1 - 15 maart 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mejosje, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Tnx voor jullie reacties meiden. Dat is nou net ff wat ik nodig had. Heel kinderachtig. Vannacht heerlijk geslapen. M'n lieverd heeft me gewoon wakker moeten maken want anders sliep ik nog haha. Ik kan er nu al weer een beetje om lachen om mijn bericht van gister. Qua jeuk is er niets veranderd maar ik kan het emotioneel weer even wat beter hendelen. Ik wacht gewoon maandag af. We zien het wel.
    Papilio ik heb acupunctuur nog niet geprobeerd. Ik heb idd veel gelezen. Ook bestaat er nog lichttherapie. Ik vindt het ook belangrijk dat de kleine hier geen schade van meekrijgt. Dus ben ik wel voorzichtig met wat ik allemaal smeer slik en behandel. Verder merk ik dat met het eten van suikerproducten het erger wordt. Dus ben ik op de gezonde tour. Ik wacht gewoon maandag af en anders zit ik het braaf uit.

Verliefd, ik hoop dat de bruine afscheiding tijdelijk was? Kan ook komen door te hard persen op het toilet.... Heb ik laatst gehoord op de zwangerfit cursus.
    Super leuk dat je geslaagd bent voor je trouw outfit. Natuurlijk ga je de show stelen, je bent de bruid! Leuk hoor geniet er maar van!

Liefs Ger

2. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Oh ger wat naar voor je! Hoop echt dat er snel een oplossing komt en de jeuk minder wordt!

Wij gaan morgen beginnen met het kamertje, super leuk!:)

3. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Ger, ben je maandag nog wijzer geworden van t gesprek betreffende je jeuk? Hoe is t nu met de jeuk, al iets beter of nog net zo erg?

Bruine afscheiding was inderdaad maar 1 dagje, en voel de kleine ook wel bewegen, dus ga er van uit dat ik morgen bij de vk gewoon weer een prachtig hartje hoor kloppen..

Moet morgen ook voor de glucosetolerantietest.. Bah wat heb ik daar geen zin in.. 2 uur lang op die stomme stoeltjes in het ziekenhuis zitten, met mijn rug, dat gaat een opgave worden.. En maar hopen dat het drankje me mee valt.. We gaan t zien.. Daarna meteen door naar de vk en s smiddags lekker bij kletsen met me lieve vriendinnetje en haar twee jongens van 1..

4. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Verliefd, hopelijk ben je test beetje doorgekomen zonder teveel misselijkheid en krijg je goede uitslag! Ik had geluk, ze kwamen hier aan huis. Dus ben 2 uurtjes terug op bed gegaan met wat leesvoer, stuk beter te doen dan die harde stoeltjes...
    Kamertje is klaar eigenlijk! Alleen nog gordijnen en plankje boven commode, maar centjes zijn zo eerst voor de kinderwagen dus de rest komt het nieuwe jaar wel ;)
    Ben wel erg trots hoe het geworden is :D
    Grote beer op hobbeleland is ooit mijn cadeau geweest voor mn eerste verjaardag, toen was ie groter dan ik :D
    Badje van de week ineens gekregen van iemand, erg fijn! Zoeen met thermometer als stop, lijkt me erg handig. Zou misschien zelf wit of rood gekozen hebben maar ach het is een vrolijk kleurtje :D

Bijgevoegde bestanden:

5. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Nog eentje :D

Bijgevoegde bestanden:

6. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Hanneke, wat een prachtig kamertje! Wauw erg leuk hoor! Ik zal er binnenkort ook eens een foto van maken en plaatsen..
    Test wel doorgekomen, maar ow wat is dat drankje vies! Maar goed mocht gelukkig wel iets water na drinken.. Twee uur wachten was een ramp maar ben ik ook wel doorgekomen.. Uitslag is gelukkig goed..
    Daarna naar de vk geweest en heerlijk hartje gehoord, en bolletje van kindje goed kunnen voelen,, heel leuk en bijzonder

Vanmiddag lekker bijgekletst met me lieve vriendinnetje en nu lekker op de bak met een kop thee, en een paar opgenomen programma's wachten tot ik straks weer moet gaan koken,, weinig zin om nog iets te gaan doen na zo'n lange weinig doen dag..

7. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Wauw Hanneke, wat een super leuke kamer wat is die muurschildering mooi geworden zeg! Super gaaf!

Moi, ben je al opgeschoten met je kamertje? Wij moeten ook nodig beginnen. Wie weet morgen. Er komt iedere keer wat tussen haha.

Verliefd, de jeuk is niet minder geworden maar ik kan er nu wat beter mee omgaan. Ik slik allergiepillen waar een beetje slaapmedicatie in zit. Dus de nachten zijn nu iets langer. Ik zit nog wel vaak onder de douche 's nachts maar ik ben vaak zo suf dat ik snel daarna weer in slaap valt. En wanneer je beter slaapt voel je je ook beter overdag. De dermatoloog heeft hormonenzalf voorgeschreven. Het neven effect van hormoonzalf is dat de kleine bij geboorte een groeiachterstand heeft. Tenminste de kans bestaat. Nou dat vindt ik nogal wat en manlief vindt dat het helemaal niks. Dus na wikken en wegen hebben we samen besloten het niet te gebruiken en het uit te zingen met huis tuin en keuken middelen. Dat is tot nu toe te doen...
    Wat fijn dat jou uitslag goed was. Altijd leuk hè kindje voelen.

Ik blijf het ook zo bijzonder vinden dat zo'n klein mensje groeit in m'n lijf. De schattige schopjes die ik af en toe voelde zijn nu steeds beter merkbaar. Soms denk ik dat ze vast op karate zit. Echt grappig rond etenstijd gaat m'n maag een beetje knorren en de kleine knort lekker mee. Ik denk dat ze door de herrie wakker wordt en erop reageert. Super maf. 's Avonds voor het slapen gaan is het ook kermis in m'n buik. Manlief vindt het hartstikke leuk dan kan hij lekker voelen. Zo grappig als hij zijn warme hand om m'n buik legt wordt ze vaak heel rustig. Herkennen jullie dat ook die steeds hardere schoppen?

Nou dames slaap lekker!

Liefs Ger

8. Papilio

Papilio Lid

25 jun 2014
    83
    0
    6
    Omg Rotterdam
    Hey meiden,

Hanneke dat ziet er heel leuk uit, vooral de muurschildering is erg mooi!! Kan me voorstellen dat je er trots op bent!

Ger, wel fijn dat het lukt om beter met de jeuk om te gaan. Psychisch vraagt het veel van je, dus knap dat het lukt! En beter slapen zal gerust wel schelen.... ik ben al niet te genieten als ik minder slaap, laat staan als je er ook nog eens erge jeuk bij hebt!

Moi hoe gaat het met jullie kamertje??

De glucose test heb ik ook binnenkort met 27 weken (mn moeder heeft diabetes) dus helaas moet het bij mij ook getest worden. Waar smaakt het drankje naar? Ik heb het geluk dat het ziekenhuis dichtbij zit dus ik ga misschien wel gewoon naar huis in de tussentijd. Daar blijven wachten lijkt me niet echt prettig. Gelukkig dat de uitslag goed is verliefd!

Bruine afscheiding heb ik nog niet gehad de hele zwangerschap terwijl ik er wel meer kans op heb aangezien mn placenta laag ligt. Gelukkig is er bij jullie dus niks aan de hand verder. Als ik bloed verlies moet ik wel weer meteen naar de VK, dus ik hoop dat het zo blijft.

Vandaag hadden we nog een extra echo bij de VK praktijk omdat twee VK met een echo opleiding bezig zijn. Dus we hebben de kleine uk weer helemaal gezien van top tot teen hihihi. De hoofdomtrek opmeten lukte alleen niet omdat het de hele tijd een beetje scheef lag hahaha. Dus dat is niet gelukt, maar de rest wel. Het was niet medisch, maar alle metingen correspondeerde met 25 weken zwanger, dus met vlag en wimpel geslaagd:D Lekker gevoel!! Ben blij dat het zo goed gaat.
    Afgelopen maandag de eerste yoga cursus gehad. Klein groepje, maar wel erg gezellig. De eerste keer mochten de mannen meteen mee, gelukkig was de lerares niet zweverig! Ik hoop dat ik er nog wat contacten aan over houd omdat ik in mijn woonplaats niet super veel mensen ken van mijn leeftijd. Dus wie weet.

