Oh vervelend hè? Ja hier bedrust omdat ik de slijmprop al verloren ben en er best regelmaat in de voorweeën zit, ze wil geen risico nemen. Ik ook niet, dus ik luister braaf en lig netflix te kijken. Heerlijk!
Kaatjekaa ik snap je, hier ook pukkelkop en worsten vingers bleghg Maar je buik is mooi. Nou yummy succes met je bedrust, lukt dat wel met je kids ? Ben ook benieuwd naar mamadeluxe Angel voor jou ook spannend
H u er vandaag alles weer goed in het ziekenhuis en mag weer rustig aan wat bewegen. Dinsdag naar de gynacoloog en hoor dan waarschijnlijk de inleiding datum.
💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -29 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 6 maart izi - 29 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 11 maart kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 15 maart Zealda - 25 jaar - 1e kindje ♥ 13 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ 7 augustus Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 12 ♥= 12 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 4 februari Shibainu25 - liggingsecho kleineM - extra controle ivm ligging 5 februari Yummy - ligging - groei echo kleineM - diabetesvp besjes - 3e GUO 8 februari Sahi - controle vk 9 februari MamaDeluxe - Controle gyn + indien mogelijk strippen! Kaatjeka - controle vk 10 februari Wendy188 - afspraak gyn mbt keizersnede 11 februari kleineM - groei echo 36 weken + gyn Meisje - Controle vk aan huis + levering bevelbad Plankje - gyn + groei echo + diabetes vp 12 februari Suus123 - controle vk Mamadeluxe - inleiden bevalling 15 februari Yummy - controle vk 16 februari Toekan - 37 weken echo Elke - inleiden bevalling 17 februari Kaatjeka - controle vk 22 februari Missy - afspraak vk Suus123 - geslachtsbepaling Wendy188 - geplande keizersnee 5 maart Zealda - inleiding bevalling 25 maart Suus123 - 20-weken echo
Missy met mamadeluxe5 gaat het goed hoor. Ze mocht naar huis met een baby in haar buik en moet nu elke dag een ctg laten maken in het ziekenhuis en dan word hun kindje waarschijnlijk donderdag gehaald ( als alles goed blijft gaan). Hartslag was weer heel constant.
Kaatjeka, Yummy en Elke ik heb jullie afspraken er in gezet. Mocht ik nog iemand vergeten zijn, dan hoor ik het graag. Trotsema dank je wel voor de update van mamadeluxe! Ik heb de hele tijd aan haar gedacht. Ik las trouwens gewoon "ze mocht naar huis met de baby....en toen pas las ik "nog in haar buik" hahaha. Voor het kindje alleen maar beter natuurlijk dat het nog even in de buik van mama blijft zitten.
Wat fijn dat ze mamadeluxe5 gewoon naar huis mocht... Ben vandaag helemaal in de bonen.. Denk steeds dat t zaterdag is en vond t zo vreemd dat ze op zaterdag ook inleidingen deden hihi.. Ahh yummy dat is duidelijk maar slijmprop verliezen hoeft nog niks te zeggen want schijnbaar kan die ook weer aangroeien? Opzich vind ik de voor weeën niet zo erg.. Maar je wordt er zo onzeker van.. Gisteren weer snel m'n tas gepakt omdat ik dacht.. Mochten we weg moeten. Maarja.. Hoop niet dat dat zo nog 5weken door moet gaan..
Angel: Dat klopt, maar de combinatie met de hele dagen en nachten voorweeën is niet heel gunstig met 35 weken dus wil de verloskundige geen risico en moet ik dus volledig rust nemen de komende dagen zodat er zo min mogelijk triggers zijn die de bevalling echt kunnen laten beginnen. Ik heb immers ook al ruim 2 cm ontsluiting en ben veel te actief volgens de verloskundige haha.
