raar is dat he, had de test gedaan en in eens begon ik van alles te voelen haha. WIj vertellen het nog niet ik denk pas met bertus zijn verjaardag over 5 weken... denk ik hoor haha Mijn moeder weet het al wel, het groepje van bertus weet het en het groepje van maarten-jaocb weet het, maar dat zijn mensen die ik normaal niet inreallife tegen kom dus ben niet bang dat ze het door gaan vertellen op facebook of zo Moet wel zeggen vind het wel super spannend heb nu dus 2 kids en 4 honden.... zal druk worden!!!! Zei altijd over mijn schoonzus (die heeft 3 kindjes binnen 4 jaar) dat wil ik dus nooit..... en tadaaaaa
Nana heel veel sterkte meis Wat ontzettend verdrietig zou dat zijn! Thalina achja hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen ze toch Zal wel weer even aanpassen zijn maar daar wen je zo weer aan joh. Hier even wezen shoppen met moeder en zus, was erg gezellig. Heb zaterdag een fotoshoot voor mijn dochter dus we hebben ook wat accessoires gekocht, en een paar echte hollandse regenlaarzen voor Aline haha Nog een leuke jas gezien bij de prenatal maar de rits bleef steeds aan de stof hangen dus niet zo praktisch helaas Nu even lekker uitrusten en straks lekker vroeg eten, op hollandse tijd!
Wat mag iedereen trouwens al vroeg naar de vk!!! Ik heb op 1 november pas mijn eerste afspraak. Dan ben ik 9 weken zwanger.
Lappie hier had ik het niet verwacht zo vroeg, meestal krijg je pas tussen 12 en 14 weken je eerste afspraak. Ik weet trouwens niet eens zeker of ik dan ook al een echo krijg hoor, misschien krijg ik die pas een maand erna met 12 weken.. (hoop het niet haha). Anders heb ik de angelsounds en kan ik vanaf een week of 9 af en toe proberen te luisteren (bij mn dochter hoorde ik het toen al) Bij mn dochter had ik pas met 9+5 een echo en achteraf was ik daar blij om want het was al echt een kindje dat goed bewoog etc, dus de kans dat het toen nog mis ging was bijna 0. Dat gevoel heb ik nu dus niet als ik al met 7 wk een echo krijg, dan blijf ik denk ik toch bang, tot de 12 weken echo..
ik heb nog niet eens gebeld bel met een paar weken wel, kan toch altijd wel terrecht bij de dokter. Als ik daar weer naar toe mag? ivm de gang van zaken met de zwangerschap van bertus... even navragen dus.
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Nana86 - 26 jaar - 1e kindje 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Baibey - .. - .. - .. 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH - ? 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis/zh? - BV/FV? 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober eerste echo Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Daaaag meld mij hier ook maar! Zat ook in dat andere topic, maar zie dat hier ook flink gekletst wordt... Even snel mijn verhaal... nou ja die kan je wel terugvinden in mijn berichten welke ik geplaatst heb...ons kleine beeb welke onderweg is is voor ons echt een wonder! We zijn er super blij mee, en nu maar hopen dat alles goed blijft gaan en ik de 10/12 weken voor bij ben!
pcomama gezellig Ik heb je verhaal inderdaad wel eens gelezen in een ander deel van het forum, echt een wonder
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Nana86 - 26 jaar - 1e kindje Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Baibey - .. - .. - .. 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH - ? 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis/zh? - BV/FV? 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken Gizmobo - 8 oktober 2e echo PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober eerste echo Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Nana, wat erg voor jullie, zo oneerlijk! Lappie, volgens mij is het hier bij de gyn normaal om met 8 weken voor het eerst te komen. Vorige keer had ik al met 5 weken een afspraak (door huisarts gemaakt), was leuk hoor die echo maar je hebt er niet zoveel aan. Pcomama, ik heb even je verhaal opgezocht. Wat bijzonder zeg! Waren jullie anders nog van plan geweest de mmm weer ik te gaan? Ik ga eens een klein jongetje in bad doen. In ons vorige huis hadden we geen bad. Nu wel dus en hij is er blij mee
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV Gizmobo - 22 jaar - 1e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV 6. Baibey - .. - .. - .. 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje - ZH - ? Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH - ? 8. 9. Nummertje 4 - 33 jaar - 4e kindje - thuis - BV PCOmama - 30 jaar - 2e kindje - manlief wilt ZH na Thuisbevalling 2007 - probeer BV 10. Zally - 32 jaar - 4e kindje - thuis/zh? - BV/FV? 11. Rikki - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV 12. Thalina - 26 jaar - 3de kindje - ZH - BV/FV? 13. Bloem89 - 23jaar - 1e kindje - zh - BV 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken Gizmobo - 8 oktober 2e echo PCOMama - 10 oktober eerste echo Ferti arts Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Rikki - 15 oktober eerste echo vk Giraf - 18 oktober intake vk en echo Btje - 19 oktober eerste afspraak gyn Shay01 - 23 oktober eerste afspraak gyn bloem89 - 23 oktober eerste echo Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Bedankt voor alle lieve reacties en medeleven! Vanmorgen kliniek gebeld en helaas geen goed nieuws, het is zeker, wij krijgen niet in juni 2013 een kindje.. Gelukkig zag ik het al 2 dagen half aankomen (je wilt het niet geloven en blijft hopen, maar je gevoel zegt duidelijk dat het niet goed zit), dus de klap kwam niet helemaal onverwacht, maar het doet wel heel veel pijn Ik ga me voorlopig bezig houden met de voorbereidingen van volgende ICSI en hopen dat het weer snel raak zal zijn en dit keer wel zal blijven plakken.. Voor hier: Geniet van jullie zwangerschap en ik duim dat het bij jullie allemaal goed loopt!
Heel veel sterkte!! En succes met de volgende icsi, duim voor je dat het snel raak is van een plakkerd!!
Gister schrik moment, ik voelde wat langs mijn benen lopen en dacht dat dit bloed was. Grond leek onder me voeten te verdwijnen. Ben gelijk naar het toilet gegaan en het was afscheiding. Pff gelukkig. Word zo onzeker van alle steekjes krampjes en gekke dingen die ik voel in me buik.
@Nana spijtig om te lezen! Ik wens je heel veel sterkte toe en ook succes in de volgende pogingen....jouw geluk komt echt meid!! @Bloem....he grappenmaker, maar het is echt irritant he...wordt er ook helemaal lijp van
Ik ken het! Ik ga minstens elk uur een keer kijken of ik niet bloed.. :S Schijnt heel normaal te zijn hoor meis! Na een VMK.. We moeten er maar gewoon vertrouwen in hebben dat onze beebjes nu goed blijven plakken en over 8 maandjes gezond ter wereld komen!