Gisteren en vannacht nog weeën gehad, maar die stopten gelukkig uit zichzelf. Mocht vanmiddag weer heerlijk naar huis, maar moet heel rustig aan doen. Inmiddels heb ik een verkorte baarmoederhals van 2cm en zwangerschapssuiker. Blijft spannend, iedere dag is er 1. Hele fijne avond allemaal en een super 2015 gewenst!
Rimase. Hopen dat jullie kleintje nog even lekker bij jou blijft zitten! Voor jullie allemaal een heerlijke avond een super jaarwisseling, en op naar t jaar dat we onze kindjes mogen verwelkomen! ❤️
Spannend Rimase! Ik hoop echt dat ie nog lekker ff blijft zitten. En idd elke dag is er 1! Iedereen gelukkig nieuwjaar! Een jaar waarin we hopelijk allemaal moeder worden. Sommige zijn het al. Ik nog niet en ik vind het heel bijzonder. Liefs Ger
Gelukkig nieuwjaar allemaal Jaja, het jaar waarin onze kindjes geboren gaan worden! Echt wel heel spannend Komt toch wel dichtbij nu! Woensdag controle gehad nog, deze vk had goede invloed op mn boelddruk haha, was mooi 128/68 Onze uk ligt mooi met hoofd naar beneden. Moet wel nog keer suikertest doen helaas... in nieuw protocol moet dat 2x ofzo.
Ook ik wens jullie een heel mooi 2015 met lieve baby's!!!! Met mij is alles goed, van de week langs de vk geweest en alles was goed. Mn ijzer is iets gedaald maar heb nog wel voldoende reserves. Dus adviseert ze me op te letten ijzer rijk voedsel te eten en roosvicee ferro te drinken. Dat gaan we maar braaf doen. Straks komt eindelijk de kinderwagen, de nuna ivvi!! Staat die van jullie al klaar? En moeten julloe nog veel aanschaffen? Maandag heb ik nog een echo om erachter te komen of mn placenta genoeg is opgeschoven, gelukkig is de kans erg groot!! Nou dat was het weer voor even. Iedereen succes met de laatste loodjes, is het zwaarder geworden voor sommige? En rimase, ik hoop dat alles goed blijft gaan!
Hoi meiden, Hanneke, ik moet de suikertest toch ook doen helaas. Ik ga a.s. dinsdag. M'n eigen vk vond het toch beter dat ik me liet testen op zwangerschapssuiker. Mwa vooruit dan. Zij kon het goed onderbouwen dus gaan we het doen. Wanneer moet jij? Papilio, wij hebben deze vakantie van alles aangeschaft. Expres nog niet alles, want ik heb over 2 weken al verlof dus ik wil nog niet alles in huis hebben. Ik ken mezelf anders ga ik zitten wachten en me helemaal vol eten haha. Dus laat mij nog maar even lekker rommelen. Wel hebben we de cruciale spullen in huis. De kinderwagen staat er al een tijdje. Vandaag een lamp gehaald en gordijnen besteld. Spannend maandag! Hier gaat het goed. Vanaf maandag nog 2 weekjes werken en dan verlof. Ik zie als een berg tegen m'n verlof op. Hopelijk denk ik daar volgende week anders over haha. Afgelopen week hebben manlief en ik een rotweek achter de rug. Maandag onze hond in laten slapen. (hij was nog maar 3 jaar. hij was heel ziek dus we hadden geen keuze) Dinsdag werd m'n schoonvader opgenomen met een zware longontsteking. Dus was al met al een drukke week met diverse emoties. Hopelijk brengt januari ons wat meer rust.....
Ger, heftig voor je strekte! Hopen nu inderdaad op een minder roerige tijd! Suikertest heb ik gehad, mag hopen dat ik m niet nog een keer moet doen, daar heb ik geen behoefte aan.. T drankje was echt vies en t wachten was echt killing! wens ieder die dat nog moet, veel succes. Wat de spulletjes betreft, kinderwagen staat hier al een tijdje klaar, opgemaakt en al, kamertje is zover klaar, alleen nog wat kleine spulletjes halen en wat kleertjes in 56.. Broekjes genoeg gekregen maar shirtjes hebben we er nog maar 2 ofzo.. Maar goed,, tijd zat, ik ben namelijk vanaf vandaag thuis! Eerst vakantie, en dan aansluitend over 2 weken mijn verlof. Dus vandaag mijn laatste uurtjes op t werk doorgebracht! Heerlijk idee maar ook wel gek, waarschijnlijk als ik terug kom zijn er een aantal cliënten overleden, dus wel heel vreemd om die mensen niet meer terug te zien waarschijnlijk. Maar ergens zie ik ook wel op tegen 8 weken voor de tijd thuis te zitten, wordt zo benieuwd naar onze ukkie, wat is t en hoe gaat ie er uitzien en wat voor karaktertje zak hij/zij hebben.. Nog 8 weekjes dagdromen en dan voor je t weet is ons wondertje er, en is ie vast niet meer weg te denken! Voel m gelukkig nog wel prima, behalve me rug en wat maagzuur mag ik niet klagen, dus dat doen we dan ook maar niet.. Hoe is t bij jullie? Al veel last van dat de buik in de weg zit enz?
