Studente, wat is er gebeurd? Mejosje, leuk hè, die hormoondromen. Gelukkig was deze niet heel naar! en ik duim met je mee dat de beenkrampen voorlopig (of helemaal ) wegblijven! Meiden met echo vandaag: heel veel succes en plezier! Op naar nog meer mooie echoplaatjes! Littledreamer, wat fijn dat je de bandjes vandaag niet nodig lijkt te hebben! Grootsgezin, ik heb hier ook heerlijk alles open, kom maar door met die koelte! Joma, succes met die drie meiden, veel knutselplezier!! Heb zowaar vannacht heerlijk geslapen! Werd om 05.45 uur even wakker toen de wekker van mijn man ging, maar heb daarna nog geslapen tot 10.30 uur... Net beschuitjes en thee op en ga me zo maar eens nuttig maken in huis. Bam, had jij het laatst niet over een fb-groep? Wanneer zou je daar mee willen starten, of heb ik het nu helemaal fout? Fijne dag allemaal!
Wat betreft Fb, binnen een 4tal weken wil ik jullie gerust toevoegen of lid worden van een privegroep, als het nieuws bekend gemaakt is
Oh ja, ik zag ook een enorm schattig pakje voorbij komen! Van jou toch Fee? Echt supercute! Ik durf het nog steeds niet aan om iets te kopen...
Ik zou die graag willen starten inderdaad. Die groep is dan geheim en ook niet te vinden op facebook. Ik kan iedereen er dan voor uitnodigen als via prive jullie facebook word doorgegeven aan mij. Dan moet ik geloof ik wel even een vriendschapsverzoek sturen, maar daarna kunnen we weer ontvirenden. Anders heb ik er zo ineens 50 vrienden bij En zo komen er dus geen "vreemde" de facebook groep binnen want alleen mensen die nu al op de lijst staan worden toegevoegd. Ik was van plan om de facebook groep te starten als we zo'n beetje allemaal voorbij 10/11 weken zouden zijn. Maar als er nu al mensen het willen kan ik hem al starten (ga ik maar doen denk ik!) en iedereen die NU op de lijst staan mogen zich ook later pas laten toevoegen als ze dat fijner vinden. Als er bijvoorbeeld nu iemand zich aanmeld met maar 10 berichten op haar naam voeg ik die liever niet toe aangezien eerdere ervaring met een facebook groep via zp. Maar als het iemand is die al langer op zp actief is kan die er misschien na overleg ook nog bij. Maar er komt wel een punt dat er niemand meer word toegevoegd omdat je op den duur een hechte groep word en dan is het fijn om met die groep ook te blijven. Zo heel verhaal over facebook Ik ga hem nu aanmaken en laat het hier even weten straks als er voor aangemeld kan worden.
Fee89. Later laten toevoegen kan gerust maar het word een geheime groep en niemand van je facebook vrienden zal zien en weten dat je lid bent geworden van een groep maart mama's 2015 Misschien dat je er dan wat anders over denkt? Maar nogmaals later mag je ook nog toegevoegd worden hoor!
Had ik het toch goed Het lijkt me erg fijn om een besloten groep te hebben! Ik denk dat je meer durft te delen op een gegeven moment.
Oke, de facebook groep is aangemaakt. Hij is helemaal GEHEIM en kan alleen gevonden worden als je al lid bent. Ik kan jullie lid maken van de groep, dus stuur even een privebericht met een link naar jullie facebook (met alleen voor en achternaam ben ik bang dat ik de verkeerde toevoeg ) Dan worden we even facebook vriendjes, maar na het toevoegen verwijder ik jullie wel weer omdat ik mijn eigen facebook nog wel wat prive wil houden.
Neeeeee studente dat klinkt niet positief wat is er gebeurd meid??? Heel veel sterkte want het klonk niet goed.. Facebook als ik iets verder ben stuur ik je een berichtje BAM lijkt me wel gezellig.. Heb je ook wat meer een gezicht bij de mensen met wie je kletst, toch wel leuk! Maar hier op t forum ga ik me toch niet bekend maken
Oja en nog 1 ding (soort eis ) voor de facebook groep. Alleen met je eigen naam en officiele facebook mag je je aanmelden. Want wil niet weer een nep persoon er bij
Nog niet. Maar bij de september mama's groep hebben we dat helaas wel gehad Je voelt je na maanden dan echt bedonderd. Dus ik wil niemand toevoegen die speciaal hier een facebook voor aan maakt. Je facebook (behalve je naam) blijft toch 100% afgeschermd voor de leden. En de groep is niet te vinden op facebook omdat die geheim is. Niemand weet dan ook dat je er lid van bent en alleen ik kan je toevoegen als we (eventjes) vrienden worden.