1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw wat super spannend hier zeg, alvast heel veel geluk en succes morgen mamadeluxe en e1ke! Dat alles goed mag gaan!!

Ikdus: wat naar, heel veel sterkte toegewenst..

Was ook iemand jarig,,, gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Ik was gister jarig, en heb t lekker rustig gehouden met vriendlief. Volgende week vieren we het en dan houden we ook alvast de verjaardag van vriend die is de 22e jarig. :)

Bel blij dat we t gister ook niet hebben gehouden want sinds ik uit bed ben gestapt kan ik gewoon niet meer lopen... Pijn in mn onderrug. Pff kan helemaal niks meer, dus vandaag ook plat gelegen.. Echt balen, hoop dat t gauw over is. Verrek van de pijn.:(

2. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt voor alle succeswensen dames. Sorry dat ik niet meer op alles en iedereen reageer.

Kleine m wat een lief bericht! Vind het ook een erg fijne groep.

Mamadeluxe jij ook heel veel succes morgen! Laatste nachtje jeuk. Wat een verlossing zal dat zijn!

Angel, trotsema en de anderen meiden die zo last hebben. Het zijn de laatste loodjes!!!

3. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf

Ik ook. Stond vanmorgen aan het aanrecht en maakte een beweging en sindsdien kan ik weinig tot niks meer...
    Zit al de hele dag met een kruik in mijn rug maar het helpt vrij weinig.
    Hopelijk morgen een betere dag....
    Beterschap ermee....

4. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    hmm, ja maar dan hoor ik dus ook de appjes van anderen niet binnen komen. En aangezien mijn mobiel geen ledlampje heeft die knippert als er een berichtje binnenkomt, weet ik niet of dit wel handig is. hahaha
    Maar ik kan het wel uit proberen toch? Wie moet ik hiervoor een pb sturen?

5. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @636 zou toch even bellen voor de zekerheid

@missy volgens mij kan je het per groep uit zegen het geluid van de app

@foto's lief dat jullie willen helpen kiezen zijn er alleen een beetje veel om hier op het forum te plaatsen en daarbij is dit niet anoniem dis kan iedereen het zien 😀

6. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mamadeluxe en e1ke heel veel succes morgen hoop dat alles goed gaat en dat jullie snel kunnen genieten van jullie wondertje

Kaatjeka veel plezier morgen met je controle

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Je kan het per groep uitzetten hoor!:)

8. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Kunnen jullie de app wel bijhouden? Heb op MN werk ook een groepsapp en als die meiden kletsen kan ik het echt niet volgen... Daarom alleen heb ik me niet aangemeld voor de groepsapp

Thnx elke.. Jij heeeel veel succes morgen! Hopelijk slaap je vannacht goed.. Hier weer harde buiken/ voorweeen... Dus ben benieuwd... Als ik van binnen voel viel ik MN bmm ook open staan en niet klein beetje ook... Moet helaas nog ruim een week wachten voor ik controle krijg... Wie weet is m'n mannetje er dan ook al...

Man heeft zo weer nachtdienst.. Nog 5 en als het nu doorzet is hij ook niet zo in het zkh want dan moet hij afgelost worden... Bah

Mamadeluxe5 jij ook heel veel succes!! Snel opknappen daarna he. Hoop dat de baby er niet ziek van is!!

9. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Euhm volgens mij is mamadeluxe het "hoofd" van de app....

En je kan het idd per groep uitzetten. Krijg van de rest wel gewoon een melding....

10. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Missy, je kan specifiek appjes op stil zetten he. Als je van rechts naar links swiped, op meer klikt en dan op stil, en dan kan he nog een tijdsduur kiezen. Uitvinding van de eeuw, gezien mijn schoonfamilie app nog wel eens op hol slast met onzin dingen. ;)

636, jakkes! Ik zou voor de zekerheid toch even bellen, beter een keer voor niks dan had ik maar...

Shibainu; alsnog gefeliciteerd!
    Beterschap met he rug, en wendy ook!

11. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    missy: mamadeluxe is beheerder dus je zou haar een pb moeten sturen, weet alleen niet of ze daar nu echt naar kijkt ;)
    maar je bent zeker welkom! ze zal was morgen niet echt op het forum kijken :D maar binnenkort vast wel weer! En anders mag je mij of Wendy je nummer wel pb'en en dan geven wij je nummer aan mamadeluxe door.

meiden slaap lekker!
    Speciaal voor jullie E1ke en mamadeluxe!!

Angel sterkte ook! Houd em nog even binnen! Knap dat je het kan voelen trouwens, geen idee hoe je dat moet doen. nou ja wel een idee natuurlijk ;) maar niet wat je dan moet voelen.

12. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Missy missy heb her door gegeven aan Didy. Maar kan niet beloven dat ze je nog toevoegt voor morgen... ivm inleiden! Dus als je ze een privé bericht stuurt met mobiel nummer via het forum en dat eventjes laat weten aan haar dan zal het vast wel goed komen... alleen is nu eventjes de vraag wanneer...

13. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Shibaunu als nog gefeliciteerd 😄

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik vond de app gezellig hoor! En bij 200 berichten ga ik gewoon echt niet alles nalezen hihi
    Ik heb alle groepen op stil staan, ik zit in meerdere appgroepen die soms ineens heeeeel druk zijn

Ik had vanavond controle en ineens heb ik toch een hoge bloeddruk! Ik zit zo te balen, dacht echt dat het me deze keer niet ging gebeuren, ik voel me kiplekker, nergens last van
    Donderdag wordt er opnieuw gecheckt en dan gekeken hoe en wat als 'ie weer hoog is
    Ze gaan sowieso geen medicatie meer geven, als de baby blij is, mag ik lekker afwachten, als hij (of ik) het moeilijk krijgt, dan gaan ze pas actie ondernemen.
    Er waren in ieder geval geen eiwitten in mn urine te vinden, dus die 37wk ga ik wel redden als meneer zelf niet besluit om te komen
    Maar volgende week klinkt al zo snel 😟
    Dus hoop nog steeds dat ik op een spontante bevalling mag afwachten

Heel verhaal, even ego, sorry!

15. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Dank je kleineM probeer t nog ff vol te houden... Zeker nu met de nacht diensten...

Nu proberen te slapen ... Laat t maar snel morgen zijn!

16. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

29 jul 2013
    175
    22
    18
    Even snel een berichtje. Reageer morgen beter

Elke en mamadeluxe.... Zet hem op!!! You go girls! 💪🏼

17. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    #2737 e1ke, 8 feb 2016
    Laatst bewerkt: 8 feb 2016
    Ik kan niet slapen van de voorweeen door het strippen. en de wekker gaat om half 6... Zonder file nog 30min rijden dus reken een uur. Korte nacht dus. Mamadeluxe moest jij blijven of ben je lekker thuis?

18. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Mamadeluxe en e1ke heeel heeel heel veel succes toegewenst!! De eerste 2 van de groep... En allebei net als ik 1 maart uitgerekend. Ben benieuwd waneer ik aan de beurt ben , hoeft van mij niet lang meer te duren. Moet morgen naar het ziekenhuis om een paar nachten te blijven ivm me bloeddruk. Wie weet word ik morgen ook wel ingeleid 😬😬

19. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Oh spannend turkssnoepje! Houd ons op de hoogte. Sterkte met je bloeddruk hopelijk voel je je niet al te beroerd!

E1ke succes! Wordt zeker kort nachtje maar als je al 4 cm hebt zijn dit toch geen voorweeen meer? Let je wel op dat je op tijd Nh ziekenhuis gaat?!

Mamadeluxe slaapt thuis nou ja slaapt.. Ze woont nml naast het ziekenhuis.

20. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @Angel vervelend zeker als je man niet zo maar weg kan. Laat de kleine gewoon nog maar even zitten hihi

@E1ke wat kleinem zegt wel op tijd aan de bek trekken hè

@turkssnoepje spannend morgen hopelijk alles goed

Deel Deze Pagina