Ow en die harde schoppen die herken ik zeker! En er zit een redelijk patroon in inderdaad, grappig om te merken. Altijd een mooie check om te weten of alles goed is.

Hebben jullie nog leuke nieuwtjes of nog leuke plannen voor het weekend?
    Mn vriend is nu druk in de weer met de kamer (hij kan echt echt niet stil zitten) en vanavond lekker uit eten met mn schoonfamilie. Verder lekker rustig aan doen...

Nou iedereen een fijn weekend!

9. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Hier een buik fotootje van mij.. Ben zo trots op het wonder dat in me mag groeien..

T weekend was me werk weekend en we hebben bezoek gehad van me zwager en schoonzus met hun zoontje van 1.. Erg gezellig en t weekend vloog dus weer voorbij!

Leuk hoor extra echo! Zou ik ook heel graag willen, vind de prijzen van pretecho's alleen niet zo prettig! Koop ik liever weer iets voor ons wondertje van!

Vandaag tijdens het werken veel last van harde buiken gehad.. Niet heel pijnlijk maar wel vervelend! Hopen dat t niet zo blijft tot me verlof! Nog 8 weekjes en dan al bij huis als t goed is!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,1 KB
      Weergaven:
      2
  10. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    @Hanneke, wat is het kamertje leuk geworden!

Wij zijn dit weekend ook weer druk bezig geweest en schiet al aardig op. Moet zeggen dat dat op de een of andere manier toch ook wat rust brengt. Ookal duurt het nog even, toch fijn als op een gegeven moment alles klaar is :). Zodra het helemaal af is zal ik hier ook wat foto's plaatsen!

@Ger, wat fijn dat je nu iets beter met de jeuk om kunt gaan. Als ik je verhaal zo lees zou ik ook niet aan de hormomenzalf zijn begonnen, dan maar proberen met huis/tuin/en keuken middeltjes inderdaad!

@Papilio, leuk dat je ook met zwangerschapsyoga begonnen bent! Ik ben nu ook een paar keer geweest en moet eerlijk zeggen dat ik het nog steeds vrij zweverig vind.. Maar goed, ik heb besloten om toch maar te proberen me daaraan over te geven omdat het wel echt even een uurtje rust is met aandacht voor mijn lichaam en wat daarbinnen allemaal gebeurd, en daar ben ik anders vrij slecht in.. :D Super leuk ook dat jullie nog een extra echo hebben gekregen!

@Verliefd91, ik merk ook dat ik opeens regelmatig last heb van harde buiken, echt niet fijn. Dit weekend nog, was gewoon met de hond in het bos aan het wandelen en opeens wordt m'n buik keihard. Na een tijdje zakt dat dan gelukkig weer weg. Maar 's avonds waren we het bed aan het verschonen en weer opeens een harde buik... Misschien toch een tekenen dat je teveel gedaan hebt? Ik moet vrijdag weer voor controle naar de vk en zal het daar sowieso even aangeven. Hopelijk worden het er niet veel meer.
    En mooie buik trouwens! Ik merk ook dat ik opeens echt hard groei, vind zelf dat ik al een enorme buik heb en ik moet nog wel even..!

Wat betreft de schopjes, die worden echt steeds harden en komen steeds vaker voor! Ook best op vaste tijden hier. Voornamelijk wanneer ik zelf rustig zit, maar ook vaak als ik naar bed ga en als ik 's nachts naar het toilet ben geweest laat de baby ook even van zich horen, net zoals 's ochtends vroeg.. Hoop maar dat dit straks niet het ritme wordt! ;):D Maar wel heel fijn om die beweging steeds te voelen, geeft toch een geruststellend idee. Aanstaande vrijdag mag ik weer voor controle naar de vk, leuk om dan ook weer even naar het hartje te luisteren.

