1 - 15 maart 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mejosje, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Fee leuk die mail!!!

2. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Judith dit wil je niet horen! Spannende week dus, heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal goed komt.

BAM jemig zoiets verzin je toch niet?! Wat erg! Al weet ik wel uit persoonlijke ervaring dat iemand die een psychische stoornis heeft heel geloofwaardig over kan komen, dus dat je dan echt alles wat diegene zegt moet gaan navragen of het wel echt waar (gebeurd) is.

mejosje fijn dat je ijzer in orde is. Ik ga straks in ieder geval even vragen of ze mijn bloeddruk wil opmeten, is een kleine moeite en ik heb het vermoeden dat ie echt drastisch laag is... Continu als ik opsta vanuit zitten dan word ik zo duizelig dat ik meteen weer moet gaan zitten... Zo krijg ik natuurlijk niks gedaan! Niet heel handig als je op vakantie gaat en dus nog duizend dingen moet doen! Gelukkig komt VL zo al thuis, want die werkt een halve dag omdat we toch al die echo hadden staan en dat komt dus heel goed uit.

fee wat leuk die mail! Ik hoop dat mijn baas na de vakantie ook goed reageert!

Ik heb gisteren trouwens maar even een nieuwe bh gehaald, want de 'oude' zaten echt zo niet lekker meer! Heb ik gewoon al in omvang en cup een hele maat groter! Jemig, en dan te bedenken dat ik bij zl juist heel hard ging groeien in het laatste trimester! Uiteindelijk had ik er toen bijna 2 cups bij en in breedte 1 maat groter, maar als ik nu al zoveel gegroeid ben, lijk ik straks helemaal op een pin-up girl! Ik ben namelijk niet heel breed (maat 36) en de vorige keer werd ik ook niet veel breder. Ik ben vorige keer van 70D naar 75E(E) gegaan en nu begon ik met 75C en zit dus nu op 80D! Ik zie nu bettyboop voor me, dus dat is in mijn hoofd wel even grappig, maar dat wil ik zelf toch liever niet!

3. AzA

AzA Niet meer actief

Ow judith... dat is niet et nieuws wat je wilde horen. Spannend.

Ik heb de vk aan de lijn gehad en ze vond et niet nodig om mij een extra echo te geven. Ze vond dat ik moest vertrouwen op wat ze heeft gezien. Nja, dat ga ik dan maar proberen. Zit wel nog steeds in de baalmodus. Maar wieweet zijn dat ook de hormonen. Vandaag even bellen voor de termijnecho. :)

4. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Sjudith nog langer onzekerheid! :(

Hier had ik erge trek in kibbeling.. Nu heb ik t op en ben kotsmisselijk! Fijn! :s

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Mijn schoonmaakster is in huis bezig en ik voel me lamlendig en lig op de bank. Voelt zo raar. Meestal ben ik gewoon aan het werk op vrijdag... dus merk ik dit niet zo!

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ze dacht aan de vruchtzak te zien rond de 6 weken en het kan nog een goede zwangerschap worden maar ze durfde het niet te zeggen

7. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Littledreamer, sorry moet even lachen. Ik had gisteren ook verschrikkelijke zin in kibbeling. Toch maar niet gedaan omdat ik bang was dat t me fout zou vallen. Nu ik je berichtje lees krijg ik er opnieuw veel zin in.. Haha

Aza, nou ja zeg! K ben ff sprakeloos. Nou ja als ze zegt dat t goed is, dan moeten we daar maar op vertrouwen, maar makkelijk is anders lijkt me. Ik hoop dat je snel langs mag komen voor je termijn echo.

Mammies, ik ben ook benieuwd naar die van mij. Geen idee hoe groot ze nu zijn, maar kort voor week 5 had ik me al een nieuwe moeten halen. K had van mezelf 70F... Toen paste een borst nog redelijk in een hand. Nu echt niet meer. Zelfs niet meer in de grote handen van m'n vriend.. Lang leven de zwangerschapsbhs! K loop er de hele dag mee rond. K slaap er nog net niet in. Tis een beugel bh. Maar zodra ik opsta doe ik m al aan. Doe ik dat niet, dan doen m'n borsten zoooo veel pijn... Ach ja. Ik hoop stiekem dat ze niet nog veel meer groeien. Dan val ik naar voren zodra ik een buik heb! K heb geen kont voor tegengewicht :p

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Fee wat leuk die mail haha

9. AzA

AzA Niet meer actief

Mijn termijnecho is 29 augustus :)

10. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Yinx ik ben der echt broerd van!!!!

11. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    ♥ Maart mama`s 2015 ♥ (1-15)

27 februari.
    ♥ Shaantje - (22)- 2e kindje | Meisje - Jongen

1.
    ♥ Mejosje -(33)- 3e kindje | Meisje - Jongen
    Nannaf -(29)- 4e kindje | Meisje - Jongen

2.
    ♥ Rostie -(28)- 3e kindje | Meisje - Jongen
    ♥ Ravi80 -(34)- 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen
    ♥ Yeahbaby -(27)- 1e kindje | Verrassing voor anderen
    ♥ Haagsmeisje - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen
    ♥ Verliefd91 - (23)- 1e kindje | MVM - Verrassing

3.
    Pauwlien - (27)- 2e kindje | Meisje - Jongen

4.
    ♥ Junyor - (33) - 1e kindje | MVM | Verrassing
    ♥ Papilio - 1e kindje | Verrassing

5.
    ♥ Meissie83 - (31) - 4e kindje | MVM - Verrassing
    SilverWolf - (25) - 1e kindje | Meisje - Jongen
    ♥ Juul83 - (31) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen - Verrassing
    ♥ Grootsgezin - (34) - 5e kindje | MVM | Meisje - Jongen
    ♥ Thatsme87 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen
    ♥ Mamamies - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen
    Josje83 - (31) - 3e kindje| MVM
    |Verrassing
    ♥ Jolanda1971 - (42) - 1e kindje | Meisje - Jongen
    ♥ Beert - (25) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen
    ♥ Bam - (27) 2e kindje | Meisje - Jongen

6.
    Molly1 - (26) - 1e kindje | Meisje - Jongen
    Yvon1893 -Meisje - Jongen

7.
    1Hanneke - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen
    Ger -Meisje - Jongen
    ♥Studente90 - 1e kindje | Meisje - Jongen

8.
    ♥ Kleineroe - (27) - 1e kindje | MVM | Verrassing
    Elijfay - (26) - 2e kindje | Meisje - Jongen

9.
    ♥ Meissie86 - (28) - 1e kindje | MVM | Verrassing voor iedereen
    Groen29 - (33) - 3e kindje | Meisje - Jongen
    ♥ LinsyVH - (26) - 1e kindje | Verrassing voor anderen
    ♥ Estherfr79 - 1e kindje | Meisje - Jongen
    Momo81 - (32) - 2e kindje | Meisje - Jongen
    ♥ Charly1981 -2e kindje | Meisje - Jongen
    ♥ Littledreamer - (26) - 3e kindje |Verrassing

10.
    ♥ Vosje2000 - (29) - 3e kindje | Meisje - Jongen
    1982eva - (32) - 1e kindje | Meisje - Jongen
    ♥ AzA - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen
    ♥ Joma - (33) - 2e kindje | Meisje - Jongen
    ♥ Liekje81 - (33) 1e kindje | Meisje - Jongen

11.
    ♥ Misst - (24) - 1e kindje | Meisje - Jongen
    ♥ Moi1985 - (29) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen
    Sennah - (26) - 4e kindje | Meisje - Jongen
    ♥ Renske76 - (38) - 2e kindje |Verrassing
    Mar8 - (30) - 1e kindje | Meisje - Jongen

12.
    Stukkie - (29) - 2e kindje | Meisje - Jongen
    ♥ Indy22 - (24) - 2e kindje |MVM | - Verrassing voor iedereen
    Jessica1 - (28) - 1e kindje | Meisje - Jongen

13.
    ♥ Yinxy - (30) - 1e kindje | MVM | Meisje - Jongen
    ♥ Bumbaaa - (35) - 4e kindje | MVM |Meisje - Jongen

14.
    ♥ Sjudith - (35) - 3e kindje | MVM | Meisje - Jongen
    ♥ Angel77 - (37) - 2e kindje | Meisje - Jongen

15.
    ♥ Fee89 - (25) - 1e kindje | Verrassing

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Clyde
    Roos2
    Sparky
    Vivian
    Anne020
    Monika
    Prulletje2
    Nienkiej
    Jootje221
    Hommel82
    Ils1
    Marieke34

