hebben jullie al veel verschijnselen?
Helaas hier waarschijnlijk geen goed nieuws.. Ik denk dat ik een miskraam heb.. Ik verlies veel bloed met stolsels en heb veel rugpijn.. Na 3 jaar eindelijk raak en dat het dan ineens over is..
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Nana86 - 26 jaar - 1e kindje 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Baibey - .. - .. - .. 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH - ? 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis/zh? - BV/FV? 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober eerste echo Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Nana: heb je de vk al gebeld... Ik heb zelf nog nooit een miskraam gehad dus ik zou het niet weten verder maar heb je ook hevige buikpijn want dat zou je geloof ik wel moeten hebben mocht het een miskraam zijn... Sterkte ik hoop dat het niks is
Ik heb gebeld.. klonk niet goed zei ze.. Ik kon ook aan haar stem horen dat het waarschijnlijk slecht nieuws is.. Ze ging nu niet overleggen, omdat ik niet krom loop van de pijn en het bloed niet blijft stromen.. Morgen moet ik met de fertiliteitskliniek bellen en dan gaan ze overleggen wat ze moeten doen..