1 - 15 maart 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mejosje, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Student wat lief van die kindjes!

Mamamies veel plezier geniet er van

2. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Iedereen die op vakantie gaat: veel plezier!
    Iedereen terug: welkom back!

We gaan nog even van het positieve uit Judith!

Tnx voor echo complimenten... Ben echt opgelucht dat ik het heb gedaan, inplannen van eigen betaalde termijnecho.

Hier vandaag lekker naar het water geweest met vrienden. Met de hoosbui in de strandtent nog even wezen schuilen. Daarna thuis gegeten en viel meteen weer niet goed. En juist heel licht gegeten. Ik weet ondertussen niet meer wat ik ermee aan moet. Alleen ijsjes en vruchten vallen echt goed.

3. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Gisteren was ik in vlagen misselijk maar heb ik voor t eerst in twee weken niet moeten overgeven. Joepie.

Vandaag helaas weer beroerd! Nog maar 8 weken vandaag dus nog geen eind in zicht. Zo jaloers op de meiden die al 2 weken verder zijn :p

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ja, ik zou wel het einde in zicht moeten hebben van deze ellende... volgens menstruatiecuclys zou ik zelfs vandaag 10 weken zijn, maar goed... vanmorgen na ontbijt weer niet lekker. Dus ik hoop dat het dan na dinsdag beter gaat worden ;)

Wel fijn dat je vandaag nog niet hebt hoeven overgeven Fee!

5. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hier gelijk vanmorgen de bandjes weer omgedaan ben benieuwd!

Fee wat vervelend!

6. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    We zullen waarschijnlijk de oude kinderwagen (ik denk 27 jaar oud) alleen hier in het drop gebruiken, ligt er even aan hoe hij er uit ziet en hoe hij loopt. Wel willen we nog een nieuwe wagen die we mee kunnen nemen, want denk niet dat die oude wagen in ons kleine autootje (Toyota aygo) past.

Meiden die op vakantie gaan, fine vakantie en lekker genieten van de (waarschijnlijk) laatste vakantie met z'n tweetjes.

Meiden die terug zijn, welcome back en succes met bijlezen.

Momenteel ben ik dol op crackers met brie (president brie, gepasteuriseerde melk) heerlijk! Wist niet dat brie zó lekker was!

Nu ga ik weer verder met wakker worden, heb heerlijk geslapen vannacht, maar word nu maar heel langzaam wakker, heerlijk voor de zondag ochtend. Ondertussen ook one Born kijken op tlc. Heerlijk om mee wakker te worden.

7. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Studente, fijn hè, dat het steeds echter wordt :)

Mejosje, wat rot, dat eten nog zo moeizaam gaat.

Mamamies, veel plezier op vakantie!

Juul, wat bedoel je met 'duimen dat het meevalt'? Verwacht je een negatieve reactie van je werkgever?

Littledreamer, jaaaaaa, leuk, die eerste inkopen! Ik heb woensdag een echo en dan wil ik ook wat kleins gaan kopen.

8. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Ben even alles kwijt......

Maar onze nu nog jongste wordt vandaag 3!!!! Trots om mn kleine meid. Wat gaat het schandalig hard!

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Leuk een oude kinderwagen! Wij hadden voor onze oudste een oude kinderwGen (1964 koelstra). Maar doordat we gingen verhuizen en deze de draai niet kon maken in ons nieuwe huis hebben we voor de tweede een bugaboo aangeschaft. Pijn in mijn hart...

10. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    Grootsgezin; gefeliciteerd!

Renske; tja weet niet echt wat ik kan verwachten. Het is toch anders dan een eigen kindje dragen en zoals ik al zei ik heb geen zin om elke keer te moeten uitleggen hoe en waarom.
    Maar waarschijnlijk maak ik me er meer druk om dan nodig zal zijn.

11. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    gisteren niet, vandaag wel alweer blegh

12. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    @brie. Mijn huisarts raadde het af, ook al stond erop dat t gepasteuriseerd is. Is nooit 100% gepasteuriseerd zei hij. Weet niet of het klopt of niet, maar ik durf er toch niet van eten. Is nochtans zooo lekker

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Dinsdag hier de 2e echo.....spannend
    maar in zovere spannend die hormonen werken wel door hoor en verweken bekken..:(
    vannacht een paar keer wakker van echt giga pijn in mijn bekken..:(wordt vannacht denk ik een kussen tussen mijn benen...oh wat schrok ik hiervan zo vroeg....met Gwen had ik het ook wel rond 15/16 weken en zat thuis met 19 weken maar nu had er naar zoveel jaren eigenlijk op gehoop dat ik het niet weer kreeg dus baal wel....en stond vanmorgen op en doet pijn met lopen...hoop zo gewoon dat het morgen over is maar ben er bang voor.....

vannacht gedroomd dat ik voor de echo ging en dat er dus toch 2 waren die echo van vannacht staat nog op mijn netvlies..............gelukkig kan een mens raar dromen...en vooral nu;)

sorry even ego bericht:) maar zit even in een dip door mijn bekken grrrrr

14. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Grootsgezin, gefeliciteerd met jullie dochter!! Leuke feestmuts heeft ze :D

Fee, wat naar dat je vandaag alweer moest overgeven. Hopelijk blijft het hierbij en voel je je de rest van de dag wel goed.

