1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Dank jullie wel!!

Suus; ik hoop het ook! Ik mag op 25 febr voor de eerste echo komen, dan ben ik als het goed is 6w5d. Nog 2,5 week geduld.

Yummie; hopelijk zal het na een weekend bedrust iets beter gaan. Babytje moet nog maar even warm blijven zitten hoor!

Laatste loodjes voor jullie. Zo spannend! Vinden jullie het oke als ik wat mee blijf lezen/ reageren?

2. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Tuurlijk Gezellie 😄

3. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Ik zou niet weten waarom niet.. Iedereen heeft zo met je mee geleefd en willen vast ook weten hoe het met je gaat :)

4. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ja tuurlijk! Je hoort er toch bij?

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ja natuurlijk mag je mee blijven kletsen appelboompje!
    Oh ik ben zo blij voor je dat het raak is, ik duim voor een goeie echo straks!

Kleinem gewoon al je vragen bij ze neerleggen hoor!

Yummy lekker rustig aan doen! Wat kleinem al zegt, lekker netflixen

Ik lig al uren wakker, eerst moest ik plassen, toen kwam mn dochter stomme vragen stellen en nu ging ik nadenken over van alles en nog wat... Hoe dat straks gaat met de bevalling enzo
    Deze nacht vergeet ik maar snel weer denk ik...

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Natuurlijk mag je blijven appelboompje! Suus en missy zitten hier ook. Hopelijk is het snel 25 februari zodat je eerste zorgen weg zijn.

Sahi ik lig ook hele nacht al wakker, ben sinds gisternamiddag plots super verkouden. Neus loopt en met liggen gaat die dicht natuurlijk. Heb pijn aan mijn ogen ervan en hoofdpijn pff. Hopelijk ben ik daar weer snel vanaf!

Vandaag gaan we het bedje en het park opzetten. Komt zooo dichtbij nu! Vandaag alweer 36 weken! :$

Oh en gisteren hebben ik en vriend allebei nog een andere gsm gekocht, jongens wat kosten zo'n dingen geld pff maar beide gsms begonnen behoorlijk te haperen dus dan moet je wel. Heb de Samsung j5 nu. Ineens zo groot! Past met veel moeite in je broekzak. En dan is het nog een kleinere maat. Tegenwoordig zijn het allemaal bijna tablets haha. Waarom?! Verder wel een leuk ding.. weer nieuw speelgoed hè hihi.

7. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Appelboompje, ten eerste van harte gefeliciteerd...! En hoe voel je je. Ik voelde bij de 2e zwangerschap dat het goed zat. Het voelde anders als bij de eerste... ik snap natuurlijk je onzekerheid en dat zal nog wel eventjes blijven. Maar wij allemaal hopen op een plakkertje deze keer....😊

En ten tweede mag je altijd mee blijven lezen en reageren... je hoort er toch nog een beetje bij..
    Maar 25 februari zal ik iets minder reageren omdat ik die kleine dan al in mijn armen heb. Krijg de 22e een keizersnede dus zal het wel proberen te onthouden.... anders alvast sorry...

Voor de verdere rest lees ik allemaal maar goed nieuws... van kinderen die nog een weekje blijven zitten enz...
    Fijn hoor... nog eventjes en dan zijn de eerste mensen alweer mama geworden.... het is en blijft zo spannend.

Hier gister een anti biotica kuur gekregen en overal waar ik lees staat dat ik die in het laatste trimester helemaal niet mag gebruiken... dus heb met de dames van de app afgesproken dat ik ze niet ga innemen. Wel heb ik codeïne pilletjes gehad van 10 mg en die mag ik wel gebruiken... voor de nacht voor het hoesten...
    Ik voel me al wel een stuk beter als gister. Maar over is het zeker nog niet.... maar goed. We hebben nog 2 weken...😃😃

8. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja gezellig, het is hier nog steeds erg gezellig hihi en inderdaad wat al gezegd is. . Je hoort er gewoon nog bij hoor! ! ! En spannend hoor je echo! ! Komt vast allemaal goed door keer!

9. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Hop naar 25febr appelboompje! Gezellig dat je ons op de hoogte blijft

Kleine m: gelukkig was er niets aan de hand. Zo een versie is ook niet niets he. Heb je pijn gehad eigenlijk?

Wendy gelukkig voel jeee wat beter. Welke arts heeft die kuur gegeven?

Meisje: ik heb graag grote gsm, ik kijk er zelfs Netflix op als ik aan ctg lig Ofzo :) heb nu een iPhone 6 en vind die zelf redelijk klein tov mijn Samsung die ik had. Achja. Veel plezier met je nieuwe speeltje!

10. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Wendy188 er zijn speciale antibiotica die je wel mag tijdens de zwangerschap... Heb je specifiek jouw soort opgezocht?
    Bovendien staan in verschillende bijsluiters dat je het niet mag in de zwangerschap... Ook de canesten gyno.. Omdat er over de werking nog weinig bekend is.. Maar is dan ook nooit aangetoond dat het wel effect kan hebben..

Wees voorzichtig maar als de dokter ze voorgeschreven heeft kan het eigenlijk niet verkeerd zijn..
    Bij de apotheek geeft de computer ook aan welk medicijn je wel of niet mag hebben wanneer je zwanger bent.. En anders even voor dr zekerheid maandag opbellen 😊 dan weet je t zeker

Ik ben begonnen aan m'n plakboek voor de baby lekker aan de knutsel

11. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ja angel ik heb gister nogmaals daarover gebeld en ze de dokter heeft er specifiek de apotheker over gebeld en die zeiden dat het gebruikt mocht worden... ik neem aan dat als hun twijfelen ze het nog wel ergens anders na gaan vragen... maar ja het is een beetje dubbel...

12. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben het er niet mee eens dat de dokter het zal weten. Ik heb al een paar keer gehad dat de dokter zei dat ik het mocht en de verloskundige zei dat het echt niet mocht. Goede keuze hoor👍

13. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Ik bedoel dat de apotheek het bij ons nog altijd na kijkt of het echt tijdens de zwangerschap gebruikt mag worden...
    Wanneer iets een risico geeft voor een zwangerschap krijgen ze een soort pop up met waarschuwing...
    En als ze over iets twijfelen zoeken ze het extra op..

Bij ons gaan ze daar heel zorgvuldig mee om..

Maar als t niet goed voelt dan niet doen!

14. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vraagje???

Ik denk dat ik een stukje of de slijmprop bent verloren maar weet het niet zeker. Met afvegen een slijmballetje gevonden te grootte van pinktopje. Moet je dan de gynaecoloog bellen of hoef dat niet ???
    Sorry voor mijn vieze verhaal maar t hoord erbij tog hihihi

15. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat leuk een plakboek! Allemaal foto's etc?

16. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Plankje.. Gewoon bellen als je harde buiken gaat krijgen of er bloed bij verliest.. Anders is er (volgens mijn VK iig) niks aan de hand.. Vaak wijst het erop dat de bevalling dichterbij komt.. Maar bij mij zat er ruim week tussen verliezen vd slijmprop en de bevalling bij sommige mensen veel langer

Maar bellen kan en mag altijd.. Kan nooit kwaad!

17. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Hier kijken ze het ook na. Maar dan nog snap ik het niet. Als overal staat dat het niet in genomen mag worden... dus laat hem lekker staan en gebruik alleen de codeïne in combinatie met gewoon paracetamol....

18. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Ja suus zal FF voorbeeld sturen

Nu gaat de eerste echo foto erin ( niet de originele natuurlijk)

Bijgevoegde bestanden:

19. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Leuk zo een plakboek.
    Ik denk idd je slijmprop plankje. Maar die kan gewoon weer aangroeien. Is daarom geen reden tot paniek. Maar bellen kan nooit kwaad.

De nieuwe medicatie maakt me zo moe... Constant slaperig, zou echt de hele tijd willen slapen. Nogal moeilijk met mijn dochter, dus is echt doorbijten nu. Verder moet ik heel voorzichtig recht staan en kan ik niet meteen beginnen stappen. Ook lastig met een peuter die vanalles uit haalt :) Tel toch wel af hoor.

20. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Goedenmiddag :D

Hier een rustige dag. Afgelopen nacht 2x mogen douchen en gelukkig zakken de voorweeen dan meteen weg en kon ik weer verder slapen.
    Al sinds vanochtend 10 uur geen voorweeen/harde buiken meer gehad, dus dat is fijn. Sinds een paar uur wel iets meer bloedverlies, maar nog altijd met veel slijm dus waarschijnlijk gewoon mn slijmprop.
    Kan niet anders dan dat een lichaam steeds weer een nieuwe slijmprop aanmaakt, anders had ik wel een slijmprop ter grootte van een skippybal moeten hebben :D;)

Angel: Leuk plakboek!

Plankje: Klinkt inderdaad als de slijmprop, is heel normaal hoor en zoals al gezegd hier: het hoeft niets te betekenen. Mocht je toch een beetje ongerust zijn dan zou ik gewoon even de gyn/vk bellen.

Deel Deze Pagina