@esther: zie bij je op fb een grappig berichtje... Was niet best als je daar iets anders dan een P had gehad
ohh dus je ziet het van voren dus toch ook al?? ja een paar dagen na de positieve test zette alles al op bij mij
ja wat een verschil dan he... heb jij een hoop gespuugt ook toch???nou gaat me nu al dwars zitten dus had ook wel even mogen wachten maar nu hij er toch zit dan maar van proberen te genieten
ik wordt moe van dat geboer heel de dag...heb ook met je darmen en misselijkheid te maken meer die heel de dag door boeren????
Euhm, lijkt me gezellig ook op facebook, ben daar een ei in, maar weet toch niet hou jullie heten? Voor wie het gezellig vind; patricia Bijlsma Foto;ovale fotolijst met zwart/wit foto van mij en mijn man. Is dat genoeg?
hier ook niet spugen gelukkig niet gedaan ook nog maar wel misselijk beroerd heel de dag savonds trekt het weg pas
ja ik moest t er ff opzetten... even iets leuks na 2 tegen vallende dagen hier. (huilbuien) mooie echo's meiden en zo goed heb ik het bij mij nog niet gezien hoor, ik mag dinsdag avond weer