Tjonge Ger wat erg van je hond, op zo'n jonge leeftijd! En je schoonvader nog... gaat het nu wel beter met hem? Ik moet woensdag suikertest doen, maar hier komen ze aan huis. Dus wel vies dat drankje enzo maar kan daarna gewoon 2 uur terug mn bed in met boek dus komt wel goed Heb boek veilig bevallen van Beatrijs Smulders geleend van de bieb, genoeg leesvoer dus. Mn buik is wel groot maar op zich geen last van, alleen met sokken aandoen hihi. Wel meer last van mn bekken maar is nog wel te doen. Dinsdag fysio dus ben benieuwd. Had wel stuk meer last na oudjaarsdag, boodschappen in drukke winkel en slenteren is echt killing, lang staan met oliebollen bakken en avond veel op harde stoel gezeten... kon me haast niet meer omdraaien in bed 's nachts Soms knakt mn bekken ook als ik van lig naar zit ga, echt eng hard! We hebben vanochtend mooi plankje boven commode opgehangen en box neer gezet. Kunnen we de katten vast aanleren dat ze daar niet in mogen. We hebben 1 dondersteen waarvan we dachten dat ie tijdens het in mekaar zetten er al in zou zitten, maar hij heeft ons verbaasd, is er nog niet in geweest lol. Vrijdag over een week komt dan de kinderwagen En ga van de week bril uitzoeken voor naast mn lenzen, lang leve nieuwe verzekering haha. Woensdagavond voorlichtingsavond van de vk over de bevalling, ben benieuwd!
Ik ben ook weer terug van vakantie en wens jullie allemaal een heel mooi en vooral bijzonder nieuw jaar toe! Jeetje Rimase, wat moet dat schrikken zijn geweest zeg! Ik hoop dat alles nu rustig blijft tot de baby echt mag komen, hopelijk blijft hij gewoon nog even zitten! @Ger, wat een rotweek inderdaad en wat ontzettend sneu van jullie hond, nog maar drie jaar oud..! Wij hebben zelf een labrador die net 5 is geworden en moet er niet aan denken haar nu al te moeten missen.. @Verliefd, wat lekker dat jouw verlof al begonnen is! Ik moet maandag weer werken en moet dan nog vijf weken aangezien ik probeer tot 36 weken te werken, hoop dat het allemaal lukt. @Papilio, leuk dat jullie kinderwagen ook bijna komt! Die van ons hebben we nu een paar weken binnen en ben er echt super blij mee, het is een Joolz Quadro Blu geworden, hij is echt super mooi! Staat boven al in elkaar te wachten totdat we hem kunnen gebruiken . @Hanneke, sterkte met de suikertest, hoop dat alles goed is! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, lekker er even tussenuit nu het nog kan. Woensdag bij de vk geweest en alles was nog steeds goed gelukkig. Bloeddruk was heel netjes, 108/70 en de baby deed het ook goed, hartje klopte mooi. Altijd fijn weer even zo'n check. Verder hebben wij deze vakantie het kamertje afgemaakt, ook heel fijn en geeft ook rust moet ik zeggen! De kleertjes heb ik allemaal in huis alleen moet ik wel alles nog wassen, maar dat komt nog wel. Eigenlijk hebben we nu alles wel zo'n beetje in huis, behalve luiers en het geboortekaartje moeten we nog regelen. Weten al wel welke het wordt maar moeten het nu nog definitief maken enzo. Spannend allemaal, het gaat wel opschieten nu..! Ik merk wel dat ik wat minder fit ben dan bijvoorbeeld drie weken geleden. M'n buik gaat nu toch echt wel in de weg zitten, vooral met schoenen aan/uittrekken. En heb erg veel last van maagzuur wat niet fijn is. Gelukkig helpen Rennies meestal nog redelijk goed. Ik slaap ook slechter, moet er inmiddels 2x per nacht uit ipv de eerdere 1x (kan ik alvast wennen.. ) en heb ook vaak last van m'n bekken, ook 's nachts als ik dus gewoon in bed lig. Maar goed, nog een paar weekjes volhouden allemaal.. Vorige week is een vriendin van mijn bevallen van haar eerste kindje, heel bijzonder en vooral ook best gek om te bedenken dat wij dat ook over een kleine 2 maanden gaan meemaken! Geniet allemaal nog van het weekend!
