Missy snap wel dat het frustrerend is, maar er is nou eenmaal weinig aan te doen. Belangrijkste is dat de baby het goed doet! Kleinem wat leuk he, zo'n babyshower! Voor de rest ben ik alles een beetje kwijt, ik kan het hier maar niet bijhouden hihi
Leuk kleineM ben je goed verwend? Heb je veel leuke dingen gehad? Is en blijft toch altijd kwestie van smaak he (maar niet iedereen is natuurlijk even kieskeurig) Mooi buikje meisje89! Jouw buik zit ook echt helemaal naar voren hè! Ik zit nu 'pas' op 33.3 met het hele gebeuren van vorige week kan ik niet wachten tot ik op de 36 zit.. Als ik dan beval kan ik m hoogst waarschijnlijk wel mee naar huis nemen
Angel inderdaad, bij de oudste ook. Alleen is mijn buik deze keer wel iets groter heb ik de indruk. Snap dat je nu even wil dat het vooruit gaat, afgelopen week is omgevlogen vind ik. Gaat ineens snel nu!
Missy Missy, Ik voel met je mee!! Hier eigenlijk ook hetzelfde... Nu met 33 weken zie ik het zelf natuurlijk wel en mijn omgeving ook maar ik krijg nog dagelijks de opmerking: amai je ziet nog bijna niets... Met dat ik ziek was vorige week moest ik de leerkrachten van mijn leerlingen verwittigen (ik haal normaal de leerlingen uit de klas), er was dus een leerkracht die me feliciteerde met het zwanger zijn, ze had het nog niet gehoord/gezien... Ik had haar vorige week nog gezien Maar ik merk er stilletjes aan vooral de voordelen van... Ik kan nog mijn gewone t shirts aan, ik kan zelfs nog in mijn gewone jurken, alleen mijn broeken niet... Mijn buik zit me niet gigantisch in de weg, geen last van rugpijn of dergelijke... Ik heb niet zo gigantisch veel striemen (door mijn overgewicht had ik er al veel, maar er zijn er niet veel bijgekomen ) Ik word er soms wel wat boos om, als ik weer eens hoor: "Oh nog maar 7 weken, waar is je buik?" Hier ben ik weer helemaal beter en weer klaar om maandag gewoon te gaan werken!
Juf wat fijn dat je weer beter bent! Angel ik snap dat je wilt dat het opschiet! Heb je nog last van weeën of is dat helemaal over? Ik ben heerlijk verwend, mooie voorlees boeken gehad (mijn vriend had gelukkig aangegeven dat ik al genoeg kleertjes heb gekregen), een opvoedboek, luiertaart, mooie tas met allemaal cadeautjes voor na de bevalling, speeltjes... Heel fijn allemaal en ben er echt blij mee! Moest iedere keer 30 secondes doen met allemaal zwangerschaps termen om een cadeau te winnen. Tot vrijdag wist ik van niets! Tenminste ik wist wel dat er eentje zou komen maar niet wanneer. Totdat ik vrijdag bij mijn schoonmoeder wad waar het met grote letters op haar wandkalender stond... Heb maar niets gezegd
Hey meiden. .. Wij zijn flink verwend gisteren. .. een mand gekregen van vrienden met 40 cadeautjes! Voor elke week 1... Ze zijn ons dus niet vergeten hihi. .. Eerste 12 hebben we al open gemaakt! !
meisje mooi buikje hoor! juf het is ook ergens wel frustrerend. Maar net als jij en de andere meiden hier al aangeven. Voor beide is wat te zeggen. Belangrijkste is dat we lekker genieten en niet te veel aan gaan trekken wat andere mensen zeggen en vinden. kleinem leuk een babyshower! De gezelligheid alleen al is genieten. Heb je nog leuke rare of vieze dingen gehad? hahaha even een algemene vraag he...voor na de bevalling heb je toch een grote onderbroek nodig voor het kraamverband? Past dat ook in een damesboxer/hotpants? Zo'n oma onderbroek zie ik echt niet zitten hahaha erg he Morgenavond weer bezoekje aan de VK brengen, ga ik meteen even vragen of het geen kwaad kan om regelmatig harde buiken te hebben, in rust! Heb het al vanaf 17 weken...
