Marieke wat treurig dat het voor jullie ook niet zo mocht zijn. Sterkte! Judith gefeliciteerd met kindlief!! Alle dames met afspraken en echo's...toitoitoi!! Hier vertrekken wij straks voor 2 weken vakantie richting het zuiden en ik zal af en toe wel eens lezen. Als ik terugkom van vakantie ben ik al weer 11 weekjes zwanger...kan niet wachten hahahaha.
Weer zo droef nieuws, sterkte Marieke! Judith gefeliciteerd met je dochter Alle dames met echo: veeeeeeeeel succes!
Weer zo droef nieuws, sterkte Marieke! Judith gefeliciteerd met je dochter Alle dames met echo: veeeeeeeeel succes!
Neeee ils wij zijn al op vakantie dus lees het net pas.. Maar gewoon dit voor de tweede keer.. En had zo'n goed gevoel bij je zwangerschap! Heel veel sterkte meid!!! Ook Marieke heel veel sterkte! Hier in de omgeving mag je na de derde miskraam onderzoek als je wil maar misschien verschilt zoiets ook per regio.. Judith gefeliciteerd met je dochter en wou je nog even heel veel succes wensen voor straks! Hopelijk alles gewoon goed. De vlinderlijst is veel te lang! Hopen dat ie niet meer groeit nu hoor.. Word zelf ook onzeker van deze verhalen.. Je hoopt toch zo rond de acht weken dat je wel in de veilige zone zit maar blijkbaar niet als je zulke berichtjes leest.. Zo rot! Wij zijn dus op vakantie dus zal misschien wat minder reageren maar ik ga proberen zoveel mogelijk mee te lezen nog..
ils en marieke wat vreselijk echt, de tranen biggelen over mijn wangen, vind het zo erg. Heel veel sterkte. AzA ik zou inderdaad bellen. Het gaat erom dat jij je er totaal niet gerust op voelt en die eerste 12 weken zijn al onzeker en spannend genoeg! Succes. Judith gefeliciteerd met je dochter bam wat fijn dat jij de lijst wilt doen. Ik zit altijd op mijn telefoon en dat werkt echt voor geen meter! onzekerheid door al die berichten en vlindernama's wordt ik ook heel onzeker hoor. Alleen het hoort er ook wel bij denk ik. Ik heb vanmiddag een echo dus hoop dat alles goed gaat. Ben nu echt kotsmisselijk dus nog even mijn bedje in gekropen, heb al vakantie en zl is bij opa en oma dus het kon. Zondag vertrek ik naar frankrijk dus zal dan niet/minder aanwezig zijn (afhankelijk van internet daar!) meissie jij ook fijne vakantie!
Meissie, hele fijne vakantie! Geniet ervan. Wanneer je terug komt ben je bijna uit t eerste trimester Marieke, heel ve sterkte meis. Dit is geen leuk nieuws. Inderdaad wel mooi dat je lichaam t zelf heeft opgelost, hoe crue de situatie ook is. Heel veel succes de komende tijd. Onderzoeken, ik zou contact opnemen met t ziekenhuis. Toen ik in nl ziekenhuizen belde voor onderzoeken kreeg ik te horen dat ik 2 mk moest hebben met dezelfde partner. (Had er toen 3 waarvan "maar" 1 met met m'n vriend. Die andere 2 warenet m'n ex). Ik hoop dat ze naar je luisteren en je serieus nemen. Volg je gevoel. Mijn gevoel was dat er iets mis was bij mij. En helaas had ik gelijk. Sjudith, mooie namen hebben jullie je kinderen gegeven zeg! Hele fijne verjaardag gewenst met jullie dochter! T wordt lekker weer dus dat kan niet meer mis @hier, klinkt misschien raar, maar heb weer volledig het vertrouwen terug na dat rare bruin verlies. Zoals vriendinnen van me t noemde heeft de kleine waarschijnlijk z'n huisje schoongemaakt. Heb nu 1,5 dag niets meer gezien en t vertrouwen dat t goed zit is weer helemaal terug. Iedereen met een echo vandaag, veel succes! Geniet van jullie kleine frummel. Ps, valt me op dat we in onze lijst nog geen enkele tweeling hebben. Wie o wie zal de eerste zijn die een tweeling heeft?😜
Wat fijn dat je vertrouwen er weer is Yinxy , dik verdient ook ! Nog geen tweeling nee. Bij mij was er wel een tweede "iets" te zien..maar daar gyn ze verder niet zo op in. Wat vocht zei ze ,maar ik zie er wel iets in (wel veel kleiner vergeleken de baby). Mama mies ,fijne vakantie vast !
Ik ben nu niet meer onzeker! Ik weet waar t blied vandaag komt en weet dat ik nog bloed verlieZen kan. Misschien ook wel een gerust stelling dat ik dit bij dochter ook gehad heb en weet wat ik kan verwachten vandaag nog geen blied maar dat zegt niks
Tweeling: misschien Joma! In een 2012 groep waar ik in zat is ook geen enkele tweeling geboren trouwens. Het is ook 1 op 83. Zijn hier al 83 mensen actief? AzA ik weet niet of ik al op je had gereageerd, maar idd gewoon achter een goede echo aanbellen. Had ik misschien ook moeten doen, maar ik wilde even per se niet in het ziekenhuis. Misschien dat apparatuur namelijk ook uitmaakt... dus dan maar even ergens anders.
♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 27 februari. ♥ Shaantje - (22)- 2e kindje | Meisje - Jongen 1. ♥ Mejosje -(33)- 3e kindje | Meisje - Jongen Nannaf -(29)- 4e kindje | Meisje - Jongen 2. ♥ Rostie -(28)- 3e kindje | Meisje - Jongen ♥ Ravi80 -(34)- 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Yeahbaby -(27)- 1e kindje | Verrassing voor anderen ♥ Haagsmeisje - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Verliefd91 - (23)- 1e kindje | MVM - Verrassing 3. Pauwlien - (27)- 2e kindje | Meisje - Jongen 4. ♥ Junyor - (33) - 1e kindje | MVM | Verrassing ♥ Papilio - 1e kindje | Verrassing 5. ♥ Meissie83 - (31) - 4e kindje | MVM - Verrassing SilverWolf - (25) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Juul83 - (31) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing ♥ Grootsgezin - (34) - 5e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Thatsme87 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Mamamies - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen Josje83 - (31) - 3e kindje| MVM |Verrassing ♥ Jolanda1971 - (42) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Beert - (25) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Bam - (27) 2e kindje | Meisje - Jongen 6. Molly1 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen Yvon1893 -Meisje - Jongen 7. 1Hanneke - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen Ger -Meisje - Jongen ♥Studente90 - 1e kindje | Meisje - Jongen 8. ♥ Kleineroe - (27) - 1e kindje | MVM | Verrassing Elijfay - (26) - 2e kindje | Meisje - Jongen 9. ♥ Meissie86 - (28) - 1e kindje | MVM | Verrassing voor iedereen Groen29 - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen ♥ LinsyVH - (26) - 1e kindje | Verrassing voor anderen ♥ Estherfr79 - 1e kindje | Meisje - Jongen Momo81 - (32) - 2e kindje | Meisje - Jongen ♥ Charly1981 -2e kindje | Meisje - Jongen ♥ Littledreamer - (26) - 3e kindje |Verrassing 10. ♥ Vosje2000 - (29) - 3e kindje | Meisje - Jongen 1982eva - (32) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ AzA - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Joma - (33) - 2e kindje | Meisje - Jongen ♥ Liekje81 - (33) 1e kindje | Meisje - Jongen 11. ♥ Misst - (24) - 1e kindje | Meisje - Jongen ♥ Moi1985 - (29) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen Sennah - (26) - 4e kindje | Meisje - Jongen ♥ Renske76 - (38) - 2e kindje |Verrassing Mar8 - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen 12. Stukkie - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen ♥ Indy22 - (24) - 2e kindje |MVM | - Verrassing voor iedereen Jessica1 - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen 13. ♥ Yinxy - (30) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Bumbaaa - (35) - 4e kindje | MVM |Meisje - Jongen 14. ♥ Sjudith - (35) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen ♥ Angel77 - (37) - 2e kindje | Meisje - Jongen 15. ♥ Fee89 - (25) - 1e kindje | Verrassing Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde Roos2 Sparky Vivian Anne020 Monika Prulletje2 Nienkiej Jootje221 Hommel82 Ils1 Marieke34 Afspraken Augustus 1. Jessica1 intake echo 2 -Charly1981 intake vk -Mamamies echo -Sjudith echo 4. Molly1 echo -Ravi80 controle + echo -Meissie86 echo gyn - LinsyVH echo- Yinxy echo gyn8w 5. Joma 2e echo Gyn- Estherfr79 echo 9wk 6. Renske76 echo 2 gyn 7. Hanneke 1 intake + echo vk -Yinxy 2e echo fertiliteit 8. Elijfay echo gyn -Junyor extra echo i.v.m. VTS + termijnbepaling - Momo81 eerste echo 11. Charly1981 echo 2vk -Jolanda1971 echo 2 -Thatsme87 extra echo -Yinxy gyn echo9w 12. Marieke 34 intake +termijnecho -Bumbaaa echo2 13. Angel77 intake vk + termijnecho -Grootsgezin termijnecho - Liekje81 termijnecho -Mejosje echo - Papilio echo 14. BAM termijnecho + bloedprikken -Junyor extra echo i.v.m. VTS - Shaantje termijnecho+nekplooimeting 18. Moi1985 termijnecho- Ger termijnecho -Yinxy echo gyn10w - Verliefd91 termijnecho 19. Misst termijnecho 20. littledreamer termijnecho2 gyn -Vosje2000 termijnecho 21. Yeahbaby echo2+nekplooimeting - Meissie83 echo 25. Fee89 nekplooimeting+ bloedprikken 28. Moi1985 combinatietest -Kleineroe termijnecho - Bumbaaa echo 29. Estherfr79 termijnecho 12wk September 1. Indy22 termijnecho+intake 4. Mejosje geslachtsbepalingsecho -Grootsgezin afspr vk 9. BAM geslachtsbepalingsecho 10 Momo81 Verloskundige 18. liekje81 afspr vk Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Bam ) even weten. Liefst in een kleurtje!
Mejosje, in een topic waar ik vorig jaar bij zat (had ik een mk) zaten er een stuk of 5 Tweelingen. T waren er echt veel. Vandaar dat t me nu opvalt dat er geen zijn (vooralsnog). En ja de kans is klein, maar je weet maar nooit! 😉 Littledreamer, goed dat je nu ook meer vertrouwen hebt. Scheelt denk ik inderdaad dat je weet waar t vandaan komt en dat je weet dat er nog wat komt. Ook dat je t lang had bij de zwangerschap van je dochter. Jullie kleintje blijft wel zitten
In de september mama's groep waar ik (en littledreamer) mee kletsen was in het begin een 2ling mama maar die bleek alles verzonnen te hebben en niet eens zwanger te zijn. Die had maanden lang met ons mee gekletst op facebook (eerst via zp) tot nog ruim na de "bevalling". Wat voelde wij ons toen genaaid en begluurd zeg! Daar moest ik nu ineens aan denken nu jullie over tweelingen begonnen. Gelukkig was ze uiteindelijk toch door de mand gevallen! Een echte tweeling zat er niet bij. Misschien hier wel