Angel ik vind het alleen maar mooi! Geloof ook wel in zo'n dingen. Hoop dat die datum voor jullie nog veel geluk mag brengen. KleineM spannend, 22 februari the day! Was vergeten dat Wendy ook al een datum had (sorry meid!). Vind wel spannend al die baby's nu. Zeker omdat er paar zijn die maar enkele dagen verder zijn dan mij. Wil zeggen dat mijn bevalling ook steeds dichterbij komt! Wij hebben waarschijnlijk volgende week vrijdag nog een zwangerschapsshoot! Vriend is werken nu dus moeten morgen nog even vastleggen met de fotograaf. Ben benieuwd! Van de oudste heb ik niet zo'n foto's, ex wou niet met een buik op de foto...
Meisje89 dan had ie z'n buik in moeten houden grapje... Mn man vindt mijn buik ook niks.. ( jammer) maar we hebben wel mooie foto's van de vorige keer.. Nu sta ik er alleen op doordat ik mee ben genomen door m'n vriendinnen... Heb je al een idee van wat voor foto's je wilt? Op internet staan veel ideeën
Hahaha ik heb van de oudste toen het fototoestel op timer gezet op een kast en zo enkele foto's gemaakt... dan stond mijn gezicht er tenminste op. En ik maakte dan sowieso nog enkel buikfotos zonder gezicht om de zoveel tijd. Heb op pinterest nog zitten zoeken maar vind het moeilijk. Zoontje gaat ook mee dus wil mooie gezinsfotos maar weet niet goed hoe. En foto's van de buik ook, maar ook daar.. Hoe? vind het niet makkelijk!
Who voer pagina's en niet met korte zinnetjes hihi @Kleinem wat super spannend ook een datum @Mamadelux succes morgen ochtend meid. En vannacht zou fijn zijn als je wat uurtjes slaap pakt Zag nog een lief hondje op een buik awh lief 636 welkom terug mooie buik hoor @meisje oeh fijn en nieuwe bank @E1ke vervelend dat je zo moet laten op beweging, jij ook Mamadelux, je word toch veel eerder zenuwachtig dat je denkt oeh nu al zo lang niet gevoeld. Komt goed meiden @shibainu fijn dat alles goed was met de echo @maagzuur vervelend meiden denk dat de kleine hier iets is gezakt ik heb er minder last van Voor de rest weet ik niks meer. Komt wel erg dichtbij nu allemaal zeg en paar die de datum gewoon al weten spannend Ik hou echt enorm veel vocht vast laatste dagen dikke vingers, voeten, enkels hoofd bah Oh ook nog iemand met fotoshoot wij gaan zaterdag ik ben benieuwd
Mamadeluxe en e1ke sterkte morgen Meisje geen ervaring met shoots 636 fijn dat het beter gaat Kleinem en wendy spannend 22e Angel is toch bijzonder. Mijn oma is op 8 maart gestorven ben benieuwd. Veel feb mama's op deze manier
De kleine is lekker druk hier vanavond! Dus ze zullen nog wel kunnen wachten tot volgende week :-D Idd wel veel febr mama's. Maar dat is minder erg dan december en januari mama's Shoot ik doe een newborn shoot. Sta zelf niet geweldig graag op foto, dus ook weinig ideeën. Angel dan zal ik alvast kei hard duimen voor 22febr! Besjes dat vocht, vervelend, hoe voel je je voor de rest?
Spannend Mamadeluxe heel veel sterkte morgen en succes Kleinem oh spannend. Nu echt aftellen tot de datum 😄 Verder alles gelezen maar weet het niet meer hihihi
@E1ke ja ik heb goede hoop voor morgen dus ben stuk minder zenuwachtig als vorige keer. Dat de kleine goed groeit is fijn nieuws en het hartje was vorige week echt al zoveel beter. Ergens hou ik er wel rekening mee dat het weer niet goed is en dat we alsnog naar het vu moeten maar dat is meer om niet heel teleurgesteld te zijn als dat inderdaad moet. Mijn bekken is wel helemaal op nu vooral de rechterkant heel veel pijn...nog een paar weekjes door bijten
o wat lief!! Ik geloof er wel in, zéker omdat we zwanger zijn geworden van dit kleine meisje op de dag dat we uitgerekend waren van "pipo"
Wij gaan achteraf ook nog foto's maken. Als baby 1-2 maand is of zo denk ik. Niet te jong maar nog wel klein genoeg voor de uber schattige foto's hihi. En daar zullen wij ook op staan, en foto's van de 2 broertjes samen en zo. Fijn dat baby nu terug zo levendig is elke!! Toch een geruststelling weer! Besjes jij ook een spannende dag morgen. Hopelijk bij jou ook goed nieuws. Vervelend dat bekken maar inderdaad het is nog maar heel eventjes nu. Als je ziet hoe ver we het al gehaald hebben.. Bijzonder kleineM! Hier eisprong exact 5 jaar nadat de bevalling van de oudste begon. Vond ik toen ook wel heel bijzonder. Toch allemaal signalen vind ik. Meant to be!
