1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juni 2013 Mama's Bevallingslijst

1.
    DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV?

2.
    Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV
    Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV?

3.
    Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    Linn34 - 34 jaar - 3e kindje - ZH/thuis? - BV/FV?

4.
    Tientje34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV?
    WendySunny - 30 jaar - 3e kindje - ZH - BV

5.
    shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV

6.
    Raket78 - 34 jaar - thuis - BV
    Webje - 24 jaar - 1ste kindje - ZH - BV
    Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV

7.

8.
    Giegeltje1989 - 23 jaar - 1e kindje - ??? - BV
    Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV

9.
    Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV

10.
    Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV
    A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV

11.
    Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV

12.
    Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV?
    Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV
    Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV

13.
    Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV?
    LianneB - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV

14.

15.
    Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV

Illegaal.
    27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV
    16 juni - Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV

(?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Nana86 - 5 wk
    PCOmama - 5,5/6 wk
    Caat33 - 8 wk
    Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden)
    Sweetangell - 10,5 wk

Afspraken
    Veetje83 - 20 november 1e controleafspraak
    Mamakwebbel - 20 november termijnecho
    Rikki - 21 november 4e echo
    Giegel1989 - 22 november 2e echo
    Catharina - 22 november 3e echo
    Bloem89 - 22 november 4e (termijn) echo
    Raket78 - 23 november - 1e echo en combinatietest
    Tientje34 - 23 november - combinatietest
    Hopefultimes - 23 november - gyn. controle
    Nummertje4 - 26 november controle vk
    A1988 - 29 november tweede afspraak vk
    Bloem89 - 30 november combinatietest
    Zally - 3 december controle vk
    Luca2504 - 3 december controle gyn
    Giegel1989 - 4 december controle VK
    Hopefultimes - 5 december - 2e echo
    Tientje34 - 6 december controle VK
    Bolliewollie - 10 december controle VK
    Larissa259 - 10 december controle VK
    Luca2504 - 11 december (geslachts?)echo
    Btje - 12 december controle gyn
    Nath88 - 24 december controle vk
    Nummertje4 - 3 januari pretecho/geslachtsbepaling
    Nummertje4 - 17 januari 20 weken echo

2. Goedemorgen iedereen,

hoe gaat het hier?

Mamakwebbel en veetje succes vandaag!

Ik kom net pas mijn bed weer uitgekwakkeld, pff wou dat ik weer een motief had om vroeg uit bed te komen :) Voel me elke ochtend zo brak van het slapen. En dan nog lukt het me bijna niet om op te staan :p

Als het goed is krijg ik zo weer wat positiekleding afgeleverd, en dan ben ik voorlopig wel even klaar denk ik. Scheelt wel dat ik het allemaal vast heb :)

Vanmiddag weer verder met kerstinkopen doen, gister niet echt goed geslaagd. En vanavond gaan we lekker fonduen dus lekker vlees halen en dat was mijn spannende dag haha.

Volgens mij is Raket de enige die nog geen echo heeft gehad. Spannend dus nog even! Daarna mogen we allemaal door naar de volgende ronde, 20 weken- en pretecho's :D

3. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Veetje en mamakwebbel veel plezier vandaag! Hoe laat mogen jullie??

4. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Ik ben een trotse huismoeder!!
    Zoetermeer
    Hallo iedereen!

Helaas helaas, mijn echo is pas donderdag... Foutje van mijn kant:(
    Ik baal!!
    Ik hoop dat veetje een mooie echo krijgt iig!
    Ik zit nog in de wachtkamer ;)

Gisteren een nieuwe tv kast gehaald (lees: ik heb heb uitgekozen en lief heeft hem gehaald :) )
    Hij is eindelijk in elkaar!! Wat n rommel komt achter zo'n kastje! Ongeloofelijk! Bekers, potloden, prinsessen hakjes zelfs broodkorstjes! En ik maar trots aan iedereen vertellen... Mijn kinderen eten hun korstjes gewoon op .. Uhhu, not! Haha

Nu ga ik lekker mijn kleine in bad doen...
    Fijne dag iedereen!

X

5. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Hoe gaat het hier?
    Hier nog steeds met vlagen misselijk, moe en zit onder de pukkels :(

Donderdag termijn echo, kan niet wachten om ons kleine wondertje weer te zien!

6. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hallo Dames!

Wat lief dat jullie aan mijn denken :).
    Helaas geen echo deze morgen gehad, maar wel met de doppler het hartje van onze frummel mogen horen:D. Klonk als een klein stoomlocomotiefje :D.

Volgende afspraak heb ik op 3 december, dan de combinatietest en de termijnecho in een.. Ben benieuwd!
    18 december weer controle bij de VK :D.

