1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    KILO. ik ben al 9,8 kilo aangekomen. Gelukkig laatste 2 weken maar 0,2 aangekomen maar bij mij komt het ook door mijn schildklier die van slag was.

WASSEN. Ik heb nog niks om te wassen hihihi. Maar nu we weten wat we krijgen 💙 Kunnen we shoppen en wassen hihihi

Echo / controle. Veel plezier 😄

Heb mijn bericht al in 2e gedeeld hihihi als ik iets vergeet sorry

2. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Yummy wat een prachtige plaatjes. Zo leuk dat je nu al kan zien op wie ze gaat lijken.

Missy, heel veel plezier en succes straks. Komt vast helemaal goed deze keer.

Meisje, wat een aparte tijden om onder de douche te springen en de vaatwasser te gaan doen. Moet hij heel vroeg beginnen met werken dt hij er zo vroeg uit gaat? En fijn dat hij dan een beetje rekening met jou houd.

Plankje, gefeliciteerd!!! Met jullie zoontje. En tranen van geluk zij. Altijd mooi om te zien.

Mamadeluxe. Oei, wat een pijn. Hoop dat het nu al weer wat beter gaat. Sterkte ermee. Wel veel plezier straks met even kijken.

Gisterenavond toen wij het licht uitdeden werd ons meisje wakker. En Vl heeft haar voor het eerst voelen schoppen. Is toch wel een heel speciaal moment.

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Plankje gefeliciteerd met jullie zoontje!!

Missy nog 3u meid!! Spannend!

Wassen doe ik pas op het eind ergens. Rond 35-36wk.

Mamadeluxe vervelend van je bekken! Ik kon gisteravond geen houding in bed vinden die geen pijn deed, ook voor het eerst. Aan en uitkleden gaat voorlopig wel nog. Niet zonder pijn maar het is verdraagbaar.

Ben vanmorgen nog heel even in het bos geweest, even hoofd leegmaken.. was zo pissed vanmorgen. Rond kwart na 9 lag ik in bed, toch een drie uurtjes geslapen. Lig er nog in,ben nog wat lui :)

vriend moest niet werken of zo. Kon gewoon niet slapen of zo denk ik. Dat ie dan opstaat oké, maar dan niet stil zijn nee dat kan niet.

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Izi vergeet ik jou nog. Leuk dat je vriend baby nu ook gevoeld heeft! Is inderdaad bijzonder he. Zeker voor hen ook. Weet die blik in mijn vriend zijn ogen nog die eerste keer :)

5. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb geen nagels meer over arggghh. Tijd kruipt...

plankje ik zei het toch hihi een jongetje! Harte gefeliciteerd! Nu maar lekker shoppen. Daar kijk ik ook al erg naar uit. Ga dat ook pas na de geslachtsbepaling doen. Heb ik nog wat om naar uit kijken!

vriend die vroeg op stond ben je naam alweer vergeten...erg hoor die zwangerschaps alzheimer...sommige mannen denken niet na...dat een ander hinder ondervindt van hun acties. Best wel heel herkenbaar. Hopelijk heb je vanmiddag je rust/slaap nog kunnen pakken.

Rest alweer vergeten...pffff

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Dat geloof ik! Nog een half uurtje!

En die vriend dat was de mijne ;) hij is normaal heel meelevend en betrokken en bezorgd. Stond vannacht dus echt re kijken want had ik totaal niet van hem verwacht.

7. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Plankje: Gefeliciteerd ! Wat leuk, een jongen hihi. Veel plezier alvast met het shoppen, zo leuk om te doen!

Missy: Veel succes straks. Zenuwslopend....hihi ik zal voor jullie duimen dat jullie een hele mooie echo te zien krijgen.:)

Izi: Fijn dat vriend de baby nu ook al heeft gevoeld, zo kan hij er nu toch ook van genieten wat er allemaal bij ons van binnen gebeurd haha.

e!ke: Veel plezier met kleertjes wassen..heerlijk toch! Hier nog even wachten tot de kamer helemaal klaar is, er staat ook nog geen kleding kast dus heeft het niet zo veel zin haha.

Yummy: Fijn dat alles goed is met jullie meid! Wat een prachtige foto's! Zo onwerkelijk zeg dat het al echt op een baby'tje lijkt...mooi!

Mamadeluxe, vervelend, heel veel sterkte, hoop dat het gauw over is!

Kilo;s : ik woog altijd 65 bij 1.80 en laatste jaar 68.5 blijven hangen. Vroeger was ik zo een dunne spriet haha, gelukkig nu wat meer vet op de benen...nu weeg ik 72.5 :$:$ Hoop dat ik niet al te veel kilo's aan kom deze zwangerschap.