Vorig weekend hebben wij de kinderwagen uitgezocht en gekocht die wij van mijn ouders hebben gekregen, hoe fijn! We wilde eerst voor de Jools Elephant Grey gaan, maar in de winkel waren er blijkbaar net de nieuwe modellen en kleuren binnen gekomen. Nu is het een Joolz Quadro Blu geworden, echt super mooi! Ben benieuwd wanneer die binnen komt..

Het meeste qua spullen hebben we nu ook wel in huis. Ik moet alleen nog een luiertas, een paar kleertjes en een wieg/ledikant dekentje en lakentje. Maar voor de rest zijn we volgens mij goed voorbereid :).

11. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Hoi meiden,

Verliefd, wat een mooi buikje zeg! Helemaal terecht dat je er trots op bent! Super leuk!

Papilio, wat ben jij een ongelofelijke mazzelaar met je extra echo! Ben ietsiepietsie jaloers op je! Hahaha

Moi, veel plezier vrijdag bij de vk. Ik vindt het altijd zo leuk om weer het hartje te horen. Geniet er maar van. Dinsdag mag ik weer. Ben benieuwd.

Hier gaat het met ups en downs. De ene keer kan ik de jeuk negeren de andere keer krab ik me suf. Ik heb geaccepteerd dat dit pas over gaat als de kleine meid geboren is. Ik droom er steeds vaker over. Misschien komt dat ook omdat ik op maandag altijd zwangerfit heb. Daar zit ook theorie bij en daar wordt de bevalling uitgebreid besproken. Verder ben ik er niet mee bezig, behalve in m'n slaap. Maar ik ben bang dat het minder romantisch is dan dat ik droom hahaha. Ach ja we zien wel weer verder tegen die tijd...
    Zijn jullie al bezig met geboorte kaartjes? Er is zoveel keuze. Ik ben de laatste tijd aan het kijken wat het meest bij ons past. We willen wel met foto. Maar dan niet zo'n standaard foto kaart. Dus het wordt nog lastig. Ook ben ik aan het kijken voor een passend gedicht. Er zijn een heleboel mooie die al heel vaak gebruikt zijn. Lastig lastig, maar super leuk om te doen.
    Zaterdag gaat het toch echt gebeuren! We gaan stucen! Jeeeeh. Zo'n zin in! Lekker schuren en schilderen ik kijk er echt naar uit!

Liefs Ger

12. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Wij zijn al een heel eind met de kamer, hoefde dan ook niet veel aan te gebeuren.. Hier vast een een klein voorproefje van de meubels waar we zelf heel verliefd op zijn!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,7 KB
      Weergaven:
      5
  13. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Ziet er heel leuk uit Verliefd! Leuk he, om zo met het kamertje bezig te zijn? Wij gaan dit weekend weer verder. :)

@Ger, bah, het lijkt me niet niks om steeds maar met die jeuk om te moeten blijven gaan. Kan me voorstellen dat je wat dat betreft zo snel mogelijk zou willen bevallen! ;)

En inderdaad, wij zijn ook al wel een beetje aan het kijken naar geboortjekaartjes, maar ik zei laatst nog tegen mijn vriend, er zijn echt zo veel van dat soort sites! Ik heb wel al een aantal gratis proefdrukjes besteld. Sommige kaartjes vallen in het echt dan toch wel tegen dus kunnen gelijk in de papierbak. Leuk om zo mee bezig te zijn. :)

Ik mag morgenochtend weer naar de vk, hopelijk is alles nog steeds goed!

14. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Zeker leuk om mee bezig te zijn..