Hoi meiden, Verliefd, dank je wel. Geniet van je verlof. Mis je je werk al of ben je inmiddels superblij dat je voorlopig niet meer hoeft? Ik zie er namelijk als een berg tegenop haha. Die laatste dingetjes kopen doe ik ook in die verlof weken. En ik heb me voorgenomen om heeeeel veel bezoekjes bij vrienden/kennissen/familie af te leggen. Verder moet het huis ook nog een fijne schoonmaakbeurt krijgen dus wie weet ben ik wel vreselijk druk.... Mijn buik zit alleen 's nachts in de weg. Verder ben ik er wel trots op en toen ik gister op m'n werk kwam wilde iedereen weer ff eraan voelen. Ik voel me prima en dat ervaar ik als een zegen. Heb je een leuk afscheid op je werk gehad? Geniet jij maar heerlijk van het dagdromen, ik ga er volgende week vrijdag meteen mee beginnen! Hanneke, hij moet tot woensdag zeker in het ziekenhuis blijven. Dus ik ben benieuwd. Leuk hè box in de kamer. Bij ons staat ie nu ook. Ben heel erg benieuwd wat de definitieve plek wordt want hij is iets groter dan ik in mijn hoofd had. Hahaha. Dus hij schuift de hele kamer door. Manlief heeft nu een dagje vrij en is een plank voor boven de commode aan het maken. Ik had op internet een plaatje gezien met steigerhout wat ik wel leuk vond. We hadden nog wat steigerhout liggen dus hij zegt dan maak ik het toch even? Vet gaaf! Succes met de suikertest morgen. In 1x opdrinken werkt het best. Daarna wel om een glaasje water vragen want bah wat is die nasmaak goor. Ben je al bij de fysio geweest? Mij heeft het echt geholpen. Maar rust helpt wel het best. En dan bedoel ik echt liggen. Vaak als ik ff een uurtje lig dan gaat het wel weer. Moi, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Zal wel een gek idee zijn de laatste keer met z'n tweetjes... Lekker joh dat je kamer af is. Wij moeten de geboortekaartjes ook nog regelen. Zit nog een beetje te twijfelen of we een kraamfeest moeten geven. Dat voorkomt een beetje dat iedereen apart langskomt. Aan de andere kant is dat ook wel weer gezellig. Gisteravond een bij zwangerfit gehad over borstvoeding. Echt grappig iedereen gaat borstvoeding geven. Tenminste dat is het voornemen. Je moet altijd maar afwachten of het lukt. Ik ben heel erg benieuwd. Wel leuk hoor alle borstvoedingshoudingen besproken. Want ja, ze is tenslotte ook fysiotherapeut dus geeft ze ons graag advies mee over hoe we het beste kunnen zitten of liggen als we gaan voeden. Het sporten lukt me nog steeds vrij aardig. Iedere keer als we daarheen gaan denk ik nou nu zal het niet meer gaan. Maar het valt me alles mee. Nog 2x dan hebben we het gehad. Weer een fase afgesloten. Het komt allemaal best dichtbij nu. Best spannend, maar ik heb er onwijs veel zin in. Ik kijk iedere dag wel even in de wieg en ruik aan de zwitsal bodylotion. Gewoon omdat het lekker ruikt en omdat ik zo naar het kleine meisje verlang....
