1 - 15 maart 2015 mama's - deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by mejosje, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ger

Ger Actief lid

Jan 3, 2014
    246
    0
    0
    Hoi meiden,

Tnx Kleine roe ik ga meteen morgen ook kijken. Tot nu toe heb ik alleen maar info kunnen vinden over voedingsbh's. Die heb ik nog niet nodig haha. Mijn broeken zijn allemaal heupbroeken dus m'n buik valt er mooi overheen haha. Maar het ziet er niet uit dus ga binnenkort ook maar is shoppen...

Aza, ik heb alleen 's avonds een opgeblazen buik. 's Morgens komt meestal pas de grote boodschap. Zou het kunnen dat je misschien last van obstipatie hebt? Er zijn een heleboel tips om het weer aan de gang te krijgen zeg maar. Ben je al bij een verloskundige geweest? In de boekjes die je dan mee krijgt staat heel veel info erover. Bij mij werkt veel fruit eten bij jou misschien wat anders. Misschien is het wat anders hoor dat merk je gauw genoeg als je die grote boodschap kwijt bent zeg maar... Succes.

Verliefd91 welkom terug, succes met bij lezen haha.

Junyor, succes morgen!

Morgen heb ik zelf de termijn echo en ik vind het zo ongelofelijk spannend.

Liefs Ger

2. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

May 29, 2014
    863
    13
    18
    Haha alles bij lezen is geen optie.. Heb echt twee weken niks kunnen lezen, WiFi was op vakantie 4 euro per uur! Jaa daaaaaaagh! Haha.. Morgen hebben we de termijn echo! Zo spannend maar ook zo veel zin in!

3. Ger

Ger Actief lid

Jan 3, 2014
    246
    0
    0
    Haha ja de reacties gaan snel hè? Hoe laat heb jij je echo morgen?

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Veel succes bij de echo morgen dames.

Van het merk Anita en Marselle geloof ik, heb je evt meegroeibh's. Die zijn zonder beugel. Ik heb gewoon even mijn maat aangepast de vorige keer toen ik het nodig had. Draag liever met beugel en pas overgestapt op voedingsbh's toen ik ze ook daadwerkelijk nodig had.

5. Yeahbaby

Yeahbaby Lid

Jun 27, 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een bange nacht achter de rug. Om 23u wou ik gaan slapen en ging eerst naar het toilet. Daar had ik helderrood bloedverlies! Paniek, wij naar Spoed vertrokken (wonen gelukkig op 2 min rijden van het ziekenhuis). Aangekomen, vriendelijk onthaald en gewacht op de gyn die aan het opereren was. Ik had gelukkig geen buikpijn, zijn ze me meermaals komen vragen ook. Dan is de gyn komen kijken en ze zag niets onrustwekkend of een oorzaak van de bloeding. Hartje was goed aan het kloppen en baby maakte acrobatische tuimelingen. Waarschijnlijk dus gewoon een gesprongen bloedvaatje. Even gevraagd of dit vaak voorkwam en ze beaamde dit, ze zei dat het natuurlijk altijd nog kan mis gaan maar voorlopig zag alles er gewoon prima uit. Ze zei ook dat ik nog enkele dagen oud bloed kan verliezen en dat heb ik nu ook. Mijn vriend en ik waren echt overstuur maar ze hebben ons daar zo vriendelijk opgevangen! Oh wat een nacht, hopelijk hoeven we dit nooit meer mee te maken... Om 1u30 waren we alweer thuis en hebben we nog een filmpje gekeken om onze zinnen te verzetten :)

Vandaag gaat alles goed, enkel wat oud bloed zoals de gyn zei en ben natuurlijk doodop. Het was heel erg schrikken maar probeer positief te blijven. Donderdag heb ik mijn termijnecho, aftellen naar donderdag dus...

6. AzA

AzA Niet meer actief

Heftig! Maar super fijn dat alles goed is met jullie babietje. Snap dat jullie flink geschrokken waren. Hoop dat et niet nog een keer voor komt.

7. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

May 29, 2014
    863
    13
    18
    Ik moet s avonds om 19.00.. Bij onze verloskundige praktijk maken ze alleen s avonds echo's.. En Hoeilaart mag jij?

8. Moi1985

Moi1985 Actief lid

Jul 2, 2014
    414
    27
    28
    Dat is zeker schrikken YeahBaby! Hopelijk blijft het hier bij en was het inderdaad gewoon een gesprongen bloedvaatje.

Ik heb vandaag de termijnecho en moet zeggen de spanning stijgt hoor! Vorige echo was bijna vier weken geleden en hoop zo dat alles gewoon goed is. Eerst nog gewoon werken, staat pas voor eind van de dag gepland. Maar goed, werk geeft dan in ieder geval wel even wat afleiding!

