Ja ik kan niks meer dus hij doet nu het huishouden (Behalve de was die doe ik nog). Maar hij is zo geheimzinnig over dit weekend... dadelijk gebeurt er net helemaal niks dat zou pas hilarisch zijn hahaha
Haha nou met valentijn zal hij vast wat leuks verzinnen toch? Pfoe wat is het moeilijk om mak aan te doen zeg, zeker omdat ik me nog best goed voel. Ik merk niks van die bloeddruk. Laat ik maar hopen dat het donderdag dan ook beter is. Al durf ik er niet op te rekenen. Nog geen nieuws van elke? Bij mamadeluxe is er nog weinig veranderd liet ze weten.
636 goed dat je gebeld hebt. Hopelijk was alles goed met het kleintje. En voel jij je gauw wat minder beurs Shibainu; bedankt! Ik hoop het ook Fijn dat je iets beter voelt Yummie! Trotsema; oh echt niet leuk! Ik hoop dat je je gauw beter voelt en het geen zwangerschapsvergiftiging is! Sterkte! X Wendy; fijn dat je je wat beter voelt, spannend morgen datum prikken! Ahhh meisje, hij is echt wat van plan, wat lief toch! Hoe zou het met e1ke en mamadeluxe zijn???
Mamadeluxe geen verandering ten op zicht van vanmorgen.... E1ke zullen we moeten afwachten...😕😕 Ja ben zo benieuwd of het de 22e blijft....
Goedemiddag! Ik blijf op vernieuwen drukken.. Ben zo benieuwd of er al iets geboren is... Ik heb vanmorgen het zkh gebeld en kon langs komen.. Op de monitor waren de harde buiken mooi te zien en kindje doet het goed... Heb nu 2cm ontsluiting .. De weeën doen dus wel iets maar voor nu nog geen bevalling in zicht.. Voor de baby natuurlijk wel fijn! Volgende week woensdag weer op controle en dan ga ik met de gynaecoloog bespreken hoe en wat... Maar ws wordt alles gewoon op z'n beloop gelaten.. Zou dus kunnen betekenen dat ik nog 4 weken elke dag met weeën en harde buiken rond kan lopen... Oef!! Nu extra last van onder door het toucheren Nog FF bikkelen!
Sahi en appelboompje geen idee, hebben thans gezegd er niet aan mee te doen ben nu wel benieuwd of er echt iets is of dat ik het me inbeeld... Elke zal haar baby wel al hebben denk ik? Ze had gisteravond al 4 cm en vannacht nog weeën das het meeste werk had ze volgens mij al achter de rug vanmorgen. Zit ook hele tijd te kijken zo benieuwd! Angel goed dat alles oké is. En 2 cm is dat toch weer, heb je die weeën niet voor niks gehad iig. Hopelijk blijft het nu niet zo nog weken aanhouden inderdaad. Dat zou wel balen zijn! Stom dat er voor Mamadeluxe nog niks veranderd is. Wachten duurt lang zo volgens mij. Hopelijk schiet het snel in gang voor haar!
herkenbaar! Maar jij ook al 2 cm, dat is toch al iets? Hier niks hoor. Moet ook niet nu natuurlijk nu ze in stuit ligt stel je voor dat ik nu een spontane stuitbevalling krijg, dan hebben we alle scenario's wel gehad. Veel buikpijn gehad vannacht, alsof ze toch weer probeert te draaien. Vind ik zo zielig, kan een baby hoofdpijn krijgen? Ze voelt nu meer dwars liggend aan. Schieten we ook niks mee ok,..maar toch. Donderdag weer echo, kan niet wachten eigenlijk. Definitieve afspraken en hopelijk wat meer duidelijkheid. Stel je voor dat ze wel gedraaid is, dan moet ik weer schakelen! Zucht het is allemaal wat zo op het eind he? Gelukkig geen enge dingen zoals bi en hoge bloeddruk dus mag niet klagen! Wel veel pijn op mijn schaambot, herkenbaar?
