Ha dames, Mijn naam is Sanne 22 jaar en 5,5 week zwanger van ons eerste kindje. Als ik het goed gerekend heb valt mijn uitgerekende datum op 1 sept. '15. Ik heb mee proberen te kletsen in een ander groepje met dezelfde datum, maar dit waren al gauw 30 meiden en absoluut niet bij te houden. Ik zou het dan ook gezellig vinden te kletsen met een klein groepje vrouwen (max. 10) die net als mij zijn uitgerekend rond 1 september. Hopelijk tot snel!
Hee Sanne, Ik ben 21 in maart 22 en ben ook op 1 september uitgerekend (als alles goed gaat) Heb jij al afspraken staan voor echo?
Hoi Sanne Ik ben uitgerekend op 4 september. 13 januari 1e echo bij gynaecoloog en dan 27 januari bij verloskundige. Vind het zo spannend. Hopelijk zien we nu wel een kloppend hartje!
He Sanne, Miste je al in het andere topic. Hier voor nu ook 1 september uitgerekend, op mijn verjaardag
Hee sanne! En de rest Hoop dat ik ook mee mag schrijven hier Ben 26 jaar en zwanger van de 1e! Heb positief getest oudjaarsdag, ben daarna 2-1 voor een bloedtest geweest en ben nu dus tussen de 4-6 weken zwanger!! En dus uitgerekend rond 1 sep.. Volgende week bellen naar de gyne voor een echo want had t totaaaaal niet verwacht!! Zie handtekening En hoe voelen jullie je? Al echte zwangerschaps kwaaltjes? Ik heb het alleen zoooooo kouudddd!!! Verder nergens last van!
Uitgerekende datum: Sanne - 22 jaar - 1e kindje - 1 september Stormpy - 21 jaar - ... kindje - 1 september Liana - ... jaar - ... kindje - 1 september Annejo - 26 jaar - 1e kindje - 1 september Patries - ... jaar - ... kindje - 4 september Wonderbaby - 24 jaar - 3e kindje - 8 september Afspraken: Patries 13 januari 1e echo GYN - 27 januari echo VK Sanne 16 januari 1e echo GYN Altijd handig zo'n lijstje om het overzichtelijk te houden! Als het aan mij ligt zijn er nog 4 meiden welkom, anders wordt het absoluut onoverzichtelijk!
@ Alle meiden; Gefeliciteerd en welkom! Hoop dat we een gezellige 9-maanden met elkaar gaan beleven! @ Stormpy; Mijn afspraken staan inderdaad al. Reden hiervan is dat ik zwanger ben dankzij het medisch traject en heb daarom direct contact moeten opnemen met de gynaecologe. Als het één kindje is mogen we hierna richting de verloskundige. Zijn het er twee zullen we bij haar onder controle blijven. Spannend dus!! @ Liana; Dat andere topic was absoluut een warboel en kwam er met geen speld tussen haha. Vind dit veel leuker! @ Annejo; Wel een hele welkome en leuke verassing lijkt mij! Hier op zich geen vreselijke kwaaltjes, maar kan er niet omheen dat ik zwanger ben. Na 8 uur 's avonds brand ik totaal af en lig ik voor dood op de bank. Ik heb een flinke darmenbuik (ook vooral 's avonds) en ben zo af en toe misselijk (dat dan weer vooral 's ochtends). Mijn (.)(.) zijn al twee weken verboden terrein, maar verder overleven we het prima! Hoe zit het met de rest van jullie? Ben ook erg benieuwd of jullie het al verteld hebben aan de buitenwereld?
Oké das inderdaad spannend ik heb de 12de afspraak heb ook tijd lang ziekenhuis gelopen en ben nu met clomid 100 Mg zwanger geworden
Je hebt gelijk hoor Sanne, vind dit ook erg leuk. Blijf ook wel meekletsen in het andere topic, maar kan door de drukte niet overal op reageren en dat vind ik vervelend.
Uitgerekende datum: Sanne - 22 jaar - 1e kindje - 1 september Stormpy - 21 jaar - ... kindje - 1 september Liana - 30 jaar - 1e kindje - 1 september Annejo - 26 jaar - 1e kindje - 1 september Patries - ... jaar - ... kindje - 4 september Wonderbaby - 24 jaar - 3e kindje - 8 september Afspraken: Patries - 13 januari - 1e echo GYN - 27 januari echo VK Liana84 - 15 januari - 1e echo VK Sanne - 16 januari - 1e echo GYN Altijd handig zo'n lijstje om het overzichtelijk te houden! Als het aan mij ligt zijn er nog 4 meiden welkom, anders wordt het absoluut onoverzichtelijk!
Wat betreft de lijst: In principe hoef je niet voor elke regel de kleurcode in te voeren, als het gaat om dezelfde kleur.
