1 - 15 maart 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mejosje, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wat Fee89 heeft, heel herkenbaar. Heb Emesafene gekregen, helpt ietsie. Meer kan de huisarts ook niet doen, hoor. Hoort erbij helaas. :(

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Had 10.10 een afspraak en ik wacht nog pffff vreet mijn vingers op

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bale dat wachten pffff

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    succes Judith!

5. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Goedemorgen meiden,

Alweer veel gekletst in het nieuwe deel!

Judith, ik duim nog steeds keihard voor je!

Fee, wat ellendig dat je je zo misselijk voelt. Misschien toch eens langs de dokter gaan? Of bellen en overleggen?

Bam, ik zou ook even bellen als ik jou was. Misschien mag je toch eerder langskomen.

Hier weer extreem misselijk opgestaan, hou ook niets binnen nu. Dus heb een glas aanmaaklimo gemaakt, heel slap, eigenlijk water met een smaakje, en dat gaat tot nog toe goed.
    Maadag weer een echo en ik ben echt bang dat er iets niet goed is.
    Merk ook echt dat al die vlindermama's er flink inhakken hier. Het is gewoon niet eerlijk dat het er al zoveel zijn. :(

6. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Bam, jeetje zoiets verzin je toch niet?!? Dan moet je toch echt wel een steekje los hebben (gok ik). Ik gok dat er dan meer aan de hand was bij d'r en dat ze hulp nodig had/heeft.
    Niet fijn dat je klachten zo veel minder zijn. K hoop voor je dat de 2 weken omvliegen en dat alles gewoon goed is. Misschien inderdaad toch ff bellen om je zorgen te bespreken? Wie weet mag je toch eerder langs en ben je gerustgesteld. Hoef je je minder tot misschien wel geen zorgen meer te maken.

Joma, wat grappig! Dat je dochter precies een jaar na aanmelding geboren is.

Fee, ziek is ziek meis. Doe rustig aan. Niet schuldig voelen, ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik hoop dat je je snel beter wordt en anders inderdaad even de ha bellen.
    Misschien wanneer je bij de ha binnenkomt, dat je t gelijk bij de assistente kan aangeven dat je je zo beroerd voelt? Misschien mag je dan eerder?

Mejosje, mooi dat alles goed is met je ijzer. Misschien heeft je kleine erg veel energie van je nodig om te groeien? Geen idee, is maar een gedachte die ik heb. Maar ja leuk is anders. Nog een paar weken en dan zijn deze energieloze weken voorbij, zegt men.

Sjudith succes! Ik vind t wachten voor een echo vreselijk. Vooral als ze uitlopen.

7. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    @verzinnen.....dan ben je echt heeel erg ziek den ik en dan moet je zeker hulp krijgen.

Bam, ik zou echt bellen en het verhaal uitleggen. Ik vind dat met jou voorgeschiedenis een extra echo echt wel moet kunnen. Ik zou sowieso geen 14 dagen zo in de stress zitten. Wat ik me trouwens zooooo goed kan voorstellen. Is het misschien een idee om even een echobureau on de buurt te bellen en zelf even een korte echo te betalen? Dat zou ik doen, zijn dan wel je eigen kosten maar het scheelt denk ik zoveel in stress.
    Ik heb al veel meegemaakt op medisch gebied en intuïtie is goed waard! En ook voor alle dames trouwens

Het is jouw lijf,leven en jouw kindje luister naar je intuïtie,instinct. Als je iets vind,wilt,niet wilt etc hier heeeeel duidelijk over zijn en desnoods stennis maken. Nl. Als er onverhoopt wat fout gaat, is het voor de arts jammer en voor jou een hel.

Ik kan het niet zo goed verwoorden maar ik hoop dat de boodschap overkomt.

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wat een nieuws pfffff de ring is weg en er zit vaag iets wat lijkt op een zeer prille zwangerschap van ongeveer 5 a 6 weken. Volgende week vrijdag terug en als er dan geen groei of hartactie is krijg ik een curettage. 

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Dat lijkt me pittig nieuws Judith... zeker omdat je al 8 weken zou zijn eigenlijk. Pffff, hoe ben je er zelf onder? Kan je het geloven?

10. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Getverdemme sjudith, wat onduidelijk nieuws. Welke ring was weg dan? Hoever zou je moeten zijn dan? Kan het ook gewoon goed zijn?

11. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Oh nee toch Judith! Wat een ellende, nog een week onzekerheid! Maar kan het misschien toch zo zijn dat je minder ver bent dan je zelf dacht?
    Knuffel!

12. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Hé sjudith :( Dit is niet het nieuws waar je op gehoopt had. Wat een spannende week ga je tegemoet. Ik duim voor je.

13. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    He bah Judith, niet waar je op gehoopt had! Dat wordt een lange week.

14. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Jeetje wat een spanning weer voor veel van jullie! T hakt er bij mij ook in merk ik.. Gister bijna niet misselijk geweest en hup angst! Bah wat vervelend voor vele van jullie vlinder mama's en ook de nog afwachtende mama's! Sterkte van mijn kant! En mijn duimen draaien overuren!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeetje Sjudith wat een klote nieuws zeg!! kan het zijn dat je minder ver ben of weet je wanneer je je ei heb gehad???

16. Yeahbaby

Yeahbaby Lid

27 jun 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee sjudith, toch wel schrikken hé. Maar hebben ze dan iets gezegd van hoeveel kans er is dat het goed komt? Hopelijk kan je er een beetje rustig onder blijven want die stress, ja, nergens goed voor. Sterkte

17. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Jeetje meis dat is idd behoorlijk kut nieuws!! Wat denk je zelf nu??

Dikke knuf!

18. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hè bah sjudith, wat een nieuws! Heel erg veel sterkte deze komende moeilijke week. Ik hoop dat ie snel voorbij is en dat je volgende week gewoon weer een goede echo zal hebben.

Dames, waar is die mooie stroom aan goede berichten heen? Kleintjes blijf zitten, jullie zijn zo ontzettend gewenst!

19. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik lees net een mail van mijn werkgever van deze morgen en hij zegt "hopelijk helpt dit je wat".
    En dan een foto van een krantenartikel met als titel "ochtendmisselijkheid verhoogt kans op slim en gezond kind".

Net wat gegeten dus ik voel me terug wat menselijker. En de mail van mijn werkgever is toch een opsteker. Ten minste geen uitbrander of dergelijke dat ik mij ziek meldde vandaag. :)

20. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Fee, super die mail van je werkgever! Zo zouden er meer moeten zijn :)

Deel Deze Pagina