Wat zijn jullie toch allemaal lief. Ik blijf hier dan gewoon meekletsen hoor! Wendy; ik voel mij wel degelijk echt anders. Dit keer ook gelijk een overtuigend streepje en de CB gaf ook netjes 2-3 weken aan, dat was de vorige keer allemaal anders. Hoewel ik het wel echt nog spannend vind maakt dat wel dat ik er anders naar kan kijken. Het kan wat mij betreft niet snel genoeg 25 februari zijn. Wat betreft de antibiotica; lastig verhaal. Ik denk wel dat je gewoon de artsen erop moet kunnen vertrouwen. Maar anders misschien de VK nog even bellen? Plankje; wat spannend! Ik zou bellen, beter een keer teveel dan te weinig Angel; wat leuk dat plakboek! Mooie herinnering ook straks als jullie kleintje er is Yummie; whahaha ik ben nogal visueel ingesteld. dus zie jullie al gaan met zo'n skippybal. hahahaha Fijn dat de voorweeen zakken en dat je er nu even geen last van hebt gehad. Laat het kleintje nog maar even een paar weekjes warm zitten
Mooi angel... ga ik onthouden hihi Ik begrijp precies wat je bedoelt appelboompje... mijn testen watten veel duidelijker en voelde me inderdaad anders.... Hoop voor je dat het snel 25 feb is! !! Wat vreemd plankje... ik heb echt geen idee maar gezien alle reacties zou dat het misschien kunnen zijn. ... moet wel lachen om de skippybal .. het zal er maar uit moeten hahha
Ik ook net verloskamers gebeld. Ben echt heel slap van de medicatie. Tril helemaal en lijk door mijn benen te gaan. Baby is er ook heeeel rustig van. Sinds vanochtend half 11 niet meer gevoeld. Die voelt zich vast even suf als ik.
Mijn jongetje ligt in onvolkomen stuit dus voel boven in getrappel Nu gaan ze woensdag een versie doen maar er werd gezecht als je denkt dat hij draait bel even en dan plannen we je in voor een echo, want we houden plek vrij voor de versie en is de beeb toch gedraaid is het zonde van de tijd en hadden een ander kunnen helpen, Nu is meneer sinds afgelopen woensdag laatste bezoek gyno best druk geweest maar hoe voel je nou of je baby echt draait zijn voetjes liggen al boven alleen zijn hoofd niet die ligt naast zijn voetjes
Leuk dat je ook hier blijft kletsen! We hebben allemaal met je meegeleefd en we leven ook nu met je mee gedurende de eerste 12 weken! We (Suus, jij en ik) zullen straks wel mee moeten verhuizen naar het 'beval' topic....anders wordt het hier zo stil met zijn drietjes hahaha mamadonder ben je nieuw hier of heb ik iets gemist? Er wordt hier ook zoveel gekletst haha niet meer bij te houden.
Elke oei, wat zeiden ze in het ziekenhuis? Yummy hopelijk zit er geen skippybal in! Een baby is al genoeg Hier vandaag park en bedje opgezet. Komt zo dichtbij nu allemaal...!
Is zoals ik dus dacht bloeddrukval door de nieuwe medicatie. En de baby kan dat ook voelen. Ctg was ok en echo ook. Nu nog even wachten op bloeduitslag. Niets erg dus zoals ik al dacht, maar echt een slecht gevoel is het wel. Even wennen aan medicatie. Kan meer dan 2w duren, maar tegen dan ben ik al bevallen.... Dus doorbijten en slap voelen vrees ik. Het hoofdje op de echo was gemiddeld maar de buik ligt bijna 3w voor. Deze gyn schat de baby nu 3,2 kilo... Verschieten
Nu hij blijft dus alvast niet achter in groei door de hoge bloeddruk maar die schattingen nu zijn ook zo slecht.
Gynaecoloog zei tegen mij dat hoe ouder ze worden hoe moeilijker het schatten is en hoe groter ze zijn hoe lastiger het is... Groter buikje is fijn dan kunnen ze net wat minder hebben zei m'n VK bij m'n oudste .. Mja hihi ik hoor hier zoveel verschillende meningen... Waar ze bij de één ingrijpen laten ze de ander doorlopen De baby's die nu geboren zullen worden zullen misschien dan wat eerder zijn maar we hebben t allen goed binnen gehouden... Als m'n mannetje nu zou komen zou ik me geen zorgen om hem maken iig..
@appelboompje gezellig hoor als je weer komt kletsen. Hoeveel weken ben je de 25ste @meisje leuk en nieuwe telefoon en bedje en box neerzetten weer een stapje dichterbij @Wendy Beterschap meid ook via hier nog ff @Kleinem gelukkig alles goed op de ctg @plankje slijmprop verliezen zegt eigenlijk vrij weinig kan een voorteken zin kan ook dat het nog weken duurt @E1ke vervelend dat je zo moe bent van der nieuwe medicatie hopelijk iets beter als je er wat meer aan gewend bent. Hopelijk alles goed zie net je bericht dat je weinig voelt. Gelukkig ctg goed @angel leuk plakboek Mamadonder ik heb gekooid ik ook ff gemist waar jij vandaag komt hihi Hier vandaag fotoshoot gehad en al een voorproefje zal ik ff toevoegen. nog voor de lijst 10 februari controle, ja ja weer gewoon bij de vk 🎉
Och besjes wat een mooie foto's! <3 Je straalt! Heerlijk om te zien Ik ben de 25e 6w6d. Ik hoop op een goede plek en als het even kan een hartje. E1ke: dat lijkt me niet prettig het kindje niet meer te voelen. Gelukkig was de ctg goed. Waar slik je medicatie voor?
Supermooi Besjes, je ziet er zo blij uit!!! Leuk voor je kleintje later! Appelboompje: natuurlijk ga jij een kloppend hartje zien! Kan niet anders op 6w6!! Komt goed! Wie van jullie heeft er wel eens een keizersnee gehad? Ik blijf het toch maar spannend vinden, een beetje eng ook wel.. Kan iemand mij geruststellen?? Vanavond had ik tot 2 keer toe wel een opgewonden kriebeltje, zo van alsof het toch echt echt gaat gebeuren en een steek van opwinding om mijn dochtertje te gaan ontmoeten... zou het dan toch echt allemaal gaan gebeuren en goed komen???