Heerlijk dacht ik bij mezelf, lekker thuis, en t is net of me lichaam denkt hè hè eindelijk rust, dus ben ik vanaf zaterdag al ziek. Koorts is gelukkig wel weer gezakt, maar hoest me nog de longen uit me lijf en mijn ribben lijken wel gekneusd van al t hoesten,, enorme spierpijn en van 3 dagen niks kunnen eten ook ruim een kilo afgevallen.. Nu maar hopen dat onze ukkie toch wel heeft gepakt wat ie nodig heeft. En nu maar heel hard duim dat ik voor t weekend weer helemaal ben opgeknapt, want zaterdag ben ik jarig! Hebben we heel wat familie die allemaal willen komen, dus hoop me dan weer een stuk beter te voelen.. Maar goed we houden hoop... Vanavond moeten we naar de voorlichtingsavond over de bevalling, en morgen avond naar de vk om het bevallingsplan te bespreken.. Gelukkig hebben ze 1 keer in de week avondspreekuur zodat mijn man ook mee kan.. Ik wil heel graag thuis bevallen, maar mijn man ziet dat echt niet zitten. Bij ons wordt het dus het geboortecentrum aan het ziekenhuis vast, waar willen jullie gaan bevallen?
Hoi allemaal, Ik kom ook even koekeloeren hier. Ik hang al een tijdje op het forum maar voeg me graag aan dit gezelschap toe: Uitgerekend op 2 maart: Kairi -(27)- 1e kindje | meisje (ik weet niet wie mij kan toevoegen, maar ik hoor het wel als ik daar actie voor moet ondernemen.) Ik zit al 2 maanden thuis. Ontslagen in proefperiode van mijn nieuwe baan (vorige baan ging werkgever failliet). En de redenen waren gewoon slap. Collega's en ik vermoeden dat het vanwege mijn zwangerschap was dat ik ontslagen werd. Dus ik vind het wel leuk om een beetje hier op het forum wat te kletsen om mijn tijd vol te krijgen Nu 32 weken zwanger dus alles gaat steeds langzamer en moeizamer. Redelijk wat last van harde buiken. Vooral 's avonds. Voor de rest mag ik niet klagen en gaat alles prima. @Verliefd: Ik wil graag thuis bevallen en zoals het er nu uit ziet gaat dat ook gewoon lukken. Als ik me moet ontspannen en kunnen concentreren vind ik dat ik dat het best thuis kan doen op mijn eigen plekje. Maar ik heb niet de illusie dat ik perse thuis MOET bevallen. Als het tijdens de bevalling zo gebeurt dat ik naar het ziekenhuis moet, dan heel graag. Gelukkig is het ziekenhuis op nog geen 5 minuten hier vandaan (als ik kon lopen, zou ik het doen ) dus als ik er heen moet zijn we er heel vlug. Dat vind ik ook wel een fijne gedachte.
O verliefd wat vervelend zeg dat je ziek bent. Gelukkig is zaterdag nog een eindje weg en heeft je lichaam de tijd om te herstellen. Beterschap! Ik ga eind januari naar de voorlichtingsavond van het ziekenhuis. Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. Dat wist ik al meteen toen ik zwanger werd haha. Ik ben aan het uitzoeken wat het kost om zonder medische indicatie toch te daar te bevallen. Ik weet dat mijn verzekering tot max. 200,- vergoedt. Heb jij een idee? Kairi welkom hier! Gezellig dat je mee kletst! Wat vervelend dat je werkgever je eruit gegooid heeft. Ik weet er alles van ik was er ook uitgeknikkerd in de eerste week van m'n zwangerschap ook om vage redenen. Gelukkig heb ik weer werk kunnen vinden, maar deze tijd maakt het er niet makkelijker op. Harde buiken heb ik nog maar 1x gehad. Dat kwam omdat ik erg druk was. Dus ik zou zeggen lekker rustig aan doen dan hè? Je hoeft geen actie te nemen hoor voor dat lijstje. Dat hebben we al een tijd geleden afgeschaft haha. We zijn met zo weinig dus dat komt vast goed! Liefs Ger
Ger, wat betreft de kosten. Ik ben zo aanvullend verzekerd dat bij ons 100% vergoed wordt bij een niet medische indicatie.. Ik wil zelf heel graag thuis bevallen, maar mijn man ziet dat echt niet zitten, dus wordt het het geboortecentrum.. Vanwege mijn Gebroken rug en hernia, en t ziekenhuis op ruim een half uur rijden van ons af kan ik me er eigenlijk ook wel in vinden.. Leuk weer iemand die mee komt kletsen.. Erg gezellig! We gaan allemaal richting verlof en dus meer tijd om te kletsen! Hoe meer zielen hoe meer vreugde zeg ik altijd maar zo! Welkom!