Verder voel ik me sinds 2 dagen wel wat licht in mijn hoofd en duizelig.. hebben meer meiden hier last van???

7. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Juni 2013 Mama's Bevallingslijst

1.

DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV?

2.
    Btje - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV
    Catharina1985 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV?

3.
    Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    Linn34 - 34 jaar - 3e kindje - ZH/thuis? - BV/FV?

4.
    Tientje34 - 34 jaar - 1e kindje - ZH/thuis? - BV/FV?
    WendySunny - 30 jaar - 3e kindje - ZH - BV

5.
    shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV
    Mamakwebbel - 27 jaar - 3e kindje - ZH - FV

6.
    Raket78 - 34 jaar - thuis - BV
    Webje - 24 jaar - 1ste kindje - ZH - BV
    Nummertje4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV

7.

8.
    Giegeltje1989 - 23 jaar - 1e kindje - ??? - BV
    Bolliewollie - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV

9.
    Larissa259 - 22 jaar - 3e kindje - ZH - BV

10.
    Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis - BV
    A1988 - 24 jaar - 1e kindje - thuis - BV

11.
    Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV

12.
    Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV?
    Eleandra - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV & FV
    Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - ZH - BV

13.
    Hopefultimes - 32 jaar - 1e kindje - ZH - BV/FV?
    LianneB - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV

14.

15.
    Veetje - 28 jaar - 1e kindje - ZH - BV

Illegaal.
    27 mei - Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV
    16 juni - Nath88 - 24 jaar - 1e kindje - ZH - BV

(?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Nana86 - 5 wk
    PCOmama - 5,5/6 wk
    Caat33 - 8 wk
    Lappie - 9 wk (met 6,3 overleden)
    Sweetangell - 10,5 wk

Afspraken
    Veetje83 - 20 november 1e controleafspraak
    Mamakwebbel - 22 november termijnecho
    Rikki - 21 november 4e echo
    Giegel1989 - 22 november 2e echo
    Catharina - 22 november 3e echo
    Bloem89 - 22 november 4e (termijn) echo
    Raket78 - 23 november - 1e echo en combinatietest
    Tientje34 - 23 november - combinatietest
    Hopefultimes - 23 november - gyn. controle
    Nummertje4 - 26 november controle vk
    A1988 - 29 november tweede afspraak vk
    Bloem89 - 30 november combinatietest
    Veetje83 - 3 december combinatietest en termijnecho
    Zally - 3 december controle vk
    Luca2504 - 3 december controle gyn
    Giegel1989 - 4 december controle VK
    Hopefultimes - 5 december - 2e echo
    Tientje34 - 6 december controle VK
    Bolliewollie - 10 december controle VK
    Larissa259 - 10 december controle VK
    Luca2504 - 11 december (geslachts?)echo
    Btje - 12 december controle gyn
    Veetje83 - 18 december controle VK
    Nath88 - 24 december controle vk
    Nummertje4 - 3 januari pretecho/geslachtsbepaling
    Nummertje4 - 17 januari 20 weken echo

8. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ja hier ook vaak licht in mijn hoofd en duizelig ! M'n bloeddruk was goed, heb gisteren bloed laten prikken , ben benieuwd of daar nog iets uitkomt ?
    Verder kreeg ik het advies rustig aandoen, veel drinken en op tijd wat eten :)

9. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    He ik had me net zo verheugd op weer 2 mooie foto's! :D
    Naja dan kom ik morgen de mijne wel showen ;)

10. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    @Nath88, fijn te horen dat ik niet de enige ben ;).
    Bloeddruk was bij mij ook goed (71/121)..
    Bloed prikken gebeurd pas 3 december.. dus dat duurt nog even..

11. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    @rikki, helaas.. geen foto's.. haha, maar we zijn natuurlijk heel benieuwd naar jouw foto's!! :D.

12. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Ik ben een trotse huismoeder!!
    Zoetermeer
    Ja idd! Kom maar op met de mini mensjes!!! :)

Altijd keuk zo'n zwaaiend plopje! Hihi

Mijn vriend kan helaas geen vrij krijgen voor donderdag:( hij baalt ontzettend en ik ook....
    Maar ja, ik maak wel mijn moeder verschrikkelijk gelukkig Hihi
    We gaan stiekem langs zijn werk met de foto's, zou die leuk vinden...
    En nu koken... Pfff inspiratieloos :-S
    Wat eten jullie dames?

X

13. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ben een tijdje niet geweest. Fijn dat het zo goed gaat hier! Veel echo's geweest, kwaaltjes beginnen bij de meesten geloof ik ook al af te nemen... Hartstikke mooi!