Juul, ik duim dat je werkgever niet moeilijk zal doen. Hopelijk valt het allemaal mee!

Joma, wat ellendig dat je bekken nu al opspeelt! Probeer rustig aan te doen, voor zover mogelijk natuurlijk. En een egobericht is af en toe helemaal niet erg!
    Oh ja, en het zou mij niet verbazen hoor, als het er stiekem toch twee zijn bij jou :D

Net twee beschuitjes met kaas gegeten, was echt heerlijk! Vandaag een beetje in huis aan de gang en voor de rest doen we niets.
    Morgen de tweede echo en ik ben echt bloednerveus, ben zo bang dat het niet goed zal zijn. Droom er zelfs over... :(

15. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Joma, niet fijn die bekken :(

Ravi, nee die dromen zijn niet fijn nee. Ze zijn ook zo verschrikkelijk levensecht. Ik droomde bv eergisteren dat ik ontzettend veel bloed verlies had, rood. Ik schrok echt wakker en ben naar de wc gegaan om te checken.
    Die dromen hoeven geen werkelijkheid te zijn meis. Ik duim voor je dat je een pracht echo zal krijgen.

Beschuitjes met kaas.. Hmm ben geen kaas mens, maar krijg en nu ineens wel zin in! Haha.

16. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grootsgezin ,gefeliciteerd met je dochter !

Kleineroe en Mejose..Zo gaaf een ouderwetse wagen
    . Ik heb er nog geen gehad ,maar wil er nu echt 1. Vind ze te mooi gewoon. Kijk af en toe al op marktplaats. .kwijl kwijl hihi
    Mejosje, nog nog tips als ervaringsdeskundige ?

Joma, mss vast naar de fysio gaan ? Je kan er maar beter op tijd bij zijn. Spannend dinsdag !

Ravi en Yinxy,bah niet leuk die dromen. Heel normaal als je zwanger bent ,maar zo niet leuk !

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    dankje meiden ja ik weet hoe het voelt jammer genoeg ...ik had het op geven moment zo erg dat ik nog niet eens de trap op kon naar de slaapkamer en kan je vertellen dat dat echt niet leuk is nee zoveel pijn..we slapen iig nu beneden dus dat scheelt...ik probeer het een beetje positief te bekijken als is dat heel moeilijk nu op dit moment ik zal het dinsdag gelijk zeggen tegen de Frauenarzt hier voor evt fysio en bekkenband....maar eerst de echo bij haar..

18. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    @joma: hier begint mn bekken ook al hoor. Vrijdag veel zware boodschappen gedaan en sindsdien is het mis. Bij mn dochter ook al snel thuis gezeten. Ben benieuwd nu.

Verder vandaag weer goed beroerd. Van de week dagen gehad dat ik me goed voelde. Dacht toen nog geen klachten zitten me ook niet lekker.
    Vandaag weer vollop aanwezig pfff vermoeiend.

Vrijdag pas de eerste echo en dat duurt zo lang. K wordt er vreselijk onzeker van.

En dan nu maar weer plat..

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Grootsgezin gefeliciteerd met je dochter!!!

@Ravi dat is geen leuke droom!! hopenlijk zijn dromen dan bedrog he maar zijn logische dromen hoor zo net voor een echo maar komt vast goed meid!

@Bumba dankje ja moet ook gelijk dinsdag even vragen voor evt fysio en een band...

Ik las Brie.....dacht dat dat niet mocht nu???

dochter lief had zo trek in een wit broodje met gekookte ei en een klodder mayo en wat aromat ..wij trouwens ook dus eitjes staan op!!

20. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Grootsgezin, gefeliciteerd met je dochter!

Joma, wat ellendig, dat je nu al zo'n last heb van je bekken. :( Ik had het vorige week ook, maar dat lag aan de beroerde matrasjes op de camping. Is nu gelukkig weer helemaal over.

Momo, nog een kleine week en dan heb jij ook een kloppend hartje gezien!

Brie toch wel? Ik vind pistoletjes met tonijn en mayo zo lekker nu. En biogarde met vruchten. Beide zijn niet aan te slepen.

Deel Deze Pagina