Ohw ja ik vind die Zwitsal ook zo lekker om aan te ruiken Ger Hoop dat je schoonvader inderdaad snel naar huis mag en opknapt! Ik ben het thuis zitten af en toe ook best wel zat... maarja. Erg fijn dat ik straks alle tijd voor ons kindje heb, en dan gaat het vast ook beter. Maar nu is t af en toe toch wel beetje eenzaam, vooral als je vanalles zou willen doen maar dat dat niet lukt vanwege energie/bekken... Soms harde buiken ook nu. Gauw teveel op mezelf gericht dan en ga me snel nutteloos voelen als ik niet kan doen wat ik normaal deed... Makkelijk depri worden. Maar goed straks heb ik ons kindje om me helemaal op te richten en kan ik ook hopelijk weer wat meer doen, dus komt wel weer goed Vanochtend bij fysio geweest, allemaal uitleg en oefeningen gehad. Best lastig ja hihi. Ben zo gewend dingen op bepaalde manier te doen of zonder nadenken... Moet dan met gaan zitten en opstaan lage buikspier beetje aanspannen, en dan tegelijkertijd uitademen. Nouja ik span dus makkelijk veel teveel buik aan, of ik sta al voor ik eraan dacht dat ik dat moest doen of ik houdt mn adem in hahaha. Vrijdag nieuwe afspraak, dan ging ze wat proberen losser te maken bij mn bekken ofiets. Heb ook zo'n fitnessbal gekocht, was bij lidl in aanbieding, leek me wel goed voor mn bekken en misschien ook prettig met bevalling straks. Ik wil ook heel graag thuis bevallen, maar woon ook 5 min van ziekenhuis af dus dat vind ik ook goed te doen. Waarschijnlijk ben ik er net zo snel als dat de gyn er over zou doet om uit zijn spreekuur/operatie of 's nachts van thuis te komen... Heb zelf het idee dat ik mij thuis veel beter kan ontspannen. Kan me helemaal voorstellen dat ik van het ziekenhuis op zich al zoveel adrenaline krijg dat ik gelijk geen weeën meer heb... Thuis lijkt me veel rustiger, eigen plekje en begeleiding door 1 vk ipv wisselend team. Maar op zich kun je dat tijdens de bevalling zelf nog besluiten natuurlijk, wie weet denk ik er dan anders over. Schijnt best grote kans te zijn bij eerste bevalling dat je alsnog naar het ziekenhuis moet. Verliefd bij ruim half uur rijden zou ik het toch ook wel erg spannend vinden hoor om thuis te bevallen... ik weet niet zeker of ik het in dat geval wel aan zou durven. Wij hebben morgenavond voorlichtingsavond over de bevalling, ben benieuwd Ger, welke verzekering heb je? De basisverzekering vergoedt wel een deel van poliklinisch bevallen, valt ook niet onder eigen risico dus dat scheelt. Maar de eigen bijdrage is ergens in de 300 euro. Ik meen dat FBTO bijvoorbeeld max 200 aan eigen bijdrages van kraamzorg en poliklinisch bevallen bij mekaar vergoedt. Met kraamzorg zit je daar al bijna aan... Als het aparte vergoeding is moet je denk ik nog 150 ofzo zelf betalen. Ik ben nu al helemaal blij met mijn nieuwe verzekering... vandaag bril uitgezocht voor naast mn lenzen, fysio geweest, heb de extra kosten er straks in januari al uit en dan moet ik nog bevallen
@ Verliefd geniet van je verlof, heerlijk dat het bij jou al begonnen is! Hopelijk knap je snel weer op zodat je het weekend weer helemaal beter bent. Ik ga trouwens in het geboortecentrum bevallen, dat is allemaal al geregeld. Moet er zelf eerlijk gezegd niet aan denken om thuis te bevallen, maar gelukkig mogen we hier zelf kiezen . @Kairi; welkom! Wat balen dat je ontslagen bent in je proefperiode..! Hopelijk kom je de tijd nog een beetje door. Geniet nog maar even van de rust. Ik ben zelf 8 maart uitgerekend van ons eerste kindje, een jongen! En ben 29 jaar. @Hanneke, kan me ook wel voorstellen hoor dat te lang alleen thuis zitten ook niet goed is. Ben benieuwd hoe ik dat straks ervaar. Gelukkig heb ik hier nog een hond rondlopen waar ik dan nog lekker wandelingen mee kan maken (hoop ik..) dus ben dan toch niet helemaal alleen. Maar inderdaad, iedereen in je omgeving werkt vaak gewoon overdag dus is het even afkicken van werk en zoeken naar een nieuwe invullen. Hoewel ik wel merk