zijn er nog meer meiden met buikfoto,s?? ik heb er 1 geplaatst vanmorgen ? of zijn de buikkies nog niet in aantocht.... was benieuwd. morgen hier aan de beurt.....dat de dag maar snel om mag vliegen!!
Nee, nog geen buikfoto hoor! Ben nog niet eens aangekomen. Dat wil ik echt beperken, nu al aankomen. @Judith: hoop dat je snel mag voor een echo!
hier ook nog niet echt iets te showen... behalve een flubberbuikje. MAr die had ik ook al voor de zwangerschap. @judith: hoop dat je eerder terecht kan. Anders moet je wavhten tot? (sorry ben het even kwijt)
Vk belde terug en er was vrijdag pas plek en moet de gynaecoloog maar vertrouwen gatver kan wel janken wilde juist hun mening dat zou me gerust stellen
echt nog geen buikkies te showen hier dus.....dan heb ik wel echt een buik al zeg..hoop maar dat het goed is zo,n buik al....
probeer anders nog een keer die gyn te bellen Sjudith gewoon jankend dat je zo onzeker ben en niet eerder kan
zal vast goedkomen joma, mijn buik is ook al wel wat gegroeid had een shirtje aan die ineens strak zat. zie de buren ook al speculeren nu na de vakantie mijn man haalt straks de sea bands ik ben nu al sinds zaterdag zo beroerd en hou niks binnen en inmiddels totaal geen energie meer voor niks, huilbuien na de zoveelste spuugbui echt niet grappig. dus hoop dat ik wat aan die bandjes heb. ik wilde al eerder op iedereen reageren maar zelfs dat kost momenteel teveel energie. vanavond 20.00 de echo ben zo benieuwd en hoop dat alles goed is, maar ja dan denk ik die misselijkheid zal er toch niet voor de sier zijn. succes voor iedereen met een echo ik duim voor iedereen voor goed nieuws en mooie bewegende beebjes. Judith, ik zou ook een echo bureau inschakelen dan maar wat betalen maar dan heb je wel meer duidelijkheid.
Ah Sjudith ,wat rot zeg... snap dat dit echt frustrerend is. Knuf voor jou ! Joma ,je bent echt niet de enige. Heb al best wat buiken voorbij zien komen laatst.Hier ook al flink buik. Maar ik heb niet zo de behoefte om hem zo vaak te showen
Joma nee ik heb het niet zo breed dus is best duur. Heb wel zitten denken dat stel ze zien nog steeds iets op de echo maar geen groot verschil met afgelopen week dat ik mss gewoon afwacht want stel je laat curretage doen maar het is toch goed? Kan ik dan niet beter wachten?
Wanneer staat je echo nu sjudith ? Bij evt twijfel zou ik altijd nog een extra echo 1 week later laten doen. Doen waar jij je "goed" bij voelt iig.
ik denk dat ze na een week toch wel een hoop verschil zouden moeten zien hoor meid..als je vorige week tussen de 5/6 weken zat zou je na een week dus kloppend hartje moeten hebben lijkt mij dan hoor...en ja als je het dan prettiger vindt om te wachten moet je gewoon wachten hoor meid
Voordat ze gaan curreteren doen ze nog een extra echo volgens mij! Even zoeken; maar in leiderdorp zit een praktijk (de linde) die voor 25 euro al een echo maken. Als je een auto hebt ben je er in een half uir vanaf rotterdam.
Mooie echo linsy!! Bij ons was alles ook super!! Wss waren het er toch twee er zit nog iets maar daar was geen hartactie. voor de lijst 20 aug afspraak vk en 25 aug combinatie test