Molly1 gezellig nog iemand die weer mee komt kletsen,, jammer dat er zo vel weg gegaan zijn maar zo met een klein clubje ook heel gezellig.. Hanneke, geen idee wat t moet gaan worden, ik ben niet zo goed in beoordelen van echo foto's.. Spannend nog een weekje wachten.. Morgen weer naar verloskundige toe, weer mooie hartje luisteren! Zin in! Net terug van kraamvisite bij me collega'tje en ooooh wat wordt ik dan verliefd op zo'n klein humpie.. Niet te bevatten dan ik zelf over ongeveer 20 weken zo'n wondertje in me armen mag houden..
Hoi meiden, Leuk weer al die buikfoto's. Hanneke spannend wat het wordt. Ik ben dus ook echt geen echo expert dus geen idee haha. Zoals beloofd hier m'n buik foto. Liefs Ger
die beentjes Hanneke!! wat schattig!! en ik heb inderdaad ook geen idee...heb jij wel een vermoeden wat het is?? wij denken dat we een meisje krijgen...en we willen het zelf wel weten maar niet aan de rest vertellen.Maar met jullie kan ik het wel delen want jullie kennen mij toch niet persoonlijk! dat is eigenlijk wel fijn!! Ger dat is een mooi rond buikje..ziet er goed uit!! hoe voelen jullie je??? ik voel me eigenlijk best goed! heb allen af en toe last van flinken nachtmerries. maar dan wordt ik snachts wakker en kruip ik gewoon lekker dicht tegen mijn vriend aan en dan is het weer goed.
Echt he Vond de handjes ook superschattig, zo naast het hoofdje, maar daar heeft ze helaas geen plaatje van gemaakt Ik dacht eerst meisje, maar vermoeden vanochtend was jongen, paar op forum zeggen ook jongen en ik vraag me ook af of het niet wat teveel uitsteekt voor meisje Maar we gaan het zien haha Ik voel me best oke, als ik actief ga doen wel snel moe maar niet zo erg als eerste trimester. Slapen is ander punt... lig vaak niet lekker, aangezien op mn buik niet meer kan. En nachtmerries heb ik ook erg last van! Of in ieder geval veel en levendig dromen, over de vreemdste dingen, weet elke keer nog wat ik gedroomd heb en soms gaat de droom na toiletpauze verder... heel raar. Zijn niet allemaal nare dromen maar soms wel heel erg. Vorige week helemaal overstuur van eentje... Bleh.
gek he dat je zoveel gaat dromen!! en inderdaad ze lijken zo echt!!! voelen jullie de kleine al ooit?? ik sinds vorige week een klein beetje en gister zaten we aan het avond eten en in schoot ineens omhoog..ronald (mijn vriend) zei echt zo wat is er??? was dat gewoon die kleine die schopte echt super hard!! kei leuk kreeg helemaal een warm gevoel(A) hihi vind het echt zoo bijzonder....ik ben ook nog best veel moe...maar gelukkig helemaal niet meer misselijk... zo maar weer eens lekker naar bed.. fijne avond iedereen nog en tot snel!!!!
Ik herken dat dromen wel.. Hier helaas net zo.. En soms zelfs meerdere per nacht die ik me allemaal kan herinneren.. Verder ben ik inderdaad wel wat moe maar nu ik 50 % werk een stuk minder als daarvoor. Misselijkheid is gelukkig helemaal verdwenen! Kindje voel ik wel met wat vage plopjes en zo heel af en toe een iets harder schopje.. Kan niet wachten tot ik de kleine echt goed ga voelen, vind t een heerlijk gevoel! Slapen wordt alleen wel moeilijker, was echt gewend op me buik te slapen, maar dat ligt nu niet meer natuurlijk. Dus maar zo veel mogelijk op me buik/zij met een flink opgetrokken been, dat wil nog! Straks weer naar de vk, ons prachtige wondertje zijn / haar hartje weer beluisteren! Gewelig!
