1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Ahh besjes dat is naar zeg!! Duimen dus maar!

Mamadeluxe5 ook weer spannend... Wel fijn dat je dan gelijk mag komen...

Ik heb niet gebeld rond half 10 was het weer rustig maart hen vandaag weinig kunnen doen..
    Nog even volhouden ben donderdag pas 34 weken dus moet nog FF.. Fijn is anders.. Ben benieuwd of ze ook de bmm meten bij de GUO dinsdag... Denk nml dat die wel stuk korter geworden is

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Angel wanneer je kindje mee naar huis mag is heel wisselend, hangt helemaal van zijn conditie af en ook hoe het met mama gaat
    Voorheen was de grens 37wk, ik lag toen met mn dochter op de kraamafdeling, ik mocht naar huis terwijl zij prematuur gedrag vertoonde en 2500gr woog, mn overbuurvrouw was met 36+1 bevallen van een kind van 4100gr en moest nog 48u blijven
    Volgens mij zijn ze van die rare regels afgestapt

Besjes wat een narigheid he 😞 Hopelijk wordt je straks wat wijzer van die guo!

Mamadeluxe: 2e hands is €100,- goedkoper, maar dan gedoe met de originele data van de auto, dus dat is echt ongustig voor eventueel verkopen later
    Ik ga het maar gewoon doen voor de volle mep...

Turkssnoepje; moedergevoel is soms heel sterk, maar laten we hopen dat de kleine nog heel even wacht! Alle daagjes binnen zijn toch meegenomen!

Waterman; ik ga even met de rest mee, niet dat je niet welkom bent, maar deze lijst is tot 15maart...

Zealda wat vroeg al een datum! En op een zaterdag, vraag me af of ze dat werkelijk doen hoor! Maar wie weet...

Ik zit in bad te ontstressen, maar t wil niet echt, normaal lig ik lekker, maar dan word ik duizelig, denk dat de baby mn slagader plet ofzo
    En zo zitten is ook net niks
    Wat zijn die laatste loodjes toch vervelend zeg 😞 Hoop dat ik morgen weer wat gezellig ben 😊😉

3. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Hij moet echt nog FF blijven zitten.. Maar kan niet wachten tot ik wat verder ben.. Vond vandaag echt zwaar

Is het nog gelukt om te ontspannen sahi? Misschien was het water wel iets te warm? Daar kan je ook naar van worden..

Van de lijst snap ik jullie wel een beetje.. Zeker nu we al zo op het einde lopen.. Over 3 weken zullen er al een aantal geboren zijn... Raar idee he.... Kletsen we al 8 mnd met elkaar!

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik ben voor mijn doen vroeg gaan slapen en was dus om 5 uur alweer wakker. Blijkbaar is 7 uur slaap voor mij genoeg...

Ja over een paar weken is het zo ve! Ik vind het ook zo bijzonder dat alle kindjes nog braaf binnen zitten!
    Op de lijst van mijn dochter waren er echt wel een aantal vroeggeboortes en dat soort dingen...

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Angel waarom denk he dat je bmm verkort is?

Vervelend dat het bad niet echt hielp sahi. Van te warm water krijg ik het ook benauwd zoals angel zei. Ik douche nu ook minder warm dan anders en ik eindig altijd met koud water (25-30 graden). Voel me daarna meteen goed terwijl ik anders nog last lijk te hebben van die warmte.

slapen gaat hier best goed nu, heerlijk! Vroedvrouw raadde Bach bloesems aan, rescue (night) ik neem nu de rescue omdat ik die al in huis had, maar die helpt dus blijkbaar al! Ben blij, vannacht weer goed kunnen slapen.

Sahi we zeggen het al even hè, dat de baby's het goed doen. We zijn met een aantal wel al regelmatig voor vanalles in het ziekenhuis geweest maar ze zitten toch nog allemaal mooi op hun plekje ondanks al die kwalen en gekke toestanden. Super he. Bij de oudste waren er toen al met 26 weken bevallen geloof ik. Dan is 34-35 weken toch al een heel verschil (moest er nu ineens iemand bevallen).

6. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞

29 februari
    danda - 35 jaar - 1e kindje ♥
    wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥
    trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥
    Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥

1 maart
    mamadeluxe5 -29 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥
    Davina - 28 - 1e kindje ♥
    e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥
    turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥

4 maart
    shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥

5 maart
    sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥

6 maart
    izi - 29 jaar - 1e kindje ♥

7 maart
    mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥
    toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥

8 maart
    rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥

9 maart
    besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥
    Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥
    636 - 27 jaar - 1e kindje ♥

10 maart
    angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥

11 maart
    kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥

13 maart
    Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥
    Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥

15 maart
    Zealda - 25 jaar - 1e kindje ♥

13 juni
    MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥

7 augustus
    Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥

♥= 5 ♥= 12 ♥= 12

★sterretjes★
    freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★

afspraken

26 januari
    Plankje - gyn + echo + controle
    Besje - GUO ivm hartje overslaan

27 januari
    Juf1987 - monitor + gyn

28 januari
    kleineM - controle vk, check stuitligging
    Turkssnoepje - Controle + echo
    Wendy188 - controle vk

29 januari
    Shibainu25 - controle vk
    Suus123 - extra echo

1 februari
    Wendy188 - controle gyn

2 februari
    MamaDeluxe5 - Controle gyn
    Toekan - Echo
    Shibainu25 - voorbereidingsgesprek bevalling/ borstvoeding
    Kaatjeka - controle
    Angel128 - GUO ivm vruchtwater

3 februari
    Besjes - groei echo

4 februari
    Shibainu25 - liggingsecho

5 februari
    Yummy - ligging - groei echo
    kleineM - diabetesvp

9 februari
    MamaDeluxe - Controle gyn + indien mogelijk strippen!

11 februari
    kleineM - groei echo 36 weken + gyn
    Meisje - Controle vk aan huis + levering bevalbad

12 februari
    Suus123 - controle vk

22 februari
    Missy - afspraak vk

5 maart
    Zealda - inleiding bevalling!

7. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb mijn afspraken er ook even weer bij gezet. . Vrijdag extra echo. .. vriendin van mij is ook zwanger en liet haar echo zien van 11+3 en ineens bekroop me het gevoel dat wij dat nog niet zo gezien hadden en of alles nog wel goed was. .. Wij hebben laatste echo met 10+4 gehad en toen zag het er natuurlijk nog heel anders uit. .. heel raar. ..ineens heel onzeker. .. Dus vk gebeld en mag vrijdag voor extra echo komen voor geruststelling....

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Suus alles zal nog wel goed zijn, ze veranderen heel snel op korte tijd in het begin!

Vandaag is trouwens volle maan :p gisteren kreeg ik die opmerking al toen ik zoon op school afzette haha. Vind deze volle maan toch nog wat vroeg om te bevallen. De volgende misschien, die is 22 februari. Begin het ineens wel spannend te vinden :D nog maar 38 dagen :$ volgende week begint februari, de maand waarin al enkelen zullen bevallen! Waaaaa

9. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ga ik ook wel vanuit hoor. .. maar onzekerheid moet ff weer weg

10. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je onzekerheid helemaal suus. Bij mij zag je met 7 weken al armpjes en beentjes...als stokjes zeg maar. Terwijl een vriendin die in zelfde termijn zat dat niet op haar echo had gezien. Uiteindelijk was er niks aan de hand, baby's groeien in jet begin allemaal in eigen tempo. Ik moet ook wel zeggen dat de kwaliteit van echo tot echo ook enorm verschilt. En welke foto de echoscopiste laat afdrukken.

Maar goed, Wel super fijn dat je zo snel al terecht kunt. Knuffel!!!

11. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Suus wat fijn dat je gewoon mag komen.. Niets zo fijn als je baby op scherm te zien ( hoe ver je ook bent)
    Nog even en je gaat hem of haar voelen dat neemt dan wel wat ongerustheid weg..

Meisje89.. Toen ik met 32.2 die weeën had begon de cervix met ruim 5 cm en na al die weeën was die verkort tot 3.8 ( of iets minder)... Daarna nog weeën gehad die werk stopten en vorige nacht ook flinke voor weeën dus zal hoogst waarschijnlijk wel weer korter zijn.. Maar zolang hij nog niet minder dan 1.5 cm is... Hoefde ik me geen zorgen te maken.. Hoewel de gynaecoloog dat blijkbaar zelf wel had gedaan...
    Kan natuurlijk ook zo verstrijken.. Het zou voor mij een geruststelling zijn als hij niet veel korter geworden is..

Die rescue is trouwens wel een goed idee! Laatst één weg gegooid die zo goed als op was..

Sahi misschien al aan het wennen voor de aankomende gebroken nachten? Het is wel fijn dat je niet juist meer slaap nodig hebt

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Suus snap je onzekerheid wel hoor, fijn dat je extra mag langs komen!

Meisje in de sauna afgelopen weekend had ik geen last, daar kon ik rechtop zitten. Bij alle echo's viel ik ook steeds bijna flauw, denk echt dat het door het liggen komt.
    Wel vervelend, want moet vanmiddag weer naar de fysio...

Die volle maan hadden mijn vriendinnen ook al geroepen ja, maar dan wacht ik graag de volgende nig even af ja ;)
    Is overigens nooit aangetoond dat er met volle maan meer baby's wirden geboren.

13. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Afspraak 11-02 gyn + groeiecho + diabetes

Zou iemand het ff voor mij in de lijst zetten 😄

Aftellen 35 uur werken 😄

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Angel hopelijk is ie niet of niet veel verkort dan. En ja die rescue is inderdaad goed gevonden. Had niet verwacht dat het zo goed zou helpen.

Sahi dan wordt er inderdaad misschien een van je aders gekneld zoals je al zei. In je buik zit nl nog een slagader die vaak in verdrukking komt tijdens de zwangerschap.

Op de kraamafdeling is het toch vaker drukker met volle maan? Plus veel vrouwen hun cyclus gaat ook gelijk met de maantijden. Maan heeft op zoveel een invloed (weer, water,..) dus kan me wel voorstellen dat er toch wat van zou kloppen. Of het echt bewezen is dat weet ik ook niet, maar blijkbaar niet dan? Gek dat iedereen daar toch meteen aan denkt hihi

Vanmorgen op school weer reactie gekregen, "het begint op te korten hè!" Inderdaad, hoop alleen niet dat ik over 2 weken of zo al reacties krijg "dat het nog lang duurt" en "of hij er nog altijd niet is" want daar krijg ik de kriebels van.. :D denk dat enkel de naaste familie ook de uitgetelde datum weet, tegen al de rest zeg ik "begin maart" in de hoop dat ze me niet te veel lastig vallen die periode. Wachten is al moeilijk genoeg zo :D

15. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank je missy missy .. klopt hoor. . Verschilt per apparaat. .. en zij kreeg ze gewoon op haar buik en ik inwendig. .. Hoop dat ik vrijdag gewoon buikecho krijg. . Dan ook even van de zijkant zien hihi

Ja kan niet wachten angel maar dat duurt nog ff

Dank je sahi. .. Hoop dat we weer een mooie foto krijgen! !

16. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bij zeggen ze op school steeds het gaat nu opschieten he? Benbje het al zat?
    Fijn Missy dat je langs mag komen.
    Ja ik hoor ook altijd iedereen over volle maan! Ik ben s'avonds ook vaak beroerd Sahi, benauwd en geïrriteerd. En ja het kan zijn dat het w as ter te warm is.

17. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ja februari is de maand dat de eerste zullen gaan bevallen.... waaronder ik ( hoop ik ) kan ik mijn vader een mooi cadeautje geven.... 😂 die is de 17e jarig maar dan krijgt die maar een verlaat verjaardag cadeau.... vind die helemaal niet erg voor een keertje...😉😉

18. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞

29 februari
    danda - 35 jaar - 1e kindje ♥
    wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥
    trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥
    Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥

1 maart
    mamadeluxe5 -29 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥
    Davina - 28 - 1e kindje ♥
    e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥
    turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥

4 maart
    shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥

5 maart
    sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥

6 maart
    izi - 29 jaar - 1e kindje ♥

7 maart
    mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥
    toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥

8 maart
    rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥

9 maart
    besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥
    Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥
    636 - 27 jaar - 1e kindje ♥

10 maart
    angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥

11 maart
    kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥

13 maart
    Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥
    Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥

15 maart
    Zealda - 25 jaar - 1e kindje ♥

13 juni
    MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥

7 augustus
    Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥

♥= 5 ♥= 12 ♥= 12

★sterretjes★
    freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★

afspraken

27 januari
    Juf1987 - monitor + gyn

28 januari
    kleineM - controle vk, check stuitligging
    Turkssnoepje - Controle + echo
    Wendy188 - controle vk

29 januari
    Shibainu25 - controle vk
    Suus123 - extra echo

1 februari
    Wendy188 - controle gyn

2 februari
    MamaDeluxe5 - Controle gyn
    Toekan - Echo
    Shibainu25 - voorbereidingsgesprek bevalling/ borstvoeding
    Kaatjeka - controle
    Angel128 - GUO ivm vruchtwater

3 februari
    Besjes - groei echo

4 februari
    Shibainu25 - liggingsecho

5 februari
    Yummy - ligging - groei echo
    kleineM - diabetesvp

9 februari
    MamaDeluxe - Controle gyn + indien mogelijk strippen!

11 februari
    kleineM - groei echo 36 weken + gyn
    Meisje - Controle vk aan huis + levering bevelbad
    Plankje - gyn + groei echo + diabetes vp

12 februari
    Suus123 - controle vk

22 februari
    Missy - afspraak vk

5 maart
    Zealda - inleiding bevalling!

19. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Het word al spannender hè meiden over een paar weken komen de eerste ukkies al

@suus die kleintjes groeien in het begin heel hard je dus die verschillen zijn niet raar en idd scheelt ook per echo apparaat in of uitwendig. Zou niet teveel gaan vergelijken met iedereen word je alleen maar onzeker van. Wel fijn dat je even extra mag komen

voor de lijst vrijdag 29 extra guo

20. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hoi allemaal!

Hier nog steeds erg bont en blauw, maar verder voel ik me prima.
    Ik heb nooit geweten dat echt je hele kont blauw kan worden :D

Suus: Die onzekerheid is echt heeeeeel normaal hoor. En wat hier al gezegd werd: het verschilt echt enorm per echoapparaat.

Besjes: Ook even via hier: héél veel sterkte de komende tijd. Spannend vrijdag. Ik duim voor goed nieuws!

Vandaag begonnen met de "vluchttas".
    Ik heb er nu in zitten: losgeld, dextro, verzekeringspasjes, lippenbalsem, warme sokken en slippers. :)
    Kleding voor mij en de baby doe ik er pas "op het moment supreme" in want die kleding verwacht ik nu ook gewoon te dragen. De kleding voor de baby moet allemaal nog gewassen worden, dus dat komt nog.
    Straks nog wat Aquarius drinken, drinken voor John en vooral ook een goede hoeveelheid eten erin (snicker, ontbijtkoek dat soort dingen).
    Fototoestel komt er nog bij, een Ipad, opladers voor telefoons etc.

Deel Deze Pagina