Afspraken

Augustus
    1. Jessica1 intake echo 2 -Charly1981 intake vk -Mamamies echo -Sjudith echo
    4. Molly1 echo -Ravi80 controle + echo -Meissie86 echo gyn - LinsyVH echo- Yinxy echo gyn8w
    5. Joma 2e echo Gyn- Estherfr79 echo 9wk
    6. Renske76 echo 2 gyn - Juul83 2e echo
    7. Hanneke 1 intake + echo vk -Yinxy 2e echo fertiliteit
    8. Elijfay echo gyn -Junyor extra echo i.v.m. VTS + termijnbepaling - Momo81 eerste echo
    11. Charly1981 echo 2vk -Jolanda1971 echo 2 -Thatsme87 extra echo -Yinxy gyn echo9w
    12. Marieke 34 intake +termijnecho -Bumbaaa echo2
    13. Angel77 intake vk + termijnecho -Grootsgezin termijnecho - Liekje81 termijnecho -Mejosje echo - Papilio echo
    14. BAM termijnecho + bloedprikken -Junyor extra echo i.v.m. VTS - Shaantje termijnecho+nekplooimeting
    18. Moi1985 termijnecho- Ger termijnecho -Yinxy echo gyn10w - Verliefd91 termijnecho
    19. Misst termijnecho
    20. littledreamer termijnecho2 gyn -Vosje2000 termijnecho
    21. Yeahbaby echo2+nekplooimeting - Meissie83 echo
    25. Fee89 nekplooimeting+ bloedprikken
    28. Moi1985 combinatietest -Kleineroe termijnecho - Bumbaaa echo
    29. Estherfr79 termijnecho 12wk - AzA Termijnecho

September
    1. Indy22 termijnecho+intake
    4. Mejosje geslachtsbepalingsecho -Grootsgezin afspr vk
    9. BAM geslachtsbepalingsecho
    10 Momo81 Verloskundige
    18. liekje81 afspr vk

Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Bam ) even weten. Liefst in een kleurtje!

12. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Even een vraagje meiden: hebben jullie ook zo'n last van hartkloppingen bij inspanning? Ik ben al buiten adem als ik de trap op loop en voel mijn hart dan echt flink tekeer gaan. Is dat normaal? Ook douchen is een inspanning. Heb nu een stoeltje in de douche staan, zodat ik kan zitten, maar dat lijkt me toch niet de bedoeling. Kan het me niet herinneren van de vorige zwangerschappen...

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik ben hier alleen maar aan het afvallen... (Mocht opzich ook wel wat af, maar goed... Ik ben geen dieet typje). Waardoor val ik nu af... Ik drink geen wijn meer :( (zo bagger dat alcohol en zwangerschap zo slecht samen gaan) en mijn eetpatroon is anders omdat eten niet meer goed valt. Mijn bh's beginnen op dit moment ook iets ruimer te zitten.

Nu even klaarmaken en zo even naar de andere kant van de stad voor de echo om te kijken of ik wat duidelijkheid kan krijgen.

14. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Sjudith wat vervelend zeg! Het klinkt niet goed. Hoop dat je toch wonder boven wonder een kloppend hartje ziet volgende week. Heb je een datum dan kan ik die toevoegen.

15. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Sorry littledreamer :( ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Begrijp me niet verkeerd. Zo misselijk zijn is geen pretje.

Aza over een maand? Jij moet engelen geduld hebben vind ik.

Mejosje, succes met de echo. Pas op met dat afvallen. Overleg t dadelijk anders even voor de zekerheid.

@ hier zijn de pizza afbakbroodjes niet aan te slepen. De laatste week heb ik d'r al iedere dag zin in. Langer eigenlijk al. Zou dit m'n aparte zwangerschapssnack zijn/worden?

16. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Wij hebben net trouwens een heerlijke pannenkoek gegeten bij een pannenkoeken restaurant. Was onverwacht want kwamen uit Utrecht waar we controle hadden met onze pup. 4 dagen geleden walgde ik echt van het meeste eten. Nu vond ik het heerlijk. Net als bijna alles eigenlijk wel weer. Mij dochter vond het ook heerlijk en onze hond gedroeg zich voorbeeldig.

Ik kwam net met googlen uit dat er hier in de woonplaats ook pret echo's gedaan worden. Staat op de site Hartslagecho (vanaf 11 weken) Dat is maar 20 euro. Alleen ik ben pas 9 weken, dus heb ze gewoon een mail gestuurd of het niet toch met 9 weken kan. Heel kort de situatie uitgelegd. We zullen zien. Hoop snel reactie of belletje terug.

17. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Sjudith, ik zie nu op de lijst dat er bij jouw een hartje staat. Heb je eerder wel al hart actie gezien? Of is dat hartje er verkeerd neergezet?

18. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    @ Ravi80: klinkt herkenbaar hoor. Hoort er allemaal bij!
    Die gekke dingen eten heb ik nog niet, heb nergens trek in. Maar vandaag had ik wel ineens zin in een broodje tonijnsalade, haha. Dat heb ik net dan ook gegeten. Lekker! Verder let ik echt op wat ik in mn mond stop, gelukkig nog niet aangekomen.

19. AzA

AzA Niet meer actief

Ja dan ben ik 12 weken. vind het ook lang duren. maar is toch wel normaal?
    De vk gister zei dat ik naar zo'n speciaal echo bureau moet voor de termijnecho. Dus belde daar heen. De assistente vond het vreemd want daar kom je alleen als je ook de combinatie test wilt doen. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik die niet wil doen gister bij de vk. Dus die vrouw zou me wel even terugbellen want was vast een miscommunicatie.
    En ja, idd. Ik krijg gewoon een termijn echo bij de vk bureau. Dus die assistente belde me op om een afspraak te maken. 29 juli om 10 uur. Dus ik zeg: Ja 10 uur komt goed uit. Is het stil. ( ik denk ze schrijft het op) zegt ze vervolgens, bent u er nog? Ik zeg ja hoor. Vraagt ze of het tijdstip goed is. Dus ik zeg weer: Ja 10 uur komt goed uit. Is het weer stil. ( denk weer dat ze het opschrijft) Hoor ik haar ondertussen fluisteren met iemand anders... na een minuut wachten vraagt ze weer: Bent u er nog? Dus ik weer: jaa ik ben er nog. Vraagt ze nogmaaals: En weet u al of die dag en tijd u goed uitkomt? Ik dacht echt, tegen wie heb ik net gepraat dan? Dus ik zeg: Ja ik zei net ook al 2x dat het goed is en dat 10 uur een primaa tijd is.
    Of het ligt aan mn hormonen dat ik nu alles zo zwaar opneem. (waarschijnlijk wel) maar ik begin me echt te irriteren aan die vk praktijk. Ik voel me ergens niet gehoord ofzo. sorry dit was weer mijn klaagzang.:):)
    Ik moet gewoon even mn ei kwijt. Mn man vond het ook wel raar allemaal... Nu hopen dat het vanaf nu gewoon lekker gaat lopen. :)

Ik zag kibbeling ergens voorbij komen trouwens... denk aan niets anders meer. haha thnxx :p

hartkloppingen, die heb ik ook wel eens. Ben ook sneller buiten adem. Maar dat kan ook komen dat ik niet echt een conditie hebt. Maar die hartkloppingen zijn wel vervelend he...

20. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Oh meiden wat een verdrietig nieuws allemAal weer...
    Sterkte aan de vlindermoeders en aan de wachtende mama's.

Dat van hartkloppingen als je de trap op loopt heb ik ook! Vooral smorgens. Als ik naar boven ga om me te douchen en aan te kleden moet ik eerst even terug op bed liggen. In douche in m'n bad, dus kan gelukkig zitten, heerlijk vind ik dat momenteel.

Ik ben blij dat het nu eindelijk weekend is. Zit er doorheen, ben kapot. Vandaag mezelf zo geïrriteerd aan een collega dat ik bijna in janken uit barste... En normaal heb ik zo veel geduld, maar nu.... Pfff
    Ml krijgt t ook flink te verduren momenteel, om niets opgefokt, chagrijnig en emotioneel. Ben zo totaal niet me zelf...

Ik hoop zo weer wat uurtjes slaap mee te kunnen pakken.

Volgende week ga ik 4x 5 uur werken (7:30-12:30) ipv 5x 4 uur (8:00-12:00) wat ik nu deed. M'n baas vroeg nog heel bezorgt, weet je zeker dat je dat gaat redden? Wat is jouw voordeel hiervan?
    Mijn antwoord: zeker weten doe ik het pas als ik het probeer en mijn voordeel? Dat ik woensdag de hele dag vrij ben. Als het niet gaat, dat zie je me echt wel verschijnen.

Wat ben ik blij met m'n baas zeg! Helaas is hij over een maand weg. Zijn vervanger is er al, maar die zegt eigenlijk nog niets, hopelijk komt dat snel.

Deel Deze Pagina