Gezellig dat er zoveel wordt afgekletst!! Ik zie heel veel mooie buiken en echo's voorbij komen wat heerlijk om te zien!! Dat maakt me blij Die dromen herken ik zo, normaal droom ik ook, maar nu ik zwanger bang is het wel te overtreffende trap. En soms ook enge, dat mn vriend verongelukt enzo Dan wordt je naar wakker maar ben je blij dat hij naast je ligt! Wel jammer dat ik zo vaak moet plassen, dan maak je niet echt een lange ruk met slaap. Maar zo kunnen we wel wennen aan het constant wakker worden straks van de beeb! Ik voel me trouwens ook goed! Heb weer zin in dingen en vooral eten. Eerst kon ik echt niet meer koken ivm de lucht en energie. Nu heb ik weer zin om nieuwe dingen uit te proberen en kan ik weer kijken naar kookprogramma's zoals 24 kitchen En ik voel de kleine echt regelmatig schoppen of bewegen, ondanks dat mn placenta aan de voorkant ligt. Dus dat zegt niet altijd alles. @hanneke, lastig te zien zo... hebben ze toevallig niet meer foto's afgedrukt?? Van zij aanzicht misschien? In ieder geval nog even wachten. Je geduld wordt zo wel op de proef gesteld haha! Vriendlief en ik gaan zondag samen shoppen voor de baby en nu geen neutrale pakjes meer, maar wat past bij het geslacht. Ik ben al druk aan het kijken op internet, zoveel moois en leuks. Maar ik wil ook weer niet teveel geld aan uitgeven. Ga denk ik ook veel tweedehands kopen en dus daarnaast een paar mooie setjes nieuw kopen. Hoe gaan jullie dat doen?
Nee dit was de enige foto waarop het geslacht te zien is Mn man heeft echo wel gefilmd maar is niet heel goeie kwaliteit. Maar duidelijker dan deze foto is het ook niet geweest eigenlijk. Veel plezier met shoppen papilio Leuk ja! Ik wil wel paar dingetjes kopen maar wacht ook nog beetje af... heb al aantal mensen gehad die zeiden dat ze nog vanalles voor me hadden als het een jongetje/meisje was haha. En krijg nog wel babyshower waar ik waarschijnlijk lijstje voor mag maken
Hoi meiden, Grappig dat jullie ook allemaal die dromen hebben. Het wordt bij mij de laatste tijd wat minder gelukkig. Papilio, goed te lezen dat je meer energie hebt. Lekker is dat hè? Wat hebben ze leuke ideeën op 24 kitchen miejammie!!! Veel plezier zondag! Hanneke, ik sliep eerst ook slecht. Sinds ik een voedingskussen heb gaat het weer toppie. Die van de Hema is lekker lang. Ik ga dan op m'n zij liggen leg hem tussen m'n benen. Dan hebben mijn buik en rug steun. Het is even wennen, maar nu wil ik niet meer zonder slapen. Ik ben een rug slaper maar dat gaat helaas ook niet meer. Het was een gouden tip van m'n fysiotherapeut. Molly leuk dat je weer mee kletst. Fijn hè als de kleine van zich laat voelen. Ik geniet er ook zo van! Zo leuk ben cupcakes aan het maken voor morgen. Dan hebben we onze familie uitgenodigd om te vertellen wat het wordt. Morgen ga ik de cakes vullen met roze schuim. Zo'n zin in. Daarna gaan we gezellig met z'n allen barbecuen want als het goed is wordt het mooi weer. Ik zou zo graag al die koppies willen zien dat het een meisje wordt. Hahaha. Op naar morgen zeg ik! Hebben jullie het al rondverteld wat het wordt of gaan jullie dat nog doen? Ook op een gekke manier of vertellen jullie het normaal? Liefs Ger
Hoi meiden, Heb gister echt een top dag gehad. Was zo leuk. Heerlijk weer ook natuurlijk! Ook echt super grappig om al die koppies te zien toen ze wisten dat het een meisje werd... Heb ff een foto gemaakt van alle cakejes het was een hoop werk maar ben er best trots op haha
Super leuk gedaan Ger! Wij hadden om het geslacht te vertellen lichtblauwe babysokjes gekocht en deze ingepakt in een neutraal papiertje met zowel een blauw als een roze strikje er omheen. Dit mocht mijn moeder dan bijvoorbeeld uitpakken, was ook heel leuk en spannend natuurlijk voor hun om te weten wat het wordt! Ik voel me gelukkig eindelijk weer iets beter. Eerst een aantal dagen buikgriep gehad en daarna snot verkouden, keelpijn en geen stem meer, echt ideaal dus.. Gelukkig lijkt het vandaag wel weer de goede kant op te gaan. Morgenavond hebben wij de 20-weken echo, spannend!! Heb trouwens ook eens een buikfoto gemaakt, zal hem zo hieronder even proberen te plaatsen!
