Wat spannend zeg! Je krijgt dan wel een echt kindje al te zien. Mijn echo met 7w5d was een boontje. Krijg je daarna nog wel een termijn echo of is dat al je termijn echo om j uitgerekende datum te bepalen?
Ohh de 1e extra spannend meid maar komt vast goed!! maar dat wachten en zenuwen logisch heel herkenbaar hoor en klaag maar een eind weg hoor dat wachten lang duurd doen wij ook allemaal en heel begrijpelijk
Momo bij mijn dochter had ik dat ook, pas bij ruim 10 weken de eerste echo. Dat was eigenlijk heel normaal. Bij mijn tweede heb ik eerder een echo gekregen omdat ik bij de eerste ben bevallen via een ks, dus even een kleine check of het goed zat. Dus eigenlijk schijnt het heel normaal te zijn als er geen medische noodzaak is, maar het klinkt heel oneerlijk!
Weet je... nu vraag je me wat. Weet het niet. Heb zelf het gevoel dat ik terug gezet wordt. Maar dat denk ook alleen maar omdat dat bij mn dochter zo was. Dus hoop wel wel dat ik dan nog een echo krijg.
Haha ja ik weet ook dat het normaal is. Bij mn dochtrr kreeg ik hem eerder omdat ik bang was dat het niet goed zat. Nu trapte ze daar niet in hihi... Moet gewoon geduld hebben maar dat wachten maakt je onzeker
Wow ineens heb ik allemaal prive breichten er bij. Deed telkens vernieuwen maar kwam blijkbaar nog even niet binnen. Ik zal je gaan toevoegen
Bam of iemand anders die al lid is van de groep, dus je kan me garanderen dat: - als ik lid word van de FB groep, dit niet op mijn profiel verschijnt? - Dit ook tussen niemands nieuwsberichten overzicht verschijnt als ze naar hun home page gaan van fb? - als ik lid word van de FB groep en iemand bekijkt mijn informatie, en de groepen waarvan ik lid ben, wat ik like, ... dit niet in de lijst zal verschijnen? Ben nogal paranoia dat mijn geheim ontdekt wordt door de vrienden door zoiets Wil wel graag lid worden Ik wacht nog even je antwoord af en zal dan mijn gegevens bezorgen als alles ok is.
Hmm zit nog ff te denken. Maar een voor en achternaam. Als je mij zoekt op fb vind je waarschijnlijk meerdere met deze naam. Hoe weet je dan dat ik het ben?
Fee daar zie je niks van! Ik ben ook lid van een prive febr 2010 en sept 2012 mamas en nog nooit wat gebeurd of bekend geworden
Daarom moet je ook de link van je facebook doorgeven. Of evntueel een beschrijving van je profiel foto. Maar een link is makkelijker.
Ik kan je dat echt 100% garanderen. Bij een besloten groep is dat anders. Maar deze is geheim en dus sowieso niet vindbaar maar ook niks wat je liked of post komt ergens in je overzicht. Echt niet!
Ik heb meerdere van deze groepen op FB; je vrienden zien het echt niet behalve als ze ook lid zijn van de groep.
haha maakt niet uit. Ik bedacht dat ook pas toen ik de groep aanmaakte. Soms zijn er meerdere met dezelfde naam. Haha