1 - 15 maart 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mejosje, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Ik was net trouwens wel weer wat misselijk. Moest gewoon even wat eten en het ging beter. Krijg iets meer vertrouwen weer terug.

Bij onze verloskundige mogen we trouwens een usb stick mee nemen en word alles op usb gezet. Geen idee of het alleen foto's zijn of ook filmpjes maar alleen al om het digitaal te hebben is super leuk. 1e afspraak wist ik dat niet, dus volgende keer word de echo met 7w5d er ook nog bij gezet.

2. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Dames mooie echo's!
    Ravi, k snap m helemaal dat je gehuild hebt. Laat die tranen maar lekker. Het is echt al een mini mensje. Zo mooi!

Hier ook een goede echo gehad. Op de echo zag je echt al mini armpjes en mini beentjes. Echt van die stulpjes. Zo mooi! En het hartje, ow dat klopt zo lekker hard! Over 2 weken termijn echo, maar waarschijnlijk mag ik naar 15 maart gezet worden. Vorige week kwamen ze op 7.1 uit en vandaag op 8.1 dus dat loopt mooi op zo. K ben benieuwd naar de echo van volgende week. Vond t echt ongelooflijk om te zien hoe de kleine in een week tijd veranderd is.

3. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Bedankt voor het aanpassen van de lijst, Bam!

4. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super meiden ! Er veranderd veel nu hè ,gaat zo snel.

Ravi ,Wow. .echt mooi !

Sjudith , pff nog geduld voor jou. Vind het zo ellendig voor je:(
    Stel dat je wel vrijdag een curretage zal krijgen. Ga je dan ook dag daarna op vakantie ?

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Video: Hoe breng je een tweeling naar bed?

Kon het filmpje even niet laten...

@judith: dat is wel vrin heftig. Zou zelf geneigd zijn om te zeggen eerst vrijdag een echo en dan nog even niets met mijn lijf als de echo niet goed zal zijn. Maar ik blijf nog positief denken... vrijdag gaan we voor een mooie positieve echo duimen!

6. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Wat een mooie echo's dames!!

Hier aankomende vrijdag weer een echo...
    Vind het echt super spannend, hoop zo dat de 2e vruchtzak niet is gegroeid...

@Sjudith, Heel veel sterkte. Dikke digi knuf

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ben er dus niet over uit of ik curretage wil want stel dat het wel een superprille zwangerschap is mss klopt de dag erna wel het hartje?
    Wellicht ijdele hoop hoor...
    Ik heb geen idee wat mijn cyclus is ik heb 29 juni een positieve digitale test met daarop 1-2 weken dus on theorie zou ik nu net 6 weken kunnen zijn

8. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
  9. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Sjudith, je reactie herken ik heel erg goed. Dat had ik vorig jaar ook. Had toen ook een leeg vruchtzakje zoals ils1. Maar t zakje bleef wel groeien. T coprus leutum ofzoiets bleef ook groeien. Symptomen had ik ook volop.. Ik kon toen ook niet beslissen dat ze mochten weghalen. Wie weet was ik inderdaad minder ver. Pas toen bij ons t zakje kleiner werd, hebben we de stekker eruit getrokken. Dat was uiteindelijk bij ons wel pas bij 11 weken. Bij 11,5 week werd ik gecuretteerd. K weet mijn verhaal heeft geen goede afloop, maar wil er mee zeggen dat als je beslist nu nog niet te curetteren, dat je echt niet de enige bent. Ik wilde dat sprankje hoop, dat hele kleine beetje hoop, niet te niet doen door t maar "gewoon" weg te laten halen.
    Ik hoop echt dat je inderdaad later je ei hebt gehad en straks een kloppend hartje ziet. Of dat de laatste echo gewoon een foute echo was en je onnodig in de stress hebt gezeten.

10. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    ik wil je niet ontmoedigen, maar de cb telt die 1-2 weken vanaf eisprong en niet laatste ongie. Als de cb 1-2 aangeeft ben je in principe 3-4 weken zwanger. Dan zou je nu geen 6 weken kunnen zijn maar eerder 8 als ik snel tel. Toch? :(

Ik hoop zoooo dat alles gewoon goed is vrijdag.

11. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Ik duim echt heel hard met je mee, Sjudith!

12. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, idd Fee!
    Ik snap je twijfel echt heel goed Judith. Als je er vrijdag nog niet achterstaat, gewoon niet doen lijkt me!

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ja fee idd dat klopt zie ik nu volgens gebruiksaanwijzing

14. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Maar er was wel al iets te zien toch, het vruchtzakje was niet leeg...

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Hahaha... Ik ben al blij genoeg dat het bij mij maar 1 is ;)

16. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
  17. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
  18. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de sea bands zojuist ook gehaald.
    Erg sexy ook hahaha...
    Ben erg benieuwd of het werkt. Voel wel echt druk op de plekjes waar de knopjes zitten.

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Nee, is een bericht van "de speld". Grote onzin dus... Maar vaak wel grappig (soms ook niet).

20. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    De speld plaatst altijd (meestal) hele leuke nieuwsberichten die niet waar zijn maar wel als waar worden geschreven :D Dus nee het kind heet niet zo. Haha

Deel Deze Pagina