Slechte slapers: wat irritant , de laatste dagen slaap ik hier ook zo super slecht maar dat komt door vriendlief omdat hij zo oNTZETTEND hard kan snurken, word er helemaal gek van...dat ze daar nou niet iets voor hebben :x laatste 2 dagen heeft hij mooi op de logeer kamer geslapen :p

Hier nog steeds veel pijn aan de rechterzij, lopen bukken zitten liggen, allemaal 1 grote ellende. Aankomende dinsdag moet ik naar een bekken fysio,,,hopelijk kunnen zij wat voor me betekenen want dit is geen pretje deze pijn.

Verder hier lekker aan het knutselen voor babykamer, ben mijn eigen licht letters aan het maken, in natuurlijk de naam die we hebben voor ons jochie :D & van het weekend gaan we even lekker rond sneupen bij babydump, moeten zoiezo een bestelling ophalen, ( badje, wipstoeltje, en ander klein spul) dus wordt een leuk weekendje. Even lekker bezig.

OHja er was hier ook iemand die al last had van vocht uit de tepels hihi, hier had ik er al met 15w last van :$ schrok me dood haha, dacht wat is dit nu weer?! hahah.. Iig heb ik het nog steeds zo nu en dan last van, heb al zoogkompressen in huis gehaald :p

Fijn weekend verder iedereen!

8. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Het is bijna zo ver Missy! Succes!

Plankje was ik jou vergeten te feliciteren! Welkom bij team blauw!

Izi wat leuk dat je man het voelt he. Hier voelt hij hem ook dagelijks nu.

Ik moet morgen naar 2 Halloween feestjes. De eerste is een kinderfeestje bij vriendin thuis. Ga samen met mijn dochtertje als zwarte kat verkleden, heb niet veel anders en ze is nog maar 14 Mnd. Heb ook matching pantersjaals dus dan zijn we hetzelfde ook leuk.
    Voor mezelf deze outfit voor volwassenfeestje gemaakt. Arm en been komt uit mijn zwangere buik als is T-shirt aan doe. Hopelijk is ie droog tegen morgen :)

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Shibainu leuk weekend in het vooruitzicht! Geniet er van!

Elke geweldig haha :D

Missyyyy hoe ging het? Misschien ben je nog binnen nu, ben zo benieuwd!!

10. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dank je wel meiden 😄

11. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Shiba je eigen lichtletters? Wat cool! Hoe maak je dat?? Heb je een YouTube if pintrest link?
    Hier heeft vl gisteren de babykamer geschilderd. Ene muur wit met grijze streepjes, andere lichtgeel. Strandthema begint te komen! Nu gaat er nog vernislaagje over zodat het vuil en waterafstotend wordt.

Missy hoe was het? Duimduim

12. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je meisje! Dat zal wel lukken, zo leuk dat kleine baby spul:)

Hier een foto van de letter I , denk alleen dat ik ze nog een paar tinter lichter blauw verf, is me nog net wat te donker.
    En hier een link kleineM: Zelf een licht letter maken - DIY
    Heb bij de xenos kartonnen letters gekocht, en bij de action de ledlampjes op batterij en de verf :D
    Ik ben benieuwd naar jullie kamertje! Het klinkt iig al heel leuk!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14 KB
      Weergaven:
      3
  13. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Hopelijk is geen nieuws goed nieuws...

14. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Leuk heb de link ook bekeken; maar hoe voorkom je dat je de draad tussen de lampjes ziet lopen?

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Was ik ook al aan het denken.. zit hele tijd te refreshen. Hopelijk is alles oké missy!

16. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    KleineM: dat zal indd nog wel een gepriel worden😂- ik ga de letters sowiso tegen elkaar aanzetten en doormiddel van een plakbandje hoop ik de lampjes/draadjes op zn plek te houden en dat je er dan niks meer van ziet;)

17. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    #257 missy missy, 30 okt 2015
    Laatst bewerkt: 30 okt 2015
    Sorry voor mijn late reactie! Gingen nog even bakkie doen en boodschappen halen.

Alles is goed!!! Lig op 1 dag na op schema. Armpjes en beentjes zijn ook al zichtbaar! Ben zo blij!!! Zo opgelucht!!

Wat ik echt super attent vind, is dat hij zei dat er innestelingsbloed in de baarmoeder zit en dat ik niet moet schrikken als ik wat druppels bloed ga verliezen. Ik ben dus gewaarschuwd en gerustgesteld. Wist niet dat je nog zo laat innestelingbloeding kon krijgen...

Dank je wel voor het meeleven meiden! Heb er echt steun aan.

18. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    JAAAAAAAAAA Missy wat geweldig!!! Gefeliciteerd meissie, super goed nieuws!!!!

19. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oohh wat fijn missy! Ik ben gewoon ook opgelucht haha! Helemaal super voor jullie! :):):)

20. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Ohhhh dat is luguber!!! Brrrr
    Kindjes slapen vannacht niet meer....althans ik niet bij het zien er van hahahaha

Deel Deze Pagina