1-15 juni 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door luca2504, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1561 Trotter, 27 nov 2012
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
    Wat een buik al nath88...mooi! Ligt je bm naar voren? Bij mij ligt ie naar achteren waardoor het lang duurt voor je wat ziet. Althans, zo legde de echoscopiste in t ZH het uit.

Ook mooie echo's gezien. Ik mag morgen voor een echo, de 4e alweer. Hoop dat alles nog goed is. Ondanks al die echo's is het lastig vertrouwen hebben. Snap heel goed waar iedereen het over heeft!

2. Nath nou een enorme pens hoor ;) Neejoh meis, weer er maar trots op!! Mooi toch, dat je het nu al kunt zien!! Ik wou dat ik zo'n buik had :)

Trotter veel plezier morgen met je echo! Wat grappig dat je weet hoe je bm ligt. Ik heb geen idee hoe de mijne in elkaar zit haha, maar heb het idee dat ie wel naar voren groeit, mijn navel begint ook al echt uit te puilen.

Zoo ik ben lekker op de bank gekropen met een dekentje. Hou ik van! Ik ben echt op mijn topluierbui deze week haha, nergens zin in!

3. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Ik ben een trotse huismoeder!!
    Zoetermeer
    Hi meiden,

Ik had n heel stuk geschreven en toen pats! Alles weg! Verdorie!

Nou even de verkorte ervan,

Ik zal meer water drinken, Thks voor de tip! ( hoofdpijn)
    Bloem: rothormonen!!! Samen potjejanken dan? ;)
    Trouwens, tijdens mijn eerste zwangerschap was ik ook zo ongerust, de vk stelde voor dat ik met het kindje ging praten... Over van alles, met 14 weken horen ze ons!

Misschien kan je zo beter genieten, en vorm je een band ;)

Eh vast nog van alles maar ik weet het niet meer!

Ojaa... Mooie buiken zeg!
    En kerststerren ;) kan ik er eh, 15 bestellen? Hihi

Nou hier is alles het zelfde ik moet mezelf schoppen om vandaag iets gedaan te krijgen pffff....

Fijne dag nog!!!

X

4. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hahaha Luca :p ja zo voelt het echt ! Omdat ik altijd een strakke buik heb gehad waar ik stiekem wel een beetje trots op was .... Maar die is nu echt weg haha!
    Morgen komt m'n ex schoonzus op visite! Die is ook zwanger, nu rond de 26 weken geloof ik ... Dus benieuwd !!!
    En een vriendin waar ik gister langsging dacht dat ze misschien zwanger was, ik kv 2v5 meegenomen voor dr en jawel! Een mooie lichte streep paar dagen voor nod! Dus klein feestje hihi.

Thanks voor alle reacties meiden!

5. Luja

Luja Niet meer actief

@ Nath zooo hee mooie buik al!!

@ hormonen, hou er over op ik kan verdorie zelfs zitten janken bij what not to wear, kan het nog erger??

@ Luca wauw wat een leuke kerstster! Was ik maar zo creabea:)

Ik was ook na de bevalling van de meiden weer zo slank als maar kan, maar daar is nu al niks meer van over haha heb ook even fotootjes.

Mijn buikje 12 weken en 2 dagen

http://i.imgur.com/qKMfD.jpg

En ja hoor hij is er weer: de Ploep-navel!:D
    (let niet op m'n euhm 'sexy' pyjamabroek hahaha)

http://i.imgur.com/ZBxsv.jpg

6. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Ben blij dat ik niet de enige ben. Net onder de douche barst ik me toch in tranen uit, me vriend vragen wat er is. Tja dat weet ik dus niet grrrr kut hormonen!!

Net uiteten geweest, m'n hamburger terug moeten sturen omdat ie niet gaar was volgens de over waren het de kruiden.. Hmm daarna maar opgegeten maar nu vraag ik me alweer af of het wel goed was. Stoppen die hersen van mij weleens 5 min met nadenken..

7. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    Bloem, maak je geen zorgen, van een keertje half(?) rouw vlees hoef je je echt geen zorgen te maken :)

Het komt wel goed, probeer te genieten!
    Ga lekker shoppen dan ben je positief met je zwangerschap bezig ;)
    Ook positief voor de economie Hihi ;)

Fijne avond iedereen

Ps: heb net n film met Bruce Willis geleken, vond het n knappe vent zeg !!! Uhmmm hormonen haha

8. Bloem nee joh geen zorgen maken. Niks aan het handje!

Kwebbel hihi secret crush? Mijne is op Derek Morgan in criminal minds :D Vind hem zo'n lekker ding opeens :)

Pff ben blij dat ik dit keer niet zo'n last heb van emo buien! Had ik bij mijn dochter wel heel erg. Heb nu wel een paar keer een kattige aanval gehad maar dat is meestal snel over. Verder voel ik me eigenlijk superzen, terwijl ik van mezelf best een stresskip ben :D Dus dat is weer eens een welkome afwisseling haha!

9. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    Luca, dat is een fijne afwisseling van Hormonen ;)

En tja, ik vond Bruce altijd al een hunk maar nu Hihi
    Net als de stem van vin diesel uuuuuuuhhhh....
    Ach ja, je moet wat ;)

Even een heeeel andere vraag, gevoelig onderwerp voor sommige

Striae???

Iemand last van???
    Ik heb een heel landkaart op mijn buik :(
    Ik hou heel veel van mijn kinderen maar even serieus, WAAROMMM!!!!!!????

10. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Mamakwebbel hier ook hoor een hele landkaart van mijn dochter tja ach toen vond ik het niet zo leuk met mijn 20 bijna 21 jaar maar nu kan het me eigenlijk niet schelen. Loop ook gewoon in bikini in de zomer

11. Webje

Webje Bekend lid

6 okt 2012
    503
    100
    43
    Mooie buikjes voorbij zien komen al.. :D Ik zal binnenkort ook eens een buikfoto maken toch ook wel leuk om bij te houden.. :)

Striae: heb het van t groeien gehad heb een tijdje in een jojo effect gezeten toen ik aan het puberen was van dik naar mager enzo een tijdje ben me nu 2x per dag aan het inzalven en hoop echt dat het werkt..(duimduimduim) en anders hoop ik dat het niet te erg is een vriendin van me haar buik zit echt van boven naar beneden helemaal onder met echt breden grote strepen en dat zou ik eerlijk gezegd niet zo heel leuk vinden.. :| Mjaa als het zo moet zijn is het zo alles voor me wondertje hihi

Slecht slapen ken ik hier ook een houtje van.. werk in de zorg dus onregelmatige diensten en vaak als ik dan vrij ben nog geen tijd om echt uit te slapen.. Kijk nu al uit naar vrijdag heb ik nog niks op de planning staan en is mijn bed tot een uur of 12:00 van mij hihi

Geregeld ook hier huilbuien om de stomste dingen laatst hij een Spiderman film sloeg echt nergens op manlief gaat dan altijd eerst ff lachen en zegt dan macho 'moet je huilen' waarop ik dan weer fel reageer 'nee!' hahaa en dan pakt hij me heel lief beet de schat <3!

Secret Crush.. Daar kan ik niet over mee praten, dat heb ik niet..

fijne dag meiden!
    Groetjes Webje

12. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    Wauw! Ik zou nooit meer durven, ik had vroeger zo'n mooi strak zwemwasbordje :( weg foetsie!

Heb er vroeger idd lang mee gezeten, (18 jaar) maar nu vond ik het gewoon irritant als ik bakken geld over zou hebbe
    Zou ik een operatie overwegen, alleen bestaan zulke operaties eigenlijk?

13. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    Sorry voor mijn soms achterlijke spelfouten, ik typ via mijn i phone grr

14. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Striae ...
    Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap nergens last van daags voor de bevalling niets te zien ! Daags na de bevalling zag mijn onderbuik er niet meer zo charmant uit allemaal knalrode strepen.
    Verloskundige verklaarde het aan mijn snelle en heftige bevalling, tijdens de weeën komt er nog meer spanning op je buik te staan !
    Gelukkig is het alleen mijn onderbuik !
    Pfff voel me vandaag helemaal niet lekker verkouden, hoofdpijn en vreselijk moe heb nergens zin in !

15. Mamakwebbel

Mamakwebbel Actief lid

9 nov 2012
    342
    0
    0
    Zoetermeer
    Aah, nummertje4 beterschap... Lekker rustig aan doen vandaag!

Ik ga met een vriendin naar een kleding winkeltje! Leuk leuk!

16. Hooi meiden!

Striae; het is me de vorige keer bespaard gebleven. Of dat nu aan mijn huid ligt of aan het feit dat ik dagelijks smeerde weet ik niet. Ik weet wel dat ik vooralsnog nog maar 1x gesmeerd heb ik dus hoop dat het die soepele huid was ;) Zou het ook op zijn zachtst gezegd niet zo grappig vinden. Maarja als het komt dan komt het.

Zal jullie even opvrolijken met een plaatje :D

http://3.bp.blogspot.com/-Ny4Yt0hbBMc/TygciqrGgHI/AAAAAAAAE68/C0Y-r9dN7sE/s1600/stretchmarks.png

17. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hier gelukkig ook geen striae overgehouden van de vorige zwangerschap. Ik ga deze keer ook weer smeren, als mn buik een beetje gaat groeien, lijkt me nu nog niet nodig.

18. Oh haha trouwens! Ik heb vannacht gedroomd dat we een meisje kregen :D We kregen een echo en het was duidelijk te zien :) Terwijl ik toch de laatste tijd wat meer een jongensgevoel had. Spannend :D

19. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Striae: vorige zwangerschap geen last van gehad, na de bevalling zag ik dat er onderaan mijn buik toch een streep zat. Hoop deze keer ook streeploos door de zwangerschap en bevalling te komen. Heb trouwens toen helemaal niet gesmeerd, hou ik toch niet vol :D

Vanochtend heerlijk een stukje gefietst met de kleine man. Hij kan zo lekker kwebbelen voor op de fiets. Binnenkort maar eens naar een achterzitje kijken. Als ik straks begin te groeien krijg ik die grote jongen van ons nooit in het voorzitje, wel jammer het is zo gezellig!

20. Ik smeer nu trouwens wel met iets anders, weet niet of het in nl ook al bestaat (zal wel); die onder-de-douche bodylotion van nivea. Dus wordt het toch nog een soort van gehydrateerd.

Haha btje wat gezellig met je mannetje op de fiets :D Dat vind ik echt jammer hier, ik kan niet even een stukje gaan fietsen. Ja kan wel maar dan is het topsport hahaha :p Dus Aline zal wel nooit de deugden van het fietszitje ontdekken :)

Deel Deze Pagina