Dat is inderdaad een goed idee. Ik kan hem altijd zo vinden als ik wil kijken Ik kan ook wel eens wat fout doen met de lijst natuurlijk, dat ik perongeluk een keer de 1 na laatste lijst pak ofzo. Dan hoor ik het ook graag want zelf zal ik dat niet door hebben dan
ik had van het avond eten mijn aardappels bewaard had niks op haast heb ze net lekker opgebakken in de koekenpan in stukjes en met een klodder mayo gingen ze er wel in heb het idee dat de vette dingen maar beter smaken hahaha
Ik hoop dat mijn echo de 14e gewoon goed is en ik me zo blijf voelen! Dan mag ik van geluk spreken. Bij mijn dochter zo ziek geweest (tot sondevoeding aan toe) En als de echo dan goed is maak ik me totaal geen zorgen meer over wel of geen kwaaltjes, maarja een eerdere ervaring he... dat maakt me dan zo onzeker
ja ik heb die zelfde ervaring als jij met de MA ..maar iedere zwangerschap is anders meid!! bij mijn dochter was ik helemaal niet misselijk...en van nature ben ik ook nooit misselijk wist helemaal niet hoe het voelde
Bam, dit bedoel ik niet lullig hoor, maar ik hoop echt dat je morgen wakker wordt en kotsmisselijk bent! Ik snap heel goed dat je onzeker wordt als opeens alle kwalen verdwijnen. Maar hopelijk heb je gewoon geluk en heb je 14 augustus een superecho! Wij hebben hier frituur gegeten en bij mij valt dat blijkbaar niet echt lekker. Net een glas cola gedronken om de ergste misselijkheid te bestrijden, maar nu heb ik maagzuur. Geen frituur meer voor mij voorlopig! Ik las net dat het hier morgen 29 graden wordt... Dat wordt binnen zitten bij de airco! Wat mij betreft mag het herfst worden, of mag ik dat niet zeggen?
Grappig Ravi, toen ik zo ontzettend misselijk was ging het juist met patatjes wel goed en was mijn maag ook langer verzadigt. Maar lees vaak dat zwangerschapsmisselijkheid en vettigheid niet samen gaan maar dat wisselt natuurlijk per persoon ook weer
ze had in mijn mailtje gezet ''Vet houdt je maag tevreden"' maar ja denk ook dat dat zeker wisselt per persoon hoor haha
Misschien voor de liefhebbers de natuurlijke helpers bij de misselijkheid heb ik van dat vrouwtje Lobelia pentarkan (bevat o.a. de mariadistel, lobelia en iris) of nux vomica (braaknot) helpen wanneer je in het begin van je zwangerschap veel misselijk bent en moet braken. Wanneer je niet alleen s ochtends, maar de gehele dag misselijk bent en bij het overgeven ook veel speeksel opgeeft, kan ipecacuanha verlichting bieden. Tabacum helpt als je je alleen beter voelt in de frisse lucht. Symphoricarpus (sneeuwbes, familie van de vlier) biedt verlichting bij overgeven en afkeer (van de geur) van voedsel. Wanneer je blijft overgeven is het verstandig voor de zekerheid even contact met je verloskundige op te nemen.
Ik ga nu pas erin kreeg net een grote bos lelie's ik ben der gek op! Zelfs de geur kan ik verdragen! Nu snel ogen dicht!! Truste
Smakelijk Mejosje mooie echo had je! Geeft weer moed Bumbaaa, wat goed dat je langs kon komen! Heerlijk dat de kleine het goed doet. Ik zag nog een echo, laat die positieve stroom maar komen hoor! Gefeliciteerd met het hartje. Littledreamer, ik hoop dat je ondanks de misselijkheid toch wat hebt kunnen slapen. Dames die misselijk zijn, nog even en dan is t hopelijk over. Friet, valt ook niet meer super bij me. Normaal als ik hondsberoerd ben, dan blijft friet vaak als enige zitten. Nu, nee niet echt positief meer. Maar overgeven, nee niet gedaan. Heb vanmorgen wel na t drinken van water boven de pot gehangen 😳. Zit me iets dwars en geen flauw idee wat. Kan er niet meer van slapen. K hoop dat ik dadelijk naar de wc moet en kan. Alle dames die nog voor hun eerste echo gaan, spannend! M'n duimen draaien. Ik hoop dat jullie allemaal een kloppend hartje zien. Ikzelf zie onze Calimero (ja super benaming van die arts! Die houd ik erin.) maandag weer. Heb d'r zin in. Dames, allemaal een fijn weekend gewenst. Ik hoop dat jullie allemaal wat verkoeling kunnen vinden.
Goedemorgen , haha Mejosje Smaakte het ? Ik heb goed geslapen heerlijk . Net geplast voor MvM . Ik plas die maatbeker in de ochtend bijna vol Yinxy ,heerlijk dat je maandag weer kan gluren.
Goeiemorgen hier gek genoeg niet misselijk terwijl ik al een uur op ben en nog niks gegeten heb.. Als er iets veranderd aan de misselijkheid is t wel dat t minder wordt lijkt wel! Hopen dat t niks verkeerds betekend.. Moest gister trouwens wel lachen om je kibbeling littledreamer! Vd week zelf kibbeling op en ben de rest vd dag hondsberoerd geweest hier geen kibbeling meer! Falaffel daarentegen valt gek genoeg prima
Smorgens plas ik de mvm kan ook bijna vol. Snachts vang ik niet op. Al hoef ik er momenteel snachts niet meer uit gelukkig. Wij gaan straks naar Roosendaal. Even neuzen en oriënteren bij babydump en babypark. Had laats bij de prenatal voor het eerst een kinderwagen vast... Werd helemaal emotioneel... Ben benieuwd wat t vandaag gaat doen met me...
Ik eet geen kibbeling meer haha! Vanmiddag met zwangere vriendinnetje vandaag is zij 12 weken shoppen! Zin in! Zoontje gaat met opa en oma paar dagen mee op vak! Nu uit bed med innemen en hopelijk blijf ik me goed voelen!
Ik moet toch even een bijzonder verhaal kwijt. De afgelopen dagen hebben we te horen gekregen dat en mn schoonzusje en mijn eigen zusje zwanger zijn. En jawel allemaal rond dezelfde tijdgerekend. Hoe bijzonder is dat? En we wisten het allemaal niet van elkaar. Dat wordt bij ons dus een enorme babyboom en onze (schoon)ouders gaan het nog druk krijgen!!! Ons geluk kan niet op Een hele fijne dag allemaal!!