9. Ger

Ger Actief lid

Jan 3, 2014
    246
    0
    0
    Ik moet om 15.15uur in het AMC. Omdat ik met ICSI zwanger ben geworden willen ze me nog 1x zien. Spannend hè? Ik heb er zo'n zin in!

10. Ger

Ger Actief lid

Jan 3, 2014
    246
    0
    0
    Jeetje dat is schrikken. Ben blij voor jullie dat het toch goed is. Sterkte vandaag je zal wel heel erg moe zijn.

11. Marlieke123

Marlieke123 Nieuw lid

Jul 8, 2014
    2
    0
    0
    Groningen
    Ik heb hier nog niet eerder geschreven, maar lees wel al weken met jullie mee. Ik wilde wachten op een eerste goede echo, voordat ik mij aanmeld voor de lijst. Deze heb ik vanmiddag. Volgens mijn eigen berekening ben ik 14 maart uitgerekend.

De reden dat ik nu toch al schrijf is dat ik mij best ongerust maak. Vanochtend had ik namelijk helderrood bloedverlies, best veel. Natuurlijk al veel over gelezen en weet dat het niet perse mis hoeft te zijn. Daarnaast is sinds vorige week ook mijn bloeddruk te hoog, 148/98.

Voor mijn gevoel zat alles goed, maar nu begin ik toch te twijfelen. Gelukkig heb ik vanmiddag zekerheid. Hopelijk kan ik vanaf vanmiddag actief met jullie mee schrijven.

12. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Welkom Marieke! En succes vanmiddag. Het hoeft idd niet te betekenen, maar toch fijn als je zekerheid krijgt dat alles goed is.

13. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,329
    11
    38
    hier
    Marieke succes vanmiddag! Ik al 2x flink bloedverlies gehad en t was iedere keer goed met de kleine! Knuf!

14. AzA

AzA Niet meer actief

Marlieke succes! Hoop op een mooie echo :D

Ik heb em morgen weer! ik vind het weer zooo spannend!

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Hoe zijn de echo's vandaag gegaan?

16. Ger

Ger Actief lid

Jan 3, 2014
    246
    0
    0
    Nou zojuist de echo gehad. Hartje horen kloppen en alles zit erop en eraan. Zo blij mee. Het enige wat jammer was dat het geen termijn echo was. Dat doen ze dus niet op die afdeling. Grr weet ik nog niet exact wanneer ik ben uitgerekend. Maar ja aan de andere kant is een extra echo altijd leuk. Misschien kan mijn man dan wel mee. Ook leuk voor hem. De kleine was niet bepaald een foto model haha dus ik ben benieuwd of we nu betere echo's krijgen. Even het telefoontje van de verloskundige afwachten morgen. Dan weet ik meer. Succes met de andere echo's!

Liefs Ger

17. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

May 29, 2014
    863
    13
    18
    Nog 40 minuutjes wachten en ik weet waar we aan toe zijn! Spannend!

18. angel77

angel77 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,428
    0
    36
    oosten van het land
    hoe ging je echo Marlieke123
    En verliefd1 succes straks

En Ger super dat je het hartje weer hebt gehoord oh ik mag vrijdag weer. Was eerst morgen maar het ziekenhuis heeft de afspraak verzet, dus nog iets langer wachten...

19. Moi1985

Moi1985 Actief lid

Jul 2, 2014
    414
    27
    28
    Wij hebben vanmiddag de termijnecho gehad en alles was gelukkig goed! De kleine was lekker beweeglijk waardoor opmeten eerst wat lastig was :). Maar ben iets verder dan gedacht, nu 11.1 ipv 10.5 en uitgerekende datum is nu 8 maart!

20. Marlieke123

Marlieke123 Nieuw lid

Jul 8, 2014
    2
    0
    0
    Groningen
    Bedankt voor alle succes wensen. De echo was goed, het hartje klopte, wat een opluchting. Ik moest wel een inwendige echo na het eerst uitwendig geprobeerd te hebben. Dat was wel onverwacht, maar viel reuze mee. Ik ben nu 10 weken en 1 dag, ik dacht zelf 10 weken en 2 dagen dus dat scheelt niet veel. Grappig dat je dat zegt van dat fotomodel Ger, de baby op mijn echofoto kan ik ook nog niet opsturen voor baby van het jaar ;). Maar we zagen nog een paar hele mooie beelden, maar helaas niet vast gelegd. Ik heb de echofoto toch in een mooi lijstje gedaan om zondag aan mijn ouders te geven. Zij zijn nu op vakantie en weten het nog niet. Hebben jullie het al verteld aan familie en vrienden?

Nu wil ik ook wel graag op de lijst.
    Ik ben 38 jaar en het is mijn eerste kindje. Ik ben uitgrekend op 15 maart. Op 8 september heb ik de combinatietest.

Share This Page