Wat een mooie echo's weer dames!! Zodra ik donderdag weer een mooie echo heb gehad ga ik mij ook toevoegen op facebook!
Het meiden, Zo ik ben weer terug van vakantie! Wat een gekletst, maar las ik nou wat over facebook? Is er een besloten groep? En waar kan ik die vinden? Ik ben de afgelopen dagen vreselijk misselijk de hele dag. Voel me echt ellendig! Dacht dat het na 10 weken minder werd, maar niets is minder waar. Heb me gister bij de VK aangemeld. Was er voor de vakantie al langs gegaan, maar het moest persé online, stom zeg! Dat was voor de vakantie dus niet meer gelukt, dus nu hoop ik dat ze wel snel bellen, want ik ben natuurlijk al 11 weken nu... En ik weet van de vorige keer dat ik voor de echo ergens anders heen moet (om het makkelijk te maken!) Vond het ook best wel vreemd, want nu heb ik heel onpersoonlijk in het opmerkingen vlak moeten typen dat het om een ivf kindje gaat en de uitgerekende datum dus echt vast staat en ik vanaf de gyn door ben verwezen. Hoe is het met alle dames hier? Heb niet alles terug gelezen, maar zag een aantal prachtige echo's voorbij komen. En Sjudith? Hoe gaat het met jou?
De groep is zelfs geheim en daardoor door niemand te vinden. Je kan mij een pb sturen met je facebook link of je volledige naam + beschrijving van je profielfoto. Dan stuur ik een vriendschapsverzoek en ik kan je dan aan de groep toevoegen.
Net terug van de termijnecho en gelukkig was er een mooi kindje te zien en ook een kloppend hartje te zien. Dus helemaal gelukkig nu. Moet alleen morgen opnieuw bloed laten prikken nuchter omdat m'n glucosewaarde net iets te hoog was. Scheelt maar 0,3 dus zal volgende x wel meevallen hoop ik.
Mooie echo weer! Ik ging gister bliedprikkeb maar ging hier niet moet in t ziekenhuis wat t moet gelijk op ijs! Ggggrrr !! Nou maandagmaar de uitslag hebben ze toch niet meer van alles op tijd!
Mooie echo! Gelukkig weer even wat positieve verhalen hier. Fijn! Ik ben blij dat de zwangerschap goed gaat voor iedereen!
Mag ik me ook aansluiten? Haha Gisteren termijnecho gehad en een paar daagjes terug gezet maar alles was verder top! Datum uitgerekend is 10maart 1e kindje en geslacht wordt een verrassing Ik zal denk ik niet zoveel kletsen als sommige van jullie haha.. De laatste paar dagen erg misselijk en gisteren en vandaag helaas weer allemaal overgeven
Dank je! Ja hoop het ook. Heb normaal geen suikerziekte maar misschien lag het aan de paar x dat ik cola heb gedronken afgelopen week??
Dank je Josje en moi! Heeft iemand dit ook meegemaakt dat je glucosewaarde net iets te hoog was en dat je opnieuw moest prikken?
Nee dat niet gehad. Heb bij mij eerste wel Suikertest moeten doen later in de zwangerschap. Daar werd je glucose voor en na een drankje op nuchtere maag gecontroleerd. Maar toen was ik 28 weken ofzo.
Welkom nieuwe meiden!! Leuk dat er nog mensen aansluiten... Ik hoop niet dat iedereen nu naar Facebook gaat want dan ga ik mij alleen voelen Groetjes!
Dankjewel! Nee hoor ik blijf lekker hier op fb (vrienden/familie) hoeft voorlopig nog niemand te weten dat ik zwanger ben.
Wij hebben een geheime facebookgroep van maart mama's 2015. Dus door niemand te vinden. Alleen ik kan je aan melden er voor als je me een pb stuurt. Niemand ziet het als je lid bent van een geheime groep. Is anders als besloten. Je zou de groep dus ook niet zelf kunnen vinden als je het probeert. Haha