Zo spannend! Ik zit ook steeds te refreshen...en las ik het nou goed dat het bij jou Wendy ook al aan het rommelen is? 😊 appelboompje hoe gaat het nu met jouw buikje...nog menstruatie gevoel in de buik? En hoe is je gemoedstoestand? Zal komende tijd nog wel even op en neer blijven gaan. Nog eventjes en dan is het de 25e!😊 update donderdag ochtend ga ik toch maar ff naar de vk. Gaat ze eiwit in urine testen als ook op blaasontsteking. Al is het maar voor mijn gemoedsrust. Thanks meiden voor jullie feedback/advies! ***groep hug***
Er zijn nog best wel baby's die tussen week 36 en 38 nog draaien. Mijn broer is zelfs met 38 weken en 4 dagen nog gedraaid terwijl mijn moeder al in het ziekenhuis was omdat ze die dag erna een keizersnede zou krijgen. Ze hebben haar die ochtend (toen bleek dat ie gedraaid was) meteen ingeleid en hij woog ongeveer 4500 gram toen ie s middags geboren werd. Mijn moeder is 1.55 lang (of kort haha). Die dag ervoor lag ie echt in een volkomen stuitligging.. Dus alles is mogelijk haha.
Nee hoor hier nog heen enkele tekenen... Heb alleen wel geel veel pijn bij mijn schaambot maar dat blijft aanwezig... het is niet dat het komt en gaat...
KleineM hopelijk is ze aan het draaien he. Is wel weer aanpassen inderdaad maar als je kan, beval je dan niet liever natuurlijk? Pijn op schaambot heb ik niet. Wel soms steken in mijn vagina (dus echt inwendig) Wow yummy dat zal ook wel uitzonderlijk zijn zo laat nog draaien! Nog steeds geen babynieuws.. ze houden de spanning er wel in zeg! Wendy jij ook al zo pijn daar? Vervelend zeg. Hier kwam ik net de living binnen en zoon zei gelijk dat vriend wat op de laptop aan het doen was en dat ik dat niet mocht zien.. er is dus wel degelijk wat aan de gang!! Ik ben zo nieuwsgierig he haha. Vind verrassingen heel leuk maar als ik dan weet dat er wat gaat komen, dan is die nieuwsgierigheid er ook wel héél erg haha
Spannend én romantisch meisje! Leuk hoor! Ja beval liever natuurlijk, maar deze beslissing was zon enorme ommezwaai voor mij, dat ik er al vanaf donderdag wakker van lig en nu eindelijk een beetje vrede ermee heb, lijstjes met vragen heb etc.... en stel dat je dan weer naar het oude scenario moet... Ik houd nogal graag een beetje de controle (of ik heb graag de illusie dat ik dat kan) maar dat kan echt niet met kids...
Ja heel spannend En ik snap het wel hoor, je wil weten waar je aan toe bent. Maar hé welkom in de wereld van het ouderschap die eigen wil is er al vanaf ze nog in de buik zitten
Hihi echt he meisje89.. Ze spelen nu al spelletjes en gevuld wordt op de proef gesteld.. Helaas kunnen we ze nu nog niet straffen 😆
@Kleinem zou de kleine toch nog draaien. Lekkere rollercoaster @angel jeetje toch ook al 2 cm woreacties wel heel spannend hier zo hihi @Trotsema Beterschap hopelijk geen vergiftiging
Vanmiddag heeft vl mijn buik gegipst en vin het best goed gelukt 😄 Nu ff een dag drogen en dan netjes maken maar weet nog niet of ik het gaat verven.
Ik dacht dat je bij een tweede standaard met 2 cm begon... Met 32 weken had ik nog niks.. Nu 2 cm.. Maar kan je nog weken mee rond lopen.. Al is elke cm er één hihi
Mooi plankje! Toevallig hing er ook zo een in het zkh.. Had t er nog met m'n moeder over dat je dat zo mooi kan gebruiken voor een foto... Als de baby er is en hem/ haar er straks in legt