Jammie!!! Ziet er goed uit zeg!!! Leuk idee ook Als we het echt niet voor ons kunnen houden willen we het met de kerst ook vertellen op zon manier. Maar ik hoop dat het wel lukt om ons mondje te houden.
Hahaha papilio, ik zou het knap vinden als je zo lang niets kunt zeggen. Ik had dezelfde middag m'n mond al voorbij gepraat. Ach ja. Het is niet anders. Moi ook een superieur idee zeg met die sokjes. Fijn dat je weer aan de beterende hand bent. Mooie buik ook jij hoor. Ineens gaat het heel hard hè? Hoe was je echo? Gister ben ik voor het eerst een zwangerfit klasje gaan doen. Super leuk met maar 7 andere meiden. We hebben een heel boek met theorie gekregen ook wel grappig maar er moest ook gewerkt worden. Toch best lekker ff jezelf afmatten. Ik merk dat ik daardoor nog meer energie heb. Ik kijk nu al uit naar volgende week... Vandaag lekker meidendagje. M'n moeder, zusje en ik gaan de babydump onveilig maken. Zo'n zin in! Ik hoop dat ik een leuke box kan scoren. Verder heb ik nog een paar jurkjes nodig dus wie weet kan ik die daar ook vinden. Liefs Ger
Haha veel plezier met shoppen Ger Vind je cupcakes erg mooi trouwens! Heb ook ooit zo'n standaard in kerstpakket gehad, moet ik nodig nog eens gebruiken Hier eindelijk begonnen met behangen jeeee! Wel rustig aan... energie valt nog steeds erg tegen helaas. Vanmiddag komen ze ook mn nieuwe jas en badpak bezorgen, ben benieuwd! Kan ik gelijk uittesten vanavond met zwangerschapszwemmen Erg blij met jas ook gezien het weer nu...
heyhey Ger dat ziet er nog eens lekker uit!!! en fijn dat je een leuke dag hebt gehad! wij hebben zometeen de 20 weken echo...ben zo benieuwd!!! over een uur om precies te zijn! duimen jullie mee?? hihi xxx
Ger, heel vel plezier bij de babydump, hoop voor je dat je er leuk kunt slagen.. Molly heel veel succes en natuurlijk ook plezier bij de echo! Natuurlijk duim ik voor je dat alles goed is met jullie wondertje..Hanneke, inderdaad met dit weer geen overbodige luxe een lekkere winterjas.. Pff bah wat een weertje.. Ik ben gister nog weer even bij de prenatal wezen kijken, wilde zo graag een Nijntje pakje voor ukkie, omdat we niet willen weten wat t wordt is er niet heel veel keus, maar heb een leuke witte kunnen vinden.. Ben nu echt aan het aftellen, onze babykamer komt vrijdag! Kinderwagen box en alles komt mee.. Leuk! Kan ik eindelijk beginnen met t kamertje. Ook leuk, net met gemeente gebeld, en de datum van trouwen zo goed als vastgelegd.. Super blij, straks een echt gezinnetje met allemaal dezelfde achternaam! Zo blij mee. Trouwen met de liefde van me leven en ook nog ons mooie wondertje bij me mogen dragen.. Ben een gelukkig mens!
Wij hebben gisteren de 20-wekenecho gehad en gelukkig is onze kleine helemaal goedgekeurd!! Oh ja, en het is ook nog steeds een jongetje..!