Ik moet om 10.30... spannend!! Gister zei ik nog ik spuug minder nou toch een slechte dag gehad gister... was zaterdagavond die zetpil emesafene vergeten... zal het daar aan liggen... pfff hopelijk vandaag ff beter. Al was ik net al weer aan het kokhalsen. Mja komt niks uot maag is leeg. succes andere echo meiden vandaag! !!
ik voelde me qwa misselijkheid gister ook beter maar nu weer beroerd opboeren weeeig enz en al wat gegeten en gedronken blehhh
Misselijke dames ik zeg probeer die bandjes ik ben niet echt misselijk geweest! Dames met echo succes! Hier heerlijk geslapen! Merk wel dat zl er niet is dl en ik stappen net uit bed! Dit langzame tempo houden we er lekker in vandaag!
En daar ging mijn thee... Andere meiden die ook een echo hebben vandaag: heel veel succes en plezier. Hopelijk is bij iedereen alles goed en kunnen we vanmiddag weer spammen met gave foto's!
Dames met een echo heel veel plezier en succes!ik duim voor iedereen! Iedereen bedankt voor de felicitaties! Joma, hier ook borsten wat minder. Is heel raar, zo erg had ik het nog nooit gehad, deed echt pijn en dacht pffff dat hoeft voor mij niet. Nu is het veel minder.....mmmm ook niet goed hahaha vreemd toch. Mejosje, succes op het werk! Hopelijk gaat het goed, maar als het niet gaat dan gaat het niet toch. Grrrrrr verder weer kwijt!
Moi en Bumbaaa, hier ook geen misselijkheid. Niet echt in ieder geval. Gister avond voelde ik me niet zo lekker, dus t bed in gekropen. Voor de rest, ja dat weeïg gevoel herken ik wel. Zodra ik wat eet is t weer weg. Stiekem hoop ik ook dat t hierbij blijft. Als ik missijk wordt en moet overgeven, nee dat wil je niet. Dan ben ik op m'n ziekst. Dames, succes met jullie echo! Ik mag pas om 14:15 vanmiddag. Zenuwen beginnen nu toch stiekem wel. Maar toch heb ik t gevoel dat alles gewoon goed is. Maar dat beangstigt me wel, dat ik er zo ve vertrouwen in heb. Heel raar eigenlijk.
hier ook gelukkig nog geen ene keer overgegeven alleen misselijk beroerd weeeig....ik ben bang voor overgeven ivm met stikken altijd gehad dus ben al blij dat ik niet overgeef
Ik vind t echt bizar voor dat ik die bandjes droeg lag ik veel op de bank me misselijk te voelen! En nu doe ik alles weer! Vl zegt t zit tussen je oren. Nou dat vind ik niet aardig ik jeb me zo broerd gevoeld!
Littledreamer, wat superfijn dat die bandjes zo goed helpen bij jou! Ik zit hier nu gewoon een potje te huilen... ben zo zenuwachtig
Dikke knuffel voor jou Ravi !!!! Nog maar heel even.. Yinxy , jij straks ook een echo....ahh ...Nee hoor , ik vind je helemaal niet raar Straks weer een stukje meer vertrouwen erbij !
Ravi, adem in en adem uit. Komt goed meis. Nog even en je ziet je kleintje weer. Laat die tranen maar vloeien. Is begrijpelijk. Je wilt dit kindje zo graag en we hebben de laatste dagen zo veel slecht nieuws gehoord... Maar t is weer een nieuwe week Littledreamer, nee niet leuk als je partner zo reageerd. Zelf als ie zo misselijk zou zijn roepen mannen over t algemeen dat ze doodgaan. Ik ben in ieder geval blij voor je dat je je beter voelt. Die misselijkheid is vreselijk. Dank je bumbaaa!
Tuurlijk zit het tussen je oren die bandjes, maar who cares? Als het helpt is dat prima toch? Miss dat ik als ik pauze heb tussen de middag eens naar de apotheek ga. @joma: die borsten voel ik sowieso niet, haha. Daar heb ik dan geen last van nog. Ik heb me vanochtend maar uit bed gehesen en nu op mn werk. Pff, hoop dat de tijd beetje snel gaat.
Laat vl maar het kind dragen! Ow shit dat kan niet... dan moet hij ook zijn mond jouden en heeft hij niets anders t doen dan lief zijn. Ravi: kan het me voorstellen. Het komt goed... heb vertrouwen in je lichaam. Deze kan een mooi kindje laten groeien en jij kan het straks lekker zien.