Ik snap m Bam. Nee we gaan er vanuit dat alles gewoon goed blijft gaan 1,5 week terug is inderdaad wel veel. Maar misschien hadden ze net wat te weinig genomen met meten. Ti's nu echt minder dan milimeter rekenen. Tussen die eerste echo van mij op donderdag en de echo de maandag erop, was ik ook ineens bv een halve week weer verzet. Ik hoop dat je over 2 weken een super goede echo zal hebben. M'n duimen draaien in ieder geval.
Hallo allemaal wij zijn weer terug van vakantie gekomen vandaag. internet was slecht dus moet nog bijlezen wel schrok ik enorm van de vlinder lijst lig nu beroerd op bed hele nacht over geslagen en nu zo moe en extreem misselijk. maandagavond heb ik een echo en hoop morgen alles zo goed als bij te lezen.
Terug van het babyspulletjes snuffelen. Aangezien hier ook al mama's zijn met meer kindjes, heb ik een vraag. Heeft iemand ervaring met de mutsy igo kinderwagen?
Lieve mensen., auto is gepakt, wij zijn klaar voor onze vakantie! Zo nog even mijn ouders hier op bezoek, en vannacht eindelijk 2 weken op vakantie! Heerlijk.. Daar geen internet helaas ga jullie geklets missen! Na de vakantie gaan we eindelijk onze familie en vrienden inlichten van de baby die in me aan het groeien is!
Zo, wij zijn weer terug van vakantie. Vannacht weer in m'n eigen bed geslapen. Helaas was de vreugde van korte duur, want ook hier verschillende muggen. Grrrr. Ik sluit me dan ook geheel aan bij het moordlustige verhaal dat hier eerder beschreven werd. Sjudith, dat klinkt niet goed. Ik blijf onwijs voor je duimen en ik hoop voor je op een wonder. Mejosje, zoooooo wat een ga-ve echo!!! Die kun je zo insturen naar een uitgever van zwangerschapsboeken! Echt al een mini-mensje! Wauw! Mamamies, mooie echo ook, en inderdaad net Calimero! Verliefd91, goede vakantie! KleineRoe, ik had vijf jaar geleden een kinderwagen van mutsy. Daar was ik niet heel enthousiast over. Maar ik weet niet meer welke serie ik had. Heb je nog iets gekocht? Bam, ik snap je onzekerheid. Ik hoop dat je snel de geruststelling krijgt, die je zoekt. Fijn dat jij de lijst wilt overnemen! Littledreamer, fijn dat de bandjes lijken te werken voor je! Welkom augustusmama! Hier gaat het verder redelijk goed. Soms heb ik een wat weeïg gevoel en daarna reuzehonger. Gisterenmiddag uit praktische ooverwegingen naar de Mac geweest, maar vet eten valt toch echt meestal verkeerd. Koolhydraten en fruit gaat wel steeds goed. Ik voel me wel enorm dik. Ik pas ook bijna niets meer. Pfffff. Een beetje behelpen deze periode, want ik ga echt geen zomerpositiekleding kopen.
Nee nog nix gekocht. We willen eerst even afwachten wat m'n ouders nog van zolder trekken. Zowieso een wiegje. Kleintje moet daar in, familie wiegje. Haha maar mooi, dus geen probleem. Daarna willen we wel een ledikant. Verder staat er nog een oude kinderwagen, box, eigenlijk alles hebben ze nog. Eind september gaan ze alles van zolder halen, dus zullen pas na die tijd echt grote dingen gaan kopen.
Wat leuk kleine roe ! Erg gaaf dat ze dat nog hebben. Heb je dan straks ook een ouderwetse kinderwagen ? Of is hij nog niet zo oud ?
Wij hebben vandaag de verjaardag van onze dochter gevierd. Ik heb een zeer slechte band met mijn moeder en die heb ik dus niks verteld en uiteraard kreeg ik wat voor de baby pffff. Als het mis is zeg ik het volgende week op vakantie dat ik "gewoon" een bloeding heb gehad. Ik ga wel vragen of ik evt woensdag al mag want we gaan zaterdag op vakantie
Wat naar sjudith... Ik blijf keihard duimen! Vandaag geshopt, maar dat doe ik voorlopig niet meer, zeker niet als het zo warm is. Ik ben een paar keer bijna flauw gevallen en had last van hartkloppingen. Dus gauw naar huis en de airco aangeslingerd. Nu staat alles tegen elkaar open en regent het. Heerlijk!!
Ja hier wordt ook nog steeds hard voor je geduimd hoor Judith! Vandaag weer eigenlijk niet misselijk geweest.. Van mij mag het morgen wel weer terug zijn want bij mij betekende de vorige keer tien de misselijkheid verdween ook dat ik een miskraam kreeg.. Maar ik wacht t nog even af.. Vakantie is wel erg fijn! Oh en joma: hoe heette pret echo nou ook al weer? Vorige forum is alweer zo ver weg! Ps. Littledreamer heeeeeeel fijn dat die bandjes werken!! Vind zoiets zelf persoonlijk altijd fijner dan medicijnen enzo
Ik heb zelfs gegeten en ook gesnoept!! Nou daar moest ik tot begin middag toch echt niet aan denken!!
Amai zo goed dat de misselijkheid beter is. Ik sta heel sceptisch tegenover iets als zo'n bandjes maar ik ga er me mss toch ook eentje aanschaffen . Baat het niet dan schaadt het niet zeker ?
Sjudith; Hier draaien de duimen ook volop!! Hoop zo voor je dat je goed nieuws krijgt volgende echo! Hier deze morgen enorm véél last gehad van hoofdpijn! Werd er helemaal gek van... Is gelukkig tegen de middag over gegaan. Verder is de misselijkheid nu al sinds gisteren wel een pak minder dan de voorbije weken, al is het met pieken nog enorm verschrikkelijk , ook de vermoeidheid kan met momenten enorm toeslagen terwijl het op andere momenten best goed gaat met me. Op de goede momenten begin ik dan ook weer natuurlijk enorm te twijfelen of alles nog wel oké is met ons frummeltje, pfft... Zijn we allemaal nog niet de 12 weken gepasseerd, met gezonde kleintjes in de buik ?
Oops vergeten tegen schoonmoeder te zeggen dat ze het nieuws nog niet door mocht vertellen.. Zucht.. De kleinkinderen weten het nu, maar die gaan het waarschijnlijk wel tegen hun ouders zeggen. Ze (de kleintjes van 4 en 6) hebben het er heel de tijd over en stellen me allerlei vragen: "mogen we hem dan aaien?", "mogen we hem dan samen met jou vasthouden?". Wauw, het wordt zo "echt" nu iedereen het weet. Iedereen is ZO enthousiast.
O wat fijn he studente Wij zijn het ook aan familie en vrienden aan het vertellen! Moet zeggen dat het wel lastig is aangezien ik elke keer moet uitleggen waarom we dit doen. Veel mensen begrijpen niet goed waarom je een kindje voor een ander draagt. Gelukkig reageerde onze beide ouders vol trots, wel even wennen uiteraard Woensdag heb ik de tweede echo en als alles goed is dan vertel ik het mijn werkgever op donderdagavond ( werk dan samen met haar in de salon ) duimen dat het mee valt! Duimen jullie mee? Ik duik nu lekker mijn bed in, drukke dag gehad Welterusten iedereen!
Zo... De caravan is volgeladen, alles is gereed, dus wij kunnen op vakantie! Weet nog niet of ik internet heb op de camping, dus anders tot over een kleine 2 weken!