Hoezo last van hormonen... Kijken jullie de serie Suits? (maandagavond rtl4). Ik heb het gisteren terug gekeken en moest bijna huilen omdat Donna werd ontslagen.. moet toch niet gekker worden!
Wij moeten ook erkennen. Mijn kinderen hebben wel de achternaam van hun vader. Ik vind het niet raar dat ze een andere naam hebben dan ik. Het zijn niet minder mijn kinderen daardoor.
Ik had mijn vorige afspraken fout doorgegeven. bloedprikken voor diverse testen = 12 aug 2e echo gyn (11w) is 25 aug. Daarna elke 4 weken nieuwe afspraak en echo
Nog heel eventjes en het is morgen 13.00uur pffff die laatste uren kruipen. Heb ook knallende koppijn. Maar paracetamol helpt niks
Moest net weer overgeven, wat een vervelend gevoel is dat. Maar wel een teken dat ik nog steeds zwanger ben en dat de echo wel goed komt denk ik. Moeten jullie ook veel overgeven of juist helemaal niet?
Ik ben een slechte spuger. Dus t lukt meestal niet. Maar vanmiddag moest ik voor het eerst hollen bah bah
Spugen is gelukkig wat minder maar wel nog misselijk. Goed meiden ik zit met een dilemma. Ik weet nou gewoon noet of ik het geslacht wil weten van te voren of niet.... kom met argumenten. Waarom wel/niet. Oja ik ben gestopt met mvm dat maakte het spugen nog erger...
Jammer van de afmeldingen alle dames een hele goede zwangerschap gewenst! Momo, nog even en je ziet je kleintje. Nog heeeeeel even vol houden. Hanneke, mooi dat je je kleintje hebt zien bewegen! Zo bijzonder Vandaag de laatste keer bij m'n fertiliteits arts geweest. Vond t wel emotioneel. Ze heeft ons zo goed geholpen! Hebben ook een echo gehad. Armpjes en beetjes waren nu weer iets beter te zien. Kleine was ook aan t bewegen, met z'n kontje! Hahaha zag er zo leuk uit! Ik wacht nog even m'n termijn echo af, maar waarschijnlijk mag mijn uitgerekende datum veranderd worden naar de 15de ipv de 13de.
Uhm ja... hier gewoon te benieuwd en vind het nu toch ook wel makkelijk als we het weten ivm spullen die we van onze dochter nog hebben. Denk dat het gewoon een gevoel is. En misschien komt er een moment dat je zegt ja of nee. Je hebt gelukkig nog ffies hihi
Nou ik ben wat vroeg, maar ik ga zo even naar een kinderwagen kijken. Een bugaboo frog.. iets ouder model, maar ik vind hem zo mooi... Hoop dat het wat is.. dan heb ik echt een mazzeltje..
Hebben jullie dat trouwens ook? dat je je de ene dag erg zwanger kunt voelen, en de andere dag zo goed als kip lekker? Maakt me erg onzeker...nog 1 weekje en dan heb ik de 2e echo..
@Meissie86 wij vonden het zelf wel fijn dat we bij ons dochter met 16 weken wisten en over haar konden praten ipv het hihi en met spulletjes gerichter kopen toch wel leuker dan alles zo neutraal..en iedereen mocht het ook weten hoor wat het werd en dat willen we nu ook weer zo. @Robynn ja hier ook hoor de ene dag lekkerder dan andere dag...gister was ik best fit nu ben ik weer zo moe vanmiddag al op de bank liggen pitten echt energie loos en buik aanwezig zeg maar en nog meer dus scheelt hier ook per dag als goed is kom zaterdag de angelsound binnen ben benieuwd weer....tijd geleden weer hihi
Herkenbaar hoor robyn! Vorige week typisch zwanger: s ochtends misselijk, smiddags moe en s avonds wel ok.. Toen opeens drie dagen nergens last van en stik onzeker en nu dus opeens afgelopen twee dagen hondsberoerd van s ochtends tot s avonds. Morgen om 13u een echo dus we zullen dan zien of t allemaal nog goed zit.. Geslacht weten: ik weet nog niet wat we kiezen.. Voor weten: dan weet je het en hoef je niet meer zo nieuwsgierig te zijn.. Kan je roze of blauwe kleertjes koen als je daar van houdt Misschien een duidelijker beeld van je toekomstige kindje? Voor niet weten: verrassing net na de bevalling..
Oh trouwens ik wil het echt wel weten.. ik ben veel te nieuwsgierig en te ongeduldig haha.. Wil idd ook gewoon weten waar ik aan toe ben. Zodat ik heel cliché toch wat gerichter kan gaan shoppen.. Voor de anderen houd ik het wel geheim trouwens. Alleen hubbie en ik gaan het weten. (tenminste als hij zich niet weer verspreekt!! )
Meiden die zich afgemeld hebben : een goede zwangerschap gewenst ! Geslacht weten. Mij maakt het persoonlijk niets uit. Bij onze middelste wisten we het ook niet. Ik vond dat wel wat hebben. Nu willen we het wel weten , gewoon waarom niet haha. En voor de oudste 2 kindjes. Het is al spannend genoeg. Indy.. herkenbaar. Ik ben gebroken na een dagje gewoon mama zijn. Kan Veel minder hebben enz. Gaat weer voorbij , komt goed ! Robyn , leuk leuk ! Yinxy , Hey wat flauw dat je 13 maart gaat verlaten