Sorry dames ik kan nu niet alles bijlezen. Maar vanavond om 17u30 is onze Vinn geboren. Hij weegt 3,390 gr en is maar liefst 52,5cm groot en dat voor 37w exact! Hij heeft al lekker goed gedronken. Even een foto:
Wauw elke! Wat een fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd met jullie Vinn! Wat een schatje! Geniet ervan, en ik hoop dat t met jou ook goed gaat!
Wow E1ke gefeliciteerd met Vinn.... hopelijk alles goed met moeder en kind. En zeker niet te vergeten papa... Geniet ervan! De eerste is geboren....❤❤❤
E1ke super gefeliciteerd met jullie mooie mannetje!! Wat een mooie lengte en gewicht! Lekker genieten meid! Alles beetje goed gegaan?
Van harte gefeliciteerd elke!!! Wat een prachtig mannetje.. Fijn dat hij al goed gedronken heeft! Voel jij je een beetje goed?? Geniet en laat je goed verwennen!!
Wauw gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. En wat een lekker flink kereltje al. Geniet van elkaar en sterk goed aan !
Plankje leuk! En inderdaad zo foto's maken na geboorte had ik op pinterest ook al gezien. Super mooi en dan zie je pas hoe ze in je buik zaten! Heel bijzonder! Elke super dikke proficiat met Vinn!!! Wat een mooi gewicht voor die leeftijd! Is alles vlot verlopen? Zijn kleertjes zijn echt super cute !! zo stoer! Echt lief! Heeft mamadeluxe nog wat laten weten in de app groep? Ben benieuwd of zij nu ook al bevallen is. Vriend zei al dat het zo gek is om nu te zien dat er al echt gewoon een hele klare baby in mijn buik zit! is ook! Zo mooi dat er nog zoveel mooie baby's gaan komen nu!
Jaaa daar is de eerste baby! Gefeliciteerd elke! Mooie naam, mooi gewicht, mooi mannetje! Ik hoor graag je verhaal als je weer bent bijgekomen
Nee nog niks gehoord van mamadeluxe.... maar is al eventjes niet online geweest dus denk dat de 2e baby zich al heeft aangediend of er zelfs al is.... nog even afwachten....
Wauw Elke, wat een mooi mannetje! Van harte gefeliciteerd! Geniet van dit geluk. We horen graag hoe alles gegaan is als je bijgekomen bent!
WAUW!!! Wat een knapperd E1ke! En wat een prachtig gewicht en lengte! Van harte gefeliciteerd! Lekker genieten nu! Is alles met jou ook oké?
💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -29 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 6 maart izi - 29 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 11 maart kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 15 maart Zealda - 25 jaar - 1e kindje ♥ 13 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ 7 augustus Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 12 ♥= 12 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 9 februari Kaatjeka - controle vk Mamadeluxe - inleiden bevalling Elke - inleiden bevalling 10 februari Wendy188 - afspraak gyn met keizersnede Besjes - controle vk 11 februari kleineM - groei echo 36 weken + gyn Meisje - Controle vk aan huis + levering bevelbad Plankje - gyn + groei echo + diabetes vp 12 februari Suus123 - controle vk 15 februari Yummy - controle vk 16 februari Toekan - 37 weken echo 17 februari Kaatjeka - controle vk 22 februari Missy - afspraak vk Suus123 - geslachtsbepaling Wendy188 - geplande keizersnee 25 februari Appelboompje - eerste echo! 5 maart Zealda - inleiding bevalling 25 maart Suus123 - 20-weken echo GEBOREN 9 februari - E1ke - Vinn
Allereerst; E1ke GEFELICITEERD met de geboorte van jullie Vinn! Wat een wolk van een baby! Een schatje zeg! Hoe gaat het met jou? Alles goed gegaan. Angel; het is duidelijk al aan het rommelen, spannend! meisje; laat het maar lekker over je heen komen toch?! Missy; sinds gisteren buikpijn gelukkig wel minder. Maar....stomme ik...nu heb ik daar weer zorgen over (ik weet het; om moe van te worden ). En met jou buikje? Gaat hij nu al wat groeien? Gelukkig dat je donderdag terecht kan, ik hoop dat ze wat onzekerheid weg kunnen nemen bij je. x KleineM; ik begrijp het wel hoor, je wilt ook wel weten waar je aan toe bent. Toch is het wel te hopen dat de kleine netjes gaat liggen. Plankje; wat leuk joh!