Mij gewoon even de link van je facebook sturen, dan stuur ik een vrienden verzoek zodat ik je daarna bij de groep kan aanmelden
Is prima hoor. Maar eventueel kan je ook je voor en achternaam sturen en een beschrijving van je profielfoto zodat ik weet dat ik de goede toe voeg. Kijk maar wat makkelijker voor je is.
nieuwe laptop en ik word ongeveer gek ik snap er niks van! opeens is mijn oude helemaal perfect :S Zal we wennen zijn!!
moet morgen terug er zit geen dvd ding in! er moeten op de zijkant meerdere knopjes zitten die ontbreken! net office geinstalleerd.. krijg je morgen een nieuwe dadelijk ben ik me office kwijt! :S
Ik heb het idee dat vooral de mensen van facebook hier het actiefste zijn Op een enkeling na dan die nog niet op facebook zitten. Zou leuk zijn als er nog wat mensen bij komen. Is nu maar een klein groepje dat actief is hier.
Yinxy , echt niet leuk dat het zo gegaan is dan. Wat kun je dan teleurgesteld zijn hè . Little dreamer , oh dat is balen ! Ik ben nog niet zo lang wakker. Echt , ik ben de meest gezellige partner momenteel Is vast tijdelijk hihi
Ik heb echt een hekel aan Windows. Het doet eigenlijk nooit wat je wil. Succes morgen little dreamer, hopelijk is het snel gefixed met een nieuw exemplaar. Hier weer eens een baggernacht, maar nu door een soort verkoudheidsvirus. Als het de zwangerschap niet is, dan zorgt mijn lichaam op een ander moment wel voor ellende momenteel. Ben er zo klaar mee...
Goedemorgen!!! Hier ging om 7 uur de wekker ....had 4 gasten in de BB en moest ontbijtjes maken he...wel vroeg hoor maar ja..dus als ze straks weg zijn het ritueel van bedden afhalen wassen ..strijken opmaken schoonmaken boven de kamers de badkamer enz....dus dag is gevuld hier...en ben nog zo moe...
Littledreamer, balen van je laptop. Ik hoop dat je snel de goede hebt en dat office dan gewoon werkt. Zelf vind ik w8 velen malen beter dan al die oudere versies. Ja Linux is nog beter, maar das een ander verhaal. M'n baan, ja ik baalde goed! Heb je inderdaad eindelijk iets.. Ach ja. M'n vriend zegt nu ook al dat ik voorlopig ook niet meer ga solliciteren. Dat ik maar eerste die 12 weken afwachten en dat we dan wel zien. Lijkt me een slim plan. Dan maar even alleen thuis dingen doen.
ik vindt windows 8 ook wel fijn !! in het begin wennen..maar nu ideaal! Littledreamer hopenlijk vanmiddag een nieuwe en dan opgelost..bale van je office wel Yinxy gelijk heb je ik denk dat je ook moeilijk aan het werk kom hoor zoiezo deze tijd en als je zwanger bent helemaal niet....bij dat andere blijkt wel dat ze met spoed iemand nodig had om rotklusjes te doen....
Goedemorgen Rustig aan Mejosje ! Joma , jij hoeft je niet te vervelen zo te horen .succes ermee ! Yinxy , je hebt groot gelijk. Kun je altijd nog zien wat je doet. Ik ga zo ff verder op onze slaapkamer. Ben kasten uit aan het mesten enz.
Heej dames, Ben een beetje afwezig door de vakantie.. Hele dag druk en vaak alleen wifi in cafeetjes, dus weinig tijd. Lees wel bij maar reageren lukt lang niet altijd. Vrijdag trouwens een goede echo gehad! Ze dacht dat ik drie dagen verder was dan ik zelf berekend had.. Weet niet of ze gelijk heeft maar liever dat t beebje wat groot is dan dat t wat klein is echt al een hoofdje, buikje, billetjes, armpjes en beentjes gezien. Echt enorm blij dat t kindje zo hard gegroeid is, was zo ongerust. Voel mr nu wel wat geruster eigenlijk kijken hoe lang ik dat vol kan houden Misselijkheid ook vol op terug.. Dames die al voorbij de tien weken zijn: wordt het daarna echt weer minder? Zou fijn zijn! Yinxy: balen meid! Gewoon maar even aankijken en anders straks gewoon weer verder zoeken.. Maar kan me voorstellen dat dat zwanger niet mee gaat vallen eerlijk gezegd. Heb zelf ontslag genomen drie maanden terug omdat ik niet minder mocht gaan werken terwijl ik fulltime voor m'n zoontje zorgde en afstudeer onderzoek deed. Wil ook wel weer gaan werken maar denk eerlijk gezegd niet dag ik nu zwanger enzo een nieuwe baan ga vinden..
Zwanger en baan zoeken is idd geen pretje weet ik uit ervaring. Lees nu nog het verhaal Yinxy! Balen dat verwachtingen zo uitelkaar kunnen lopen. Zelf ben ik wel weer vacatures aan het spotten. Al ben ik pas natuurlijk over een klein jaar beschikbaar. Mijn huidige contract loopt dus over in zwangerschapsverlof. Dus zo in juni (en het liefst pas vanaf juli) zou ik weer een nieuwe baan willen hebben. Maar goed, nu hopen dat het gaat lukken.