Snap er echt niks van. Dacht zal de lijst ff invullen via quote. Geeft ie aan te weinig tekens grr.. Maar ben 32 jaar en 1e kindje. Hebben jullie ook last van je buik? Ben zo bang dat het misgaat. Zeker na de vorige keer. Maar probeer er niet teveel aan te denken en wel te genieten. Gister al even naar de babyzaak geweest. (helaas zit deze te dichtbij) dus zo verleidelijk. Nu alleen maar opruiming. Mooi boxkleed gescoord en alvast lakentje. En aangezien ik in drogisterij werk is het daar ook op=op en ook al wat dingen gescoord. Misschien iets te voorbarig maar voor mij voelt het goed!
@ Stormpy; Super fijn dat het toch nog zo snel gelukt is zeg! Nu vooral genieten en niet meer denken aan de MMM! @ Liana; Dat stoorde mij inderdaad ook. Zo'n klein clubje vind ik veel persoonlijker en dan kun je veel meer op elkaar bouwen denk ik. @ Patries; Ik heb ook veel last van mijn buik, vooral 's nachts. Moet er wel bij zeggen dat ik bij mijn miskraam echt buikpijn, buikpijn had en dit zijn meer menstruatiekrampen. De gyn zegt dat het bandenpijn is en helemaal normaal in het begin van de zwangerschap. Ik wordt hier ook al overstelpt met cadeautjes van familieleden die het weten. Erg leuk! Kan niet wachten om zelf te gaan shoppen, maar wacht nog even op de eerste goede echo.
ja dat andere topic is echt niet bij te houden.. ook niet normaal hoeveel er ook al in zitten!! annejo wat bijzonder dat je nu toch zo zwanger bent! sanne jij hebt ook al vanalles moeten doen om zwanger te mogen worden! wist je al direct dat je pcos had? wat leuk al kadootjes van familieleden! hier weet nog niemand het. ik heb 19 januari eerste echo 6+6. (bij ons is dat in diagnostisch centrum via vk) en 29 januari intake VK 8+2 heb voor beide kindjes een MK gehad dus hopelijk gaat t nu in 1x goed!
Hallo meiden, Ik zou ook graag hier mee kletsen! Had de maandag voor Kerst op mijn NOD een positieve test, vandaag 6 weken! Ben 32 en is ons eerste kindje. In juli een vroege MK gehad met 5,5 week, wilde die 5,5 wk dit keer eerst voorbij voordat ik me hier in een forum aan zou melden, en mijn eigen uitgerekende datum is 31 augustus (of 1 september..), dus pcies op de grens van 2 bestaande groepen. Vind iets minder druk en allemaal dicht bij elkaar ook leuker! Hoe voelen jullie je? Hier al behoorlijk wat klachtjes, steeds misselijker, maar om eerlijk te zijn ben ik er blij mee, voel me echt zwanger en voelt veel beter als de vorige keer! 13 januari heb ik eerste echo bij de VK.
Uitgerekende datum: Sanne - 22 jaar - 1e kindje - 1 september Stormpy - 21 jaar - ... kindje - 1 september Liana - 30 jaar - 1e kindje - 1 september Annejo - 26 jaar - 1e kindje - 1 september Innas - 32 jaar - 1e kindje - 1 september Patries - 32 jaar - 1e kindje - 4 september Wonderbaby - 24 jaar - 3e kindje - 8 september Afspraken: Patries - 13 januari - 1e echo GYN - 27 januari - echo VK Liana84 - 15 januari - 1e echo VK Sanne - 16 januari - 1e echo GYN Wonderbaby1 - 19 januari - 1e echo VK - 29 januari - intake VK Altijd handig zo'n lijstje om het overzichtelijk te houden! Als het aan mij ligt zijn er nog 4 meiden welkom, anders wordt het absoluut onoverzichtelijk!
Patries, dat het aanpassen niet lukt, komt omdat je aan het begin van het hele bericht en aan het eind de QUOTE weg moet halen. Als je dat doet, lukt het. Kwaaltjes, wat kwaaltjes betreft valt het hier nog alles mee. De welbekende groeipijnen, soms pijn onderin mijn rug, mijn stoelgang is wat minder en ik merk dat het uiterlijk van mijn borsten aan het veranderen is. En de afgelopen dagen ben ik heel moe. Kan de hele dag wel slapen.
Hee jaa allemaal gefeliciteerd inderdaad nogal een verrassing!! Eerst geopereerd moeten worden om zwanger te kunnen worden..en dan dit!! Ben heel benieuwd hoever ik echt ben! Morgen naar gyne bellen hoop dat ik snel kan! Klinkt miss stom maar wou dat ik meer kwaaltjes had!! Kan nie zoveel meer eten in 1x en heb t sneller koud dan normaal.. Voel me nie zwanger en dat vind ik stiekem eng!! Ooh fijn al cadeautjes!! Durf het nog niet te vertellen alleen mijn zusje weet het hoop dat t alle babytjes nu blijven plakken