Echo gehad. Heb nu eindelijk t hartje gehoord! Omdat mn vriend niet mee kon ivm werk, heb ik t mogen opnemen. Heb er dus een filmpje van gemaakt. Zooo mooi! K krijg de hele tijd tranen in m'n ogen als ik t hoor. Kleine lag nu ook weer lekker te kronkelen. Geweldig om te zien. Volgende week termijn meting. Ik ben benieuwd! Tot nu toe nog iedere keer liep ik mooi op schema, vandaag ben ik een dagje terug gezet. K ben benieuwd wat er volgende week uit gaat komen. Ipv vrijdag de 13de wordt t dus misschien de 15de of de 16de als uitgerekende datum. Andere dames die vandaag een echo hebben. Succes!!
Dag dames! Even geleden dat ik hier iets heb geschreven. we zijn vorige week gaan kamperen en dat is reuze meegevallen, alleen soms een dutje moieten gaan doen overdag want die vermoeidheid is er toch nog wel bij mij. Misselijkheid is iets beter bij mij nu, is nog maar zelden. vandaag ben ik ook 11 weken dus weer een mijlpaal . Ik heb het daarnet verteld aan mijn collega's en wat een fijne reacties toch, kreeg er de tranen van in mijn ogen. Maar ik heb ook wel schatten van collega's, wat fijn dat ik er nu op het werk ook eens iets kan over vertellen . Vrijdag hebben we een familiefeest en dan gaan we het aan de rest van de familie vertellen, ben het zwijgen echt beu hoor . Verder tellen we af naar volgende week, de volgende echo. Proficiat aan de meisjes met de echo's en nog veel succes aan diegenen die nog moeten vandaag .
Is goed. Spannend hoor. Succes voor de echo. Ik heb hem donderdag. Denk gewoon dat alles goed is maar toch zo spannend. Dan is echt de kritische periode voorbij als die echo gewoon goed is
Net echo gehad. Alles is goed. Kindje bewoog veel en zwaaide zelfs naar ons. We hebben ervoor gekozen om de nekplooimeting wel te doen. Moet nog een afspraak maken. Ik ben nu 10,1 weken. Ben nu helemaal in love
Fijn dat het goed is gegaan met je 2e vruchtzak en dat je nu ook vooruit kunt kijken met een gerust hart. Voor de rest ook alles goed met je kwaaltjes ?
vandaag 3e echo gehad en alles gaat nog steeds goed, joehoe... vandaag de allereerste keer een echo gehad waarin we een zwart vruchtzakje zagen met een minimensje erin. We konden de handjes, voetjes, alles goed zien, was net een teddy beer die gedraaid was en ons aankeek, zo mooi om te zien. Zaterdag hebben we nekplooimeting, dus dat gaat ook spannend worden.
Wat fijn al die mooie echo's! ik wil graag mijn afspraak veranderen. ipv 29 augustus heb ik nu een echo gepland staan op 19 augustus.
Wat verl mooie echoverhalen zie ik voorbij komen. Om vrolijk van te worden. Hier nog een dag vrij gehad om lekker even met kids op stap te kunnen. Dacht ook meteen even schoenen voor het nieuwe schooljaar te scoren, maar helaas... er zat nog niet iets in de juiste stijl tussen (stoer maar toch sierlijk dat onder jurkjes past).
Wat een goed echo nieuws allemaal! En mejosje, schoenen vinden is ook een drama.. Er zit vaak zo weinig leuks tussen! Helemaal als je ook nog een beetje kwaliteit wil Van het weekend wel de eerste schoentjes gescoord voor ons zoontje, maar 24 al!! We hebben hier een super leuke kinderschoenenwinkel gevonden. Maar zelf ook nog niks kunnen vinden.. Sinds gister trouwens heel erg moe.. Vanmiddag bijna vier uur geslapen en nog steeds het gevoel dat ik niet in staat was mn lichaam te bewegen. Meteen maar even een fles floradix gehaald want herken het bloedarmoede gevoel ondertussen moeiteloos Hopen dat het snel werkt.. Meestal wel goede ervaringen mee overigens! Hoe gaat het met de andere dames? Hoop wel positieve verhalen over misselijkheid die eindelijk minder wordt (of in elk geval controleerbaar met behulp van medicijnen).. En hoe gaat het met Ger? Lukt het aansterken een beetje? Heftig hoor! Ik mag echt niet klagen met die misselijkheid van mij.. Ben weliswaar dagenlang misselijk maar kan wel eten en houd het ook binnen. Dus zolang het zo blijft ben ik dik tevreden..
*ZWAAI* Wij zijn weer thuis!! Een paar dagen eerder dan gepland maar met aanhoudende regen hebben wij besloten eerder te vertrekken. We hebben wel een super vakantie gehad, de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en ik heb heerlijk kunnen relaxen en lekker kunnen lezen! Manlief heeft ook al zijn boeken uit en we zijn beide opgeknapt van de vakantie. Wat hebben jullie een hoop gekletst zeg, ik spring vanaf hier weer in!! Alle kwaaltjes zijn verdwenen alleen de vermoeidheid is nog aanwezig. Alleen het tegenstrijdige is is dat ik nu al wanaf 5.45 uur klaarwakker ben en dus al even beneden zit met een kop thee. Hoe is het hier met alle zwangere dames??
Welkom thuis! Mooi om te horen dat jullie een leuke vakantie gehad hebben. Jammer dat t weer t roet in t eten gegooid heeft. Zo vroeg wakker herken ik (helaas) wel. Ik heb er ook dagen achter elkaar bij zitten dat ik zo vroeg of eerder klaar wakker ben. Sinds dit weekend heb ik t niet meer. Heb ik juist t gevoel dat ik 24 uur pd kan slapen.
Yinxy, bij jou is het vanzelf overgegaan?? Het gevoel wat jij omschrijft van 24 per dag willen slapen heb ik nu in iets mindere mate, maar herken het zeker wel!!
Vanmorgen weer flink misselijk. Net gegeten nu gaat het weer. Tot aan de 9,5 week geen last van misselijk heid gehad. Denk dat het mij nu bereikt heeft. Alleen s morgens vroeg last van. Als ik dan wat eet gaat het veel beter.