Meisje: ik heb woensdag een shoot, verassing van vriendlief voor mn verjaardag hihi! Zondag jarig! Heb al wel wat ideetjes en t liefst met veel schaduw, wil niet te veel kleur, ik wil ook een foto dat ik lig, en dan voornamelijk foto van buik en dat je dan blauw/witte muisjes op mn buik ziet vallen(weet niet of dat in belgie bekend is, van dat strooisel op beschuit) en verder ga ik goed zoekenop internet voor nog meer ideetjes KleineM: jeetje ook al een datum! Wat spannend zeg!
Ah leuk Shiba! Alvast gelukkige verjaardag, waarschijnlijk ga ik dat vergeten zondag hihi Muisjes ken ik ja. Heb er toevallig nog liggen thuis (super lekker haha) dat is wel een idee ja. Zwart wit lijkt me wel mooi. Of zo van die low key foto's, maar weet niet of de fotograaf dat klaar krijgt. Zijn naam op mijn buik schrijven leek me ook wel wat, maar is misschien wat gek ook.. heb nog een weekje om wat uit te zoeken wat we willen. Vriend moet ook maar even mee zoeken naar wat hij ook nog zou willen. We vinden vast wel wat!
@meisje jaaa weer spannend morgen ik hoop alles gewoon goed. Een inderdaad we hebben het nu al zo lang gedaan laatste stukje redden we ook wel hihi @shibainu ook shoot leuk. Dat met die muisjes had ik bij mijn dochter ook gedaan mooie foto's zijn dat.
Besjes ik duim voor jou vandaag! Ik heb heerlijk geslapen. Dochter gisteren naar mijn mama gebracht en heel de dag gerust en vannacht gewoon geslapen van 1u tot nu. Enkel eens opgestaan om te plassen. Bloeddruk viel gisteren ook wel mee. Zo meteen nog eens meten. Rust doet toch veel, alles om hem nog paar dagen bij me te houden Mamadeluxe succes ook vandaag meid! Edit: bloeddruk is nu 135/85 , mooi toch ik verwacht een goede controle
Bij het minste beetje vermoeidheid raad ik ook aan om gewoon te rusten hoor. Daarom hoef je nog niet echt te slapen, maar gewoon ff lekker bankhangen kan dan ook al wonderen doen! Zo'n shoot vind ik ook super mooi als het goed gedaan wordt. En het is toch een prachtige, blijvende herinnering ook. Ik ben een beetje van m'n melk zoals we dat hier zeggen... Gisteren controle en ons mannetje meet gewoon al 50,5 cm en weegt al 2,780 kg!!! De paniek is een beetje aan het toeslaan want hoe moet ik dat er over een maand gaan uitkrijgen?! Verder was alles wel top en we hebben kunnen zien (op 2D!) dat hij haartjes op zijn koppie heeft staan, so cute! Verder nog niets ontsluiting en hij was maar een klein beetje ingedaald dus die blijft voorlopig nog lekker op zijn plekkie zitten.
Wooww niet bij te houden hier zeg hihi Elke wat fijn dat het nu vanmorgen beter gaat! Hopelijk mag hij nog een paar dagen bij je blijven Mamadeluxe succes, hopelijk gaat de kleine meid het goed doen en mag ze ook nog eventjes bij je blijven groeien. Al zoveel datums en zoveel spannende dingen, ik word er zenuwachtig van hahaha Alle hydrofielen en spuugdoeken en onderlakens zijn inmiddels gewassen en gestreken, de kleertjes zitten er nu in, komende week ben ik wel lekker op orde. Ik verwacht niet dat mijn bloeddruk nu nog gek gaat doen, zoals bij mijn dochter, dus ik ga rustig afwachten.
Hallo lieve allemaal, Ik ben jullie nooit vergeten hoor, maar meelezen deed zo pijn. Ik hoopte vurig voor 6 maart zwanger te zijn. En kijk eens .... Ik wilde dit graag nog even met jullie delen. We zijn intens blij, maar tegelijkertijd ook zo bang. Hoop dat het deze keer goed mag blijven gaan. En kijk uit naar jullie mooie wondertjes. X voor allemaal
636: Niet teveel zorgen maken hoor, het zijn schattingen. Maar hoe kunnen ze hem nou van kruin tot teen gemeten hebben en zeggen dat hij al 50,5 cm is? Dat is toch onmogelijk om te meten. Ze zitten er echt regelmatig 500 gram boven of onder qua gewicht én het kan natuurlijk zo zijn dat hij net een groeispurt heeft gehad en straks wat minder groeit. En zelfs al mocht hij écht heel veel groter zijn dan gemiddeld: dat zegt gelukkig weinig over het "eruit krijgen". De hoofdomtrek, ligging en jouw bouw/ontsluiting zegt veel meer. Sommige vrouwen hebben een helse bevalling van een kindje van 2700 gram, terwijl een ander er zonder moeite een kindje van 4700 gram uitdrukt hihi. Echt niet bijvoorbaat al druk hierover maken hoor! Hoop echt dat je hier niet bang door wordt oid, want het hoeft echt niet zo te zijn. Dikke knuffel!
Appelboompje wat fijn ! Gefeliciteerd! Je angsten zijn volkomen normaal hoor, we gaan duimen op een goede afloop nu !
Wauw Appelboompje!!! Wat een geweldig mooie test, gefeliciteerd! Super leuk dat je dit nog met ons deelt Ik duim dat je een hele fijne en voorspoedige zwangerschap mag hebben!