Ohja toen ik met 35 weken, 2 cm had mocht ik alles doen. Ze zei we stoppen het toch niet meer. Pas een maand later werd ze geboren 😂
Ik heb al weken ontsluiting en heb ook steeds alles nog gedaan. Er speelt nu alleen iets meer dan alleen ontsluiting. Ik ben blij dat bij ons het uitgangspunt bij 35 weken is dat ze proberen te voorkomen dat de bevalling al met 35 weken begint. Ik wil nu absoluut nog niet bevallen. Het feit dat ik 2,5 cm ontsluiting heb, voorweeën die steeds heftiger worden en nog steeds bloed met slijm verlies zijn in de ogen van mijn verloskundige toch iets teveel symptomen die zouden kunnen leiden tot het begin van de bevalling en ik snap heel goed dat ze aangeeft dat ik beter rust kan nemen. Waarom zou ik nu alles gaan doen? Nee ze zullen het nu inderdaad niet remmen, maar een kindje heeft het met deze termijn nog veel beter in de buik. Dus dan vind ik het niet meer dan logisch om even rust te nemen.
Yummie ik zou ook je rust nemen. 37w is toch wel het minimum dat je zou willen halen zonder complicaties he. Zelfs 38w Wat een goed nieuws mamadeluxe. Hopelijk nog een klein weekje erbij
Angel ik dacht gisteren ook hele tijd dat het gek was dat ze op zaterdag inleiden maar het is vrijdag natuurlijk! Yummy al veel activiteit bij jou dus. Heb je nu volledige bedrust? Enkel er uit om naar toilet te gaan en zo? Lijkt me moeilijk! Maar nu bevallen is nog wat vroeg he. Mamadeluxe toch nog geen baby dus, ook goed nieuws! Elke dag bij mama is er weer eentje! Kan ze nog even groeien en sterker worden. Benieuwd hoe lang ze nog mag blijven zitten. KleineM haar inleiding staat er nog niet op, was opname op 20 februari voor longrijping en dan 22 februari keizersnede dacht ik hè? Hier weer een wilde baby, gisteravond zat ie ook al hele tijd tegen mijn ribben te duwen. Nu weer. Niet met voetjes of zo maar echt met zijn billen of rug. Begint echt te krap te worden in mijn buik!
Dat je ken ik meisje, bij mij is dat ook zo erg s'avonds. Gister draaide ik en duwde hij mijn ribben er bijna uit, echt pijnlijk. Het word echt rijd dat hij er uit komt😆
Zeker rust nemen hoor Yummy, vind het beleid van ziekenhuis elke keer apart. Je zou toch ergens denken dat ze dezelfde protocollen hebben. Trotsema nog even Meisje ik herken het ook als ik op mijn zij lig voel ik me ook echt opgetild worden haha.
Yummy je hoeft toch geen verantwoording af te leggen voor je rust, meid Doe nou maar gewoon wat je vk zegt, zij kent jou het beste en waarschijnlijk draaf jij een beetje door en moet ze je intomen Dus hop terug in bed en leuke netflox-series voor ons scouten! Alhoewel ik net begonnen ben met The Fall, is wel erg leuk, beetje zoals de killing met Gillian Anderson (je weet wel van de x-files) Jippie trotsema, e1ke, besjes, mamadeluxe: allemaal goed nieuws!!! Gefeliciteerd meiden! En fijn dat je nu een datum hebt E1ke dan kan je daar naar toe leven en aan vasthouden en dan haal je het waarschijnlijk ook! En mamadeluxe geweldig dat je kleintje het goed genoeg doet om nog een klein weekje in je buik te blijven. Lekker nog even van genieten en rustig aan doen. Hier nog even een CTG gehad omdat ik na de versie toch vond dat ik die kleine nauwelijks meer voelde, maar alles is goed gelukkig. Ondertussen ook nog even met de medisch verloskundige kunnen babbelen en die heeft me ook nog een beetje kunnen geruststellen over de termijn van keizersnee (blijf 37,3 heel vroeg vinden)...maar goed alles komt goed en ik heb nog een hele stapel vragen voor de gyn as donderdag. Datum voor de lijst: staat nog niet helemaal vast, waarschijnlijk word dat het, maar as donderdag wordt het pas definitief vastgezet.