dat ik er echt aan toe ben, de aankomende bevalling zit toch steeds meer in m'n hoofd en merk dat ik minder zin heb om te werken maar me nu gewoon op de laatste weken zwangerschap wil focussen. Nog een paar weekje volhouden . Ik heb hier gister een kraamhulp over de vloer gehad voor de 'intake', was prima. Ben laatste naar een informatieavond geweest van het CJG waar ook iemand van de kraamhulp sprak dus was eigenlijk niks nieuws, maar toch mooi dat ze nu langs zijn geweest en alles geregeld is. Aanstaande vrijdag ga ik naar het ziekenhuis waar dan een informatiebijeenkomst over de bevalling is en vervolgens een rondleiding door het geboortecentrum. Weet ik tenminste een beetje hoe het eruit ziet en waar ik kom te liggen. Verder is de baby nog steeds lekker actief! Zie af en toe echt m'n buik alle kanten op gaan, heel grappig om te zien. Beetje jammer alleen dat hij ook vooral 's nachts actief is, hoop dat dit straks niet zo is..! Heb wel steeds meer last van m'n bekken nu, ook gewoon met liggen 's nachts en als je dan opstaat om naar het toilet te gaan bijvoorbeeld. Kan wel meer thuiswerken dus dat is fijn, dan hoef ik in ieder geval niet zoveel te reizen. Fijne dag allemaal!
Zo dan. Vanmorgen vroeg werd de box geleverd. 7:05 was het. Vroeggg... Maar manlief had het ding al in elkaar geschroefd voordat hij richting werk vertrok. Weer iets om af te strepen. Ik geloof dat er nu nog maar weinig is wat ik nog niet in huis heb. Zo na de feestdagen komt mijn nesteldrang en poets-en-opruim-woede weer terug, terwijl ik voorheen mij echt niet kon storen aan rommel en ik rustig een weekje niet kon stofzuigen. Op de babykamer komen we niet zo veel, maar als ik dan toch een stofje of haren daar zie liggen heb ik meteen de neiging de stofzuiger erbij te pakken. Zeker omdat ik volgende week intake heb van de kraamzorg. Ik bedoel, mijn huis is nu al weken opgeruimder en schoner dan ooit, maar dat de kraamzorg komt voelt voor mij toch een beetje als een test. Of mijn huisje wel goed genoeg is voor een baby. Hebben/ hadden jullie dat ook?
Daar hoef je je echt niet druk om te maken hoor! Ik heb dinsdag de kraamhulp hier gehad en was prima. Gaat meer over urenindicatie en of je zelf nog vragen hebt bijvoorbeeld en dingen die je in huis moet hebben worden besproken. Verder echt geen check of zo
Ja ach, ik wil toch wel een soort van goede indruk achterlaten of zo Misschien is het ook wel een beetje dubbelop omdat mijn zus komt logerrn en ze het niet echt op katten heeft. En haar huis is altijd zo schoon en opgeruimd zelfs met een kleine van 1,5. Ben gisteren begonnen met het boenen vsn de bekleding van de trap maar het wordt niet zo mooi schoon als ik had gehoopt. Nou ja. Jammer dan. En gootsteen is ook nog eens verstopt. Het zit ergens verderop in de leiding dus ik moet waarschijnlijk een loodgieter gaan bellen. Die centen had ik liever aan andere dingen besteed
Ow balen van die verstopping Kairi... Heb ook paar keer gehad afgelopen jaar, gootsteen maar laatste keer was het toilet... ieuwww En wij wonen in flat dus al het afvalwater van de bovenbuurman komt er dan bij ons uit! Steeds in het weekend ook... Wij huren dus dat scheelt... voor ons was het ook gunstig dat het verder weg zat, als wij duidelijk veroorzaker waren geweest hadden we moeten betalen, nu niet. Hoop dat het gauw opgelost is voor je! Of anders tot maandag kan wachten want weekendtarief loodgieter is ook niet leuk... En dan hadden ze bij ons in het weekend ook nog te licht materieel mee waardoor t nog niet opgelost was. Laatste keer huis uit gevlucht maar... misselijk zijn en veel moeten plassen en amper wc kunnen gebruiken is geen handige combi Vanochtend fysio geweest, volgens mij helpt het toch wel Heb nu meer spierpijn dan pijn van mn bekken/rug, hele verbetering hihi Morgen gaan we gordijnen ophangen en dan is de babykamer echt helemaal klaar En over week komt de kinderwagen, helemaal blij!