Mijn echo is pas vrijdag, maar gisteren waren we bij de verloskundige en hebben we alvast het hartje gehoord! Het was zeer duidelijk aanwezig, haha! De kleine zwom rond want de hartslag wisselde een paar keer wat van locatie. Er is dus sowieso iemand thuis, en vrijdag mogen wij een kijkje nemen! Dan is ook de nekplooimeting en bloedtest. De uitslag krijg ik pas tussen de 15 en 18 weken, als ik een tweede bloedtest heb laten doen. Dat is gebruikelijk in Canada en heet de triple test. Schijnt betrouwbaarder te zijn met die extra bloedtest erbij, maar wij gaan wel mooi geen dag langer wachten dan de 15 weken dag met die tweede bloedtest. Tegen die tijd wil je ook wel eens weten waar je aan toe bent, want je doet die test niet voor de lol.

Veel mensen weten het hier al, ik heb het zelfs al op mijn werk bekend gemaakt. De reacties zijn hartstikke leuk! :)
    Op Facebook zetten wij het nieuws pas op zijn vroegst vrijdag, als we de kleine gezien hebben. En dan mag iedereen het weten! :D

14. Ohh jammer meiden geen echo! Maar wel weer goed nieuws en dat is ook super! Raket pfoe wat een gedoe met twee bloedtesten zeg :( Ik ben nu inmiddels ook om de week bij het lab.. word er moe van haha.

Kwebbel wat jammer dat je vriend niet mee kan, maar ach verrassing op werk is ook leuk toch! En je moeder zal inderdaad wel helemaal in de wolken zijn hihi ;)

Rikki veel succes morgen!

Wij eten fondue maar dat had ik al gemeld hihi :D En heb voor vanavond lekker m&m's gekocht, jelly beans en als aperitief nacho's met salsa! Zou ik meer dan 10 kg aankomen dit keer? :cool: Ik eet iig wel meer hahaha :D

Vandaag mijn pakketje positiekleding binnen gekregen, een blousje en een chino. Blousje had ik mijn twijfels over maar hij is hartstikke leuk, moet alleen nog een buik krijgen anders slobbert ie haha dus nog even wachten met aantrekken! (of nog meer snoepen hihi) En de broek was goed dus daar ben ik blij mee :)

Verder ben ik echt alle winkels afgeweest vanmiddag, pfoee wat een tocht! Eerst langs het lab om te vragen of ik voor de combinatietest nuchter moest zijn. Hoefde niet dus gelijk laten prikken, is dat ook maar weer gebeurd. Toen naar de supermarkt. heb daar echt langgg gelopen haha maar ze hadden zoveel leuks en lekkers! Heb alle kado's voor onze nichtjes al ingeslagen, en ook de man vn mijn schoonmoeder heeft al een kado (vind ik altijd de moeilijkste dus ben superblij dat die al binnen is haha). Voor mijn vriend ga ik een gereedschapsbox kopen maar daarvoor moet ik naar een andere winkel haha. Toen ben ik maar gestopt bij de mac want stierf van de dorst, dus ook maar meteen een cheeseburger gehaald haha dat was dus mijn lunch. En toen naar de meubelzaak, gekeken voor een nieuwe eettafel en stoelen. Heb een paar hele mooie gezien maar moet nog even met vriendlief overleggen ;) En toen moest ik weer langs een andere bazaar want ik wilde voor een kerstboom kijken. Alleen ik twijfelde zo erg tussen een witte en een groene dat ik niet kon kiezen :) Dus zonder kerstboom weggegaan haha. Ik heb turquoise/paarse/oranje versiering en ik vind met een groene boom dat het dan zo donker wordt, en wit vind ik ook wel iets origineels hebben. Maarja het is natuurlijk niet traditioneel en ergens hoort een groene boom er gewoon bij natuurlijk. Dus ik twijfel nog even door, maar ga hem ergens deze week wel halen. Alleen als ik de groene boom haal dan ga ik misschien witte versiering halen :)

15. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, allemaal goed nieuws lees ik.

Hier nog steeds aan het kotsen 's ochtends, ik hoopte dat het met 12 weken weg zou zijn, maar nog niet dus helaas.

Verder erg druk, dus weinig tijd om bij te lezen/schrijven. Ik ga snel risotto maken....

16. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Weet niet meer wie er lastvan had maar hier ook duizelig en licht in mijn hoofd. Maar bij mij komt dat door beginnende zw suiker helaas kwam uit mijn bloedtest naar voren maar dat had ik al eerder gemeld hier.
    Het helpt om echt om de 3 uur iets te eten al is het maar een cracker of zoiets.

17. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Morgen mijn 12 weken echo, wat is dat weer spannend zeg! Ik ben zo benieuwd want dan kan ik het mooi vertellen vrijdag op mijn bruiloft tegen iedereen wat zal dat een verrassing zijn...:D Ik heb trouwens steeds minder last van kwaaltjes heb alleen af en toe met naar de wc gaan klein beetje bloedverlies bij het afvegen maar heb dit al laten checken vorige week door een extra echo en alles was gewoon goed.

Ik eet niet meer maar snoep kan ik niet vanaf blijven.

18. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer, geen echo's. Gelukkig wel allemaal goed nieuws!

@strijkertje: oh snoep! Ik ben ook schuldig.

Ben vanavond eens op zoek geweest voor cadeautjes voor op mijn verlanglijstje voor sinterklaas. Lastig om te bedenken wat ik wil hebben! Morgen maar eens op zoek naar leuke cadeautjes voor J en zijn neefjes en nichtjes. Wij doen er allemaal ook altijd een cadeautje bij voor elkaars kinderen. En dan moeten er nog gedichten gemaakt worden. Pfff, best leuk hoor die sinterklaas maar wel een beetje jammer dat hij ons het werk laat doen :p

19. Webje

Webje Bekend lid

6 okt 2012
    503
    100
    43
    Hallo dames,

Ik meld me ook weer eens een keertje, sommige forums lees ik wel maar vergeet ik gewoon wat neer te zetten en soms zie ik niet dat er gereageerd is.. :(

Weet iemand hoe ik de lijst kan aanpassen?
    Heb vorige week woensdag een echo gehad ben toen 2 dagen vooruit gezet dus was toen 11 weken en 1 dag in verwachting van ons wondertje.. Nu is het alweer 12 weken en 1 dag.. :D
    2012-11-14 21.39.51 - kopie.jpg Een foto van onze wondertje, ben helemaal in love hihi

Ik ben nu dus 04-04-2013 uitgerekend en heb 7 december een keer controle bij de verloskundige, 19 december dan weer bij de gynacoloog (waarom, dat weet ik ook niet :()

Op dit moment nog niet echt in staat te genieten van ons wondertje hoe graag ik het ook wil blijft de angst erg aanwezig.. De gynacoloog zei dat de kleine goed groeit en dat ik niet bang meer hoef te zijn voor een miskraam maar hoe kan die dat zeggen, was toen nog geen 12 weken zwanger.. :( Ben van mezelf al een stresskippie (zo wordt ik genoemd) maar nu ben ik echt zoo vaak bang wordt er soms zelf gek van..

Mjaa.. Sorry voor me hele verhaal.. Slaap lekker iedereen:)

20. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    @Webje: Minder dan 12 weken zwanger is anders dan minder dan 12 weken zwanger maar een goede echo gehad met 11 weken hoor! Ik zou lekker gaan genieten! Iedere mijlpaal is spannend; positief testen, hartje, echo, 12 weken, dan 20 weken, dan de levensvatbare leeftijd van 24 weken, en dan de rest van de zwangerschap. Om nog maar te zwijgen van hoe bezorgd je bent als hij/zij eenmaal is geboren! Drinkt hij/zij te veel, te weinig? Waarom slaapt hij/zij niet? Waarom slaapt hij/zij zo veel? Hoe zit dat ook alweer met wiegendood? Wat als de oppas hem/haar laat vallen? Kan hij/zij met 2 maanden al de Rode Hond krijgen? Enzovoorts.
    Vanaf nu hebben wij zorgen die nooit meer helemaal over gaan. Maar gelukkig gaat meestal alles gewoon goed en groeien kleine frummeltjes met hartslagjes uit tot prachtige volwassenen, die dan gaan studeren. Kunnen we ons daar weer druk om maken. :D

@Kwebbel: Jammer dat je partner niet mee kan,. maar wat zal hij het fijn vinden als jullie hem op zijn werk verrassen!

@catharina: Wat vervelend dat je nog last hebt van misselijkheid en overgeven! Lijkt me echt een naar gevoel. Waarschijnlijk wordt het de komende weken minder, hou vol!

@zally: Wat rot van die zwangerschapsdiabetes. Testen ze dat zo vroeg al? Hier hebben ze bij de verlos op de wc dipsticks staan die proteïne en glucose in de urine opsporen, je wordt geacht even te testen voor de afspraak. Komt daar iets uit naar voren dan zullen ze je in een wat vroeger stadium testen voor diabetes.

@strijkertje: Succes met de echo morgen en geniet ervan!

Deel Deze Pagina