@missy wie weet inderdaad straks een groeispurt van je buikje. Maar zegt inderdaad niks over hoe de kleine groeit hoor @Kleinem wat leuk baby shower @suus wat leuk zo een mand met kado's! @meisje mooie buik zeg
Dankjewel voor de reacties op de buikfoto ik draag inderdaad alles naar voor. Langs achter zie je niet dat ik zwanger ben (behalve door de holle rug dan natuurlijk, maar heb in mijn zij nauwelijks wat bij) Suus fijn dat ze ook aan jullie gedacht hebben! KleineM leuk dat je zo verwend bent geweest. Wel jammer dat de verrassing er al af was hihi Missy ik had met 11-12 weken al harde buiken door mijn werk, ben vanaf 12 weken dan ook al thuis. Als ik te veel doe dan krijg ik er weer. Is mogelijk een teken dat je het rustiger moet doen. Minder fysieke dingen per dag, stress vermijden moest je daar last van hebben.
Ja was er erg blij mee. .. had het stiekem wel verwacht maar je weet het nooit hè! ! Tot nu toe erg leuke dingen gehad! !!
Hey, alles zo goed mogelijk bijgelezen maar heb het heel druk gehad. Mooie buiken gezien ik draag deze. Zwangerschap ook alles naar voren. Dat werkt echt op mijn spieren waardoor ik veel meer last heb. Vorige zwangerschap leek het gewicht meer verdeeld. Krijg hier ook sneller harde buiken van heb ik de indruk. Slaap snachts maar 3u van de spierpijn en bekkenpijn. Achja. Nog 5 weken mss wel minder. Ik moet morgen weer naar vk voor ctg en controle van bloeddruk. Was donderdagavond bij de ha en had eiwitten in urine en mijn bloeddruk was ook vele te hoog ondanks medicatie. Maar vk verwacht dat het niet van vergiftiging is. Als ke het bij een eerste niet had is de kans heel klein dat het bij een 2de wel komt. Maar ze houdt het natuurlijk wel in het oog. Sahi, morgen die guo toch he? Wens je heeeeel veel succes! Ik duim maar zit vast goed. En al de rest vergeten.
Elke dank je wel voor je succes wensen! Lief dat je er aan denkt! Ik verwacht zelf weinig bijzonders, maar je weet het nooit he... Wat vervelend dat je een hoge bloeddruk hebt zeg had ik bij mijn dochter ook, was ook geen vergiftiging, maar wel een hoge bloeddruk... Suus wat leuk dat ze toch aan je hebben gedacht! Missy ja die harde buiken zou ik zeker aankaarten hoor! Zo, vandaag de gordijnen geshopt voor de babykamer, nu hoef ik alleen nog te wassen en te poetsen in mn verlof en dan ben ik er klaar voor denk ik
@Sahi fijn bijna alles klaar. Succes morgen @elke ook succes morgen alles is vast goed Hier vandaag weer erg last van mijn bekken word er ondertussen echt moe van. Gister uurtje op verjaardag geweest zelfs dat is teveel word er zo moe van kan niet wachten tot ik weer normaal kan leven
Fijn Sahi klaar! Vervelend besje, bij mij is het ook een stuk erger. Krijg de pijn niet makkelijk weg als het aanwezig is. Oh vervelend e1ke, hoop dat allemaal gaat vallen voor je.
Wat doe jij dagelijks dan? Ik ben ook al vanaf me 14e week thuis, maar ik begin mij nu echt te vervelen
In de zetel zitten en vaak spelletjes of zo spelen.. namiddag vaak nog een dutje omdat ik snachts zo slecht slaap. Van huishouden doe ik enkel nog de was (niet strijken) dus die probeer ik dan op de goede dagen bij te houden. Ik verveel me ook vaak steendood en de spelletjes beginnen wat eentonig te worden maar ja, de pijn houdt me wel op de bank.. kan niet anders. Wil je jezelf nog even voorstellen? Had je de vorige keer niet gedaan en dat is wel handig voor iedereen om te volgen
Besjes, vervelend he die bekken. Maar mijn ha zei dat het wel normaal is om bij een 2de veel meer last te hebben van zulke kwalen. Ach het kort echt af nu. Waterman vraag me ook af wie je bent, stel je even voor. Is de moeite want is lekker gezellig hier.