Wat kaartjes betreft zijn we nog niet echt bezig.. Ik heb ooit eens proefdrukken laten bezorgen, was gratis, zat er eentje tussen die ons wel wat lijkt, keuze is wel wat beperkter als je niet weet wat het wordt.. We willen dus een redelijk neutraal kaartje, en die zijn er minder maar alsnog genoeg hoor.
    De teksten voor op het kaartje hebben er toevallig al wel.. Ik had er ooit een paar opgeschreven die ik mooi vond, laast voor mijn aanstaande man voorgelezen en we waren er al snel uit welke tekst we allebei mooi vinden.. Zo makkelijk dat we samen zo goed als dezelfde smaak hebben met heel veel dingen.. Heeft ons al een hoop ruzie bespaard tijdens het huis inrichten kinderkamer uitzoeken enz.

15. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Mooie meubeltjes verliefd! Vind het erg mooie kleur! Vind dat mandje ook erg leuk, is dat voor de billendoekjes? Waar heb je die gevonden als ik vragen mag? ;)

Geboortekaartjes pfiew... Weet nog niet goed waar ik moet beginnen te kijken haha. Heb wel eens beetje gekeken maar niet serieus wat echt een optie is of waar het het meest betaalbaar is...
    Volgende project maar weer haha.

Heb dinsdag extra echo gehad van verloskunde opleiding, leuk hoor! Studenten die moeten leren echo maken, best ingewikkeld, wij mooi extra kunnen kijken haha. Heel verschil met de 20-weken echo weer, echt veel gegroeid en de botten zijn ook veel verder ontwikkeld, je kan niet overal meer doorheen kijken. Onze uk ligt in stuit, maar dat wist ik al wel want hij trapt steeds tegen mn baarmoedermond en blaas hihi. Gelukkig nog tijd en ruimte genoeg om te draaien. Komende dinsdag ook weer controle bij vk.
    Van het weekend zak kleertjes gehad van iemand, heel blij mee! Veel dingen zijn echt mooi en als nieuw! En naarmate haar kindje ouder wordt wil ze me ook grotere maatjes gaan geven :D Echt heel tof, aangezien we het niet super breed hebben. En het is zoveel dat we alsnog wel uit kunnen zoeken wat we mooi vinden en wat niet, kast ligt al aardig vol!

16. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Hanneke, dat is gewoon een doos voor tissues, ooit eens bij de kwantum gekocht, en doe er nu een plastic billendoekjes ding in, staat erg leuk..

Gister ben ik eenvormig verrast door mijn lieve vriendinnetjes en familie met een super leuke baby shower,, echt erg leuk, behalve de oma's was iedereen er ook.. En ik had het totaal niet zien aankomen dus de verrassing was echt enorm.. Zelfs dat mijn vriend me uit huis heeft weten te lokken heeft me nog niet iets doen vermoeden..
    Heb natuurlijk weer hele leuke cadeautjes gekregen, maar bovenal ook heel veel persoonlijke wensen van mensen aan ons kindje op rompertjes geschreven en we hebben super leuke spelletjes gedaan.. Echt bijzonder dat me zusje dit voor me heeft georganiseerd,,
    Zijn er nog meer dames die een baby shower hebben gehad of er eentje verwachten stiekem?

17. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Verliefd super leuk van je babyshower, gaaf dat het ze gelukt is het als verrassing te houden!
    Ik ga er ook een krijgen, dan weer niet zo'n verrassing... maar wordt in onze kerk altijd georganiseerd als iemand voor het eerst zwanger is dus ik wist wel dat het eraan ging komen. Wordt in januari. Heb opdacht gekregen lijstje te maken met wensen en met wie ik er graag bij wil hebben, wat ze er verder van maken is dan wel verrassing. Leuk hoor :D
    Vanochtend bij verloskundige, nu is mn bloeddruk meestal rond 130/70, soms iets onder 130, soms iets boven. Nou was ie 140/70. Tja. Moest toch maar in potje plassen voor eiwitten en do nog keer komen meten. Vind t wel goed dat ze voorzichtig zijn. Maar maak me er nog niet echt druk om, t is maar net wat hoger en onderdruk blijft mooi laag. Nu hopen dat ik do niet ga stressen dat ze moeten meten en dat het dan weer hoger is ;)
    Assistente verteld dat ik over wou stappen naar Menzis, heeft zij het er weer over dat ze dacht dat die kraamzorg eigen bijdrage niet vergoedt, wat dus wel in hun vergoedingenoverzicht staat... geniale afspraak weer haha.
    Maar de suikertest was helemaal netjes geweest, nuchter 3,9 en na drankje 5,1 :D
    En met baby alles goed! Flink aan het draaien vanochtend haha, kreeg ook ineens bovenin schopjes.

18. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Wiehoe hij is binnen!!! Hahaha. FBTO heeft een leuk kraampakket. Grappig allemaal hoor. Ik hoef een heleboel spullen niet te halen. Hebben jullie hem ook al gehad?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,7 KB
      Weergaven:
      5
  19. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Verlief, wat leuk dat je verrast bent zeg! Ik heb geen idee of iemand dat voor mij gaat organiseren. Ik zie het wel. Ik verwacht eerlijk gezegd niks. Hanneke, ook leuk dat jij er één krijgt. Ik vind het altijd weer bijzonder dat er iets voor je wordt georganiseerd. Ook al weet je wanneer.... Leuk ook je babykamer! Heel mooi!

Gister bij verloskundige geweest. Alles was goed. Behalve dan dat ze denkt dat ik suikerziekte heb. Het was een invaller dus ik maak me helemaal niet druk. Ze heeft een heel formulier meegegeven en ik dacht, daar doe ik mooi niks mee. Ik ben het zo beu iedere keer die ziekenhuisbezoeken. Misschien heel naïef dan is dat maar zo. Manlief gaat echt zaterdag stucen. Ik ben zo benieuwd... Hahaha.

Liefs Ger

20. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ger waarom denkt ze dat je suikerziekte hebt...? Hebben ze geprikt?
    Kan me voorstellen dat je het ziekenhuis helemaal beu bent...
    Anders nog eens navragen als je eigen vk er weer is. Als het eigenlijk nergens op gebasseerd is is het geen probleem, als je het stiekum toch hebt is het wel gevaarlijk misschien... Niet te hopen natuurlijk!
    Vond het hier wel schelen dat suikertest thuis kon. Nu afhankelijk van de groei enzo of ik straks misschien nog een keer moet...

Kraampakket moet ik nog aanvragen, we gaan zometeen overstappen van verzekering, oude verzekering kreeg ik geen kraampakket van. Als het goed is lukt het nu wel op tijd nog. Wou eerst ook naar FBTO, maar omdat ze nu veranderd hebben dat je modules die je aan zet de rest van het jaar aan moet laten, valt het toch weer duurder uit ;) We gaan nu naar Menzis, met PMA collectief, krijg dan mooi alles rond bevalling vergoed en kan straks bril uitzoeken nog voor nachtvoedingen. Draag nu alleen lenzen, heb er geen bril naast, maar is toch wel zo handig straks denk ik.

Vandaag dan hercontrole bloeddruk gehad. Lekker nuttig want ik krijg dus sowieso al hogere bloeddruk van het feit dat ze bloeddruk gaan meten (witte jassen hypertensie...) en nu was ik dus dik in de stress dat als ie 141 zou zijn ze me door gingen sturen en ik mogelijk niet meer thuis mocht bevallen...
    Nouja eerste keer was ie dus 140/64, tweede meting tijdje later 134/64. Vk van vandaag was er gelukkig wat nuchterder over dan die van dinsdag. Mn onderdruk is gewoon helemaal prima, voorheen keken ze eigenlijk alleen daarnaar, maar kort geleden zijn de regels aangescherpt. Bovendruk is stressgevoelig. Ze zei als ik nu wel heel vroeg zou zijn voor zwangerschapshypertensie, kan wel maar als dan is het meestal gelijk heel hoog en niet een beetje, en met klachten en die heb ik niet. Dus het was goed zo, voor zekerheid kijken ze nog keer urine met 30 weken ofzo maar moest er niet om stressen ;)
    Ohoh die hormonen ook... ;)

Ik begin me al lichtelijk pinguin/eend te voelen hier... jullie? Iets met pijnlijke spatader ook, voel me net oud vrouwtje met opstaan uit bed en lopen... ah ja ;)

Deel Deze Pagina